PDA

View Full Version : Officiele Reactie Alistair Overeem



Wheelie
24-07-2009, 13:31
Ik kreeg net onderstaande reactie gemailed, in het Engels omdat deze ook op andere websites geplaatst gaat worden.

Press release from Alistair Overeem

My preparations for my fight in Strikeforce August15th against Fabrice Werdum are not going as planned.
As many people know there was an incident, were I injured my hand just before I should have fought in the June Strikeforce event! Therefore I was advised to take some rest and this was not easy for me.

When I signed the deal with Strikeforce, I was happy and motivated and this motivation drove me to pick up my training too soon after my hand injury, I thought there may be a chance to still fight in the June Strikforce event. Now I have to pay the price for that decision and am not able to fight August 15th. This is a decision that has not been easy to make, I am a professional and I want to fight for my living, honour and because I love it!
In 2008 I felt really strong in the heavyweight division and I feel I have brought my fighting to a higher level!
I know I can continue to develop my skills and become a better fighter!

I feel very disappointed that I can not work towards this goal yet because of an injury!
First I want to get my level back from my (“demolition period of 2008). This will take a few months, I hope to be ready at the end of September, beginning October, then we can see a vicious and hungry Alistair Overeem, more aggressive then ever!
For sure I will fight in October, maybe in Dream and Strikeforce. I definitely do not want to miss fighting for Golden Glory's 10 year anniversary on October 17th at the PTA hallen in Amsterdam.
I do not really care against who or where I fight, but I want to be fit and ready!

When I am ready I am more than willing to fight Werdrum for the heavyweight title in Strikeforce!

Sincerely Alistair Overeem

adenane
24-07-2009, 13:33
Thanks..


(wat denk je Kevin, ik plaats hem al bij voorbaat in het offtopic gedeelte???) :D:D:D

dirk5
24-07-2009, 13:37
Jammers dat ie niet vecht.

maarja hij heeft wel gelijk, geen 100% dan heeft het ook geen zin.

Wheelie
24-07-2009, 13:40
Thanks..


(wat denk je Kevin, ik plaats hem al bij voorbaat in het offtopic gedeelte???) :D:D:D

Staat toch in het MMA forum ;)

Mule-Kick
24-07-2009, 13:46
Thanx! Hoop dat ie snel weer de oude is en ass kan gaan kicken.

Tony
24-07-2009, 14:08
Ach ik geef hem ook groot gelijk.. Overeem is geen knokker die zich om onnozele redenen terugtrekt van een gevecht.. ik weet ook wel dat ie wil knokken..

ik zeg: Spoedig herstel en snel weer terug in de ring.

BJJrajawali
24-07-2009, 16:22
Wat een ruzie over € 0,50 allemaal tot gevolg kan hebben zeg...... :fp:

Echt zonde, hij was zo lekker bezig ! zie hem nog zo Gadvr Hari K.O. knallen!

Sendur
24-07-2009, 17:07
Ach ik geef hem ook groot gelijk.. Overeem is geen knokker die zich om onnozele redenen terugtrekt van een gevecht.. ik weet ook wel dat ie wil knokken..

ik zeg: Spoedig herstel en snel weer terug in de ring.

x2, wel jammer

Garcia
24-07-2009, 17:18
Als ik het stuk lees dan lees ik 2 redenen.

1 z'n blessure aan z'n hand
2 z'n fitheid

Reden 1 vind ik een stom en dom gevolg van iets wat uit de hand liep en gewoon vermeden had kunnen worden als mensen zich wat volwassener hadden gedragen. Dit zeg ik zonder alle ins & outs te weten en zonder een schuldige aan te wijzen, maar geef puur mijn mening weer.

Reden 2 vind ik gewoon slecht. Als je conditie en fitheid niet goed genoeg is, dan is er iets goed mis met de voorbereiding. Natuurlijk speelt die injury mee, maar ik kan mij niet voorstellen dat Alistair conditioneel niet op niveau is, en als dat niet het geval is kan dat gewoon getraint worden daar je niet continu hoeft te stoten of te sparren.

Maargoed, ik hoop dat Alistair gauw hersteld en zich weer kan gaan bewijzen in de ring dat hij de enige echte Strikeforce kampioen is.

Insider
24-07-2009, 17:28
Top vechter, hoop 'm snel weer aan het werk te zien.

kooivechter
24-07-2009, 22:38
Als ik het stuk lees dan lees ik 2 redenen.

1 z'n blessure aan z'n hand
2 z'n fitheid

Reden 1 vind ik een stom en dom gevolg van iets wat uit de hand liep en gewoon vermeden had kunnen worden als mensen zich wat volwassener hadden gedragen. Dit zeg ik zonder alle ins & outs te weten en zonder een schuldige aan te wijzen, maar geef puur mijn mening weer.

Reden 2 vind ik gewoon slecht. Als je conditie en fitheid niet goed genoeg is, dan is er iets goed mis met de voorbereiding. Natuurlijk speelt die injury mee, maar ik kan mij niet voorstellen dat Alistair conditioneel niet op niveau is, en als dat niet het geval is kan dat gewoon getraint worden daar je niet continu hoeft te stoten of te sparren.

Maargoed, ik hoop dat Alistair gauw hersteld en zich weer kan gaan bewijzen in de ring dat hij de enige echte Strikeforce kampioen is.


Begrijp jouw reden 2 niet. Dat zegt hij toch ook helemaal niet. Hij kan gewoon niet voorbereiden door z'n hand. Dat is alles.

blackadder
24-07-2009, 23:14
Wat een ruzie over € 0,50 allemaal tot gevolg kan hebben zeg...... :fp:
Ik dacht dat hem om 1 euro ging.


Gadvr Hari
:lol:

"the terror" jeff
24-07-2009, 23:55
hoop voor m dat die weer gauw aan de bak kan..........

ashi76
25-07-2009, 00:00
Mooi klote nieuws.
Voor de fans maar zeker ook voor Alistair.

Succes met je herstel D-man !!! :thup:

renamer
25-07-2009, 14:04
bwhahaha roy tis dat. ik je geen reps kan geven maar die houd je nog te goed..


waarom komt alistar zelf eigenlijk niet meer hier op het forum? ik zou eigenlijk graag een foto oid van zijn hand zien gewoon om alle discusie uit de wereld te helpen..