PDA

View Full Version : Affliction wordt sponsor van UFC en stopt met MMA shows



BJJCORE
25-07-2009, 02:19
Quated from MMAWEEKLY:

In a sea change for the promotional landscape of mixed martial arts, Affliction has agreed to cease promoting fights and become an official sponsor of the Ultimate Fighting Championship.

Kevin Iole of Yahoo! Sports first reported the news on Friday afternoon, and a UFC official confirmed the report to MMAWeekly.com.

A joint announcement between the Las Vegas-based promotion and California-based clothing maker is expected soon.

Few details about the deal are known, but the popular clothing brand could be seen on Zuffa fighters as soon as Aug. 8, when UFC 101 lands in Philadelphia.

A similar deal was first proposed last October after the postponement of Affliction’s second event, “Day of Reckoning.” Executives from the UFC and Affliction met in secret in Las Vegas and offered to take Affliction on as a sponsor and co-branded apparel maker in exchange for ceasing to promote fights. Affliction executives rejected the offer after a fiery confrontation between co-founder Todd Beard and UFC co-owner Lorenzo Ferttita.

The fate of fighters marooned by Affliction’s cancellation of its third show, “Trilogy,” is unknown at this time.

------------------------------------------------------------------------

marrilia
25-07-2009, 02:28
jammer als dit waar is ,weer een mma organisatie ter gronde.

heb niets tegen de ufc maar geloof wel dat hoe meer organisaties er zijn ,hoe beter het voor de vechters is

Tony
25-07-2009, 02:42
wtf.. dit is me ff te veel van t goeie op t moment.. daemn.. is de bron bevestigd? mmaweekly is een behoorlijk integer kanaal normaal gesproken.

Mike
25-07-2009, 02:58
wtf?

TheHagueBoxer
25-07-2009, 03:27
jammer als dit waar is ,weer een mma organisatie ter gronde.

heb niets tegen de ufc maar geloof wel dat hoe meer organisaties er zijn ,hoe beter het voor de vechters is

2x meer organisaties=concurrentie=meer geld voor vechters!!

UFC betaalt veel vechters echt weinig vind ik en ze hebben onredelijke contracten maar de vechters hebben bijna geen keus waar ze vechten... niet positief voor de sport imo

BJJCORE
25-07-2009, 04:41
Dat hele gedoe met Affliction geeft vechters een nog meer onzekerder gevoel. De UFC is het enige wat nog overblijft als je echt je brood er mee wilt verdienen en na een tijdje kan rentenieren. Strikeforce haalt het ook niet en je moet het dan ook van flinke sponsorcontracten hebben. Zolangzamerhand wordt de UFC geen organisatie meer, maar een sport. Dan zeggen we dadelijk...ik zit op UFC of ik heb blauwe band UFC gehaald gisteren.... net zoals googlen.... het is een merk en een werkwoord geworden... :eek:

De man van 14K
25-07-2009, 05:12
die Affliction shows zijn echt heftig, jammer dat ze stoppen... Tot zover de WAMMA titel...

Christophe
25-07-2009, 08:25
Pffffffffffff.... :thown:

123trisweat
25-07-2009, 08:58
hhhmmm, probeer een positieve draai eraan te geven

- neemt UFC ook de contracten van de vechters over???Houdt dit in dat we Fedor, mousasi in de UFC zien voor hun laatste contract gevecht

- als de UFC nog meer show in europa gaat geven dan schrijven we onze eigen Neelie Kroes en klagen over de monopolie positie van de UFC

- lelijke shirts worden vervangen door lelijke shirts (affliction = tapout)

willy123
25-07-2009, 09:18
Dus de UFC zat erachter...
Jullie worden onze sponsor, maar dan wel geen MMA-evenementen meer organiseren.
Grote overwinning voor Dana.

NielsN
25-07-2009, 09:20
Nee! :eek:

Nou ja, dan kunnen we ook wel vergeten dat we er ooit achter komen wat er deze week nou gebeurd is...:thown:

Klotezooi.

Gennep-Spitfire
25-07-2009, 09:29
Shit :eek:

dietrik
25-07-2009, 10:29
Dat hele gedoe met Affliction geeft vechters een nog meer onzekerder gevoel. De UFC is het enige wat nog overblijft als je echt je brood er mee wilt verdienen en na een tijdje kan rentenieren. Strikeforce haalt het ook niet en je moet het dan ook van flinke sponsorcontracten hebben. Zolangzamerhand wordt de UFC geen organisatie meer, maar een sport. Dan zeggen we dadelijk...ik zit op UFC of ik heb blauwe band UFC gehaald gisteren.... net zoals googlen.... het is een merk en een werkwoord geworden... :eek:

Ik denk dat de UFC in de toekomst een organisatie wordt, met ontzettend veel vechters die overal terwereld knokken met elke week een gala. Of zelfs verschillende evenementen op het zelfde tijdstip.

RayOmac
25-07-2009, 10:34
Dit kan mooie dingen oogsten.

Pernik
25-07-2009, 10:37
Ik denk dat de UFC in de toekomst een organisatie wordt, met ontzettend veel vechters die overal terwereld knokken met elke week een gala. Of zelfs verschillende evenementen op het zelfde tijdstip.

Zoals de FIFA bij het voetbal, misschien kan dit wel eens heel goed uitpakken.

NielsN
25-07-2009, 10:39
:rolleyes:

Jeru
25-07-2009, 10:44
Ik wil dit voorlopig even niet geloven ;)

guess2007
25-07-2009, 11:11
Ik wil dit voorlopig even niet geloven ;)


X2, eerst koffie.

Wiseguy
25-07-2009, 11:13
Ik heb er geen moeite mee. 1 grote organisatie betekend dat alle toppers daar zullen zijn dus een betere afspiegeling van de krachtsverhouding.

Boutsen83
25-07-2009, 11:31
Hoax

(dat hoop ik tenminste)

micha
25-07-2009, 11:34
wat?

yogi
25-07-2009, 12:07
Wat gebeut er nu dan mat Tapout ?

fedor
25-07-2009, 12:21
De gehele MMA wereld overgeleverd aan de grillen van 1 man..brrr rillingen over m'n rug...

Perfectteamcindy
25-07-2009, 12:59
die Affliction shows zijn echt heftig, jammer dat ze stoppen... Tot zover de WAMMA titel...
:crying::crying::crying:

Perfectteamcindy
25-07-2009, 13:03
Ik heb er geen moeite mee. 1 grote organisatie betekend dat alle toppers daar zullen zijn dus een betere afspiegeling van de krachtsverhouding.
Ik heb er wel moeite mee eigenlijk...
Als UFC uiteindelijk het hele monopoly van MMA in handen krijgt,... zoals ook strikeforce. Wat gebeurt er dan met het vrouwen-MMA??? Want zover ik weet vechten er toch geen vrouwen in UFC???:(

SanderM
25-07-2009, 13:53
Ongekend dit, hier heeft niemand baat bij, behalve dan die geldverdienende partijen en de &*@% UFC! :mad:

Rougemonkey
25-07-2009, 14:04
Jammer. UFC is me toch iets te commercieel.

Affliction was nog vrij rauw en puur.

Volgens mij heeft Dana White Brock Lesnar even op pad gestuurd om wat mensen te intimideren:).

Wiseguy
25-07-2009, 14:06
Ik vond de Affliction shows geweldig maar blijkbaar is er te weinig vraag naar.

NielsN
25-07-2009, 14:19
Ik vond de Affliction shows geweldig maar blijkbaar is er te weinig vraag naar.

Zucht...

Ja, dat zal het zijn...:rolleyes:

Mike
25-07-2009, 15:04
Ik heb er wel moeite mee eigenlijk...
Als UFC uiteindelijk het hele monopoly van MMA in handen krijgt,... zoals ook strikeforce. Wat gebeurt er dan met het vrouwen-MMA??? Want zover ik weet vechten er toch geen vrouwen in UFC???:(

klopt ufc doet geen vrouwen mma en zal dat voorlopig ook niet doen. Is niet goed voor het mainstream imago waar de ufc naar streeft.

vond er toch geen reet aan vrouwen mma

Groundwork
25-07-2009, 15:16
Had UFC zo geen zuster-bedrijfke da ook vrouwen MMA deed ?
WEC ofzoiets ?

Ik dacht dat ze Gina Carano daar wilden in laten vechten destijds toen men haar aanbood om bij UFC te komen.
Daar is hier ook nog een topic over terug te vinden ergens..

lopez86
25-07-2009, 16:16
Ik heb er wel moeite mee eigenlijk...
Als UFC uiteindelijk het hele monopoly van MMA in handen krijgt,... zoals ook strikeforce. Wat gebeurt er dan met het vrouwen-MMA??? Want zover ik weet vechten er toch geen vrouwen in UFC???:(

Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Zuffa heeft al eerder te kennen gegeven dat als EliteXC zou stoppen, zij veel mogelijkheden zagen om vrouwen MMA uit te buiten onder hun WEC vlag.

mokumnised
25-07-2009, 16:58
Echt klote...dan maar heel snel Fedor tegen Lesnar, wordt dat chavinistische k*t volk meteen even op hun plek gezet.
Echt geen goede zaak voor het MMA in het algemeen dit, de totale macht bij de UFC is waardeloos.
Enige voordeel is dat de UFC straks (hopelijk) weer een echte kampioen heeft, ik vind die freak (Lesnar) echt helemaal niets.

Harrie Nak
25-07-2009, 18:34
Zucht...

Ja, dat zal het zijn...:rolleyes:
Nou, hij heeft anders wel een punt. Je kunt lullen wat je wilt, maar een groot deel van het UFC-publiek heeft geen kaas gegeten van MMA, en gaat meer voor de show en het zien en gezien worden. Slim hoor van Dana, daar niet van.

Wiseguy
25-07-2009, 18:39
Zucht...

Ja, dat zal het zijn...:rolleyes:

Logisch toch als er genoeg inkomsten waren zouden ze niet zijn gestopt

NielsN
25-07-2009, 18:52
Nou, hij heeft anders wel een punt. Je kunt lullen wat je wilt, maar een groot deel van het UFC-publiek heeft geen kaas gegeten van MMA, en gaat meer voor de show en het zien en gezien worden. Slim hoor van Dana, daar niet van.

'Zien en gezien worden'? Wat bedoel je?


Logisch toch als er genoeg inkomsten waren zouden ze niet zijn gestopt

Zo simpel is het natuurlijk niet. Het gaat er ook om of je de kans krijgt om iets op te bouwen, consistentie, een merknaam die blijft hangen, een team dat op elkaar ingespeeld raakt, een vast netwerk opbouwen. En nog veel meer dingen die zich aan het oog onttrekken.

UFC heeft er ook een hele poos over gedaan om te gaan lopen, zelfs na de komst van Dana en de Fertitta's...

Hoe en wat zullen we nooit weten, maar Affliction is kapot gemaakt voordat ze iets op konden bouwen.

Sendur
25-07-2009, 19:05
Wtf!!!??

Wat een kutzaterdagochtend!
Affliction 3 gecancelled
affliction kapt ermee
affliction wordt ufc sponsor
tito terug in de ufc

i mean seriously what THE fuck!!?

x2 hier!

"the terror" jeff
25-07-2009, 21:55
Ik heb er geen moeite mee. 1 grote organisatie betekend dat alle toppers daar zullen zijn dus een betere afspiegeling van de krachtsverhouding.



helemaal mee eens........

dirk5
27-07-2009, 17:16
Ik kan hier alleen nog enige vrede mee hebben als Fedor bij de UFC tekent. Anders vind ik het echt een ramp!

Dana White die uiteindelijk wint van alle andere organisaties, dat noem ik een ramp.

Fedor please go to Japan!

Tony
27-07-2009, 17:21
ach... hate it or not..

Dana en de ufc zijn de enigen die hun zaakjes op orde hebben. punt uit.