PDA

View Full Version : Video interview Cindy Dandois



M-1 Global
21-07-2009, 11:16
Kort interview met Belgisch M.M.A vechtster Cindy Dandois, ze praat over haar overstap van Judo naar M.M.A. en haar partij tegen Marloes Coenen en haar ambities voor de toekomst.

http://www.youtube.com/watch?v=f2usAe56tMY

Highline
21-07-2009, 11:27
dus dat is nu onze Perfectteamcindy

Leventdepevent
21-07-2009, 12:08
nice!!

Tsuki
21-07-2009, 12:08
is dat dezelfde als die foto begrijp ik ...........

MMAFAN-1122
21-07-2009, 12:11
Echt een leuke dame... Succes met je carierre!

Perfectteamcindy
21-07-2009, 12:30
Dank je allemaal :-)
Toch beetje gek om jezelf zo te zien kletsen hoor :-)

the boxer
21-07-2009, 13:16
Veel succes nog!

NielsN
21-07-2009, 15:55
Dat vlaams is zo'n mooi taaltje, he... Alleen al een reden om naar Belgie te verhuizen...

Perfectteamcindy
21-07-2009, 18:54
Dat vlaams is zo'n mooi taaltje, he... Alleen al een reden om naar Belgie te verhuizen...
:thup::thup::thup:

joost
21-07-2009, 19:00
Daar wil ik wel een keer mee rollen...! ;) als je ooit nog in de buurt van enschede bent cindy! Your welcome :D

Perfectteamcindy
21-07-2009, 19:07
Daar wil ik wel een keer mee rollen...! ;) als je ooit nog in de buurt van enschede bent cindy! Your welcome :D
Als je wilt rollen heb ik daar geen probleem mee, gewoon naar de M1-trainingen komen :thup:

knilles
21-07-2009, 19:57
Ga je dan wel in bikini rollen? ;)

stenjiman
21-07-2009, 21:55
Heeft die nu ook een contract bij M1???
Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk... Of houdt M1 zich tegenwoordig ook al bezig met eendagsvliegen???

brittje-x
21-07-2009, 22:34
Heeft die nu ook een contract bij M1???
Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk... Of houdt M1 zich tegenwoordig ook al bezig met eendagsvliegen???

Bezorg cindy een partij laat ze vechten wacht het resultaat af en pas dan zul je met eer en geweten kunnen oordelen of het een eendagsvlieg is.... Deal?

@ cindy super leuk meid ... en je haar super mooi? Extensions??? echt leuk ...

oliebol
21-07-2009, 23:04
netjes hoor, je eerste partij gelijk van Marloes Coenen winnen :thup:

brittje-x
21-07-2009, 23:14
Als je nu ook talent had ,dan hadden ze je meschien ook gevraagt!
Hehe hoe lang heb je over die zin moeten doen?Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk...
Met wat beters kon je niet komen?:doei:

Team mixfight babes... hahah:thup: cindy we staan achter je hehe

dietrik
21-07-2009, 23:28
Heeft die nu ook een contract bij M1???
Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk... Of houdt M1 zich tegenwoordig ook al bezig met eendagsvliegen???

Nou nou, zoals ik begrepen heb is M1 training is voor iedereen met talent toegankelijk en is de term eendagsvlieg misplaatst en wel heel kort door de bocht.

Karel
22-07-2009, 00:05
ik sta er ook achter

Perfectteamcindy
22-07-2009, 01:23
Yep, team mixfight babes is een feit!!
Ok! Leuk om dat te horen ;)
Haha: vergeet de bikini's ni dan he:thup:

joost
22-07-2009, 03:26
Als je wilt rollen heb ik daar geen probleem mee, gewoon naar de M1-trainingen komen :thup:

ik zal wel een keer met danial meekomen ;)

tom l
22-07-2009, 04:32
Dat vlaams is zo'n mooi taaltje, he... Alleen al een reden om naar Belgie te verhuizen...

Vlaams? Antwerps om correct te zijn! GO CINDY! Hou de eer van Antwerpen hoog! ;)

tom l
22-07-2009, 04:41
Heeft die nu ook een contract bij M1???
Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk... Of houdt M1 zich tegenwoordig ook al bezig met eendagsvliegen???

Dude...Ze heeft fokking Marloes Coenen verslagen...En jij noemt haar een eendagsvlieg... Nu zijn er 2 mogelijkheden: 1) Je wilt gewoon contraire doen en trollen, gewoon om te trollen. 2) Je kent niets van mma.

MMAFAN-1122
22-07-2009, 10:52
Dude...Ze heeft fokking Marloes Coenen verslagen...En jij noemt haar een eendagsvlieg... Nu zijn er 2 mogelijkheden: 1) Je wilt gewoon contraire doen en trollen, gewoon om te trollen. 2) Je kent niets van mma.

X2

MMAFAN-1122
22-07-2009, 10:55
Goeie grondvechter en het is voor haar denk ik een uitdaging om staand nog wat bij te leren dan is ze denk ik echt bijna onverslaanbaar!

the boxer
22-07-2009, 11:07
Vlaams? Antwerps om correct te zijn! GO CINDY! Hou de eer van Antwerpen hoog! ;)

da vind ik nu echt nie serieus van u!! ;)

the boxer
22-07-2009, 11:08
Heeft die nu ook een contract bij M1???
Das dan wel voor haar looks waarschijnlijk... Of houdt M1 zich tegenwoordig ook al bezig met eendagsvliegen???

beetje jaloers?

Tsuki
22-07-2009, 11:16
beetje jaloers?

stenjiman heeft wel een punt .......... kijk als VVV van feyenoord wint dan wil dit niet zeggen dat VVV beter is dan feyenoord en sinds cindy niet meer heeft gevochten kun je niet meteen zeggen dat zij DE te kloppen vrouw is in MMA-land. Marloes heeft haar sporen al lang en breed verdiend dat kun je van cindy niet zeggen.

ja ze heeft gewonnen maar meer ook niet, ik zeg laten we wachten op de rematch of haar volgende partij ............

the boxer
22-07-2009, 11:26
stenjiman heeft wel een punt .......... kijk als VVV van feyenoord wint dan wil dit niet zeggen dat VVV beter is dan feyenoord en sinds cindy niet meer heeft gevochten kun je niet meteen zeggen dat zij DE te kloppen vrouw is in MMA-land. Marloes heeft haar sporen al lang en breed verdiend dat kun je van cindy niet zeggen.

ja ze heeft gewonnen maar meer ook niet, ik zeg laten we wachten op de rematch of haar volgende partij ............

Tja , zoek maar tegenstanders voor haar en zij knokt wel. Zij had het lef om voor haar eerste partij onmiddellijk tegen Marloes uit te komen. Je moet het maar doen. En dit doet zeker niets af aan de kwaliteiten van Marloes! Maar Cindy heeft alles in zich om het nog ver te brengen in deze sport.Zij zou zeker goede reclame zijn voor de sport! ( zeker voor ons in België) En om dan woorden te gebruiken als eendagsvlieg.... pfff....

Tsuki
22-07-2009, 11:29
Tja , zoek maar tegenstanders voor haar en zij knokt wel. Zij had het lef om voor haar eerste partij onmiddellijk tegen Marloes uit te komen. Je moet het maar doen. En dit doet zeker niets af aan de kwaliteiten van Marloes! Maar Cindy heeft alles in zich om het nog ver te brengen in deze sport.Zij zou zeker goede reclame zijn voor de sport! ( zeker voor ons in België) En om dan woorden te gebruiken als eendagsvlieg.... pfff....

sommige mensen zijn fan van de ene vechter en andere van de ander en dat laten ze blijken uit hun posts ........... niks mis mee

the boxer
22-07-2009, 11:34
sommige mensen zijn fan van de ene vechter en andere van de ander en dat laten ze blijken uit hun posts ........... niks mis mee

Zeker niks mis mee.
Ik vind Cindy gewoon geen eendagsvlieg, zij wil graag knokken maar er is niemand.
En als straks Marloes moet knokken op Strikeforce zal ik even hard voor haar supporteren.

remco pardoel
22-07-2009, 11:39
leuk interview!
Cindy komt wel binnen nu een jaartje terecht waar ze van droomt!

MB667
22-07-2009, 11:43
Ben (nog) geen fan van haar of zo ;), maar ze maakte wel een erg goede indruk op me, door zo dominant van Marloes Coenen te winnen. Ik zou zeggen: Vooral zo doorgaan!

brittje-x
22-07-2009, 12:15
Net wat ik zei laten we afwachten wat de toekomst brengt... Nu al zeggen 1dagsvlieg is niet eerlijk tegenover haar prestatie... Ze vocht haar ALLEREERSTE MMA partij tegen een dame waar NIEMAND uit nederland tegen wou staan (correct me if i'am wrong) Ik hoop dat cindy snel een nieuwe partij krijgt en dan zullen we ze met zen allen kunnen beoordelen ik denk niet dat we nu al uitspraken moeten doen;...
Ik vind haar alvast erg sterk op de grond....
@cindy kunnen we niks regelen ? Jij leert mij het grondwerk en ik jou het rechtstaande werk hahaha
Als je echt wil kom je zeker waar je wil komen

Perfectteamcindy
22-07-2009, 19:59
stenjiman heeft wel een punt .......... kijk als VVV van feyenoord wint dan wil dit niet zeggen dat VVV beter is dan feyenoord en sinds cindy niet meer heeft gevochten kun je niet meteen zeggen dat zij DE te kloppen vrouw is in MMA-land. Marloes heeft haar sporen al lang en breed verdiend dat kun je van cindy niet zeggen.

ja ze heeft gewonnen maar meer ook niet, ik zeg laten we wachten op de rematch of haar volgende partij ............
Jij bent echt mijne maat ni he:D Haha; eerst commentaar over mijn boezem en nu over het eendagsvliegzijnde:confused: Maar goed, ni iedereen kan mijne vriend zijn natuurlijk:fp:

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:00
sommige mensen zijn fan van de ene vechter en andere van de ander en dat laten ze blijken uit hun posts ........... niks mis mee
Hmmm... ik hou mijn bedenkingen hier wel bij.

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:01
Zeker niks mis mee.
Ik vind Cindy gewoon geen eendagsvlieg, zij wil graag knokken maar er is niemand.
En als straks Marloes moet knokken op Strikeforce zal ik even hard voor haar supporteren.
Ik ook ;-) Marloes is een klassebak, daar is geen twijfel over:thup:

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:03
Net wat ik zei laten we afwachten wat de toekomst brengt... Nu al zeggen 1dagsvlieg is niet eerlijk tegenover haar prestatie... Ze vocht haar ALLEREERSTE MMA partij tegen een dame waar NIEMAND uit nederland tegen wou staan (correct me if i'am wrong) Ik hoop dat cindy snel een nieuwe partij krijgt en dan zullen we ze met zen allen kunnen beoordelen ik denk niet dat we nu al uitspraken moeten doen;...
Ik vind haar alvast erg sterk op de grond....
@cindy kunnen we niks regelen ? Jij leert mij het grondwerk en ik jou het rechtstaande werk hahaha
Als je echt wil kom je zeker waar je wil komen
Goed zo Brittje ;) We gaan het vrouwen-MMA van de grond halen hier in ons kleine Belgielandje :thup: Kom naar de M1-trainingen meid, dan bouwen we samen verder:thup:

brittje-x
22-07-2009, 20:07
eerst volgende is 1 augustus zeker? dan zit ik eenzaam alleen thuis hier is iedereen op vakantie en men vriend ook met zen familie dus geen vervoer... helaas..;
Zijn die toegankelijk voor iedereen?
Ik vind namelijk dat ik nog lang niet de skills heb om aan dergelijke training te kunnen deelnemen

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:09
eerst volgende is 1 augustus zeker? dan zit ik eenzaam alleen thuis hier is iedereen op vakantie en men vriend ook met zen familie dus geen vervoer... helaas..;
Zijn die toegankelijk voor iedereen?
Ik vind namelijk dat ik nog lang niet de skills heb om aan dergelijke training te kunnen deelnemen
Remco zegt dat de trainingen voor iedereen zijn, en er was vorige keer nog een meisje die nog maar net bezig was had ik de indruk...

brittje-x
22-07-2009, 20:12
Remco zegt dat de trainingen voor iedereen zijn, en er was vorige keer nog een meisje die nog maar net bezig was had ik de indruk...

:whistling: quasi grond zul je bij mij ook die indruk krijgen vrees ik haha
Maar ja kheb andere kwaliteiten zeker hahah

brittje-x
22-07-2009, 20:13
Doet vanessa ook mee aan die trainingen tis maar dat ik haar al niet bang maak he hahaha geintje

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:16
Doet vanessa ook mee aan die trainingen tis maar dat ik haar al niet bang maak he hahaha geintje
Vorige keer was Vanessa er niet bij nee, toen de trainingen nog in merksem waren was ze er wel :) Ik denk dat Amsterdam een beetje ver voor haar is:confused:

brittje-x
22-07-2009, 20:27
Vorige keer was Vanessa er niet bij nee, toen de trainingen nog in merksem waren was ze er wel :) Ik denk dat Amsterdam een beetje ver voor haar is:confused:

Voor mij ook vrees ik daar geraak ik niet met men fietsje haha

brittje-x
22-07-2009, 20:33
Is weelde ver af van Maaseik?

Volgens routeplanner 1uur en 05 minuten iets van 96 kilometer

brittje-x
22-07-2009, 20:36
Ahh dat is niet ver,net zolang tot ik naar Amtwerpen kom.
Wanneer is het precies meschiens dat we anders met een paar man kunnen afspreken.Is wel leuk

ja ik dacht 1 augustus... zou wel leuk zijn als er iets geregeld kan worden

Perfectteamcindy
22-07-2009, 22:22
Oh das erg kort ik zal eens kijken of ik niks geplant heb.
:thup::thup::thup:

stenjiman
22-07-2009, 22:29
da vind ik nu echt nie serieus van u!! ;)
Als Cindy voor de Antwerpse eer moet zorgen gaan we ni ver komen denk ik... Seba Vanthielen is trouwens overlaatst wereldkampioen geworden in venetie; dat is pas een antwerpenaar om over te klappen.:twak:

the boxer
23-07-2009, 12:37
Is weelde ver af van Maaseik?

Weet je wat: ik woon in de buurt van Maaseik.
Ik zal me opofferen om te rijden en met drie vrouwen in de auto te zitten! ;)

B3 lik3 M3
23-07-2009, 12:45
Ok.. Dames..

Erg leuk dat jullie het zo leuk kunnen vinden.. maar het begint hier iets teveel op een chatsessie te lijken!

Graag via PM of MSN!

En dit geldt niet alleen voor dit topic!!

brittje-x
23-07-2009, 13:25
Als Cindy voor de Antwerpse eer moet zorgen gaan we ni ver komen denk ik... Seba Vanthielen is trouwens overlaatst wereldkampioen geworden in venetie; dat is pas een antwerpenaar om over te klappen.:twak:

Juist ja alle respect voor die kerel maar sorry tegen wie heeft hij ook al weer gevochten??? Er zijn zoveel titels tegenwoordig je moet nog niet eens tegen een echte kampioen uitkomen...
Cindy versloeg een gevestigde waarde in haar categorie heb een beetje respect...
Heb ik voor elke vechter ook voor jullie sebastiaan geloof me vrij

Mr 1 Leg
01-08-2009, 20:03
dit is mooi gezegd cindyke mooi intervieuw.ik ben ook terug woensdag gefeliciteerd beest ;)

Jochem
01-08-2009, 20:35
Tsuki heeft wel een goed punt, en hij is niet negatief toch? Ik wil eerst ook nog wat meer bewijs zien, voor ik op de cindy bandwagon spring. Hopelijk krijg je snel een paar partijen en kan je laten zien wat je waard bent. Suc6 iig!