PDA

View Full Version : Beste vervanger voor Barnett om tegen Fedor te vechten!



wrestler_nl
23-07-2009, 17:30
Nu Barnett niet meer tegen Fedor vecht @ Affliction Trilogy...Wie vind jij de beste vervanger?

Er wordt veel gespeculeerd over Vitor Belfort & Brett Rogers...Maar ik heb ook bobby Lashley's naam voorbij zien gaan!
Werdum is natuurlijk ook een optie!

Dus wie vind jij de beste vervanger?

The Persian Killer
23-07-2009, 17:38
Multiple sources have told Sherdog.com that the California State Athletic Commission will not license Josh Barnett after testing positive in an undisclosed test.

Shawn Tompkins, head trainer at Xtreme Couture, has confirmed to The Fight Network that
Vitor Belfort has signed on to fight Fedor Emelianenko August 1st at the Affliction 'Trilogy' event in Anaheim, California.

Belfort was originally scheduled to fight Jorge Santiago on the same card in a middleweight bout. The main event was forced to be changed after Josh Barnett failed a pre fight drug test by the California State Athletic Commission.

NielsN
23-07-2009, 17:42
Multiple sources have told Sherdog.com that the California State Athletic Commission will not license Josh Barnett after testing positive in an undisclosed test.

Shawn Tompkins, head trainer at Xtreme Couture, has confirmed to The Fight Network that
Vitor Belfort has signed on to fight Fedor Emelianenko August 1st at the Affliction 'Trilogy' event in Anaheim, California.

Belfort was originally scheduled to fight Jorge Santiago on the same card in a middleweight bout. The main event was forced to be changed after Josh Barnett failed a pre fight drug test by the California State Athletic Commission.

Maar dat is dus nog niet officieel bevestigd, blijkbaar:

Fight Network confirms Vitor Belfort vs. Fedor Emelianenko - www.MixFight.nl (http://195.144.2.70/~mixfight/forum/showthread.php?t=94635)

Jarno
23-07-2009, 17:43
WAR GILBERT!!

NielsN
23-07-2009, 17:46
Het liefste Yvel, idd. Dat kan nog een mooie partij worden. Maar het is hoe dan ook te droevig...:(

YoMarK
23-07-2009, 17:52
Waarom willen jullie in hemelsnaam Yvel tegen Fedor zetten?
Buentello is een hele mooie tegenstander voor Yvel, vooral omdat dat een standup vechter is. Laat hem die partij eerst eens winnen.

Werdum maakt van het lijstje het meeste kans, en heeft bovendien geen tegenstander.

Tony
23-07-2009, 17:55
1. werdum/overeem
2. werdum/overeem
3. rogers
4. Belfort
5. yvel

Lashley tel ik niet eens mee.. te hoog freak show gehalte.

fedor
23-07-2009, 19:19
Om het RIP van Affliction nog even uit te kunnen stellen (omdat ik echt niet kan verteren dat er maar 1 organisatie op deze aardbol alles voor het zeggen heeft) zal het een MMA'er moeten zijn met de meeste status in de USA aangezien daar de PPV verkocht dienen te worden..Belfort heeft de grootste naam in de US denk ik?

Jarno
23-07-2009, 19:21
Waarom willen jullie in hemelsnaam Yvel tegen Fedor zetten?
Buentello is een hele mooie tegenstander voor Yvel, vooral omdat dat een standup vechter is. Laat hem die partij eerst eens winnen.

Werdum maakt van het lijstje het meeste kans, en heeft bovendien geen tegenstander.

Lijkt me vrij simpel... Gilbert is de enige vechter uit Nederland die imo een kans maakt tegen Fedor... Ali O heeft het ook wel in zich vermoed ik maar de kans dat Ali ooit in Affliction komt acht ik klein...

En ik denk dat Gilbert niet de stomme fout maakt door al zijn ervaring die Arlovski wel maakte...

"Laat hem eerst is van Buentello winnen" vind ik persoonlijk wat denigrerend tegen over Gilbert. Ik heb mindere goden a shot at the tsaar zien krijgen...

Bosco Baracus
23-07-2009, 19:36
1. Brett Rogers (http://www.sherdog.com/fighter/Brett-Rogers-16048) (10 fight win streak)
2. Antonio Rogerio Nogueira (http://www.sherdog.com/fighter/Antonio-Rogerio-Nogueira-2270) (5 fight win streak)
3. Jeff Monson (http://www.sherdog.com/fighter/Jeff-Monson-262) (7 fight win streak)
4. Ben Rothwell (http://www.sherdog.com/fighter/Ben-Rothwell-2262) (Won 14 out of his last 15 fights)
5. Fabricio Werdum (http://www.sherdog.com/fighter/Fabricio-Werdum-8390)

Sendur
23-07-2009, 19:50
Tito of Rogers maarja van Rogers wordt gehat gemaakt!!

Sendur
23-07-2009, 19:51
Rogers is neit echt Fedor waardig er zal veel kritiek komen als Fedor wint vooral van Dana haha maarja kak aan.

Ik vind dat ze Barnett moeten verbannen naar een onbewoond eiland met alleen maar homo negers!

wrestler_nl
23-07-2009, 20:12
Ik heb zelf voor Werdum gekozen omdat hij:
1. een HW is , niet een MW (belfort) die Fedor wil uitdagen
2.Fabricio Werdum heeft veel ervaring en is een grote naam. Hij heeft ook van grote namen gewonnen.
3.Hij is waarschijnlijk fit omdat hij voor een gevecht heeft getraind...maar Overeem viel uit

Mijn tweede keuze zou Jeff Monson zijn...Monson heeft zijn laatste 7 gevechten gewonnen...Miischien heeft hij laatste tijd niet tegen de grootste namen gevochten maar op de grond is volgens mij Monson beter dan Fedor....Dus Monson zou ik zeker wel kans gefen tegen Fedor!

+ Brett Rogers en Bobby Lashley verdienen het nog niet om tegen Fedor te vechten...Met name Lashley hij heeft pas 3 gevechten gedraaid volgens mij

renamer
23-07-2009, 20:17
YVEL!!!!

hij heeft nog een contrakt lopen met afliction

chickenwing
23-07-2009, 20:26
jeff monson is in mijn ogen ook wel degene die een mooie pot neer zou kunnen zetten waar de mensen wel een ppv van willen

TOON
23-07-2009, 20:52
werdum! yvel wil ik liever eerst tegen buentello zien en wellicht nog een andere HW...even wat wins pakken voordat ie tegen Fedor aan de bak moet...

denk dat Werdum de enige echte serieuze kandidaat is. Belfort is letterlijk en figuurlijk een maatje te licht in mijn ogen, Overeem geblesseerd, Rogers te onervaren en lashley moet zich eens bewijzen tegen wat toppers....

tja....als de UFC nu niet zo fucked up was mbt samenwerking met andere organisaties, dan hadden we zo een hele lijst mooie tegenstanders erbij.....

Effective
23-07-2009, 21:14
Yvel zou heel vet zijn!

Sendur
23-07-2009, 21:16
Het word waarschijnlijk Rogers dat is wel van de persconferentie af te leiden.

"the terror" jeff
23-07-2009, 21:19
alistair overeem.....

PD_EC
23-07-2009, 22:41
Werdum

761217186
23-07-2009, 23:39
ik ga ook voor Gilbert Yvel, al denk ik niet dat Gilbert veel kans heeft...

ashi76
23-07-2009, 23:40
Alsof Barnet lekker veel kans heeft... ;)

PD_EC
23-07-2009, 23:46
als yvel wint van buentello dan wil ik wel eens tegen fedor zien dus misschien op de volgende Affliction : Yvel vs Fedor

goro
24-07-2009, 02:26
Voor kijkcijfers? TITO ORTIZ natuurlijk!
Iedereen in the US wil dat Tito een serieus pakslaag krijgt! Heel de zaal was hem aan uit jouwen voor de Fedor Arlovski match.

BoerHarms
24-07-2009, 08:47
Chuck heeft Tito al een pak slaag gegeven, Fedor zal hem vermoorden, en dat is nou ook weer niet goed voor MMA lol.

Ik kies Werdum.

Hammerkick
24-07-2009, 09:01
Ik zou het liefst Jeff Monson zien.

Mule-Kick
24-07-2009, 09:47
[/URL]


[URL="http://fiveouncesofpain.com/wp-content/uploads/2009/07/jeff-moson.jpg"]http://fiveouncesofpain.com/wp-content/uploads/2009/07/jeff-moson.jpg (http://fiveouncesofpain.com/2009/07/23/jeff-monson-im-the-guy-to-beat-fedor/#respond)

Jeff Monson makes no bones about it; He wants Fedor, and he doesn’t care how short of a notice he has to take the fight to accomplish his dream.
Monson was a Division I wrestler out of Oregon State and a Pac-1o champion out of the University of Illinois. Known as one of the best heavyweight grapplers in the business, the hulking 5′9″, 245 pound brawler is a black belt in Jiu-Jitsu, a two-time Abu Dhabi Combat Club Submission Wrestling Champion, and has won multiple submission tournaments.
Widely regarded as one of the top heavyweight mixed martial artists on the planet, “The Snowman” has a career record of 30-8. Winning his last seven consecutive bouts, he has compiled wins over the likes of highly regarded heavyweights such as Roy Nelson and Sergei Kharitnov in 2009 alone.
Monson’s agent, Jessy Evans, has been on the phone actively trying to secure a spot against Fedor Emelianenko at “Affliction Trilogy“. According to her in statements released to FiveOuncesOfPain.com, the ball’s in Affliction’s court now.
“Jeff is destined for this fight,” said Evans. “This is the fight he has always wanted. Opportunity is knocking and Jeff just open the door and said lets dance. Now it up to Tom and the Affliction guys to make their minds up to see if they want to make history.”
Where’s Monson stand on the issue? Let’s just say he’s more than ready to fill Josh Barnett’s shoes in this once in a lifetime opportunity, just waiting on that call.
“I’m the guy to beat Fedor,” boasted Monson. “He’s a great fighter. I’d definitely love to see me fight Fedor. It’s a perfect match-up. He’s the guy I’m destined to fight. I want to be the guy to beat him. I’d definitely love to be carried off afterward…. after I submit him. My goal is to be the best in the world, even if it’s for one fight.”

bron: fiveouncesofpain.com

Monson ziet het wel zitten en ik zou het zeker geen verkeerde keuze vinden

123trisweat
24-07-2009, 09:56
mousasi


overigens iedere tegenstander heeft bij een verliespartij natuurlijk het excuus: "niet genoeg voorbereiding"

Emilio
24-07-2009, 09:59
Monson would get raped.

Mule-Kick
24-07-2009, 10:04
overigens iedere tegenstander heeft bij een verliespartij natuurlijk het excuus: "niet genoeg voorbereiding"

precies, wie ook de tegenstander wordt het is eigenlijk voor diegene zowieso een situatie waar je niet kan verliezen, win je dan ben je in een klap een MMA superster en de man die Fedor stopte. Verlies je dan kun je het altijd op slechte voorbereiding gooien en verliezen van Fedor is zowieso geen schande.

Tony
24-07-2009, 10:14
ach weet je...

Als het Werdum niet kan zijn... doe me dan maar Monson... Ik wil in ieder geval échte HW's aan het werk zien.. en geen mannetjes van 85 kilo die zich opvreten tot 100 kilo.

NielsN
24-07-2009, 10:46
Monson is wel zo ongeveer de enige topper met wedstrijdritme...

Maar dat is dan ook wel zo ongeveer alles dat je er over kan zeggen.

Yvel is er klaar voor, is op zijn top (denk ik) en een stotenwisseling tussen Yvel en Fedor zou wel eens heel erg spectaculair kunnen zijn...

MB667
24-07-2009, 11:28
monson zou idd ook een goede vervanger zijn!

Vitor Belfort
24-07-2009, 11:40
Ik zou het liefst Jeff Monson zien.

x2 Jeff Monson is een vechter die aan een winningstreak bezig is en in ieder geval een echte zwaargewicht en eentje die geloofwaardiger over zal komen dan een middengewicht met mijn naam..;) of een vechter die in de UFC totally out-of-shape KO is gegaan.

Of anders Brett Rogers

Vitor Belfort
24-07-2009, 11:41
Monson is wel zo ongeveer de enige topper met wedstrijdritme...

Maar dat is dan ook wel zo ongeveer alles dat je er over kan zeggen.

Yvel is er klaar voor, is op zijn top (denk ik) en een stotenwisseling tussen Yvel en Fedor zou wel eens heel erg spectaculair kunnen zijn...

Yvel is er bij lange na niet klaar voor en zal snel op zijn rug worden gelegd door Fedor. Hoe spectaculair en goed Yvel ook is als vechter. Ik zie hem het tegen Fedor niet redden.

NielsN
24-07-2009, 11:56
x2 Jeff Monson is een vechter die aan een winningstreak bezig is en in ieder geval een echte zwaargewicht en eentje die geloofwaardiger over zal komen dan een middengewicht met mijn naam..;) of een vechter die in de UFC totally out-of-shape KO is gegaan.

Of anders Brett Rogers


Yvel is er bij lange na niet klaar voor en zal snel op zijn rug worden gelegd door Fedor. Hoe spectaculair en goed Yvel ook is als vechter. Ik zie hem het tegen Fedor niet redden.

Als ik het goed begrijp heb je Rogers hoger zitten dan Yvel...? Dat vind ik wel apart, om eerlijk te zijn.

Monson vind ik ook echt minder dan Yvel. Maar daar kan je over van mening verschillen, denk ik. Ik heb altijd het idee dat de fans in Nederland nog echt teveel de Yvel van een paar jaar terug voor ogen hebben.

Tony
24-07-2009, 11:58
Maar Yvel (en een rogers) hebben (helaas) wel die one punch knock out power in hun vuisten... en dan kan je nog zo goed zijn (fedor).. tegen een stoot aanlopen kan iedereen gebeuren.. en daarom zou ik het zo balen vinden als fedor op deze manier zou verliezen.

Iwan
24-07-2009, 12:21
Jeff Monson

Vitor Belfort
24-07-2009, 12:23
Als ik het goed begrijp heb je Rogers hoger zitten dan Yvel...? Dat vind ik wel apart, om eerlijk te zijn.

Monson vind ik ook echt minder dan Yvel. Maar daar kan je over van mening verschillen, denk ik. Ik heb altijd het idee dat de fans in Nederland nog echt teveel de Yvel van een paar jaar terug voor ogen hebben.

Zover ik weet kan Rogers nog redelijk worstelen en is hij moeilijk naar de grond te brengen, terwijl ik Gilbert nog vrij makkelijk naar de grond gewerkt zie worden. Eenmaal op de grond veranderd Gilbert van een gevaarlijke vechter in een schilpad die op zijn rug ligt....

NielsN
24-07-2009, 12:27
Zover ik weet kan Rogers nog redelijk worstelen en is hij moeilijk naar de grond te brengen, terwijl ik Gilbert nog vrij makkelijk naar de grond gewerkt zie worden. Eenmaal op de grond veranderd Gilbert van een gevaarlijke vechter in een schilpad die op zijn rug ligt....

:eek:

Misschien moet je Yvel- Barnett nog een keer kijken. Dat doen echt niet veel mensen Yvel na...

Emilio
24-07-2009, 12:31
Als ik het goed begrijp heb je Rogers hoger zitten dan Yvel...? Dat vind ik wel apart, om eerlijk te zijn.

Monson vind ik ook echt minder dan Yvel. Maar daar kan je over van mening verschillen, denk ik. Ik heb altijd het idee dat de fans in Nederland nog echt teveel de Yvel van een paar jaar terug voor ogen hebben.

Yvel zn groundgame kan misschien iets vooruit zijn gegaan, maar tegen een vechter als Fedor is dat nog veel te weinig. Kijk maar eens hoe noguira gesloopt werd in al die wedstrijden.

En of Monson of Yvel beter is. Yvel verreweg de betere standup en Monson veel beter op de grond. En MMA gaat nu eenmaal vaak naar de grond dus als ik daar een winnaar tussen zou moeten kiezen zou ik toch iets meer richting Monson denken.

Vitor Belfort
24-07-2009, 12:41
:eek:

Misschien moet je Yvel- Barnett nog een keer kijken. Dat doen echt niet veel mensen Yvel na...

Zeg ook niet dat ik het niet knap vond van Yvel, maar zeg nou eerlijk Barnett had het allemaal veel sneller af moeten maken. Hij was dan ook zeer ontevreden over zijn prestatie. Dat Yvel een harde is staat buiten kijf!
Maar Fedor zijn gnp is toch andere koek dan die van Barnett.... Monson zie ik op de grond nog wat kunnen en dat zou best een interessante partij zijn!

Tony
24-07-2009, 12:53
Maar als monson het gevecht niet naar de grond krijgt dan wordt ie binnen een halve minuut geslacht als Goodridge destijds tegen fedor.

NielsN
24-07-2009, 12:57
http://www.youtube.com/watch?v=UqNDJCWVU3A

Ik zeg niet dat Yvel van Fedor zou winnen, maar ik heb hem veel hoger staan dan deze kerel.

Kijk voor de lol even naar 3.10 van deze highlight. Dan kan je toch niet serieus denken dat dit een betere kandidaat is voor een gevecht tegen Fedor dan deze man. Fedor zou zijn kop er af slaan...

Of vergelijk Rogers' GnP (op 0.40) met het GnP werk van Yvel tegen Rizzo...

dietrik
24-07-2009, 13:03
:eek:

Misschien moet je Yvel- Barnett nog een keer kijken. Dat doen echt niet veel mensen Yvel na...

Hij lag gewoon 3 rondes lang op z'n rug man. En dat ie nog flink wat stoten wist te lanceren vanuit die positie doet daar niets aan af.

Tony
24-07-2009, 13:12
Hij lag gewoon 3 rondes lang op z'n rug man. En dat ie nog flink wat stoten wist te lanceren vanuit die positie doet daar niets aan af.

75% van alle andere vechters die op hun rug lagen met Barnett er bovenop klopt binnen diezelfde ronde af of gaat (T)KO.

NielsN
24-07-2009, 13:13
Hij lag gewoon 3 rondes lang op z'n rug man. En dat ie nog flink wat stoten wist te lanceren vanuit die positie doet daar niets aan af.

Toch wel. Een 'schildpad' had allang moet kloppen, of zijn lichtjes waren uit gegaan. Yvel wist door van onderop actief te blijven veel wat Barnett deed te neutraliseren. Dat is gewoon enorm knap. Hoeveel mensen hebben de GnP van Barnett overleefd?

Het probleem zat em meer in de takedowns...

edit, Tony was me voor...

kooivechter
24-07-2009, 13:14
yvel heeft niks te zoeken tegen fedor. Daar zit ik niet op te wachten. Yvel - Buentello is een mooie match up. Wat ik nog logischer zal vinden, is dat hij tegen Mousasi (weet dat hij vriend en trainingsmaat is) of een rematch tegen sobral doet. Deze laatste heeft op rings regels net van fedor verloren. Beide komen ook veel meer in de buurt v/h gewicht van fedor. fedor is niet een zware HW. werdum zou en eventuele optie kunnen zijn. belfort lijkt mij een oplossing van niks net als monson. geen van allen omdat het te kort dag is om je klaar te maken voor de beste vechter allertijden.

wrestler_nl
24-07-2009, 13:41
Gilbert Yvel heeft inderdaad niets te zoeken tegen Fedor. Het is knap dat hij het zo lang vol hield tegen Barnett maar als hij Fedor maar ff op de Full mount toelaat is het zo afgelopen!
Ik zie Yvel veel liever tegen Buentello . ik denk dat die partij echt een mooie wordt, heel veel stand-up & mooie slagenwisselingen!
Anyway Werdum of Monson tegen Fedor zou mooi zijn!

dirk5
24-07-2009, 13:45
Buentello -Yvel word oorlog, zou echt zonde zijn om deze partij op te breken om iemand als cannonfodder voor Fedor te gebruiken.

geef hem Vito maar, want die was volgens zijn trainer zo snel dat hij Fedor gek zou tikken, ben benieuwd.

ijsblok
24-07-2009, 14:00
jammer dat bobby lashley niet zo getraind is op het moment, anders had t me wel wat geleken bij gebrek aan beter.

Mike
24-07-2009, 14:49
dan severn kom dr maar in

Tony
24-07-2009, 15:16
Severn, Goodridge, Ker, Vovchanchyn, Frye, Tank Abbot..... wie o wie :p

Vitor Belfort
24-07-2009, 15:21
Severn, Goodridge, Ker, Vovchanchyn, Frye, Tank Abbot..... wie o wie :p

Warpath of Seth Petruzelli!:p

dontmindme
24-07-2009, 15:21
Monson niet, want die heeft al aangegeven in vorm te zijn en graag te willen.



Precies! Maar...dit hele gebeuren zorgt ervoor dat Fedor nu juist meer onder druk staat dan ooit. Iedereen gaf Barnett een goede kans, dus ALS Fedor verloren had van Barnett was dat een uitkomst die niet als heel verrassend werd ervaren. Welke tegenstander Fedor nu ook krijgt, diegene is altijd minder dan Barnett. Fedor heeft dus nu meer te verliezen dan tegen Barnett. Ben benieuwd hoe Fedor daarmee omgaat. Eigenlijk denk ik niet dat hij er veel last van heeft, maar het zou er wellicht wel voor kunnen zorgen dat we nu een Fedor zien die agressiever vecht dan ooit, want hij wil er nu alles aan doen om niet te verliezen (wil ie altijd natuurlijk, maar nu waarschijnlijk nog net ff een tandje meer).


ik denk ongeveer zoals mij als ik uitgeslapen na een trio met 2 thaise bisexuele tweelingzusjes van 1.60 lang en 50 kg

Insider
24-07-2009, 17:27
Ben ik de enige die vind dat Vitor Belfort niet per definitie kansloos is tegen Fedor ?

Vitor Belfort
24-07-2009, 17:35
Ben ik de enige die vind dat Vitor Belfort niet per definitie kansloos is tegen Fedor ?

Bedoel je de zwaargewicht versie of ehhh de MW!;-)

NielsN
24-07-2009, 18:11
Ben ik de enige die vind dat Vitor Belfort niet per definitie kansloos is tegen Fedor ?

Nee. Zeker niet kansloos (hoewel natuurlijk ook bepaald niet kansrijk...) Ik acht hem daar in principe toe in staat, bijvoorbeeld als hij Fedor te snel af is in de slagenwisseling. Ik schrok toch wel van hem in die partij tegen Lindland (toch ook een recente tegenstander van Fedor, en die heeft Fedor zelfs nog opengehaald toen...). Bovendien heeft Fedor zich voorbereid op Barnett, die toch wel een heel stuk slomer is in zijn stoten dan Belfort...

Maar ik denk dat ik voor eeuwig ziek zal zijn als hij Fedor naar dromenland stuurt met een serie stoten. Als een middengewicht zijn winning streak zou beeindigen... Ik wil er niet eens aan denken...

En het andere scenario is dat Fedor Belfort verpletterd. Zitten we ook niet op te wachten.

fedor
24-07-2009, 18:37
Bedoel je de zwaargewicht versie of ehhh de MW!;-)
Vitor loopt nu rond op 200..fedor is 220-230...
Belfort was geweldig tegen Lindland..kansloos is hij zeker niet maar ik ben het 100% eens met Niels

jesselaar
24-07-2009, 19:34
bret rogers

kooivechter
24-07-2009, 20:51
dat men denkt dat belfort een kans heeft tegen fedor slaat echt nergens op. Die heeft echt niks te zoeken tegen fedor. Dan zou ik nog sneller denken aan brett rogers

Fyodor
24-07-2009, 20:59
Nou slotje dan maar he...
't Hele event gaat toch niet door :eek:

renamer
24-07-2009, 22:24
ik denk ongeveer zoals mij als ik uitgeslapen na een trio met 2 thaise bisexuele tweelingzusjes van 1.60 lang en 50 kg

met 3 soa´s en een baby waar je voor moet zorgen?


ik blijf zeggen yvel.. monson is ook een goede optie.. voor de rest zijn er geen opties volgens mij

"the terror" jeff
24-07-2009, 23:59
Is geblesseerd, dus wordt wat lastig. Welkom op Mixfight trouwens.

tnx.
ja zag het pas later ja.
is balen voor m.