PDA

View Full Version : Gegard Mousasi may just go the the UFC



wrestler_nl
25-07-2009, 20:51
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/02/mousasi.jpg

“Well, what can I say? It’s ridiculous. Because (of) one idiot, we all have to pay for that. Fuck it. Maybe I … I don’t know … Maybe I’ll go to the UFC. It’s ridiculous that this has to happen. I’ve been preparing for weeks now.”
– Gegard Mousasi expresses his frustration to Fight Network Radio over the cancellation of the Affliction: “Trilogy” event (and eventual collapse of the promotion), which followed the announcement that heavyweight title contender and main event participant Josh Barnett had tested positive for steroids. The cancellation hits Mousasi (25-2-1) especially hard, as he was hoping to make his United States debut and add to his 12-fight win streak in a highly anticipated match up against Renato “Babalu” Sobral. Before he can even think of heading to the Octagon, however, he has to finish what he started with the Dream “Super Hulk” tournament. Mousasi is set to face Rameau Thierry Sokoudjou (6-4) in the semifinals of the open weight competition on Oct. 6.

UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets MMAmania.com (http://www.mmamania.com)

gymalkmaar1
25-07-2009, 21:04
gvd..ben er ook ziek van keek echt uit naar babalu vs gegard

wrestler_nl
25-07-2009, 21:15
Maar als hij nou naar de UFC gaat , kan hij dan wel met de top meedraaien?
Met de top bedoel ik vechters zoals:
-Rampage Jackson
-Wanderlei Silva
-Dan Henderson
-Rich Franklin
-Keith Jardine
-Forrest Griffin
-etc.?
Ik denk niet dat hij op dit moment met de top van de ufc mee kan draaien ik zie hem liever nog 3 a 4 partijen buiten de ufc draaien (strikeforce , dream) zodat hij meer ervaring kan opdoen. Je moet natuurlijk niet vergeten dat hij nog best jong is. (23 jaar)
Wat vinden jullie hiervan?

renamer
25-07-2009, 21:22
-Keith Jardine.... sorry maar die gast reken ik niet als topper hoor

Wiseguy
25-07-2009, 21:23
Dan heb je ook nog

Chuck Liddell
Lyoto Machida
Tito Ortiz
Shogun
Thiago Silva
Anderson Silva
Jon Jones

LHW div is stacked!

wrestler_nl
25-07-2009, 21:27
-Keith Jardine.... sorry maar die gast reken ik niet als topper hoor


Lol...Keith Jardine geen topper??
hij heeft van 2 (ex) champs gewonnen - Liddell en Griffin...
Hij maakt het elke tegenstander heel moeilijk...had zelfs bijna van Rampage gewonnen!
Hij heeft al tegen bijna elke ufc topper gevochten en dan vind je hem geen topper...kijk is naar zijn lijst..hij heeft wel een rare style maar jardine is duidelijk een topper..vind ik!:thup:

kooivechter
25-07-2009, 21:35
Maar als hij nou naar de UFC gaat , kan hij dan wel met de top meedraaien?
Met de top bedoel ik vechters zoals:
-Rampage Jackson
-Wanderlei Silva
-Dan Henderson
-Rich Franklin
-Keith Jardine
-Forrest Griffin
-etc.?
Ik denk niet dat hij op dit moment met de top van de ufc mee kan draaien ik zie hem liever nog 3 a 4 partijen buiten de ufc draaien (strikeforce , dream) zodat hij meer ervaring kan opdoen. Je moet natuurlijk niet vergeten dat hij nog best jong is. (23 jaar)
Wat vinden jullie hiervan?

Mousasi kan prima met deze gasten mee draaien.

"the terror" jeff
25-07-2009, 21:43
Lol...Keith Jardine geen topper??
hij heeft van 2 (ex) champs gewonnen - Liddell en Griffin...
Hij maakt het elke tegenstander heel moeilijk...had zelfs bijna van Rampage gewonnen!
Hij heeft al tegen bijna elke ufc topper gevochten en dan vind je hem geen topper...kijk is naar zijn lijst..hij heeft wel een rare style maar jardine is duidelijk een topper..vind ik!:thup:


ik snap wel wat hij bedoeld denk ik.
zal inderdaad met zijn rare style en uitstraling te maken hebben.
vind hem zelf ook niet geweldig.......

dontmindme
26-07-2009, 10:57
Maar als hij nou naar de UFC gaat , kan hij dan wel met de top meedraaien?
Met de top bedoel ik vechters zoals:
-Rampage Jackson
-Wanderlei Silva
-Dan Henderson
-Rich Franklin
-Keith Jardine
-Forrest Griffin
-etc.?
Ik denk niet dat hij op dit moment met de top van de ufc mee kan draaien ik zie hem liever nog 3 a 4 partijen buiten de ufc draaien (strikeforce , dream) zodat hij meer ervaring kan opdoen. Je moet natuurlijk niet vergeten dat hij nog best jong is. (23 jaar)
Wat vinden jullie hiervan?


zo goed is Moussasi wel hoor , mijn vertrouwen heeft ie zeker.

die jongen redt het bij elke orga

Garcia
26-07-2009, 11:29
Hup nog een NL in de UFC!!

weks
26-07-2009, 11:54
zou toch prachtig zijn

biggz
26-07-2009, 12:19
Gaat die LHW of HW knokken in de UFC dan?
Als die zou gaan dan

PD_EC
26-07-2009, 12:25
stop mousasi maar bij de LHW van de UFC . denk dat hij een paar mooie partijen kan neerzetten.

sergio2285
26-07-2009, 12:44
Maar als hij nou naar de UFC gaat , kan hij dan wel met de top meedraaien?
Met de top bedoel ik vechters zoals:
-Rampage Jackson
-Wanderlei Silva
-Dan Henderson
-Rich Franklin
-Keith Jardine
-Forrest Griffin
-etc.?
Ik denk niet dat hij op dit moment met de top van de ufc mee kan draaien ik zie hem liever nog 3 a 4 partijen buiten de ufc draaien (strikeforce , dream) zodat hij meer ervaring kan opdoen. Je moet natuurlijk niet vergeten dat hij nog best jong is. (23 jaar)
Wat vinden jullie hiervan?


jammer dat er zo over mousasi word gedacht terwijl hij juist heeft laten wat hij kan over aan de hele wereld. Ik weet zeker dat hij het zal waarmaken in de UFC. Hij is jong en leert elke wedstrijd wel wat bij..

Djani
26-07-2009, 14:44
Hij kan met zulke tegenstanders veel leren en ervaring opdoen iig. Ik denk dat hij zich sowieso wel staande houdt, maar het is niet zo dat hij daar gelijk iedereen opzij zet. Toch hoop ik dat hij nóg niet naar die overbezette LHW-divisie gaat.

NielsN
26-07-2009, 15:02
Hij kan met zulke tegenstanders veel leren en ervaring opdoen iig. Ik denk dat hij zich sowieso wel staande houdt, maar het is niet zo dat hij daar gelijk iedereen opzij zet. Toch hoop ik dat hij nóg niet naar die overbezette LHW-divisie gaat.

x2

54321
26-07-2009, 15:10
lhw kan hij zeker meedraaien. hw nog effe niet in de ufc..maar dat is hij volgens mij de komende jaren ook nog niet van plan.

Sendur
26-07-2009, 15:44
Hij red zich echt wel in de UFC, mark my words

MilfhunterMMA
26-07-2009, 15:58
ik zou mousasi eigenlijk het liefst in de ufc mw divisie zien, maar dat gaat helaas niet gebeuren.

Ivo C.
27-07-2009, 09:19
Yesterday I read he has his fight on 15th August...

Tony
27-07-2009, 09:26
ik las ook al zoiets... zou dan onder de vlag van strikeforce/ M-1 vallen..

Ivo C.
27-07-2009, 10:42
ik las ook al zoiets... zou dan onder de vlag van strikeforce/ M-1 vallen..
Ja de niuwe Strikeforce m-1 Main event :)
Een gooije nog

Leventdepevent
27-07-2009, 11:10
mooi dat ie misschien in de UFC kan gaan knokken, maar wel in en IN triest dat het op deze manier moet.....hij traint er al weken voor!...........en ik was ook al weken in voorbereiding op Affliction haha

Mule-Kick
27-07-2009, 14:32
Hij was toch juist wel van plan om bij de HW's te gaan knokken?

Juist dat dacht ik ook, maar weet niet hoe snel hij die overstap gaat maken. Paar gevechten op light-heavy zouden denk ik wel beter zijn voor de overgang.

Tony
27-07-2009, 14:35
Uiteindelijk wilt Gegard als HW vechten... Maar de stap is te groot. Dus is LHW een goede tussenstop.

Mousasi heeft meerdere malen gesparred met Fedor.. en hij heeft al eens gevochten op HW (Hunt) dus uiteindelijk is dat wat ie wilt.

Tony
27-07-2009, 17:52
nopes... was eenmalig (toen tegen hunt)
hij blijft nu even hangen op LHW om vervolgend HW te gaan..

ook niet meer dan logisch lijkt me...

zeker in de UFC.. zie je Mousasi al van Lesnar winnen?

[edit]
hmmz.. ik zie hem idd nog wel een keer van lesnar winnen.. gewoon door slim te vechten
ok bring it on

chief108
03-08-2009, 14:30
al meer nieuws hierover?

lijkt me mooie zet voor hem

denk dat hij het best kan redden daaro

dietrik
03-08-2009, 16:00
Als hij net als Fedor ook een contract heeft bij M1 zie ik dit ook niet gebeuren. Dan komt het co-promotion verhaal weer om de hoek kijken lijkt mij.

Chico
03-08-2009, 16:19
nah... bij fedor kunnen ze dat nog maken... maar bij de overige vechters zullen ze wat makkelijker zijn denk ik..

chief108
03-08-2009, 16:38
denk ik ook niet hoor...

en Fedor is ook nog eens mede eigenaar ofzo van M-1 toch?
die twee kan je niet echt los van elkaar zien

de andere knokkers wel

fedor
04-08-2009, 20:44
Ik hoop maar dat Gegard, Sobral niet te licht opneemt want zo komt hij wel over in de interviews...bijna Bisping achtig en we weten hoe dat afliep...
Gegard keep your focus...!

hendriks
05-08-2009, 14:44
pff wat een afgang was dat ja voor bisping, duchebag. denk niet dat dat zal gebeuren.Maar ik snap wel wat je bedoelt. ik vind hem de laatste tijd ook te zelfverzekerd overkomen.Niks mis mee maar hoop dat ie niet te veel hooi op zijn vork neemt, als jullie snappen wat ik bedoel.

MMAFAN-1122
06-08-2009, 10:18
zou super zijn...