PDA

View Full Version : Tiger Muay Thai



mikeymcd
26-07-2009, 02:05
Jongens ik ga in september een maand naar Tiger Muay Thai.
Iemand ervaring met dit kamp en misschien interessante dingen waar ik iets aan heb ?? Op fightpassport vond ik al het 1 en ander, maar hoor ook graag ervaringen van Nederlanders

alvast bedankt!

Strange Cutbean
26-07-2009, 11:48
Ik ben er nog niet geweest maar ben wel van plan om bij mijn volgende Thailandreis hier ook heen te gaan.

payap
26-07-2009, 11:52
Check de onderstaande link

MuayThaiLand - Authentic Muay Thai Boxing Camps Training - Tiger Muay Thai @ MuayThaiLand.com: Tiger Muay Thai Authentic Muay Thai Boxing Camps in Thailand. Travelling to Thailand to do authentic Muay Thai Boxing in Thailand at Tiger Muay Thai (http://www.muaythailand.com/camps/tigermuaythai/)

Hier staan wat reacties en info over dit kamp

Casparvdzouw
26-07-2009, 12:06
Tiger muay thai is een prima kamp. Maar voor echte hardcore muay thai zou ik persoonlijk een ander kiezen

Illest
26-07-2009, 12:17
Tiger muay thai is een prima kamp. Maar voor echte hardcore muay thai zou ik persoonlijk een ander kiezen

daar wordt ook echt hardcore muay thai getraind.....ben er in maart 2008 geweest....heel goed kamp....veel aandacht voor techniek...

bij veel kampen laten ze je domweg trappen op de pads....nou dat kan je hier ook...

heb er wel een paar leuke tructjes bijgeleerd....aanrader dus...

ps: bij TMT wordt ook mma getraind....dus hou rekening met luidruchtige Amerikanen.....dat vond ik wel minder....heb sowieso niks met die debielen

joske_sport
26-07-2009, 12:20
Ik wil ook gaan! :) Tiger is leuk, maar wel een groot kamp en er traint veel volk.
Als je rustiger wil kan ik Sinbi muay thai wel aanraden. Is ook in Phuket, Rawai (op de baan van Rawai naar Kata

grtz

Illest
26-07-2009, 12:30
True-Bee Muay Thai Gym | Home (http://www.true-bee.com/index.html)

over deze gast en z'n kamp hoorde ik ook goeie dingen....hij heeft een nederlanse vriendin en samen runnen ze dat kamp....


ik wil er ook een keer heen...

Casparvdzouw
26-07-2009, 12:43
daar wordt ook echt hardcore muay thai getraind.....ben er in maart 2008 geweest....heel goed kamp....veel aandacht voor techniek...

bij veel kampen laten ze je domweg trappen op de pads....nou dat kan je hier ook...

heb er wel een paar leuke tructjes bijgeleerd....aanrader dus...

ps: bij TMT wordt ook mma getraind....dus hou rekening met luidruchtige Amerikanen.....dat vond ik wel minder....heb sowieso niks met die debielen

Ah, nou jij weet het beter dan ik aangezien je er al bent. maar het lijkt me als je in het hoogseizoen komt en er lopen heel veel buitenlanders rond dat er wat minder aandacht is voor je techniek dan wat jij hebt gekregen.

True bee lees je inderdaad ook veel goede dingen over, een groepje van mixfight.nl is er ook heen geweest en heeft een review geschreven

Strange Cutbean
26-07-2009, 13:11
Ik wil ook gaan! :) Tiger is leuk, maar wel een groot kamp en er traint veel volk.
Als je rustiger wil kan ik Sinbi muay thai wel aanraden. Is ook in Phuket, Rawai (op de baan van Rawai naar Kata

grtz

Rawai is heel leuk, daar ben ik een paar jaar geleden geweest.

Dannyboy
26-07-2009, 15:13
Zit nu op het moment van tikken in Rawai, train samen met m'n maatje bij Rawai Muay Thai.
Is ook een leuke sportschool met Namsak Noi als hoofdtrainer zeker als je een wedstrijd doet is het echt helemaal goed...

Na trainen slapen op het strand en s' avonds op stap helemaal goed!

Komende week moeten we allebei vechten, dus steek maar een kaarsje op!

Groeten uit Rawai!

www.rawaimuaythai.com (http://www.rawaimuaythai.com)

M A F
26-07-2009, 15:21
Zit nu op het moment van tikken in Rawai, train samen met m'n maatje bij Rawai Muay Thai.
Is ook een leuke sportschool met Namsak Noi als hoofdtrainer zeker als je een wedstrijd doet is het echt helemaal goed...

Na trainen slapen op het strand en s' avonds op stap helemaal goed!

Komende week moeten we allebei vechten, dus steek maar een kaarsje op!

Groeten uit Rawai!

www.rawaimuaythai.com (http://www.rawaimuaythai.com)

Leuk man, succes!

payap
26-07-2009, 17:32
Zit nu op het moment van tikken in Rawai, train samen met m'n maatje bij Rawai Muay Thai.
Is ook een leuke sportschool met Namsak Noi als hoofdtrainer zeker als je een wedstrijd doet is het echt helemaal goed...

Na trainen slapen op het strand en s' avonds op stap helemaal goed!

Komende week moeten we allebei vechten, dus steek maar een kaarsje op!

Groeten uit Rawai!

www.rawaimuaythai.com (http://www.rawaimuaythai.com)


Namsaknoi is een levende legende. Was meer dan vier jaar lang ongeslagen kampioen van het Lumpinee. Vecht hij nog wedstrijden?

gimgamgommetje
26-07-2009, 19:40
mijn vriendin en ik gaan over een paar weken naar tiger muay thai.
Ik krijg haar niet mee naar een plek zonder die luxe faciliteiten etc.
Ook is het fijn om mma met muay thai af te wisselen. We hebben er iig behoorlijk zin in :)

Justinian
27-07-2009, 08:28
Zit nu op het moment van tikken in Rawai, train samen met m'n maatje bij Rawai Muay Thai.
Is ook een leuke sportschool met Namsak Noi als hoofdtrainer zeker als je een wedstrijd doet is het echt helemaal goed...

Na trainen slapen op het strand en s' avonds op stap helemaal goed!

Komende week moeten we allebei vechten, dus steek maar een kaarsje op!

Groeten uit Rawai!

www.rawaimuaythai.com (http://www.rawaimuaythai.com)
Ik heb gisteren nog even getraind in Patong in het oude Thaiboksstadium (Bangla). De sportschool, voor zover je daarvan kunt spreken, is in beroerde staat, maar we hebben ons wel vermaakt. Ik was er samen met forumbroeder King, die morgen weer vertrekt. Hij heeft ook nog wel wat filmpjes gemaakt die hij hier misschien nog wel plaatst.

Laat ff weten op welke datum je moet vechten, dan kom ik denk ik wel ff kijken!

Fightchick
29-07-2009, 13:32
Superpro Samui is ook een echte aanrader! Nederlandse eigenaar en Nederlandse manager, dat is altijd handig natuurlijk. Je kunt er zowel Muaythai als MMA trainen.
www.superprosamui.com (http://www.superprosamui.com)

Das dus op Koh Samui. Daar heb je ook WMC, een thaiboksschool met 2 filialen, eentje op Lamai en eentje op Chaweng. Das wel het echte Thaise gebeuren hoor. Is toch anders dan Superpro, hoewel ik het ook leuk vond om daar een keer te trainen en te kijken.

payap
29-07-2009, 13:38
Das dus op Koh Samui. Daar heb je ook WMC, een thaiboksschool met 2 filialen, eentje op Lamai en eentje op Chaweng. Das wel het echte Thaise gebeuren hoor. Is toch anders dan Superpro, hoewel ik het ook leuk vond om daar een keer te trainen en te kijken.

Heb bij het WMC in Lamai getraind en dat was top.

De levende legende Nokweed Davy is daar ook trainer! Fantastich als je bij zo'n grootheid op de pads kan.

Fightchick
29-07-2009, 14:37
Heb bij het WMC in Lamai getraind en dat was top.

De levende legende Nokweed Davy is daar ook trainer! Fantastich als je bij zo'n grootheid op de pads kan.

Het Lamai filiaal vond ik ook leuker dan die op Chaweng. Op Chaweng waren alleen maar toeristen. Op Lamai ook heel veel Thaise jongens.
In Phuket was ik hier: phuket-muay-thai.com offers thaiboxing muay thai kickboxing phuket thailand (http://www.phuket-muay-thai.com/index.htm)

Proximo
29-07-2009, 14:50
ik ben twee keer een maand in WMC lamai geweest, helaas is Nokweed Devy vanwege een auto-ongeluk gestopt met training geven. Dat is wel een belangrijke verandering heb ik gemerkt, want met hem trainen zorgt er voor dat je na korte tijd al dingen bijleert, dat is bij die andere trainers minder.
Tiger muay thai ben ik nooit geweest!
Wat ik ook een aanraders vind zijn true-bee gym in Pai. Hele mooie omgeving om in te trainen, in een vallei in de bergen staat de gym aan de oever van een rivier tegen een bergwand eigenlijk. Kleine gym, waarvan de hoofdtrainer ook hoofdtrainer van het fairtex kamp in pattaya is geweest, waar hij o.a. yodsaenklai aan zijn kanontrappen heeft geholpen. Deze man hamert echt tot vervelends aan toe op techniek, maar je leert er veel.
Verder zou ik als je toch die kant op gaat en je langs chiang mai komt even kijken bij lanna muay thai. Daar heb ik persoonlijk de meest hardcore training gedaan. Heel veel vechters die er langere tijd zijn, veel engelsen en australiers, maar ook een delegatie thaise vechters van het kamp. De eigenaar en hoofdtrainer is heel gastvrij en onderhandeld graag over de prijzen.

payap
29-07-2009, 20:38
Pep als trainer ken ik niet. Maar het is een paar jaar geleden. Hoofdtrainer is Hanarong (die grote gespierde Thai die je ook in the contender zie). Toen was Nokweed er nog (vechter die minimaal kaliber Saenchai was) zijn broer Padaeng (ex Rajadamnern champ) Er was ene Lucky die boks kampioen was geweest en Rungchai met ik wie ik veel trainde. Kwam hem verleden jaar nog tegen op NGW toen hij een dame had die tegen Germaine vocht. FF gezellig bijgekletst. Nee niet lachen Rising Sun!!

Sparren doet men in Thailand niet of amper. Bij het WMC was meestal tijdens een training van de dag 2 rondje van 5 minuten. Een boksen en een Kickboksen en midden in de training ff. Maar niet zoals in Nederland. Het is meer ontspannen, zonder kracht, maar hoog tempo technieken maken en overnemen. Niet zoals in Nederland waar het vaak toch richting partijtje echt gaat.

Pads training was erg goed. Niet nodeloos je leeg trappen op de pads. Veel reageren op een aanval en deze hard counteren op de pads waarna er heel strak op de dekking gelijk werd getest. Niet luisteren was voelen. En veel aandacht voor details. Heup goed indraaien met trappen en elleboog goed doortrekken om de huid los te snijden bv.

kampioenen en grote namen? Ignashov trande er vroeger vaak, Mark Hunt, Dzabhar Askerov vecht voor dit kamp. Paul Slowinski komt er vandaan bv. En de week dat ik er was, was er een gala en werden uit de hele wereld vechters ingevlogen die kwamen vechten voor dit kamp. En beheerder Alex Dailly is een Europees kampioen van de WMC

Hoe Thais was het? WMC kamp zegt al genoeg. Het is van Stephan Fox van de WMC.. Bv werden er ook trainingen in Wai Khru en Krabi tussendoor gehouden waar je aan mee kon doen. Het was echt op de Thaise stijl en school gebouwd. Super Pro kamp weet ik inhoudelijk niet dus kan daar niets over zeggen welke Thaiser is.

Wat is het beste kamp in Thailand om te trainen? Wel waar je je eigen individu het beste voelt. En dat verschilt per persoon. Je kan een soort trainingsvakantie houden. Wat trainen, relaxen enzo. Dan moet je op een westers georienteerd kamp kijken en in toerischtische streken. Hier zijn doorgaans amper Thaise vechters en veel buitenlanders.

Wil je een tijd als een Thai trainen en leven zoek dan een kamp met veel topvechters en weinig buitenlanders.

VB Jean Charles Skarbowsky heeft heel lang in het Jockey Gym gezeten (Kaoklai, Chaowarit, Lerdsilla, Saenchai). Dit was echt oude meuk, en bij extreme regen kon er soms niet getraind worden door het water. Hij vocht zich wel naar de top in Thailand en sloeg oa Lamsongkram KO en versloeg Nonthanan por Pramuk (die ook van Giorgio petrosyan won).

Hier tussen zijn ook wat mogelijkheden. Denk bv aan Kaewsamrit. Je traint tussen Anuwat, Riitiyak, Bovy, Tawatchai, Yuthayak enz. De engelsman Philip traint hier en staat nr 5 in het Rajadamenrn. Sta je in nieuw Thais kamp, tussen kampioenen en op buitenlanders voorbereidt en al diverse malen, en ook dit jaar verkozen in Thailand tot kamp van het jaar.

Maar het is net wat je wilt. Harmen had bij Fairtex, Sityodthong en Scorpion Gym getraind en was zelf erg te spreken over de laatste begreep ik. Zelf heb ik een top tijd gehad bij het WMC en hoop ooit eens bij Kaewsamrit te kunnen trainen. (Anuwat is ook mijn favoriete Thaise vechter), ILKO's had het top bij Super Pro en FightChick is goed te spreken over Phuket muaythai.

payap
29-07-2009, 21:16
Hier nog een interview met Paul Slowinsky voor zijn gevecht tegen saki in de Arena op de persdag.

De vraag: wie was je zwaarste tegenstander uit je carriere:

Who was your toughest opponent till now?

Till now, was against my… do you know Nokweed Davy? I fought him in Thailand. He fought Lebanner at 72 kilo. What happened was, when I lived in Thailand I fought a lot and he was there one day. He was drunk, pointing fingers.. I was like who the f*ck is that guy, some druk guy. Then Stephan (manager), said he is Nokweed Davy, he is a very respectable person in Thailand. And I knew from videotapes he won the Lumpinee 7 times. So he said, I fight you next week. And I was like, ok. And next week we fought and I beat him easily, because he didn’t train. For him, he never really lost to foreigners. So for him it was a real dishonour. Next day his camp came to us and said, we are going to fight again in six weeks time. He trained hard and I also trained. To be honest I was nervous about that fight, because he killed a guy (on the streets) from a kick in the neck and he went to jail for it. I have seen a couple of his fights and he kicks a lot. So we fought and I was losing the fight, 5 rounds. I could not block his kicks and then maybe 30 or 40 seconds for the end of the fight, I switched and punched him and kicked him. My toe just tipped him and knocked him out. And I won the fight (luckily). After a week he passed by our gym and we asked him if he wanted to work in the gym and show us how to kick. And he said yeah. I was like with him for two or three weeks and all we did was kicks, kicks, kicks. He thought me how to kick. He gave me my kicks.

K-1 ArenA persdag (verslag + foto's) - Page 4 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81317&highlight=Slowinski&page=4)

En dan te bedenken dat Nokweed dus zo'n 72 kg is en van 1963 of 1965. Zijn topdagen lagen in het tweede deel van de 80's. Vocht hij zo rond de 55 kg!

Proximo
30-07-2009, 02:53
in WMC lamai wordt wel degelijk veel gespard. ben er twee keer geweest, een keer een maand en een keer twee weken op doorreis. z
ze sparren alleen boksen, alleen benen en compleet thaiboksen (hierbij mochten de laatste keer dat ik er was geen stoten op het hoofd geplaatst worden en zoiezo geen knie geplaatst met de punt van je knie, maar met de binnenkant er op geslagen).
Dit kamp kan erg leerzaam zijn, maar is wel puur gericht op muay thai en niet op westerse stijlen.

Ik las hierboven iemand over lahkin(lucky), hij is weg nu en heeft zijn eigen gym op een eiland aan de kant van phuket, nokweed is gestopt door een auto ongeluk. Misschien leuk, hier is de link van de partij tussen Lahkin en Yodsaenklai van een aantal jaar geleden, Lahkin was zoals te zien in deze partij keihard:
http://www.youtube.com/watch?v=HpfMT7VQ3Qw

payap
30-07-2009, 08:53
Thanx proximo. Maar mijn ervaringen zijn ook van een aantal jaren geleden alweer (helaas)

Jeme die Lucky nog met Yodsaenklai in de ring! :eek: Damn!

payap
30-07-2009, 09:06
Dat was deze:

Nokweed Davy - the original Kaoklai: an underweight Thai with serious balls. Took on LeBanner in his first K-1 fight and even managed to knock out one of his teeth.

payap
30-07-2009, 09:25
Hier nog een leuke over Nokweed

bron : Full Report of K1 Scandinavia for the article in New York Resident

21 mei 2005

5-th fight of the event was a Muay Thai WMC title defence by legendary Jomhod Kiatadisak of Thailand, but having lived 10 years in Finland, and fought several title defences, especially last few years, in Stockholm and around the world. Jomhod has 13 world championship belts and and 240 wins under his belt, he has only lost 20 times in his career, one of them coming against Nokweed Davy the coach of his opponent Alex Dally. Nokweed Davy was a big star in Thailand at the time when Jomhod was an upcoming new talent. One of Jomhod’s other rare losses is against Ivan “The Terrible� Hippolyte, now a famous coach at the Meijiro gym in Netherlands. Jomhod calls the fights against Nokweed as the toughest of his career, he lost one and won one. The experience of his coach had obviously given Alex Dally the confidence to stand up someone as wily, dangerous and experience as Jomhod who actually has problems getting proper opponents to face him. Dally was 5 years younger and has trained hard at the WMC camp in Koh Samui, Thailand. He thought that with good conditioning and good legwork he would have a chance against older Jomhod. This fight was a title fight and all the bravado of this accompanied it, before each of the fighters entered the ring they had artists situated in Sweden singing a song for each

Fightchick
30-07-2009, 11:31
Bij WMC gingen we niet sparren (ik was er 2 keer) en bij Superpro wel (ook 2 keer). Als je naar Samui gaat, zou ik bij beide gaan trainen. Dan kun je zelf kijken wat prettig is voor jou.

Dannyboy
30-07-2009, 15:30
Namsak Noi vecht momenteel niet meer... hij is dan ook te druk met het lesgeven aan de farang ladies in Rawai... maar echt een superrelaxte gast... en de man heeft skills....

Ikzelf moet maandag de 3e vechten in Bangla... geen idee wat te verwachten, maar om eerlijk te zijn is het niveau toch wel wat dramatisch, had graag tegen een Thai gestaan, maar het wordt een andere farang.., aan de andere kant, never underestimate....

De voormalig trainer van Skarbowsky geeft hier ook les en is echt een klein monster... met een beetje geluk kan ik voor ik terug ga nog een pot doen, hangt van de blessures af en uiteraard afloop van de eerste match....

Overigens erg leuk om te zien dat Mixfight ook hier in Phuket Magazine staat afgedrukt, James Goydner (of zoiets) heeft de foto's van Harmen gebruikt, en netjes een mixfight logo en de gegevens van Harmen geplaatst. Dit naar aanleiding van Champions vs Champions II.

Zelfs Slaam VI staat er met een mooie reclame in.... geinig als je ketsbezopen dat boekje voor je neus krijgt....

Heb een exemplaar meegenomen en zal het pogen te scannen of iets dergelijks....

Groeten uit een zonnig Rawai...

ps: als jullie nog een Mixfight on tour iets willen hebben met Namsak en Nee dan lees ik het wel....

king
02-08-2009, 13:52
Ben net terug van vier weken Thailand. Damn, wat gaat de tijd weer snel als je in de LOS zit. Heb een aantal keren getraind in het oude Bangla stadium. Behoorlijk basic en niet bepaald een torenhoog niveau, maar lekker dichtbij en goed bereikbaar als je in de buurt van Patong verblijft (we zaten in Kamala). Toen ik een week op Phuket zat kwam Justi en z'n gezin ook en hebben we een tijd met elkaar kunnen optrekken en trainen. Justi was tijdens de trainingen goed bezig en over z'n grondskills hoef ik niets te vertellen, dus ik zou zeggen; start up the bandwagen!!

YouTube - Muay Thai Training Phuket 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=_LT_Z3mwd88)


http://img99.imageshack.us/img99/189/dscn0921w.th.jpg (http://img99.imageshack.us/i/dscn0921w.jpg/)

Jeru
02-08-2009, 13:58
ps: als jullie nog een Mixfight on tour iets willen hebben met Namsak en Nee dan lees ik het wel....

Dat zouden we zeker op prijs stellen!!! :D


Justi was tijdens de trainingen goed bezig en over z'n grondskills hoef ik niets te vertellen, dus ik zou zeggen; start up the bandwagen!!
http://img99.imageshack.us/img99/189/dscn0921w.th.jpg (http://img99.imageshack.us/i/dscn0921w.jpg/)

Damn! Justi is HUGE! Die is klaar voor de ring dat zie je zo :whistling:

king
02-08-2009, 14:05
Dat zouden we zeker op prijs stellen!!! :D



Damn! Justi is HUGE! Die is klaar voor de ring dat zie je zo :whistling:

Ik geloof zo rond de 100 kg en om en nabij de 9%. Nu nog even een geschikte tegenstander zien te vinden (die ook nog eens durft...) ;)

Jeru
02-08-2009, 14:08
Overigens erg leuk om te zien dat Mixfight ook hier in Phuket Magazine staat afgedrukt, James Goydner (of zoiets) heeft de foto's van Harmen gebruikt, en netjes een mixfight logo en de gegevens van Harmen geplaatst. Dit naar aanleiding van Champions vs Champions II.

Zelfs Slaam VI staat er met een mooie reclame in.... geinig als je ketsbezopen dat boekje voor je neus krijgt....

Heb een exemplaar meegenomen en zal het pogen te scannen of iets dergelijks....

Niet nodig ;)
http://www.jamesgoyder.com/muaythai/issue_five.pdf

Justinian
03-08-2009, 11:23
Namsak Noi vecht momenteel niet meer... hij is dan ook te druk met het lesgeven aan de farang ladies in Rawai... maar echt een superrelaxte gast... en de man heeft skills....

Ikzelf moet maandag de 3e vechten in Bangla... geen idee wat te verwachten, maar om eerlijk te zijn is het niveau toch wel wat dramatisch, had graag tegen een Thai gestaan, maar het wordt een andere farang.., aan de andere kant, never underestimate....

De voormalig trainer van Skarbowsky geeft hier ook les en is echt een klein monster... met een beetje geluk kan ik voor ik terug ga nog een pot doen, hangt van de blessures af en uiteraard afloop van de eerste match....

Overigens erg leuk om te zien dat Mixfight ook hier in Phuket Magazine staat afgedrukt, James Goydner (of zoiets) heeft de foto's van Harmen gebruikt, en netjes een mixfight logo en de gegevens van Harmen geplaatst. Dit naar aanleiding van Champions vs Champions II.

Zelfs Slaam VI staat er met een mooie reclame in.... geinig als je ketsbezopen dat boekje voor je neus krijgt....

Heb een exemplaar meegenomen en zal het pogen te scannen of iets dergelijks....

Groeten uit een zonnig Rawai...

ps: als jullie nog een Mixfight on tour iets willen hebben met Namsak en Nee dan lees ik het wel....
Ik kom vanavond langs voor een Mixfight on Tour (lees: reportage van je gevecht). Van een gevecht in het Bangla stadion heb ik niks gehoord; wel van een gevecht in een ander stadion. Ik ga er vanuit dat je daar vecht (heet je Dennis?). Anyway, tot vanavond, je herkent me wel aan mijn Mixifight.nl shirtje. Als je maat XL hebt kun je zelfs vechten in een Mixfightbroekje als echte Mixfight.nl-ambassadeur ;)

Groeten uit een zonnig Patong ;)

eltoonio
03-08-2009, 11:50
Vond het best een goed camp.
Als je arriveert neemt de headcoach je even op pads om te beslissen in welke groep je best begint, Beginners, gemiddeld of gevorderd.
Veel trainen op pads, gewisseld met training op zak. De focus ligt in Thailand vooral op trapwerk, knieën en ellebogen.
Er is een paar keer per week sparring. Enkel bij de gevorderde les ging het sparren er echt stevig aan toe, maar dat kan je uiteindelijk altijd zelf bepalen.
Wat een beetje tegenviel was de sleur van de trainingen die op de duur toch wat eentoning werden. Het was leuk de muay thai af te wisselen met de mma training. Mma is in de ochtend vooral techniek en grappling, 's avonds sparring en wat trainen op pads. De sparring gaat er lekker stevig aan toe meestal, eerst enkel muay thai, daarna ook naar grond.
Voor accomodatie moet je zeker naar forrest bungalows (aka mama's place), ongeveer 200 meter gelegen van de gym. Leuke, comfortabele bungalows, super vriendelijk en lekker eten. Er worden 's avonds ook regelmatig fightvideos getoond op big screen.

Justinian
04-08-2009, 06:58
Gisteren bij de wedstrijd van Dannyboy (Dennis) geweest. De oorspronkelijke tegenstander van Dennis wilde niet tegen hem vechten, maar gelukkig bleek een Amerikaan bereid het tegen de Nederlander op te nemen. De Amerikaan was alleen wel wat zwaarder dan Dennis die 75kg op de schaal bracht; de heren scheelde ongeveer 45kg!

Ik zal later een fotoverslag posten, dus ik volsta nu even met de keynotes. Dennis begint goed, is niet onder de indruk van zijn tegenstander en - wanneer hij ziet dat Mixfight.nl aanwezig is - neemt zelfs de tijd om (tijdens!) de wedstrijd even te poseren voor de camera. In de eerste ronde krijgt Dennis een keer 8 tellen, maar dat lijkt hem niet te deren. In de tweede en derde ronde domineert hij en scoort met ellebogen, stoten en harde trappen. In de derde ronde is het dan afgelopen en Dennis wint de partij op ko!

Na afloop van de partij zijn we de stad in gegaan en ik was rond half 5 thuis... Het was een geweldige avond/nacht en ik heb zelden zo gelachen.

Justinian
04-08-2009, 07:19
Namsaknoi is een levende legende. Was meer dan vier jaar lang ongeslagen kampioen van het Lumpinee. Vecht hij nog wedstrijden?
Ik zag hem gisteren bij de wedstrijd van Dennis. Hij zou graag in Nederland willen vechten vertelde hij.

Jeru
04-08-2009, 08:09
Ik zal later een fotoverslag posten, dus ik volsta nu even met de keynotes. Dennis begint goed, is niet onder de indruk van zijn tegenstander en - wanneer hij ziet dat Mixfight.nl aanwezig is - neemt zelfs de tijd om (tijdens!) de wedstrijd even te poseren voor de camera. In de eerste ronde krijgt Dennis een keer 8 tellen, maar dat lijkt hem niet te deren. In de tweede en derde ronde domineert hij en scoort met ellebogen, stoten en harde trappen. In de derde ronde is het dan afgelopen en Dennis wint de partij op ko!


Lekker hoor!! Gefeliciteerd Dennis!

Dannyboy
04-08-2009, 12:14
Bedankt Jeru!

Was inderdaad een leuke pot, waarbij ik halverwege de eerste ronde Roy mocht ontdekken :)

In eerste instantie dacht ik: "pfoe wie gaat die dikke te lijf..." maar dat bleek ikzelf te zijn. Ouderwetse hollandse low-kicks gaven de uitkomst ;)

Als het goed is waait Roy morgen nog even aan voor een "officiëlere" versie Mixfight on Tour i.p.v. onze nachtelijke sessie....

Tot zover de bevindingen van mijn kant, waarbij het overigens wel anders kan, m'n trainingsmaatje mocht in het ziekenhuis blijven... dus wel even nadenken voordat je iets doet....

oliebol
04-08-2009, 23:06
mooi gedaan hoor, gefeliciteerd

gimgamgommetje
05-08-2009, 01:17
beetje op de gok, maar was het deze partij?

YouTube - m (http://www.youtube.com/watch?v=xkhJC6ZQQ5s)

joury1986
05-08-2009, 07:58
Dit was idd de partij van Dennis a.k.a Dannyboy voor justinian ook wel bekend als Thong Haem;)

Toch wel mooi om te zien dat de lowkicks de amerikanen weer de das om doen!

Justinian
05-08-2009, 10:22
Het was een leuke partij om te zien. Ben erg benieuwd naar het trainingskamp en ga er zo naar toe. Na de vakantie volgt het fotoverslag (van de wedstrijd, de afterparty ;) en het sportschoolbezoek).

Joury en Dennis, ik zie jullie zo!