PDA

View Full Version : Is Overeem really injured??



Clarence
25-07-2009, 04:03
That's the second time in a row he pulls out of a fight in Strikeforce due to hand injury.

Let's be serious here, he's just not excited about the idea of doing drug tests now that he's 265 Lbs of steroids.

He should just ask Scott Coker to strip him of the belt he never defended & stay in Japan where he won't get tested so he can continue his horse meat + steroids diet.

Werdum & Rogers are clean fighters and deserve to fight for that belt.


Thoughts?

kickboxer1987
25-07-2009, 08:29
Your post count should be your current count + 1 before you can start a thread.....:thown:

blackadder
25-07-2009, 09:10
Thoughts?
You don't wanna know.

Christophe
25-07-2009, 09:38
Zit Allistair op een paardenvlees-dieet?! :confused:















:p

Illest
25-07-2009, 10:28
That's the second time in a row he pulls out of a fight in Strikeforce due to hand injury.

Let's be serious here, he's just not excited about the idea of doing drug tests now that he's 265 Lbs of steroids.

He should just ask Scott Coker to strip him of the belt he never defended & stay in Japan where he won't get tested so he can continue his horse meat + steroids diet.

Werdum & Rogers are clean fighters and deserve to fight for that belt.


Thoughts?

Dude,

You might have a point there....he doesn't look clean at all..

NielsN
25-07-2009, 11:01
But Bob Schreiber is the dirtiest of 'em all...

dontmindme
25-07-2009, 11:06
But Bob Schreiber is the dirtiest of 'em all...


ook zin om onder te duiken?

NielsN
25-07-2009, 11:09
ook zin om onder te duiken?

Fight Finder - Bob Schrijber's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Bob-Schrijber-310)

Illest
25-07-2009, 11:10
But Bob Schreiber is the dirtiest of 'em all...

:confused:

NielsN
25-07-2009, 11:11
Nog niet zo wakker, jongens?

Illest
25-07-2009, 11:12
hhahhaha duurde ff...:lol:

micha
25-07-2009, 11:36
wat een gelul .....


vreemde nieuwtjes vandaag

Briant
25-07-2009, 12:50
Dirty Bob ja haha.

wrestler_nl
25-07-2009, 12:50
Clarence heeft een punt!
Wie weet?

Fyodor
25-07-2009, 13:06
I only expect these kind of threads on sherdog.com, not on mixfight.nl!

Do you really think Alistair would use steroids while fighting in the USA and then withdraw from a big fight like this?
In case you don't know, his hand was really badly injured from a fight with 5 bouncers, his manager himself stated this on this website.

blazin.arr0w::::
25-07-2009, 13:28
indeed. The hand injury is legit. Whether or not Alistair is on steroids is a whole different matter. I, for one, cannot imagine him using... having said that... the man has become quite huge

Collina
25-07-2009, 13:41
Wellicht zien jullie dit bericht niet als objectief, maar ik kan jullie mededelen dat zijn hand er niet goed aan toe is.

Ik ben vorige week met hem wezen uit eten en hij at meer IBUPROFEN dan Indiaas. (We hadden nog een hilarisch moment dat ze de 3 pijnstillers die hij vroeg in rekening wilde brengen). Maar goed, er meteen 3 vragen is ook wat overdreven Blaster!! :fp:

Hij vertelde me dat hij de partij niet kon doorlaten gaan en als ik naar zijn hand keek, begreep ik hem wel. 2mnd ervoor zat er ook al zo’n tennisbal op, flinke ontsteking in zijn middenhandsbeentje, and believe me: Hij had echt pijn.

Jammer dat ik er geen foto van zijn hand heb kunnen maken, ik word soms een beetje misselijk van de tijfels omtrent Alistair. (voor wie de schoen past uiteraard)

Er baalt er maar 1 persoon echt, en dat is hij zelf. Hij keek echt uit naar deze partij!

Greetz,
Collina

Rougemonkey
25-07-2009, 13:47
I don't think anyone is stupid enough to fight Alistair Overeem drugless.:P So in that way I believe everyone is using steroids and/or other stuff at that elite super HW level.

I never met a 'normal' dude in my personal life who's as huge as the average heavyweight MMA fighter. Not even natural bodybuilders, and their only goal is to gain musclemass. Offcourse they do weightlifting, but no natural human can gain that amount of muscle mass when you train all day long. You are constantly burning bodytissue (muscle/fat). Cardio stuff like the stuff MMA fighters do most of the time in their training is worst enemy of proteinsynthesis(gaining muscle mass). Still they have a lot of muscle mass. Genetics? I don't think so.

But I don't have less respect for fighters using doping, because it's a choice you make. Doping doesn't only has advantages. It also says that you are willing to take the risk of the side effects to achieve your goals.

And if you don't have talent, discipline, insight on tactics, ambition, vision and a champions mentality you will never make it to the top, no matter how much doping you use.
Doping is just one of the many factors that makes them elite, but without this factor you will become an elite super HW.

Kingster
25-07-2009, 13:50
Er is toch niks gebeurd met het personeel na het vragen de pijnstillers in rekening te brengen? :D

Jammer dat alistair niet in aktie komt, kan me wel voorstellen dat hij teleurgesteld is.

Is z`n hand wel op tijd in orde voor het gg event?

Wiseguy
25-07-2009, 13:51
He just eats alot of kwark

renamer
25-07-2009, 13:55
buckets of the shit..

and he shuts up.. the topic starter should try it for a change

Jeru
25-07-2009, 13:55
He just eats alot of kwark

Kwark: the breakfast of champions.

Collina
25-07-2009, 14:08
Er is toch niks gebeurd met het personeel na het vragen de pijnstillers in rekening te brengen? :D

Jammer dat alistair niet in aktie komt, kan me wel voorstellen dat hij teleurgesteld is.

Is z`n hand wel op tijd in orde voor het gg event?

Hij heeft de serveerster opgegeten :D

Op de bon stond euro 1,50,- (Dit was een grap van tent) vond hem wel Hilarisch.

Ik heb geen idd wat betreft het GG event, hou ik me niet mee bezig. Ik ben zijn Schaak, Risk, Kolonisten van Catan (friend) tussen haakjes uiteraard.

Collina

NielsN
25-07-2009, 14:22
I never met a 'normal' dude in my personal life who's as huge as the average heavyweight MMA fighter.

:confused:

I did. Lots of em actually. You've ever been in Groningen?

Rougemonkey
25-07-2009, 14:47
:confused:

I did. Lots of em actually. You've ever been in Groningen?

I try to stay far away from Grün;).

connect
25-07-2009, 14:56
wat wel grappig is dat toen yvel geblesseerd was was ie bang enzo maar als alistair geblesseerd is mag je niks zeggen.

Rougemonkey
25-07-2009, 15:39
:confused:

I did. Lots of em actually. You've ever been in Groningen?

Je ziet wel dudes met aanleg, maar die zijn over het algemeen ook vrij vet (hoog vetpercentage). Meestal blijft er niets meer van over met een vet% van een gemiddelde vechter. Bij 6/7-10% dus

NielsN
25-07-2009, 15:46
Je ziet wel dudes met aanleg, maar die zijn over het algemeen ook vrij vet (hoog vetpercentage). Meestal blijft er niets meer van over met een vet% van een gemiddelde vechter. Bij 6/7-10% dus

Dat is waar. Dat is een hele lastige balans. Maar sommige van die jongens lopen zonder te trainen rond op 2.05 m en 130 kg en dan niet eens zoveel vet. Dan kan je echt wel een mooi afgetrainde zwaargewicht worden zonder doping... (Ik ken ook zat minder lange jongens die natuurlijke zwaargewichten zijn, btw. Ik ken alleen niemand zoals Lesnar of Sapp, dat niet)

Maar goed, we dwalen af... Wat eigenlijk prima is, want dit was om te beginnen al een debiele thread, IMHO... :D

the boxer
25-07-2009, 17:12
Wellicht zien jullie dit bericht niet als objectief, maar ik kan jullie mededelen dat zijn hand er niet goed aan toe is.

Ik ben vorige week met hem wezen uit eten en hij at meer IBUPROFEN dan Indiaas. (We hadden nog een hilarisch moment dat ze de 3 pijnstillers die hij vroeg in rekening wilde brengen). Maar goed, er meteen 3 vragen is ook wat overdreven Blaster!! :fp:

Hij vertelde me dat hij de partij niet kon doorlaten gaan en als ik naar zijn hand keek, begreep ik hem wel. 2mnd ervoor zat er ook al zo’n tennisbal op, flinke ontsteking in zijn middenhandsbeentje, and believe me: Hij had echt pijn.

Jammer dat ik er geen foto van zijn hand heb kunnen maken, ik word soms een beetje misselijk van de tijfels omtrent Alistair. (voor wie de schoen past uiteraard)

Er baalt er maar 1 persoon echt, en dat is hij zelf. Hij keek echt uit naar deze partij!

Greetz,
Collina


Thx Collina!
Hopelijk is hij genezen voor het GG event.

YoMarK
25-07-2009, 22:34
Tnx collina, misschien toch een goed idee om een foto van z'n hand te maken.
Mensen kijken uit naar zo'n gevecht, en dit soort onzinnige dingen druk je dan meteen de kop in.

weks
25-07-2009, 22:55
hopen dat hij snel hersteld
volgende partij gaat sowieso knallen worden
laat m maar snel een overstap naar ufc maken ook meteen

bryan
26-07-2009, 00:39
ik geloof zijn hand blessure echt wel, maar dat lichaam krijg je niet zonder illigale hulp middelen.. is uitgesloten. Zoveel spiermassa, zo droog en dan ook nog eens zo snel. dat gaat er bij mij niet in.

YoMarK
26-07-2009, 01:41
Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.

NielsN
26-07-2009, 01:50
Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.

x2

ArjanV
26-07-2009, 02:36
Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.

Voorop gesteld ik heb alle respect voor Overeem maar ik geloof niet dat hij niet zou gebruiken.....en dat maakt wat mij betreft ook niet uit want ik gok dat meer dan de helft van zijn tegenstanders ook wel eens van de snoeppot gepakt zal hebben... Om nu te zeggen dat hij clean is omdat hij nooit positief is bevonden is natuurlijk ook een beetje twijfelachtig....van de andere kant...je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is...maar hoe vaak zou Overeem uberhaupt gecontroleerd zijn? En gebeurd dat alleen rondom zijn gevechten of krijgt hij ook "out of competition" controles? De grootste Body Builders ter wereld waarvan iedereen ziet en weet dat ze gebruiken zijn ook nooit positief bevonden maar om ze dan maar gelijk clean te noemen....

boldhead
26-07-2009, 05:17
Thx Collina!
Hopelijk is hij genezen voor het GG event.


Groter Groeien event ?

dontmindme
26-07-2009, 10:48
@ Collina: het is nog niet te laat , je kan nog steeds een foto maken en plaatsen
ben je meteen de geloofwaardigste uit het Geen Gelul kamp

oliebol
26-07-2009, 16:12
Dan zullen we zeggen dat je het Goed Gedaan hebt

steftheboxer
26-07-2009, 16:20
en een Goede Gozer bent

YoMarK
26-07-2009, 16:29
En gaan we bij de volgende partij van Alistair weer Geweldig Genieten.

Mythildor
26-07-2009, 16:54
ik geloof zijn hand blessure echt wel, maar dat lichaam krijg je niet zonder illigale hulp middelen.. is uitgesloten. Zoveel spiermassa, zo droog en dan ook nog eens zo snel. dat gaat er bij mij niet in.

Tuurlijk niet. Lijkt mij dat niemand kan beweren dat dit wel mogelijk is zonder deze middelen.

dontmindme
28-07-2009, 10:58
Wellicht zien jullie dit bericht niet als objectief, maar ik kan jullie mededelen dat zijn hand er niet goed aan toe is.

Ik ben vorige week met hem wezen uit eten en hij at meer IBUPROFEN dan Indiaas. (We hadden nog een hilarisch moment dat ze de 3 pijnstillers die hij vroeg in rekening wilde brengen). Maar goed, er meteen 3 vragen is ook wat overdreven Blaster!! :fp:

Hij vertelde me dat hij de partij niet kon doorlaten gaan en als ik naar zijn hand keek, begreep ik hem wel. 2mnd ervoor zat er ook al zo’n tennisbal op, flinke ontsteking in zijn middenhandsbeentje, and believe me: Hij had echt pijn.

Jammer dat ik er geen foto van zijn hand heb kunnen maken, ik word soms een beetje misselijk van de tijfels omtrent Alistair. (voor wie de schoen past uiteraard)

Er baalt er maar 1 persoon echt, en dat is hij zelf. Hij keek echt uit naar deze partij!

Greetz,
Collina

and we still wait

Collina
28-07-2009, 11:48
and we still wait

Hij traint nu in zweden.

Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

"Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten", :blush:

Collina

Rougemonkey
28-07-2009, 12:45
Wie is Collina?

Tony
28-07-2009, 13:20
close connected to overeem

fighter81
28-07-2009, 13:37
That's the second time in a row he pulls out of a fight in Strikeforce due to hand injury.

Let's be serious here, he's just not excited about the idea of doing drug tests now that he's 265 Lbs of steroids.

He should just ask Scott Coker to strip him of the belt he never defended & stay in Japan where he won't get tested so he can continue his horse meat + steroids diet.

Werdum & Rogers are clean fighters and deserve to fight for that belt.


Thoughts?

Yeah I've got a thought for you! Go and bitch elsewhere whiner. I'm guessing you just can't stand your idols on your "wank"poster are losing to AO! But hey, this is just a thought! :evil::finger:

NielsN
28-07-2009, 15:49
En TS is weer weg...:rolleyes:
(niet eens meer naar deze thread gekeken, als ik me niet vergis...)

A.F.
28-07-2009, 16:50
Hij traint nu in zweden.

Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

"Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten", :blush:

Collina

uhmmmmm.... had ie geen blessure?

Als je anabooltjes gebruikt kan je lichaam minder goed met ontsteking en dergelijke omgaan... ( nu beweer ik niet dat ie gebruikt, maar ik heb zoiets wel eerder gezien )

En anders heeft ie Geen Geluk

dontmindme
28-07-2009, 22:22
Hij traint nu in zweden.

Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

"Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten", :blush:

Collina




zit je een beetje te dollen,
maae ffserieus, ik vind persoonlijk jammer dat ie niet kan vechten, wat de reden ook mag zijn.
of ie op 10 jarig jub ook kan vechten maakt in dat opzicht niet veel verschil uit.
hij zal wel ooit herstellen en dan zien we nog genoeg

Clarence
29-07-2009, 03:58
Yeah I've got a thought for you! Go and bitch elsewhere whiner. I'm guessing you just can't stand your idols on your "wank"poster are losing to AO! But hey, this is just a thought! :evil::finger:

My favorites fighter are Fedor & Nick Diaz in MMA, and Kyshenko in kickboxing so you're completely wrong. Now GTFO of my thread if you cant' contribute with something interesting. :finger: