PDA

View Full Version : GEZOCHT :BEGINNENDE A VECHTER MMA



topfighter
22-07-2009, 17:22
op zaterdag 3 okt geven we de vijfde editie van ons MMA gala te Dessel( België).We zoeken een beginnende A vechter van -85kg voor Michael Kuiper van Topfighter.
indien je iemand hebt of weet ...stuur dan even een mailtje.
[email protected]
http://www.teamtopfighter.com

brittje-x
22-07-2009, 17:47
op zaterdag 3 okt geven we de vijfde editie van ons MMA gala te Dessel( België).We zoeken een beginnende A vechter van -85kg voor Michael Kuiper van Topfighter.
indien je iemand hebt of weet ...stuur dan even een mailtje.
[email protected]
http://www.teamtopfighter.com


Hoi
Staan er al meer partijen vast? Weet dat het vroeg is maar ach kan altijd proberen ;) Als jullie me een partij konden versieren zou super zijn heb nogal wat vrienden in dessel die graag willen komen haha
Groetjes

topfighter
22-07-2009, 19:40
Hoi
Staan er al meer partijen vast? Weet dat het vroeg is maar ach kan altijd proberen ;) Als jullie me een partij konden versieren zou super zijn heb nogal wat vrienden in dessel die graag willen komen haha
Groetjes

stuur even pm...wat weeg je en volledige naam , heb mm bijna klaar...

remco pardoel
22-07-2009, 19:45
Jordy Peute wil ook wel aan de bak.
-63 kilo

topfighter
22-07-2009, 19:47
Hoi
Staan er al meer partijen vast? Weet dat het vroeg is maar ach kan altijd proberen ;) Als jullie me een partij konden versieren zou super zijn heb nogal wat vrienden in dessel die graag willen komen haha
Groetjes

je staat opgegeven voor thai partij,draai je ook MMA?

brittje-x
22-07-2009, 19:48
je staat opgegeven voor thai partij,draai je ook MMA?

Ja sta thai opgegeven mijn eerste MMA staat voor november
Weet niet of ik tegen oktober daar klaar voor zal zijn in november sta ik tegen vanessa dewaele van ben dandois
groetjes

brittje-x
22-07-2009, 19:55
Leuk zeg ben je van plan om later het thaiboxen te laten wegvallen?
Of wil je gewoon uitproberen?

Ik mag al blij zijn als ik partijen kan krijgen we gaan eens kijken hoe het MMA mij bekomt... ik heb niks te verliezen ;)

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:19
op zaterdag 3 okt geven we de vijfde editie van ons MMA gala te Dessel( België).We zoeken een beginnende A vechter van -85kg voor Michael Kuiper van Topfighter.
indien je iemand hebt of weet ...stuur dan even een mailtje.
[email protected]
http://www.teamtopfighter.com
Patrice Wagemans??? Of vecht die al tegen Michael op Staredown?

brittje-x
22-07-2009, 20:24
Zo schaars qua thaiboxen toch niet he?
Wel leuk dat je MMA erbij gaat doen.
Inderdaad niks te verliezen alleen maar ervaringen rijker ;)

Voor in belgie te vechten vind je niet zo snel iemand... nederlanders willen allemaal een reisvergoeding omdat ze goed weten dat het moeilijk is om hier iemand te vinden... Verder hebben belgische dames iets met afmeldingen :whistling:
Heb mijn thaiboks partijen ook in nederland gedraaid maar dan kan er niet zoveel mensjes komen kijken zou dus leuk zijn als er in dessel een partij zou zijn
Kom jij ook ? kunnen we wat reclame maken voor ons team hahah groetjes

brittje-x
22-07-2009, 20:31
Ah dat wist ik niet.He he die Nederlanders toch :lol: met hun reisvergoedingen.
Lijkt me inderdaad rot ,en ja dat is hier ook hoor met die afmeldingen ;)
Ja hoor ik kom wel supporten hahaha ,meschiens dat we een busje vol supporters mee kunnen nemen!
En dan kunnen we inderdaad flink reclame maken met ons mixfight team:thup:

Lijkt me super haha:thup:

Perfectteamcindy
22-07-2009, 20:34
Zal eens rondvragen wie allemaal zin heeft mee te gaan van onze gym.
Is nu alleen vakantie maar ik kom in elk geval.;)
Ik kom ook zeker naar Dessel om te kijken ze.
xxx

topfighter
22-07-2009, 20:35
Ja sta thai opgegeven mijn eerste MMA staat voor november
Weet niet of ik tegen oktober daar klaar voor zal zijn in november sta ik tegen vanessa dewaele van ben dandois
groetjes

is zwarte band judo ...

brittje-x
22-07-2009, 20:40
Oeps dan zul je meschien de mat vaak zien Britt ;)

Tja en ik zwart in thaiboksen dus als ze pech heeft ziet zij de mat voor ze me naar beneden weet te brengen... haha
Ik heb ook men kwaliteiten ... waar ik voorlopig niet te veel van ga zeggen want cindy zit bij het andere team hahah

Heb jij een beter voorstel voor mijn eerste mma partij benny?

brittje-x
22-07-2009, 20:55
Hahahaha was een grapje he ;)
Gewoon een goede op de kin :D
Hahaha zeg inderdaad maar niet te veel.
Maar Cindy staat aan onze kant he ;) met ons mixfight team.
Hoe lang doe je al grondwerk?

Ik train nu 4 jaar thaiboksen en dus ook mma maar in minder maten
Dit wil zeggen als ik veel schoolwerk heb valt deze trainingen af ik ging ook vaak bij de nieuwe staan en de dametjes zodat de wedstrijdmannen goed konnen doortrainen met elkaar... Ik had soms periodes dat ik maanden niet mee deed ik doe nu een sportopleiding en dit jaar was ik telkens om kwart na 6 thuis en om 7 uur moest ik dan op de maten staan dat ging niet dus vielen die lessen vaak weg... Maar nu gaat dat veranderen ik ga nu heel veel met mijn vriend trainen wie ik persoonlijk toch wel goed vind op de grond (zeker tegen mij hahah) we gaan er iets van proberen te maken en ik zie het positief tegemoet... ik vertrouw op mijn trainers dat ze me enkel zullen laten vechten als het verantwoord is...
En ja ik heb gezien hoe cindy haar judo tot haar voordeel maakte... ff zien dat ik niet de fouten maak als marloes zeker hahah...

We zullen wel zien je kan altijd wel lullen over die heeft dit en die kan dit maar als cindy dat had gedaan had ze ook niet tegenover marloes gestaan... kdenk dat ik een kleiner risico neem ;)
KGa voor te winnen niet om te zeiken over een band

Jarno
22-07-2009, 21:13
Missj en Brittje... werkt msn of pm niet veel beter?

brittje-x
22-07-2009, 21:13
Nou is toch aardig lang al.
Inderdaad rot als je weer eruit valt en of trainingen moet overslaan.
Tuurlijk je trainers zien wat je zou kunnen of niet.
En inderdaad zullen ze je niet zomaar even erin gooien.
Hahaha ja ik was eerlijk gezegt ook verbaast ,maar vond het een goed gevecht van Cindy en Marloes.
En vooral omdat het haar eerste mma partij was.En dan tegen niemand minder dan Marloes.
Is echt toppie:thup:
Als je in de ring staat gaat het toch altyd anders inderdaad en ja je hebt wel je gameplan,maar soms pakt dat ook anders uit.
Voornaamste is dat je je goed voorbereid en met vrije gedachtes de ring in gaat.Ik wens je in iedergeval veel succes en knock haar out he ;)


Haha we zullen zien wat we kunnen regelen ... me best doen... word een leuke ervaring

brittje-x
22-07-2009, 21:14
Btw we kunnen misschien beter wat pmen in vervolg want wij zijn echt een paar offtopic tantes hahaha

Perfectteamcindy
22-07-2009, 21:20
Tja en ik zwart in thaiboksen dus als ze pech heeft ziet zij de mat voor ze me naar beneden weet te brengen... haha
Ik heb ook men kwaliteiten ... waar ik voorlopig niet te veel van ga zeggen want cindy zit bij het andere team hahah

Heb jij een beter voorstel voor mijn eerste mma partij benny?
Hehe, ik moei mij niet met jullie partij Brittje...
Dat de beste moge winnen, en ik ben er van overtuigd dat jullie beiden jullie goede punten hebben... dus go for it dames:thup:

ijsblok
22-07-2009, 21:27
Wat is een beginnende MMA A vechter? Hoe werkt dat in Belgie met a-b-c??
In nederland heb je alleen amateur en pro. Moet ik me dan voorstellen dat een a amateur bijna pro is?? Mag je dan gnp op gezicht geven??
Ik denk dat hij iets zwaarder weegt, 90 kg, maar evt is wellicht rahad darpinyan wat als tegenstander?

Bosco Baracus
22-07-2009, 21:55
Wat is een beginnende MMA A vechter? Hoe werkt dat in Belgie met a-b-c??

Zoals bij het SHOOTO in Nederland.

A = Pro (met stoten naar het hoofd op de grond)
B = (Semi-)Pro (met stoten naar het hoofd op de grond)
C = Amateur (zonder stoten naar het hoofd op de grond)

stenjiman
22-07-2009, 22:25
Zoals bij het SHOOTO in Nederland.

A = Pro (met stoten naar het hoofd op de grond)
B = (Semi-)Pro (met stoten naar het hoofd op de grond)
C = Amateur (zonder stoten naar het hoofd op de grond)
Ja maar bij ons heeft een c-partij geen helmpjes en geen beenbescherming, op shooto wel toch?

topfighter
22-07-2009, 23:43
Patrice Wagemans??? Of vecht die al tegen Michael op Staredown?

hoi Cindy ,
ik heb Ben al twee maal gebeld ivm Patrice...Ik zoek een B vechter voor Michael...nadien gaat hij over naar A ...Michael kan op Stare down niet vechten wegens deelname aan judo interclubs op dat weekend dus wou ik hem plaatsen tegen Patrice op mijn gala voor Belgische titel -85 kg ....bel me even als je wil

topfighter
22-07-2009, 23:45
op zaterdag 3 okt geven we de vijfde editie van ons MMA gala te Dessel( België).We zoeken een B vechter MMA van -85kg voor Michael Kuiper van Topfighter.
indien je iemand hebt of weet ...stuur dan even een mailtje.
[email protected]
http://www.teamtopfighter.com

Perfectteamcindy
22-07-2009, 23:50
hoi Cindy ,
ik heb Ben al twee maal gebeld ivm Patrice...Ik zoek een B vechter voor Michael...nadien gaat hij over naar A ...Michael kan op Stare down niet vechten wegens deelname aan judo interclubs op dat weekend dus wou ik hem plaatsen tegen Patrice op mijn gala voor Belgische titel -85 kg ....bel me even als je wil
Hey Benny,
ik denk dat je best even met ben belt hoor. maar feit is dat hij pas zondag terug is uit de Dominicaanse republiek. In elk geval ziet dat er een supergoede fight uit. Mij maakt het niet uit op welk gala het plaatsvindt, ik kom toch kijken. Ik denk dat Michael en Patrice beiden ongeveer het beste is wat belgie te bieden heeft in -85 B-klasse:thup:

topfighter
23-07-2009, 00:10
Hey Benny,
ik denk dat je best even met ben belt hoor. maar feit is dat hij pas zondag terug is uit de Dominicaanse republiek. In elk geval ziet dat er een supergoede fight uit. Mij maakt het niet uit op welk gala het plaatsvindt, ik kom toch kijken. Ik denk dat Michael en Patrice beiden ongeveer het beste is wat belgie te bieden heeft in -85 B-klasse:thup:

o ok thanks , dacht het al dat hij ergens op strand lag ;-)...ben zeker dat het een knalpartij zou zijn.....ik bel hem maandag wel even..thx!

Perfectteamcindy
23-07-2009, 00:15
o ok thanks , dacht het al dat hij ergens op strand lag ;-)...ben zeker dat het een knalpartij zou zijn.....ik bel hem maandag wel even..thx!
Goed zo, ja hij was echt ff aan vakantie toe. Hij heeft zijn gsm zelfs niet mee als ik het juist heb ;) Zelf zijn arme kleine zusje heeft nog geen telefoontje van hem gehad:crying:

ijsblok
23-07-2009, 10:20
Michael Kuiper voor de Belgische titel??
Ik dacht dat hij Nederlander is, of heb ik het mis??

topfighter
23-07-2009, 13:26
Michael Kuiper voor de Belgische titel??
Ik dacht dat hij Nederlander is, of heb ik het mis??

yep maar traint in Belgische club.....is perfect mogelijk....

FightingDutchman
23-07-2009, 14:09
Terugkomend op wat Remco zei: Jordy Peute op -63 kg wil ik ook wel zien!

the boxer
23-07-2009, 14:16
Terugkomend op wat Remco zei: Jordy Peute op -63 kg wil ik ook wel zien!

x 1000

ps. ga jij wat zeilen ipv weer op mixfight te surfen!

Danco
23-07-2009, 20:06
michael kuiper vs patrice wagemans in dessel zal mooi zijn