PDA

View Full Version : !!!!!spoiler manhoef video spoiler!!!!!



sergio2285
20-07-2009, 13:59
http://video.mma-tv.net/?z=7472

De man van 14K
20-07-2009, 14:10
kutzooi en hij begon zo goed! verdomme!!

dirk5
20-07-2009, 14:15
Ik zeg deze zomer naar grappling camp!

De man van 14K
20-07-2009, 14:24
lijkt me ook want dit was toch wel droevig...

kooivechter
20-07-2009, 14:35
Ik zeg deze zomer naar grappling camp!

ha idd. denk alleen dat het hem niet meer zal helpen.

Harlem
20-07-2009, 14:40
Damn hoe ongelukkig kun je zijn..

Nopain85
20-07-2009, 15:07
haha , kan niet begrijpen waarom hij niet gelijk weer opstond toen die filho down sloeg , hij liet hem gewoon bijkomen.

zolang melvin niet aan ze bjj werkt zie ik hem niet in de ufc ofzo vechten .

marrilia
20-07-2009, 15:17
begrijp me niet verkeerd want ik vind Melvin een van de meest spectaculaire Nederlandse vechters maar is er in Nederland geen BJJ coach te vinden die melvin het grondgevecht kan leren?

Zijn takedown defense zag er al wat beter uit maar het leek mij dat hij gewoon de fout in ging door naar de grond te gaan terwijl hij staand de overhand had.

Wie geeft er eigenlijk grappling/bjj les bij mikes gym?

sebastiaan
20-07-2009, 15:28
begrijp me niet verkeerd want ik vind Melvin een van de meest spectaculaire Nederlandse vechters maar is er in Nederland geen BJJ coach te vinden die melvin het grondgevecht kan leren?

Zijn takedown defense zag er al wat beter uit maar het leek mij dat hij gewoon de fout in ging door naar de grond te gaan terwijl hij staand de overhand had.

Wie geeft er eigenlijk grappling/bjj les bij mikes gym?

Ookal Ben ik het helemaal eens dat hij meer serieuze graplling training moet gaan nemen, moet je niet vergeten dat Paulo Filho zo'n beetje de beste BJJ vechter in MMA is..
Hij heeft een geweldig grondspel, dus ik denk dat zelfs een manhoef met een paarse band bjj zich daar niet had uit gegrappled..

LJ Silver
20-07-2009, 15:34
Volgens Melvin Manhoef - Official Website (http://www.melvinmanhoef.com/)

3x in de week 2 uur BJJ en dan op zaterdag les van Remco Pardoel

sebastiaan
20-07-2009, 15:37
Volgens Melvin Manhoef - Official Website (http://www.melvinmanhoef.com/)

3x in de week 2 uur BJJ en dan op zaterdag les van Remco Pardoel

Lijkt me voldoende.

net zoveel als ik doorgaans:P

Jay Hoov
20-07-2009, 16:41
TYPISCH!

tom l
20-07-2009, 16:43
Ik vond het toch wel vet van Filho. De gigantische onslaught van Manhoef overleven, het hoofd koel houden en toch nog een submission afdwingen. Vet!

A.F.
20-07-2009, 16:55
Melvin heeft nou les van Pedro Galiza .... toch wel een van de betere bjj blackbelts van Brazilië .... En brazilian topteam

Melvin vecht af en toe teveel met ze hart en niet met ze hoofd

De man van 14K
20-07-2009, 17:00
toch, tegen Saku was hij echt in psycho-mode. Dat was hij nu niet, hij had Filho echt eruit kunnen rossen maar net een paar momentjes rust die hij niet had moeten pakken zorgde ervoor dat én Filho in het spel bleef én die armklem kon zetten..

remco pardoel
20-07-2009, 17:16
Melvin traint sinds vorig jaar september al niet meer met mij.
(of we trainen, hoe jij t wilt noemen)
Ik hoop dat hij volgende pot wel weer gaat winnen

Garcia
20-07-2009, 18:15
Klote zeg, hij begon echt goed.

PinPoint
20-07-2009, 18:39
Wat een respect voor Paulo! Te vet!!!!!


BJJ wins again!!!!!

Eat your hart out. Melvin kan er niet meer onderuit dat hij niet op zn vuistjes kan vertrouwen. Heerlijk!


Ik geniet nog na................

TOON
20-07-2009, 19:40
Melvin heeft nou les van Pedro Galiza .... toch wel een van de betere bjj blackbelts van Brazilië .... En brazilian topteam

Melvin vecht af en toe teveel met ze hart en niet met ze hoofd

dat laatste is het vooral...daarom zijn z'n wedstrijden ook altijd spectakel...en daarom zal hij altijd z'n verliespartijen blijven pakken....

renamer
20-07-2009, 19:50
ach ja als je altijd maar blijft roepen "laat mij maar meppen ipv dat knuffelen" dan loop je vazelf een keer tegen de lamp lijkt me

renamer
20-07-2009, 19:57
waar kan ik trouwens de partij van aioki terug vinden?

simtekf1
20-07-2009, 19:58
Jammer, dacht het al aangezien ik bij het filmpje openen Filho al met een microfoon zag staan. :S

gymalkmaar1
20-07-2009, 20:02
Wat een respect voor Paulo! Te vet!!!!!


BJJ wins again!!!!!

Eat your hart out. Melvin kan er niet meer onderuit dat hij niet op zn vuistjes kan vertrouwen. Heerlijk!


Ik geniet nog na................

Ga jij het m ff vertellen dat hij niet op zn vuistjes kan vertrouwen...wat een gelul..die vuisten blijven levensgevaarlijk.

Jezus man hoeveel man heeft hij wel niet neergestompt met die vuisten

Gary
20-07-2009, 20:16
Melvin is maar 4 keer gesubmit nu toch?

Mousasi
Filho
Akiyama
yoon dong

zijn niet zomaar 4 mensen, zijn alle vier fucking goeie grapplers. Soms praten mensen echt alsof Melvin links en rechts door C-level vechters word gesubt

Katsujinken
20-07-2009, 20:21
Geen schande om van Filho te verliezen, lijkt me. Melvin deed het fantastisch en nam de tijd om met scherpe combo's Filho af te maken. Props voor Filho dat 'ie het zo goed incasseerde en alsnog liet zien waarom zijn grondwerk goed genoeg was om ongeslagen te blijven in PRIDE.

Katsujinken
20-07-2009, 20:45
Net nog even het laatste stukje bekeken. Bizar. Manhoef slaat zowat z'n hoofd eraf met een uppercut, Filho blijft staan en grijpt Manhoef met een bear hug naar de grond. Daar glijdt 'ie binnen een seconde van half guard naar mount, zet vrijwel direct de armbar aan, melvin probeert nog een mooie escape maar hij moet toch tikken. Van uppercut naar aftikken duurde precies 30 seconden. :eek:

Wheelie
20-07-2009, 20:58
Heel erg jammer, maar Manhoef blijft een van mijn favoriete vechters.

Christophe
20-07-2009, 21:14
Ookal Ben ik het helemaal eens dat hij meer serieuze graplling training moet gaan nemen, moet je niet vergeten dat Paulo Filho zo'n beetje de beste BJJ vechter in MMA is..
Hij heeft een geweldig grondspel, dus ik denk dat zelfs een manhoef met een paarse band bjj zich daar niet had uit gegrappled..
Filho is inderdaad één van de beste BJJ'ers, maar voor de rest ben ik het niet met je eens. We kunnen gerust stellen dat Manhoef één van de betere (als niet de beste) striker is van Dream op dit moment. Ik ben een leek op dat gebied, maar zelfs ik kon zien dat Filho zijn dekking beneden alle peil was. Toch was hij in staat lang genoeg te overleven om Manhoef in zijn spelletje te trekken (waarvoor respect). Die armbar was imo té gemakkelijk, Manhoef lag uitgestrekt alsof hij op het strand lag (al weet ik goed: de beste stuurlui ... ;)).

Manhoef moet zijn BJJ-niveau net hoog genoeg krijgen om lang genoeg op de grond te overleven totdat hij zijn tegenstanders in ZIJN spelletje kan trekken. Niemand vraagt hem om superieure grondvechters te submitten.



Ik vond het toch wel vet van Filho. De gigantische onslaught van Manhoef overleven, het hoofd koel houden en toch nog een submission afdwingen. Vet!
x2
Respect voor Filho!!!



Melvin traint sinds vorig jaar september al niet meer met mij.
(of we trainen, hoe jij t wilt noemen)
Ik hoop dat hij volgende pot wel weer gaat winnen
Foutje!
Maar fouten kunnen rechtgezet worden! ;)



Wat een respect voor Paulo! Te vet!!!!!

BJJ wins again!!!!!
:D



ach ja als je altijd maar blijft roepen "laat mij maar meppen ipv dat knuffelen" dan loop je vazelf een keer tegen de lamp lijkt me
Ik zie MMA steeds meer evolueren naar een spel waar strikers kunnen domineren ... maar niet zonder een gedegen worstel- en/of BJJ-basis én een goede takedown-defense. Als je het grondspel in zijn geheel niet respecteerd, loop je inderdaad op een moment tegen de lamp. Maar zoals eerder al aangehaald: Manhoef heeft niet van de minste verloren op de grond. Ik zou het alleen nog een beetje cooler vinden als hij zelfs van die topgrapplers niet meer moet verliezen!

stefan
20-07-2009, 21:30
Ik vind het gewoon jammer,geloof me dit kan nog steeds iedereen overkomen.
Ook ben ik het met Flipper eens dat hij met zijn hart vecht en dat zijn nog steeds de vetste partijen.
En voor een paar anderen die hier zogenaamd van genieten, ik ben gewoon voor iedere Nederlandse vechter in het buitenland, je bent toch ook niet voor duitsland als deze tegen Nederland voetbalt.

Jeru
20-07-2009, 21:46
Ah klote.... hij begon zeker erg goed!! zonde, zonde...

A.F.
20-07-2009, 22:15
Echt klote Melvin....
...je was gebrand & je begon zo scherp.

Vette pech,

maar ik blijf je grootste fan!!!

jajajajaja.... slijmbal.... dat ben ik jonguh!!!

A.F.
20-07-2009, 22:29
hahahaha, ik dacht dat jij al in Bejing zat?

met Rodney???

Bellen vanuit Beijing...wat denk jezelf??? Tegenstander had afgezegd....

weks
20-07-2009, 22:39
kutzooi echt zonde

iconian
20-07-2009, 22:59
klasse van filho dat hij zich wist te herpakken, al is die armbar duidelijk een probleem voor manhoef

Jani
20-07-2009, 23:17
Uit een zware depressie komen,gelijk tegen manhoef knokken,zoveel incasseren,en toch winnen...

veel respect voor Filho..

detje
21-07-2009, 01:26
Ik vond het toch wel vet van Filho. De gigantische onslaught van Manhoef overleven, het hoofd koel houden en toch nog een submission afdwingen. Vet!
ckr...wat een partij hee!!

makavelli
21-07-2009, 02:23
Melvin is maar 4 keer gesubmit nu toch?

Mousasi
Filho
Akiyama
yoon dong

zijn niet zomaar 4 mensen, zijn alle vier fucking goeie grapplers. Soms praten mensen echt alsof Melvin links en rechts door C-level vechters word gesubt

X2

sebastiaan
21-07-2009, 08:55
Filho is inderdaad één van de beste BJJ'ers, maar voor de rest ben ik het niet met je eens. We kunnen gerust stellen dat Manhoef één van de betere (als niet de beste) striker is van Dream op dit moment. Ik ben een leek op dat gebied, maar zelfs ik kon zien dat Filho zijn dekking beneden alle peil was. Toch was hij in staat lang genoeg te overleven om Manhoef in zijn spelletje te trekken (waarvoor respect). Die armbar was imo té gemakkelijk, Manhoef lag uitgestrekt alsof hij op het strand lag (al weet ik goed: de beste stuurlui ... ;)).

Manhoef moet zijn BJJ-niveau net hoog genoeg krijgen om lang genoeg op de grond te overleven totdat hij zijn tegenstanders in ZIJN spelletje kan trekken. Niemand vraagt hem om superieure grondvechters te submitten.



x2
Respect voor Filho!!!



Foutje!
Maar fouten kunnen rechtgezet worden! ;)



:D



Ik zie MMA steeds meer evolueren naar een spel waar strikers kunnen domineren ... maar niet zonder een gedegen worstel- en/of BJJ-basis én een goede takedown-defense. Als je het grondspel in zijn geheel niet respecteerd, loop je inderdaad op een moment tegen de lamp. Maar zoals eerder al aangehaald: Manhoef heeft niet van de minste verloren op de grond. Ik zou het alleen nog een beetje cooler vinden als hij zelfs van die topgrapplers niet meer moet verliezen!

Ik denk dat je best kan stellen dat zelfs al heb je een zwarteband, dan is het niveau vershil op de grond met mensen zoals Filho toren hoog!
Uiteraard zou het ontzettend helpen als hij een betere verdediging had,uit techniek in plaats van kracht.
Van bovenaf had hij best meer schade kunnen berokkenen,maar vanaf je rug vechten tegen Filho als je zelf absoluut geen guard vechter bent is onbegonnen werk.
Daar heeft ie denk ik echt 5 jaar pure BJJ voor nodig, en dan kan ie het misschien verdedigen.

MB667
21-07-2009, 09:15
melvin deed het erg goed, hij had hem, maar jammer genoeg net niet, volgende keer beter. Knappe prestatie van filho om na een pak slaag als dit het zo mooi af te maken!

Donjopie
21-07-2009, 10:08
Echt balen man !!!!
Hij was zo goed op weg !

Karel
21-07-2009, 11:13
filho deed het gewoon goed, die stoten doorstaan... was wel blij om te zien dat Manhoef toch redelijk beheerste combinaties deed, had er toch wel hoop in, alleen jammer dat het zo afliep

PinPoint
21-07-2009, 11:47
Ga jij het m ff vertellen dat hij niet op zn vuistjes kan vertrouwen...wat een gelul..die vuisten blijven levensgevaarlijk.

Jezus man hoeveel man heeft hij wel niet neergestompt met die vuisten


Je mist mijn punt. Je ziet, correct me if I am wrong, toch duidelijk aan de vechtstijl van Manhoef dat hij naar voren wil. Maar daardoor neem je het grapplen niet te serieus. Zeker niet als je tegen een man als Paulo vecht, een man die maar 1 manier van leven heeft gekend tot een bepaald moment in zn leven....de dag dat hij MMA ging knokken.


Iemand maakte de opmerking over de verdediging van Paulo. Daar was ik idd ook niet erg van onder de indruk. Bij een striker als Manhoef moet je gewoon niet blijven staan. Maar wtf veel kan die gast hebben. Menig ander vechter was gaan en blijven zitte danwel liggen na die stoten reeks.



En mijn mening is als je wilt boksen, ga dan ook boksen. Ik vind dat je dan niets te zoeken hebt in mma. Maar nogmaals, dit is mijn bescheiden mening. Dus ik geniet ervan als je op deze manier verliest.

NielsN
21-07-2009, 12:15
Je mist mijn punt. Je ziet, correct me if I am wrong, toch duidelijk aan de vechtstijl van Manhoef dat hij naar voren wil. Maar daardoor neem je het grapplen niet te serieus. Zeker niet als je tegen een man als Paulo vecht, een man die maar 1 manier van leven heeft gekend tot een bepaald moment in zn leven....de dag dat hij MMA ging knokken.


Iemand maakte de opmerking over de verdediging van Paulo. Daar was ik idd ook niet erg van onder de indruk. Bij een striker als Manhoef moet je gewoon niet blijven staan. Maar wtf veel kan die gast hebben. Menig ander vechter was gaan en blijven zitte danwel liggen na die stoten reeks.



En mijn mening is als je wilt boksen, ga dan ook boksen. Ik vind dat je dan niets te zoeken hebt in mma. Maar nogmaals, dit is mijn bescheiden mening. Dus ik geniet ervan als je op deze manier verliest.

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Het is ook eigen aan MMA dat ieder zijn eigen stijl heeft en dan vind ik een stijl die veel nadruk legt op het staande werk niet per se minder. MM heeft zoals gymalkmaar terecht opmerkt een hoop grote namen er uit gemept, en als je dan een keer verliest vind ik niet dat je daarom op de verkeerde weg zit. Ik geniet erg van de gevechten van Manhoef (ook van die van echte grapplers, btw), en ook deze partij had zomaar de andere kant op kunnen vallen.

Wel vind ik dat MM zich een keer 100% op MMA zou moeten focussen, maar dat is zijn keuze. En als het klopt dat hij maar 3x in de week grapplet, is dat ook wel weinig, eigenlijk. Hij zou denk ik echt baat hebben bij wat meer worstelen... Maar ja... De beste stuurlui, he...

Mephisto
22-07-2009, 00:03
Je mist mijn punt. Je ziet, correct me if I am wrong, toch duidelijk aan de vechtstijl van Manhoef dat hij naar voren wil. Maar daardoor neem je het grapplen niet te serieus.

Ik ben het niet met je eens, uiteraard wil hij druk zetten, hij is geen countervechter en als je iemand op zijn neus wil slaan zul je toch echt in de buurt moeten komen. Dat lukt niet als je naar achteren loopt. In het begin van de pot is zijn takedown-defence goed en is het Manhoef die zijn wil op legt. Dit toont aan dat Manhoef het grappelen zeker wel serieus neemt.


En mijn mening is als je wilt boksen, ga dan ook boksen. Ik vind dat je dan niets te zoeken hebt in mma. Maar nogmaals, dit is mijn bescheiden mening. Dus ik geniet ervan als je op deze manier verliest.

Dit is gewoon regelrechte lariekoek. Iedere vechter zal een voorkeur hebben voor bepaalde technieken en daar vaak ook in uitblinken, Alle MMA vechters cross-trainen en zullen beter dan gemiddeld goed zijn in alle facetten, je kunt niet altijd in alles beter zijn dan je tegenstander, dan moet je zorgen dat je zijn spel kunt neutraliseren en je hem jouw wil oplegt .

Volgens mij is dit ook precies wat veel BJJ'ers doen door het staande gevecht zo veel mogelijk uit de weg te gaan en zo snel mogelijk naar de grond te gaan... hebben deze mensen dan ook niets in het MMA te zoeken volgens jou, het spelletje begint nu eenmaal staand?

Arno verbraak
22-07-2009, 09:32
mma zonder grapplers wordt t dan, dat willen we ook niet he! mephisto is right! melvin zn stijl blijft toch wel de shit! (vind ik)

Andre
22-07-2009, 11:18
Volgens mij is Melvin wel degelijk serieus met grappling bezig.
Anders haal je niet speciaal voor jezelf 1 van de beste zwartebanders uit brazilie.
Het probleem is wel dat hij zich niet 100% kan toeleggen op mma door de k1 wedstrijden tussendoor. Je ziet toch wel al een verbetering in zijn take down defence maar je kunt niet verwachten dat je in 3 maanden het niveau van deze tegestander inhaal wat grappling betreft.
Als Melvin hem er wel had uitgeslagen hadden we hier allemaal lopen juichen en zaten ze in brazilie met deze topic gezeten maar dan over de staande kwaliteiten van filho.
Toen ik de take down defence van Melvin zag zat ik eigenlijk met een gerust hard te wachten tot hij hem er uit zou slaan, maar helaas een klein foutje werd genadeloos afgestraft. zeker knap van filho.

Andre

remco pardoel
22-07-2009, 12:24
Je kan 100 zwarte banders over laten komen, Als hij niet het inzicht heeft om je spel aan te passen aan je kwaliteiten dan heb je er niet veel aan.

Gewoon een uurtje per dag MMA trainen past in elk trainingsschema denk ik.

Melvin is en blijft een (trainings)beest, alleen moet je de zwaktes weg werken en proberen je sterke punten naar voren te halen.
Melvin kan wel degelijk zijn mannetje staan als daarvoor getraind wordt
zie Nishijama vorig jaar... dat was volgens mij puur BJJ
:)

You win some and you lose some
Als je heel veel wedstrijden draait dan moet je eens een verlies partij mee nemen in je record..
Melvin blijft top!