PDA

View Full Version : Voorlopige MM 24-10-2009 Rhoon



BennieBoy
19-07-2009, 22:54
Matchmaking 24-10-2009

Sporthal Rhoon te Rhoon

VOORLOPIGE MATCHMAKING
MT-Omer Bouali 5x3 vs Said Taument Bulls Gym Holland
MT-Edy Almeida 5x3 vs Rik van Soest Bullys Gym
MT-Jordy Sloof 5x3 vs Abdel Ikhmech Budo-Tilburg
Nederlands Titelgevecht W.M.T.A -79 Kg
MT-Chad Bishop 5x3 vs Robin van Roosmalen Fight Club DB
MT-Malik Cumberbatch 5x3 vs Patrick van Rees kg Silent Dragon
B-Robin Vlieger Thanigul Gym 5x2 vs Juan Bol kg Kyoto Gym
B-Yassin Zimmerman Team Eboxing 5x2 vs Omer Mohammed FCDB
B-Souffian Ballah 5x2 vs Robbie Hageman Golden Glory
B-Ilona Wijmans 5x2 vs Maritzarda Hersisia Hoyer Gym
C-Roxana Gaal 3x2 vs Rania Tunami Fight Club DB
C-Younnes Aitsaid kg 3x2 vs Melvin Wassing Calmaro Gym
C-Daley de Haan 3x2 vs Michael van Buuren Thanigul Gym
C-Bas Peters 3x2 vs Matthijs van Lee Thanigul Gym
C-Simone Stout Kyoto Gym 3x2 vs Joan Stoove Fight Club DB
C-Farid Cherradi 3x2 vs Ben de Vries kg Calmaro Gym
M.M.A
A-Johan Croes -70 vs Danny den Bergen Mike`s Gym Nederlands titelgevecht W.M.T.A -70
Nw-Bas Boender 3x1.5 vs Koos Kievits Fight Club DB
Nw-Jacob Siyarmoebi 3x1.5 vs Okhan Zorluer Bullys Gym
Nw-Yannick van Unen 3x1.5 vs Adriaan Klavicou 16 jr Fight Club DB
J-Nicky de Raad 5x1 vs Maik Redan Mike`s Gym
K1-Daisy Breinburg 3x1 vs Britney Drost D&M Gym
K1-Debora Doubli g 3x1 vs Dalida Mesmoudi Calmaro Gym
K1-Jordy Oosterbaan 3x1 vs Omar Gym Noord
Gala Oosterbaan van Leeuwen Promotions

Richelieu
19-07-2009, 22:59
Thanks voor de informatie! Zitten enkele leuke partijen tussen!!

payap
19-07-2009, 23:26
M.M.A
A-Johan Croes -70 vs Danny den Bergen Mike`s Gym Nederlands titelgevecht W.M.T.A -70


uuuh de Nederlandse MMA titel van de World MuayThai Association???? :confused:

bami112
19-07-2009, 23:34
x2 lelijk van WMTA NL titel MMA,

SCHOENMAKERS BLIJF BIJ JULLIE LEEST!

lopez86
20-07-2009, 01:24
x2 lelijk van WMTA NL titel MMA,

SCHOENMAKERS BLIJF BIJ JULLIE LEEST!

x3

NielsN
20-07-2009, 01:46
x2 lelijk van WMTA NL titel MMA,

SCHOENMAKERS BLIJF BIJ JULLIE LEEST!

Waarom?

Het klinkt apart, maar als zij ook gewoon MMA aan willen bieden, waarom dan niet een titel er aan vastknopen?

("k-1" vind ik dan weer gekker...)

Richelieu
20-07-2009, 08:37
Waarom?

Het klinkt apart, maar als zij ook gewoon MMA aan willen bieden, waarom dan niet een titel er aan vastknopen?

("k-1" vind ik dan weer gekker...)

Het is een beetje dubbel Niels en ik snap wel waarom hierop zo wordt gereageerd. Aan de ene kant is het wel grappig dat een MT bond met MMA titels gaat beginnen, maar aan de andere kant geeft het de MMA partij op dit voornamelijke kickboks gala met meer elan, wat een promotor ook kan gebruiken om deze partij lokaal te hypen. Gezien de plek denk ik dat Johan Croes één van de vechters is waarvoor het publiek zal komen.

BennieBoy
20-07-2009, 12:11
Heb gisteren nog contact gehad met Zeyada en deze verzekerde me dat MMA voortaan en bij het begin van de WMTA in de statuten is opgenomen,MMA Refs alles is netjes geregeld om óók deze sport bij deze bond te promoten en neer te zetten.Want ik schrok best wel toen ik de éérste reacties las mag je gerust weten. Dus ja..dan ga ik daar vanuit vrienden....meer kunnen wij als sportschool niet verlangen toch?

Wat betreft een kickboxgala is niet correct alleen de Jeugd vecht zonder clinchen.
Dat zijn 3 partijtjes.

Verder is het toch een prachtige Matchmaking lijkt mij.

Alles is op Europees Muay Thai regels.

payap
20-07-2009, 13:41
kwalitatief valt erop de WMTA niets aan te merken. En dat zal ook met de MMA partijen wel goed geregeld zijn gezien de mensen in de bond.

Alleen als een bond echt de WMTA heet oftewel World MuayThai Association klinkt het raar. Dan ga je verbaasd opkijken als je dit leest. Bij zo'n naam denk je aan een echte muaythai bond. Wellicht kan het beter een algemenere naam nemen nu MuayThai ook nog steeds op de oude spelling in hun naam staat. Muaythai is namelijk sinds een aantal jaren een woord. Zo is bv de WMTC ook de WMC geworden.

Wellicht de WMMA beter World Muaythai MMA Organisation.

lopez86
20-07-2009, 13:59
Of we noemen het WAMMA :D

BennieBoy
20-07-2009, 14:27
kwalitatief valt erop de WMTA niets aan te merken. En dat zal ook met de MMA partijen wel goed geregeld zijn gezien de mensen in de bond.

Alleen als een bond echt de WMTA heet oftewel World MuayThai Association klinkt het raar. Dan ga je verbaasd opkijken als je dit leest. Bij zo'n naam denk je aan een echte muaythai bond. Wellicht kan het beter een algemenere naam nemen nu MuayThai ook nog steeds op de oude spelling in hun naam staat. Muaythai is namelijk sinds een aantal jaren een woord. Zo is bv de WMTC ook de WMC geworden.

Wellicht de WMMA beter World Muaythai MMA Organisation.


Nou ja Chris daar heb je een punt hoor!

Mee eens.

Kaoklai
20-07-2009, 16:44
kwalitatief valt erop de WMTA niets aan te merken. En dat zal ook met de MMA partijen wel goed geregeld zijn gezien de mensen in de bond.

Alleen als een bond echt de WMTA heet oftewel World MuayThai Association klinkt het raar. Dan ga je verbaasd opkijken als je dit leest. Bij zo'n naam denk je aan een echte muaythai bond. Wellicht kan het beter een algemenere naam nemen nu MuayThai ook nog steeds op de oude spelling in hun naam staat. Muaythai is namelijk sinds een aantal jaren een woord. Zo is bv de WMTC ook de WMC geworden.

Wellicht de WMMA beter World Muaythai MMA Organisation.



bami112 x2 lelijk van WMTA NL titel MMA,

SCHOENMAKERS BLIJF BIJ JULLIE LEEST!


Hahaha wel grappig hoe mensen op internet zich zo laten gaan met betrekking tot een oude bond die een nieuwe frisse start wil maken men vergeet namelijk dat er meerdere bonden in nederland zijn die ook MMA en Boksen en karate en full-contact gedogen op gala's ondanks dat hun BONDS-naam daar niet naar verwijst.

bij gentleman promotions 2009 zag ik ook mma (Stringer vs fyeet) en profboksen op het programma en de Bond die daar was houd zich toch meer bezig met het echte thaiboks.

ga je tegen hun ook hetzelfde zeggen?

ijsblok
20-07-2009, 20:05
jammer dat er niet wat meer mma is.. Oosterbaan heeft toch meer mensen!

Qtie-Pie
20-07-2009, 21:44
Zeg nooit nooit! Het betreft hier ook nog steeds een 'voorlopige matchmaking (http://wmta.hyves.nl/events/4238913/Rotterdam_Gala_Oosterbaan_Gym_van_Leeuwen_Promotio ns_inclusief_voorlopige_matchmaking/)'....
jammer dat er niet wat meer mma is.. Oosterbaan heeft toch meer mensen!

testarossa666
20-07-2009, 22:28
Ben benieuwd naar Oosterbaan junior!

BennieBoy
21-07-2009, 15:41
Ben benieuwd naar Oosterbaan junior!


Dat is een bijter!!!
:thup:

Tsuki
21-07-2009, 15:45
Dat is een bijter!!!
:thup:


is dat niet tegen de regels ?