PDA

View Full Version : WIIen met je xbox360



Iggy
21-07-2009, 18:29
Programma schijnt eind 2010 uit te komen. En dan te bedenken dat je hiermee ufc undisputed mee gaat spelen.
YouTube - E3 2009: Project Natal Xbox 360 Announcement (http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM)

guess2007
21-07-2009, 19:51
http://solar.110mb.com/sitebuilder/images/MyPlaythingJenna.jpg

Ik zie mogelijkheden:whistling:

Vitor Belfort
21-07-2009, 22:15
Ben benieuwd wat hier van waargemaakt kan worden. Ziet er wel gaver uit dan op de Wii!
UFC Undisputed!:D

Jarno
21-07-2009, 23:01
Ergens in een grijs verleden werd er gedacht dat gamen met een vage handschoen en rare bril op je hoofd DE manier van gamen zou worden... Nintendo heeft het ook geprobeerd en heeft ook gefaald vind ik... goed... er zijn miljoenen mensen met zo'n kreng in huis... maar WII raakt dat kreng nog aan na 3 maanden??

Dit zal ook wel los lopen denk ik...

Karel
21-07-2009, 23:07
tja ken er genoeg die nog zo'n wii gebruiken maar het zijn niet echt de mensen die vroeger de supernintendo gebruikten....
vraag me ook af of het een succes wordt, was na een paar potjes met die wii er wel klaar mee, als ik wil bewegen koop ik geen console

Vitor Belfort
21-07-2009, 23:18
tja ken er genoeg die nog zo'n wii gebruiken maar het zijn niet echt de mensen die vroeger de supernintendo gebruikten....
vraag me ook af of het een succes wordt, was na een paar potjes met die wii er wel klaar mee, als ik wil bewegen koop ik geen console

Haha precies...consolegamen hoort onder onderuit gezakt op de bank!

phranq
22-07-2009, 07:44
Ergens in een grijs verleden werd er gedacht dat gamen met een vage handschoen en rare bril op je hoofd DE manier van gamen zou worden... Nintendo heeft het ook geprobeerd en heeft ook gefaald vind ik... goed... er zijn miljoenen mensen met zo'n kreng in huis... maar WII raakt dat kreng nog aan na 3 maanden??

Dit zal ook wel los lopen denk ik...

Het is aangekondigd op de afgelopen E3, dus er is heel veel van waar!