PDA

View Full Version : Fedor



NielsN
25-07-2009, 10:19
Wat nu?

Zien we hem ooit nog tegen een fatsoenlijke tegenstander, of is dit gewoon de onceremoniele aftocht van een legende?

Hij staat nu denk ik wel echt met zijn rug tegen de muur, want buiten de UFC is er niets meer, nog een paar tegenstanders, maar geen organisatie die een beetje een competitie op kan starten, met contenders enzo.

Binnen de UFC... Dat zie ik ook niet zo gauw goed gaan... :wacko:

(ik hoop nog steeds een beetje op een persbericht waarin staat dat alles een grapje was en dat we volgende week gewoon naar Fedor-Barnett kunnen kijken...)

robholland
25-07-2009, 11:50
Ik denk niet dat hij ooit voor de UFC gaat vechten, nog een paar partijen in Japan, mss tegen Rogers ooit en Werdum en mss Allistair en dan heb je het volgens mij wel gehad..

wrestler_nl
25-07-2009, 12:52
Volgens mij gaat hij wel naar de Ufc, vooral nu Affliction en UFC samen gaan werken!

UFC announces official collaboration with Affliction; plans July 31 press conference (http://mmamania.com/2009/07/25/ufc-announces-official-collaboration-with-affliction-plans-july-31-press-conference/)

bigboz
25-07-2009, 15:02
Denk als dana het contract maakt zoals fedor het graag wilt dat Fedor wel in de UFC gaat vechten

renamer
25-07-2009, 15:22
Denk als dana het contract maakt zoals fedor het graag wilt dat Fedor wel in de UFC gaat vechten



daar sla je de spijker op de kop.. ALS Dana....

Fedorr
25-07-2009, 18:24
Volgens mij gaat hij wel naar de Ufc, vooral nu Affliction en UFC samen gaan werken!

UFC announces official collaboration with Affliction; plans July 31 press conference (http://mmamania.com/2009/07/25/ufc-announces-official-collaboration-with-affliction-plans-july-31-press-conference/)

ja denk ik ook ik heb geld nodig dus UFC :thup:

the joker
25-07-2009, 19:56
wil fedor wel tegen yvel of overeem zien

PinPoint
25-07-2009, 20:14
ik vraag me af of Fedor zich kan redden in een kooi. Volgens mij vecht dit toch anders dan in een ring. Heeft Fedor wel eens in een kooi gevochten?

Een fatsoenlijke tegen stander?

Ik zeg Arlovski verdient een tweede kans. En als hij dan vecht zoals hij dat de eerst hoeveel sec? deed dan maakt hij een absolute kans tegen ferdor. Hij begon erg sterk maar raakte over enthousiast....wat ik nog steeds erg jammer en vooral dom vind.


In de UFC een tegenstander? Ik kan er geen verzinnen.....hoe heet die flapdrol met dat mesje op zn borst getatoeerd? :fp:

Judas
25-07-2009, 20:32
ik vraag me af of Fedor zich kan redden in een kooi. Volgens mij vecht dit toch anders dan in een ring. Heeft Fedor wel eens in een kooi gevochten?


Hij heeft wel es aangegeven dat ze bij Red Devil ook veel met kooi trainen en dat die omschakeling voor hem geen probleem zal zijn.
Denk dat met zijn worstel- skills en Gnp de kooi misschien nog wel beter zou zijn voor zijn vechtstijl.

"the terror" jeff
25-07-2009, 21:51
fedor in de ufc!!!
joehoeeeeee......eindelijk haha.
zou toch vet zijn.

kooivechter
25-07-2009, 21:52
Hij heeft wel es aangegeven dat ze bij Red Devil ook veel met kooi trainen en dat die omschakeling voor hem geen probleem zal zijn.
Denk dat met zijn worstel- skills en Gnp de kooi misschien nog wel beter zou zijn voor zijn vechtstijl.

x2 denk met zijn stijl dat een kooi geen probleem zal zijn

biggz
26-07-2009, 03:15
Benieuwd of dit gaat gebeuren

MB667
26-07-2009, 04:07
betekent dit toch niet dat de vechters van de beste school in nl (kops vechters) geen kans meer krijgen bij de events in amerika?

Cave
26-07-2009, 23:22
Sunday, July 26, 2009
by Brian Knapp ([email protected])


18734
The cancellation of Affliction “Trilogy” and resulting collapse of Affliction Entertainment as a mixed martial arts promotion, leaves the UFC with perhaps its best chance to date to land former Pride Fighting Championships heavyweight titleholder Fedor Emelianenko.

Still, Vadim Finkelchtein, Emelianenko’s manager and M-1 Global president, clings to the idea that the Russian’s involvement with the UFC will only come through co-promotional efforts.

“This is the moment of truth that the UFC has talked about,” Finkelchtein said in a statement on the M-1 Global Web site. “Fedor and I are here in the states. If they want to come out and fly here, we are ready to conduct negotiations. Of course, it still doesn’t imply we are ready to accept any conditions they’ll throw at us. We want to talk to the UFC about having Fedor compete against some of their fighters, but only within the framework of co-promotional efforts with M-1 Global.”

Unbeaten in his 27 fights, Emelianenko (30-1, 1 NC) flattened former UFC champions Andrei Arlovski and Tim Sylvia in his most recent outings in the ring. The 32-year-old Russian knocked out Arlovski with one punch 3:14 into their match at Affliction “Day of Reckoning,” as he posted his 10th consecutive victory since a no contest in 2004.

Hard to handle on his feet and on the ground, Emelianenko has finished his last five opponents inside one round and holds victories against Antonio Rodrigo Nogueira, 2006 Pride Open Weight Grand Prix winner Mirko “Cro Cop” Filipovic and former UFC heavyweight champions Mark Coleman and Kevin Randleman. He has delivered 23 of his 30 career wins by knockout, technical knockout or submission.

Emelianenko was booked to face Josh Barnett in the Affliction “Trilogy” main event on Aug. 1 at the Honda Center in Anaheim, Calif. However, the bout fell through when Barnett tested positive for a banned anabolic agent, causing the entire event to collapse. What move Emelianenko, the world’s top heavyweight, makes from here remains to be seen.

“We are now with Fedor in the US, and we hope to make a decision about his next fight within the next few days,” Finkelchtein said. “There are many business meetings and negotiations planned with all the major promotions.”


Dat wordt dus geen Fedor in de UFC. Geen enkele zakenman gaat een deel van z'n inkomsten opgeven om iemand als Fedor binnen te halen (zonder hem onder contract te hebben).

Tony
27-07-2009, 14:51
Wat als Dream een eenmalige matchup opzet tussen Barnett en Fedor...

Lijkt me een hele prima oplossing.

Leventdepevent
27-07-2009, 16:47
Als Fedor naar de UFC gaat, kunnen we hem wel vergeten in het EA MMA spel zeker?

dirk5
27-07-2009, 16:49
Als Fedor naar de UFC gaat, kunnen we hem wel vergeten in het EA MMA spel zeker?

speciaal voor brainless hier ;) verbreek ik mijn 7 dagen van rouw en stilte in de mma wereld:

dan komt ie toch in het ufc spel de volgende keer

Ralph
27-07-2009, 16:59
Ik hoop dat het management van Fedor inziet dat ze nu weinig keuze meer hebben... Fedor is een heleboel geld waard, maar als hij nergens op niveau kan vechten gooi je je eigen ruiten in. Ik zie alleen in de UFC een toekomst voor Fedor, anders ben ik bang dat zijn carričre als een nachtkaars uitgaat en dat zou echt heel zonde zijn! Toch nog maar een keer flink onderhandelen met Dana c.s. en dan moet Fedor het maar in de UFC laten zien!

WAR FEDOR!!!

(en neem Gegard en Gilbert ook meteen ff mee...)

Tony
27-07-2009, 17:07
ik vind ook dat als er geen alternatieven zijn je water bij de wijn moet doen.. dus fedor.. zet die trots aan de kant als je wilt knokken :)

dirk5
27-07-2009, 17:14
nu ik mijn periode van rouw toch al verbroken heb....

Als het aan mij ligt blijft fedor lekker weg uit de ufc. Sengoku ftw!

Tony
27-07-2009, 17:15
en tegen wie gaat fedor dan knokken?

Ik zie fedor het liefst in een eerlijke organisatie (japans).... maar daar is geen competitie.. en die jappen hebben geen geld om andere vechters in te kopen (arlovski, werdum, rogers, barnett, etc etc)

TOON
27-07-2009, 17:20
probleem is volgens mij dat Fedor een deal heeft met M1 en dat affliction wel samen wilde werken met M1 en de UFC gaat echt never de nooit niet samenwerken met M1
dus in dat opzicht ligt de bal bij Fedor of zijn management, als hij zelf wil vechten in de UFC zal ie bij M1 weg moeten gaan.....

ik zie dat echt niet gebeuren....

dirk5
27-07-2009, 17:20
en tegen wie gaat fedor dan knokken?

Ik zie fedor het liefst in een eerlijke organisatie (japans).... maar daar is geen competitie.. en die jappen hebben geen geld om andere vechters in te kopen (arlovski, werdum, rogers, barnett, etc etc)

Al zou hij nooit meer vechten, alles liever dan Fedor in de UFC. Hij hoort er niet, simpel....

nee fedor moet gewoon lekker 1 fight contracten blijven tekenen met verschillende organisaties en dan wachten tot er weer een grote japanse opstaat.

Fedor+UFC= Monopoly = slechtste wat er kan gebeuren voor de fans!

Tony
27-07-2009, 17:22
Al zou hij nooit meer vechten, alles liever dan Fedor in de UFC. Hij hoort er niet, simpel....

nee fedor moet gewoon lekker 1 fight contracten blijven tekenen met verschillende organisaties en dan wachten tot er weer een grote japanse opstaat.

Fedor+UFC= Monopoly = slechtste wat er kan gebeuren voor de fans!


dat is ook mijn alternatieve optie...
gewoon schijt aan de ufc.. dan maar gewoon met pensioen gaan voor mijn part... en laat die hele legende en mysterie rondom Fedor maar tot in den eeuwigheid duren.

En dana zal nooit meer een HW kunnen hebben zonder dat mensen zeggen "tegen fedor zou ie verliezen"

dirk5
27-07-2009, 17:26
Daarom, want dadelijk gaat ie naar de UFC, gaat brock penisborst voor de takedown en breekt ie per ongeluk fedor zijn been.

dan is volgens elke mma Proleet brock beter dan Fedor.


dan ben ik echt voorlopig effe klaar met mma, en dat wil ik niet.

TOON
27-07-2009, 17:34
Daarom, want dadelijk gaat ie naar de UFC, gaat brock penisborst voor de takedown en breekt ie per ongeluk fedor zijn been.

dan is volgens elke mma Proleet brock beter dan Fedor.


dan ben ik echt voorlopig effe klaar met mma, en dat wil ik niet.

Dat snap ik nooit zo goed…..wat maakt die hegemonie nu toch uit, je wilt die gast toch zien vechten!!
Saku heeft ook z’n verliespartijen te pakken, maar hij blijft in mijn ogen een grootheid en zal ook altijd zo blijven door z’n onaantastbare pride periode….

Fedor blijft gewoon de king en emperor tegelijk! Zal altijd zo blijven…..wat boeien ons toch zo’n idiote sherdog-posters opmerkingen over die lul van een brock mocht ie toevallig winnen…
Zou er goed ziek van zijn hoor, maar als ik mocht kiezen tussen NOOIT meer Fedor en 2 losses en 6 wins de komende twee jaren kies ik ABSOLUUT de laatste optie!!

Fedor zal altijd de meeste van z’n partijen winnen, wellicht zelfs allemaal, dat zou ik niet willen missen om het in stand houden van een of andere onaantastbare status die mensen hem nu geven….

fedor
27-07-2009, 21:12
dat is ook mijn alternatieve optie...
gewoon schijt aan de ufc.. dan maar gewoon met pensioen gaan voor mijn part... en laat die hele legende en mysterie rondom Fedor maar tot in den eeuwigheid duren.

En dana zal nooit meer een HW kunnen hebben zonder dat mensen zeggen "tegen fedor zou ie verliezen"

QFT

TOON
27-07-2009, 21:22
haters!! ;-)

jullie willen gewoon dat de beste MMA-er ever z'n handschoenen in de wilgen hangt! ben al erg chagerijnig deze week (hoe zou dat toch komen??) en als ik alleen al aan die optie denk wordt ik alleen maar chagerijniger!!

testarossa666
27-07-2009, 22:19
Daarom, want dadelijk gaat ie naar de UFC, gaat brock penisborst voor de takedown en breekt ie per ongeluk fedor zijn been.

dan is volgens elke mma Proleet brock beter dan Fedor.


dan ben ik echt voorlopig effe klaar met mma, en dat wil ik niet.

Gaat absoluut niet gebeuren. Ook Lesnar is geen partij voor Fedor, daar is het verschil in techniek te groot voor. Fedor heeft het geduld om op het juiste moment te wachten en dan toe te slaan.

Eigenlijk zie ik op dit moment geen enkele vechter van hem winnen!