PDA

View Full Version : Fedor vs. Barnett gaat mogelijk niet door



Mule-Kick
22-07-2009, 09:17
Affliction Entertainment and M-1 Global are looking for a new opponent to face Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500) at Affliction “Trilogy” on Aug. 1 at the Honda Center in Anaheim, Calif.

Multiple sources have told Sherdog.com that the California State Athletic Commission will not license Josh Barnett (http://www.sherdog.com/fighter/Josh-Barnett-272) after a positive test result. Calls to Affliction Entertainment were not immediately returned. The CSAC said a comprehensive statement would be issued Wednesday.

Barnett said he had not been notified of any issues with his eligibility as of Tuesday evening.

“I took my test three weeks ago. I would have thought I would have heard something by now,” Barnett told Sherdog.com.

However, the former UFC heavyweight champion said he had not checked his phone messages recently and later added, “No matter what happens with this, I can assure you I will clear my name. This will not be something that I am defined by.”

Vitor Belfort (http://www.sherdog.com/fighter/Vitor-Belfort-156) has agreed in principle to face the world’s No. 1 heavyweight on 11 days’ notice, according to two separate sources close to the negotiations. One source told Sherdog.com that Emelianenko will have the opportunity to choose between Belfort and Bobby Lashley (http://www.sherdog.com/fighter/Bobby-Lashley-39806). Lashley has denied knowing anything about replacing Barnett, though.

"I don't know if I would want it right now. Since the last fight, I haven't really been into training again," he said. "That fight is next week. That would be something I would really have to take a look at. To just jump in there probably wouldn't be the smartest thing for me right now. A lot of people would say that might be a money fight. They figure, 'If we give him enough money, will he do it?' That's what people tend to look at. I don't want to get into fighting for the money so much right now.”

Belfort, a former UFC light heavyweight champion, is scheduled to face American Top Team standout Jorge Santiago (http://www.sherdog.com/fighter/Jorge-Santiago-5735) in a middleweight bout on the Aug. 1 card.

Bron: Sherdog

Zou mooi klote zijn als het waar is...

Tony
22-07-2009, 09:20
waar doelen ze op met "positive test result"...

is het een anabolen/drugs test? Of een medische test? (virus/infectie of what so ever)

man wat hoop ik dat dit nieuws niet waar is.... we zitten met zn allen al sinds pride te wachten op deze match.

Mule-Kick
22-07-2009, 09:22
Ja dat vraag ik me ook af, als het goed is komt er later vandaag meer duidelijkheid.
Maar kan me niet voorstellen dat het weer anabolen zijn, daar is ie toen ook zn UFC titel door kwijtgeraakt, zou wel heel dom/raar zijn als ie daar nu weer positief op test.

Hoop ook echt zo dat partij doorgaat, we hebben er idd lang genoeg op moeten wachten.

dirk5
22-07-2009, 09:25
haha, ik wist het, Hij durft niet....

en dan maar een spuit zetten om er zo onder uit te komen, mietje dat het is ;)

nee, zou een slechte zaak zijn.

Leventdepevent
22-07-2009, 09:41
ik hoop dat dit niet waar is!!!.....deze partij had toch weleens een van de hoogtepunten van 2009 kunnen worden....voor mij althans

Ivo C.
22-07-2009, 09:46
Well I really hope this one is not true!
There is a tendency with wrong reports this month.
Just see the death of Kimo, who btw is ALIVE!

Wheelie
22-07-2009, 10:25
Dit zou echt fucked up zijn als deze partij niet door gaat :(
Doe dan maar Belfort als vervanger.

Fyodor
22-07-2009, 10:32
You got to be kidding me....

Eerst kan Alistair helaas niet tegen Werdum, nu dit weer............ :(
Dit waren gewoon de 2 toppartijen waar ik op zat te wachten, krijg je dit. Bah!

Van sherdog:


Vitor Belfort (http://www.sherdog.com/fighter/Vitor-Belfort-156) has agreed in principle to face the world’s No. 1 heavyweight on 11 days’ notice, according to two separate sources close to the negotiations. One source told Sherdog.com that Emelianenko will have the opportunity to choose between Belfort and Bobby Lashley (http://www.sherdog.com/fighter/Bobby-Lashley-39806). Lashley has denied knowing anything about replacing Barnett, though. Ps Zulu wil nog altijd een rematch ;)

MMAFAN-1122
22-07-2009, 11:02
Zo echt klote zijn!

MB667
22-07-2009, 11:23
Dan zie ik liever Yvel vs Fedor, aangezien Yvel van een doped up Barnett verloor!

En waarom wilt Vitor Belfort niet tegen een lichter mousasi maar wel een tegen een veel zwaardere Fedor, zal wel de doekoe zijn neem ik aan, elke vechter die tegenwoordig tegen fedor vecht, is zowiezo miljoniar erna, of hij nu binnen 10 seconden of 10 minuten verliest.....

Tony
22-07-2009, 11:39
waarom wel tegen fedor en niet mousasi..

heel simpel.. belfort legt het gegarandeerd af tegen beiden... Alleen is verliezen van Fedor niet direct zo'n groot punt.. verliezen van een mousasi kan pijnlijker zijn.

Daarnaast heeft belfort altijd een punchers chance om te winnen op KO.. en als hij mousasi KO'ed is dat leuk.. maar als hij Fedor KO'ed dan is hij on top of the world.

dirk5
22-07-2009, 11:41
Daarnaast heeft belfort altijd een punchers chance om te winnen op KO.. en als hij mousasi KO'ed is dat leuk.. maar als hij Fedor KO'ed dan is hij on top of the world.

Dan stop ik mijn account hier en kijk ik geen enkele minuut mma meer in mijn leven.

MB667
22-07-2009, 11:44
its all about the money!

NielsN
22-07-2009, 12:06
:eek:

Vuile spelletjes...

vrane
22-07-2009, 12:15
waarom wel tegen fedor en niet mousasi..

heel simpel.. belfort legt het gegarandeerd af tegen beiden... Alleen is verliezen van Fedor niet direct zo'n groot punt.. verliezen van een mousasi kan pijnlijker zijn.

Daarnaast heeft belfort altijd een punchers chance om te winnen op KO.. en als hij mousasi KO'ed is dat leuk.. maar als hij Fedor KO'ed dan is hij on top of the world.

yep.

dietrik
22-07-2009, 12:22
i don't wanna hear it.

NielsN
22-07-2009, 12:26
Affliction Banned medical suspensions and injuries from CSAC - www.MixFight.nl (http://195.144.2.70/~mixfight/forum/showthread.php?t=84047)

:whistling:

iconian
22-07-2009, 12:28
Mousasi! Mousasi! waarom niet? is ±100 kilo, meer dan belfort, en heeft bewezen op HW te kunnen vechten. Zou ook op die card vechten, en vecht uitermate goed

Tsuki
22-07-2009, 12:32
Mousasi! Mousasi! waarom niet? is ±100 kilo, meer dan belfort, en heeft bewezen op HW te kunnen vechten. Zou ook op die card vechten, en vecht uitermate goed

zitten die niet bij het zelfde team ;-) ?

dirk5
22-07-2009, 12:37
1. heeft partij staan met iemand anders
2. heeft partij staan op lhw, niet HW
3. heeft voor deze partij nog verschillende trainingen met Fedor afgewikkeld.
4. staat nog vroeg in carriere, waarom meteen tegen nummer 1?
5. zie liever Belfort verliezen dan Mousasi.

zomaar 5 redenen waarom, kan nog wel effe doorgaan denk ik.

Fyodor
22-07-2009, 12:41
Mousasi! Mousasi! waarom niet? is ±100 kilo, meer dan belfort, en heeft bewezen op HW te kunnen vechten. Zou ook op die card vechten, en vecht uitermate goed

Dat gaat never nooit niet gebeuren, heeft Mousasi zelf gezegd. Ze trainen immers nog wel eens samen.

Verder net met veel interesse het topic gelezen waar NielsN naar verwees...

TheHagueBoxer
22-07-2009, 13:15
gvd dit ZUIGT

gaan we Fedor weer tegen een of andere onwaardige tegenstander zien?? (belfort, zowiezo te licht en niet van Fedor's niveau, bobby lashley... come on) om hem vervolgens weer een half jaar niet te zien... hij vecht veel te weinig terwijl hij nog in z'n prime zit!! dat gaat ook niet eeuwig meer duren!

kut!! Als Barnett iets gebruikt heeft, heeft hij het mooi verpest voor iedereen godverdegodver

iconian
22-07-2009, 13:17
*zucht*

http://schemerling.files.wordpress.com/2009/03/sad-cat.jpg

TOON
22-07-2009, 13:21
wat een kutdag!

twee van de gala's waar ik naar uitkeek ontdaan van hun main-event (in mijn ogen dan)
GVD!!! de GVD!!!

zit al met een kater op m'n werk en ben nu helemaal niet meer te genieten! GVD!!
belfort vs fedor.....it's all about the money.....en z'n naam is niet naar de klote als ie verliest terwijl een verliespartij tegen mousasi hem wel weer even wat treetjes lager zou zetten....

Tony
22-07-2009, 13:24
Affliction Banned medical suspensions and injuries from CSAC - www.MixFight.nl (http://195.144.2.70/%7Emixfight/forum/showthread.php?t=84047)

:whistling:


Misschien heb je toch niet voor niets die "TTT" geplaatst in dat topic...

mafia praktijken...

Wie wilt Bas Boon even bellen voor meer info?

leks
22-07-2009, 13:24
wat een k*tz00i, gaat mij niet wijs maken dat Dana hier niks mee te maken heeft tyfushond :mad::crying:

NielsN
22-07-2009, 13:34
Dat gaat never nooit niet gebeuren, heeft Mousasi zelf gezegd. Ze trainen immers nog wel eens samen.

Verder net met veel interesse het topic gelezen waar NielsN naar verwees...

Idd... Die Socrates was een zeikstraal, maar hier had hij toch wel een punt, vrees ik... :)

Vincentino
22-07-2009, 13:38
Kutzooi........deze wedstrijd gaat nooit meer gebeuren ben ik bang........

dirk5
22-07-2009, 13:39
wat een k*tz00i, gaat mij niet wijs maken dat Dana hier niks mee te maken heeft tyfushond :mad::crying:

dude, stond dat op niburu ofzo? is namelijk een behoorlijk vergaande theory en hiermee zet je wel effe de hele sport mma buitenspel, dus lhou deze compleet dwaze thoerie aub voor je, of ga naar sherdog ;)

Het is gewoon Barnett zijn eigen schuld, makkelijke manier om onder partij met fedor uit te komen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ie niet wil/durft.

NielsN
22-07-2009, 13:43
Het is gewoon Barnett zijn eigen schuld, makkelijke manier om onder partij met fedor uit te komen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ie niet wil/durft.

Dat zou ik nou vergezocht vinden...:rolleyes:

Meest prestigieuze, waarschijnlijk best betalende partij uit zijn carriere, en dan zou hij geen zin hebben... Yeah right.

Garcia
22-07-2009, 13:46
Verdomme wat een klote situatie!!

Ik snap gewoon echt niet waarom Barnett dit gedaan heeft, je weet toch verdorie dat je regelmatig controle kan verwachten.

En svp regel een echte tegenstander voor Fedor, iemand die gewoon een kans maakt en niet zo'n Bobby die vanwege z'n postuur en WWE achtergrond ineens denkt kans te maken op een gevecht met de nr 1 van de wereld...

iconian
22-07-2009, 13:46
Dat zou ik nou vergezocht vinden...:rolleyes:

Meest prestigieuze, waarschijnlijk best betalende partij uit zijn carriere, en dan zou hij geen zin hebben... Yeah right.

voor de grootste payday in zijn carriere denk ik idd niet dat hij moedwillig zoiets doet. Hij heeft alles te verliezen en niks te winnen, inclusief een miljoenensalaris naar de klote en een verpeste reputatie.

Ik zou Yvel ook wel tegen fedor willen zien trouwens. Heeft alleen van Barnett verloren in zijn laatste 9 partijen, en zou ook die dag vechten :)

YoMarK
22-07-2009, 13:49
Idd... Die Socrates was een zeikstraal, maar hier had hij toch wel een punt, vrees ik... :)
Ja, en wij van wc-eend adviseren wc-eend. ;)

Als Barnett iets heeft gebruikt, en dat uit tests naar voren is gekomen, dan mogen bij mij de complottheorieën achterwegen gelaten worden.

leks
22-07-2009, 13:51
....hou deze compleet dwaze thoerie aub voor je, of ga naar sherdog ;)

Ik geef nu eenmaal graag op Dana af ;), maar dit speelt wel heel erg in de kaarten van de ufc, kunnen deze kleinere organisaties toch echt niet gebruiken.

Mule-Kick
22-07-2009, 13:51
Ik wil er even op wijzen dat in mijn orginele post het nieuws nog niet officiele bevestigd was, weet niet of inmiddels iemand al een definitieve update heeft. Bij sherdog staat verder nog niets. Al denk ik dat het valse hoop is om te denken dat het nog doorgaat eigenlijk.

Ik zie Fedor eigenlijk liever niet tegen Belfort, kan Fedor niets mee winnen. Maybe is Werdum available? Die zit nu toch ook zonder tegenstander :P
Dat die Tom Attencio Strikeforce maar eens gaat bellen ;)

dirk5
22-07-2009, 13:51
Dat zou ik nou vergezocht vinden...:rolleyes:

Meest prestigieuze, waarschijnlijk best betalende partij uit zijn carriere, en dan zou hij geen zin hebben... Yeah right.

ze hebben in alle jaren dat ze bij dezelfde organisatie zaten nooit tegen elkaar gevochten.

toeval, ik denk het niet.

en zo zijn er meer:

For over four years now, hardcore fans of MMA have clamoured together riotously at every mention (and there have been many) of the possibility of seeing Josh Barnett (24-5-0) and Fedor Emelianenko (30-1-0) standing across the ring from one another.

Once more, thanks to both fighters’ current contractual loyalties to Affliction, the promise of such a meeting has again arisen—much to the delight of the diehards.

Unfortunately, the gleam, that once shone so brightly in the eyes of many a fan at the thought of this long-overdue scrap, has been somewhat diminished by the shadow of disappointment that has constantly hung over the potential dream matchup.

The question on the lips of fight fans, the question that has been begging an answer for over four years now is: What’s stopping this fight?

Many reasons have been cited—by both fighters—from contractual difficulties, to financial motivations and even friendship. The most popular reason, from fans’ point-of-view, however, is that Barnett is actually afraid to fight Fedor, that he’s been ducking this fight.

I personally find it hard to believe that any man who habitually steps into a ring or cage with another man—who he knows full well is there to beat him senseless—is likely to be afflicted with a case of the jitters at the prospect of getting roughed-up a bit.

No, it’s doubtful, at best, that Barnett is afraid of Fedor himself, but rather his fears are for his own ego.

Josh Barnett is known for his devil-may-care attitude, and when listening to, watching or even reading any interviews with the “Baby-Faced Assassin” one gets the feeling of a distinctly forced machismo.

Enjoying a career record marred by losses to only three fighters (two of which he is 1-1 against) and the highly-touted reputation of being the only man who stands a chance of dethroning “the Last Emporor”, Josh Barnett has nothing to gain from facing off against Fedor other than another loss he can’t avenge and a payday that won’t go far towards cushioning his pride.

Make no mistake, “the Baby-Faced Assassin” is a prideful man and an intelligent fighter. He knows that his chances against Fedor are slim.

He knows that he won’t be able to employ technically advanced striking to open up holes in Fedor’s game in the same way that Arlovski did, and he knows that his chances of submitting Fedor are about as good as Fedor’s chances of submitting him.

Barnett is the antithesis of Fedor, he fights to his opponent’s weaknesses, and Fedor has no weaknesses Barnett is skilled enough to take advantage of.

Unless Josh sees some flaw the rest of us have missed—some chink in the Russian’s near-mythical armour that he has the weapons to exploit—expect his pride to get the better of him again and keep him out of a match with the champion, a match he doesn’t believe he can win.


en dit is ook nog eens in mei geschreven ook.

dirk5
22-07-2009, 14:13
January 27, 2009 05:50 AM ETReport Abuse | QUOTE I'll believe Barnett is fighting Fedor when I see it with my eyes in the ring. Barnett has been ducking him forever. How many years were they in Pride together yet Fedor fought Nog 3 times and never fought Barnett. Barnett was offered the fight AA took and turned it down claiming to not have enough time to prepare and some other crap. Barnett wants nothing to do with Fedor. AA fought on the first Affliction card just like Barnett and on the last EliteXC card but had plenty of time to prepare for Fedor, Barnett fought no one between the first Affliction card and the second one but he didn't have enough time to prepare.

With the amount of time he is going to need to prepare we should see the two of them hook up some time in 2015

beebob
22-07-2009, 14:13
Dit is echt triest, ben erg benieuwd naar het soort doping dat Barnett gebruikt heeft. Zonde van de in potentie legendarische august 1.

steftheboxer
22-07-2009, 14:18
oh wat zou ik hier van balen, niks gepland die avond en met vrienden die partij kijken waar we al jaren naar uitkijken...

kut gewoon

steftheboxer
22-07-2009, 14:20
Haal Yvel gewoon van zijn partij af en zet die tegen Fedor...bedacht ik me opeens

Ivo C.
22-07-2009, 14:28
Haal Yvel gewoon van zijn partij af en zet die tegen Fedor...bedacht ik me opeens
#1 Werdum
#2 Yvel
#3 A. Emilianenko

:)

dirk5
22-07-2009, 14:31
#3 A. Emilianenko

:)

dat zie ik nog minder snel gebeuren dan Barnett tegen Fedor.

NielsN
22-07-2009, 14:32
Precies. Aleks. No problem after all...

Ik vind Yvel trouwens wel echt serieus een goed idee. Dat zou ook een hoop goed maken.

En Werdum ook... Waarom niet...

YoMarK
22-07-2009, 14:41
Denk dat Yvel en Fedor daar ook niet echt om staan te springen.

Ik zie Yvel ook liever tegen Buentello winnen, want dat moet lukken.

Tsuki
22-07-2009, 14:55
ik dacht het management van yvel hem weer rustig wilde brengen ............. fedor is niet rustig brengen .............

bigboz
22-07-2009, 15:15
het is toch nog niet cker :O ??

dirk5
22-07-2009, 15:18
nee, maar waar een kwek is, is een duck ;)

MMA Fan
22-07-2009, 15:33
Yvel ... come on make it happen....of Tito Ortiz , he he he.....

123trisweat
22-07-2009, 15:48
nee, maar waar een kwek is, is een duck ;)

in dit geval een Dana.

Leventdepevent
22-07-2009, 15:48
wie Fedor z'n tegenstander ook gaat worden....nothing beat's fedor vs Barnett, dat was gewoon DE partij!

Mike
22-07-2009, 15:51
klote nieuws

kijk al zo lang uit naar deze partij

Christophe
22-07-2009, 16:25
gaan we Fedor weer tegen een of andere onwaardige tegenstander zien?? (belfort, zowiezo te licht en niet van Fedor's niveau, bobby lashley... come on) om hem vervolgens weer een half jaar niet te zien... hij vecht veel te weinig terwijl hij nog in z'n prime zit!! dat gaat ook niet eeuwig meer duren!

Ik had veel respect voor Barnett, maar dat gaat met deze actie toch lichtjes verminderen. :(

En we zien Fedor in zijn prime idd véél te weinig vechten. Ik hoop echt dat er een deal met UFC gemaakt kan worden voor een cross-event dat Fedor (bijvoorbeeld één keer per jaar) met de huidige Heavyweight-champ aan de slag kan.

Maar dat is blijkbaar even onwaarschijnlijk als Barnett-Fedor! :boos:

Mule-Kick
22-07-2009, 16:40
Op sherdog forums zijn ze ook al druk aant speculeren over eventuele vervangers:

Brett Rogers (heeft idd een KO in zn vuisten zitten)
Jeff Monson (zou op de grond met fedor nog voor interessante pot kunnen zorgen)
Arlovski (lijkt me overbodig aangezien die nu 2x KO is gegaan in zn laatste 2 matches)

wrestler_nl
22-07-2009, 16:56
Wat mij betreft zet Fedor z'n titel niet op het spel maar ik hoop echt dat dit doorgaat!
Wat een lul is Barnett toch

MB667
22-07-2009, 16:56
yvel rustig brengen? dat hadden ze 8 jaar geleden moeten doen:)

Rustig brengen deden ze ook niet toen hij tegen barnett laatst moest.

iconian
22-07-2009, 18:01
Het is door Tom Attencio zelf bevestigd:

Tom Atencio: Josh Barnett Out vs. Fedor Emelianenko, Card Still On -- MMA FanHouse (http://mma.fanhouse.com/2009/07/22/tom-atencio-josh-barnett-out-vs-fedor-emelianenko-card-still/)

Werdum of Yvel lijken me op het moment de meest waarschijnlijke tegenstanders.

raveboy
22-07-2009, 18:12
En Blagoi Ivanov dan, die heeft van fedor gewonnen in Sambo, geen idee hoe zijn mma is, maar er waren toch geruchten dat hij gelijk na die partij getekend had bij Affliction?

edit: ik zie dat Alexander tegen hem gaat vechten in September, wordt hem dus ook niet.

weks
22-07-2009, 18:16
tering
zwaar klote als dit zo is
reken er al niet eens meer op dat het doorgaat
zonde
yvel zou wel een mooie vervanging zijn

Sendur
22-07-2009, 19:20
FUCK 2 strikes voor Barnett dan geef die license maar nooit meer terug.

Dan Fedor maar tegen Yvel.

Als Yvel hem k.o zou slaan dan eet ik mijn laptop op en als Yvel Fedor submit dan eet ik Barnett op.

Wiseguy
22-07-2009, 20:01
Confirmed: Barnett Out of Fedor Fight

Affliction Entertainment Vice President Tom Atencio (http://www.sherdog.com/fighter/Tom-Atencio-12095) confirmed Wednesday to Sherdog.com that Josh Barnett (http://www.sherdog.com/fighter/Josh-Barnett-272) has been pulled from an Aug. 1 matchup against Fedor Emelianenko (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500).

The fight was scheduled to headline Affliction and M-1 Global’s “Trilogy” event at the Honda Center in Anaheim, Calif., but Atencio said that the California State Athletic Commission will not license Barnett because he has tested positive for a banned substance. The CSAC will release a statement Wednesday.

Atencio also said he hopes to secure a replacement Wednesday but would not comment on the new matchup until a deal is signed.

Sherdog.com reported Tuesday that Vitor Belfort (http://www.sherdog.com/fighter/Vitor-Belfort-156) has agreed in principle to face Fedor, according to two separate sources close to the negotiations. Bobby Lashley (http://www.sherdog.com/fighter/Bobby-Lashley-39806) is also being considered, among others, but Tuesday night he denied knowing anything about replacing Barnett (http://www.sherdog.com/news/news/update-fedor-barnett-bout-in-jeopardy-18663).

Harrie Nak
22-07-2009, 20:10
YouTube - Josh Barnett Tests Positive for Steroids! (http://www.youtube.com/watch?v=m8ninUN8VoY)

Tito als vervanger? Denk dat dat de enige manier voor Affliction is om aan een bevredigend aantal PPV's te komen.

Wat betreft Barnett, weed is dom, maar iets anders zou nog dommer zijn.

iconian
22-07-2009, 20:38
vitor, lashley of tito zijn inderdaad de namen die de PPV aantallen hoog houden. Yvel of Werdum zag ik liever, maargoed. Er is ook een artikel waarin staat dat Belfort al een mondelinge overeenkomst heeft.

With Barnett out, Belfort makes verbal commitment to face Emelianenko at "Trilogy" | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/15592/with-josh-barnett-out-vitor-belfort-makes-verbal-commitment-to-face-fedor-emelianenko-at-affliction-trilogy.mma)

Fyodor
22-07-2009, 20:45
Fedor maakt gehakt van Tito. Wanneer heeft Tito voor het laatste gevochten? Ik denk niet dat hij vol in training is. Als Fedor je tegenstander is, mag je je wel maandenlang voorbereiden; zelfs als je in vorm bent, laat staan als je dat niet bent. 10 dagen is VEEL te kort voor iedereen, dus zeker voor Tito, om zich voor te bereiden op Fedor. De enige kans dat Tito dit doet, is als ie echt een shitload aan dollars krijgt. En dan redt ie misschien een klein beetje de PPV voor Affliction zelf, maar voor MMA-fans wordt het denk ik gewoon een snelle pot.

Helemaal mee eens. No way dat Tito van Fedor zal winnen als dat gevecht doorgaat. Fedor zal Tito als een meisje door de ring gooien en volledig bepalen waar dit gevecht plaats heeft.
Tito wilde trouwens eerder tegen Fedor vechten op catchweight (220 of 215 dacht ik), denk niet dat Fedor daar nog aan wil beginnen.

Werdum zou de meest logische kandidaat zijn aangezien zijn partij tegen Alistair niet doorgaat, maar het lijkt me ook logisch dat Tito meer PPV's verkoopt dat Werdum (die in het verleden wel eens wat saaie gevechten gehad heeft en niet zo bekend is als Tito).

Aan de andere kant, Dana liet laatst iets los over dat Tito weer naar de UFC gaat. Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden...

Mike
22-07-2009, 20:54
als dana slim is stuurt hij een up en coming contender uit de ufc

bijvoorbeeld een cain velasquez, gonzaga of een kongo, ben ff niet bekend met hun vechtschema's maar er zit vast wel iemand tussen met tijd. en t lijkt me dat iedere hw van de wereld graag vs fedor vecht

als ze winnen kan dana roepen dat zelfs de nr6 van de ufc hw met 10 days notice wint van fedor de m1/afflcition champ. en als ze verliezen tja dan was t short notice en kan dana toch nog roepen dat de ufc hw champ van fedor zou winnen.

vs couture zou ik ook graag zien


en anders vraagt affliction of tim silvia nog een keer 20 seconden vrij wil maken voor affliction :)

LemsterNL
22-07-2009, 21:04
Heeft meneer cro cop neit een gaatje vrij voor deze match :D

kooivechter
22-07-2009, 21:08
echt klote een dikke lul die barnett. krijgt die een schorsing aan z'n reet. kunnen we weer een jaar wachten voordat die pot komt, als die pot nog komt.

Jarno
22-07-2009, 21:16
WAR GILBERT!!!

Sendur
22-07-2009, 21:29
Wat gebeurt er maet mij vcash dat is ingezet op het gevecht? ben all - in gegaan

BoerHarms
22-07-2009, 21:33
Kan Fedor vs Werdum niet?

Sendur
22-07-2009, 21:35
Dat ben je kwijt Sendur.

Hoe kom ik dan weer aan vcash?


edit- fuck vcash echt kut dat het gevecht niet doorgaat (maar vindt het leuk om te wedden :( )

Wiseguy
22-07-2009, 21:39
Bets worden ongedaan gemaakt en je krijgt je vcash terug neem ik aan.

Mike
22-07-2009, 21:59
Bets worden ongedaan gemaakt en je krijgt je vcash terug neem ik aan.

juist


ik wacht slechts nog op officiele bevestiging dat belfort hem vervangt en dan maak ik de barnett bet ongedaan en maak ik de nieuwe partij aan in vbookie

iedereen krijgt zn inzet terug

laatste nieuws trilogy is dat belfort zelf bevestigt
With Barnett out, Belfort makes verbal commitment to face Emelianenko at "Trilogy" | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/15592/with-josh-barnett-out-vitor-belfort-makes-verbal-commitment-to-face-fedor-emelianenko-at-affliction-trilogy.mma)

renamer
22-07-2009, 22:07
WAR YVEL!!

hij heeft er volgens mij nog een contrakt lopen.......

gymalkmaar1
22-07-2009, 22:12
wtf wil belfort gaan doen?

iconian
22-07-2009, 22:20
helemaal niks. Weet je zn gevecht tegen yvel nog? yvel zat lachend in zn guard 15 minuten lang. hij had een indrukwekkende ko tegen wand, maar verder de echte toppartijen toch verloren. Vooral op LHW en HW.

Jeru
22-07-2009, 22:31
GVD!! Wat kut! Dit zou echt een toppartij zijn.... nu maar hopen op een goede vervanger.

Wheelie
22-07-2009, 22:59
Ik ben fan van Belfort en zou het mooi vinden als hij een kans krijgt tegen Fedor.

NielsN
22-07-2009, 23:02
En dan zal je zien dat uitgerekend Belfort dmv van een flitsende stotencombinatie Fedor er uit slaat... :bash:

Mike
22-07-2009, 23:06
En dan zal je zien dat uitgerekend Belfort dmv van een flitsende stotencombinatie Fedor er uit slaat... :bash:

als dat gebeurt ga ik huilen

lesnar de ufc hw champ en belfort van fedor winnen is gewoon too much

Mike
22-07-2009, 23:14
van sherdog

C'mon, they should grab Seth Petruzelli. He killed Kimbo and Elite, he'll kill Fedor and Affliction :P

LOL

Harrie Nak
22-07-2009, 23:15
Nevermind, Spuit 11. :)

mokumnised
22-07-2009, 23:20
Die partij gaat dus nooit meer komen, lekker k*t dan.

Christophe
22-07-2009, 23:22
Tito als vervanger? Denk dat dat de enige manier voor Affliction is om aan een bevredigend aantal PPV's te komen.

Wat betreft Barnett, weed is dom, maar iets anders zou nog dommer zijn.

Weed? Ik weet niet wat er met je engels scheelt, maar ik hoor toch echt dat hij gepakt is voor steroids. De reporter weet ook nog te melden dat dit eerste keer is dat de Californische anti-doping commissie tussen events door controleert, en dat het waarschijnlijk het einde van Barnett's carrière betekend.

Mooi zo, zou ik zeggen! :boos:

Christophe
22-07-2009, 23:22
als dat gebeurt ga ik huilen

lesnar de ufc hw champ en belfort van fedor winnen is gewoon too much

x 2

Ik wil er gewoon niet aan denken!

Fyodor
22-07-2009, 23:23
Hier even wat beeldmateriaal :whistling:
(van sherdog)

http://img16.imageshack.us/img16/6382/afflictionbannedsubstan.jpg

Fyodor
22-07-2009, 23:26
Weed? Ik weet niet wat er met je engels scheelt, maar ik hoor toch echt dat hij gepakt is voor steroids. De reporter weet ook nog te melden dat dit eerste keer is dat de Californische anti-doping commissie tussen events door controleert, en dat het waarschijnlijk het einde van Barnett's carrière betekend.



Op het moment van zijn post was volgens mij nog niet bekend wat het was...
Maar logisch dat z'n carrière over is, het is al de 2e keer dat hij betrapt wordt :fp:

Tony Galento
22-07-2009, 23:30
Op het moment van zijn post was volgens mij nog niet bekend wat het was...
Maar logisch dat z'n carrière over is, het is al de 2e keer dat hij betrapt wordt :fp:


In Japan ben je altijd welkom, al slaat de geigerteller uit z'n schaal.

Christophe
22-07-2009, 23:34
Op het moment van zijn post was volgens mij nog niet bekend wat het was...
Maar logisch dat z'n carrière over is, het is al de 2e keer dat hij betrapt wordt :fp:

Ehm ... ik heb die info uit het filmpje dat bij zijn post zat! :rolleyes:

Mike
22-07-2009, 23:47
dana zit er niet mee :D

Twitpic - Share photos on Twitter (http://twitpic.com/b83gl)

Fyodor
22-07-2009, 23:51
Ehm ... ik heb die info uit het filmpje dat bij zijn post zat! :rolleyes:

Sorry, dan had ik het mis!

lol @ die foto van Dana trouwens!

Sendur
23-07-2009, 00:44
Kut Barnett echt waar man.

Mja Gegard vs Babalu word dik!!!!!
En Vitor maakt niks klaar tegen Fedor.

Gegard komt hem nog wel tegen!

Christophe
23-07-2009, 02:18
Ik had liever dat ze pas na de partij hadden gecontroleerd. Maar de eerste keer dat ze tussentijds controleren??? Als dat zo is, zou ik toch echt Dana gaan verdenken van politieke spelletjes.

Stel je voor zeg, dat Dana de commissie getipt heeft?! :eek:

RayOmac
23-07-2009, 04:58
Kreeg Fedor eindelijk iets wat dicht bij weerstand kwam of een beetje tegenstand van klasse krijgen we dit :fp:
Wat een anti climax zelfs als Ferdor hater had ik deze graag willen zien. Dit is zijn eerste tegen stander in 5 jaar die een klein beetje er toe doet sinds Minotaur in 2005 op Pride shockwave.
Haal die man nou eens naar de UFC dan krijgt hij echt HW's.
En niet dit dope gebruikende 1 dags vlieg ex UFC HW champ onzin.

Harrie Nak
23-07-2009, 07:57
Sorry, dan had ik het mis!

lol @ die foto van Dana trouwens!
Met mijn Engels is niks mis, maar het gerucht ging vanaf het begin al dat het of weed, of medicijnen waren. Een tweede keer gepakt worden met roids is wel erg dom natuurlijk, en is mijns inziens gewoon puur gedaan om onder het gevecht uit te komen waar hij al tijden mee in zijn maag zat.

Mule-Kick
23-07-2009, 09:30
De laatste complottheorie van de sherdog forums :P

Overeem heeft niets aan zijn hand, hij heeft dit gebruikt om onder zijn partij met Werdum uit te komen omdat hij een aanbieding heeft gekregen van Affliction om tegen Fedor te vechten als vervanger van Barnett.

Onwaarschijnlijker kan haast niet natuurlijk. Maar zou stiekem toch wel extreem vet zijn als dit waar was.

dirk5
23-07-2009, 09:32
RIP Vitor.

Tony
23-07-2009, 09:34
Ik zou Overeem ongelofelijk graag tegen Fedor aan het werk zien...

Ik geloof serieus dat hij meer weerstand kan bieden dan een Barnett.

dirk5
23-07-2009, 09:37
Wie mag er wanneer tegen Fedor vechten (discussie) - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91715&highlight=barnett)

ben ik een kenner of niet? ;)

Mule-Kick
23-07-2009, 09:48
Wie mag er wanneer tegen Fedor vechten (discussie) - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91715&highlight=barnett)

ben ik een kenner of niet? ;)

Hahaha daar lijkt het zo wel op ja. Impressive ;)

dirk5
23-07-2009, 09:52
Hahaha daar lijkt het zo wel op ja. Impressive ;)

als ie wel door was gegaan had ik dit topic natuurlijk in alle stilte voorbij laten gaan ;)

Maar heb altijd het idee gehad dat het niet door zou gaan, ook precies de reden dat ik geen v-cash op deze partij heb gezet.

steftheboxer
23-07-2009, 10:03
De laatste complottheorie van de sherdog forums :P

Overeem heeft niets aan zijn hand, hij heeft dit gebruikt om onder zijn partij met Werdum uit te komen omdat hij een aanbieding heeft gekregen van Affliction om tegen Fedor te vechten als vervanger van Barnett.

Onwaarschijnlijker kan haast niet natuurlijk. Maar zou stiekem toch wel extreem vet zijn als dit waar was.

dat vindt ik helemaal niet gek klinken!! dat zou wat zijn, fedor vs overeem!! maakt voor mij veel goed!

goro
23-07-2009, 10:09
Fedor vs Tito ga ik wel voor opstaan!

bigboz
23-07-2009, 13:05
Sta sowieso wel op :D:D

Fyodor
23-07-2009, 13:42
Wie mag er wanneer tegen Fedor vechten (discussie) - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91715&highlight=barnett)

ben ik een kenner of niet? ;)

Wil je voor mij wat loten van de staatsloterij kopen? We splitten de opbrengst, de jackpot is 27,5 miljoen. Gaan we gelijk wat MMA evenementen in de USA bezoeken :)

el bastardo
23-07-2009, 13:59
Fedor vs Tito ga ik wel voor opstaan!
Dat zou voor mij net een reden zijn om te blijven liggen. Die afstraffing van Tito kijk ik dan wel in de ochtend. Om vervolgens Jenna loves Rocco nog maar es te kijken.

dirk5
23-07-2009, 14:04
Wil je voor mij wat loten van de staatsloterij kopen? We splitten de opbrengst, de jackpot is 27,5 miljoen. Gaan we gelijk wat MMA evenementen in de USA bezoeken :)

helaas gaan mma kennis en geluk in het leven niet altijd samen, dus ik denk dat we onze kansen beter kunnen spreiden door 2 loten te kopen. Als ik win neem ik jou mee, en natuurlijk ook andersom.

NielsN
23-07-2009, 16:52
Even iets anders, he...

Hoe werkt zoiets? Is de CSAC gewoon bij zijn gym langsgegaan met een bekertje? Normaal is het zo bij offseason controles dat je door moet geven of en wanneer je in het land bent. Was dat hier ook zo? Want dan kan je er toch heel makkelijk over liegen? Of gewoon een paar weken in Mexico gaan zitten?

Nog zoiets: ik neem aan dat Fedor en andere buitenlanders niet gecontroleerd worden. Maar dat zou concurentievervalsing zijn, of zie ik iets over het hoofd?

:confused:

adenane
23-07-2009, 17:10
Even iets anders, he...

Hoe werkt zoiets? Is de CSAC gewoon bij zijn gym langsgegaan met een bekertje? Normaal is het zo bij offseason controles dat je door moet geven of en wanneer je in het land bent. Was dat hier ook zo? Want dan kan je er toch heel makkelijk over liegen? Of gewoon een paar weken in Mexico gaan zitten?

Nog zoiets: ik neem aan dat Fedor en andere buitenlanders niet gecontroleerd worden. Maar dat zou concurentievervalsing zijn, of zie ik iets over het hoofd?

:confused:

x2

Ben wel benieuwd hoe dat zou gaan. Een theorie kan zijn is dat de CSAC is getipt door iemand en dat ze het bij Barnett zeker wisten. En daarom zijn ze hem gaan controleren.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze het steekproefsgewijs doen en dan bij de eerste de beste beet hebben.....

Christophe
23-07-2009, 18:51
Dat soort dingen lijken mij ook meer dan interessant om te weten. Zeker nu het opeens de eerste test VOOR de wedstrijd schijnt te zijn. Op zijn minst opmerkelijk, en ik ben dan idd ook benieuwd naar de werkwijze van CSAC. Wellicht een mailtje die kant op? Heb ik ooit wel eens gedaan naar de NSAC, en kreeg toen persoonlijke reactie van de hoogste man, Keith Kizer.

Ook interessant ... vertel! :D

fedor
23-07-2009, 19:14
Ik zit net de reactie van Josh te lezen:

Many of you are wondering what's happening. What I can say is that when applying for my license, the CSAC asked for me to submit a urine sample for testing prior to granting my license as they do with everyone, I believe. It was not a random test. I had no reason to believe there would be any issues and went in to submit my sample at the earliest possible opportunity on June 25th. I never once thought there would be a problem.

My representatives and I are working to gather as much info as possible and handle this situation as best as we can. I am embarrassed and want for nothing more than to resolve this issue and receive a license from the State of California as I have done many times already and for other states as well.
I am very thankful for all the great family, friends and fans that still support me.

Sincerely,

Josh

Ik mis een belangrijke zin...I didn't do it...