PDA

View Full Version : Barnett vs Affliction



MMA Fan
27-07-2009, 23:19
een theorie.......

Nu bedacht ik me opeens, wat als Affliction achter de urine samples van Barnett zit ???
Een goedkope manier om hun evenement te cancellen en voor hun om onder hun contracten uit te komen. Ik lees overal dat Affliction het al niet meer financieel zou redden en met het aankomende evenement zagen ze gewoon een groter verlies dan een winst. Dus moeten ze gedacht hebben om een manier te vinden om er onderuit te komen......dus waarom niet sjoemelen met het urine monster van een vechter die in het verleden al een keer een fout heeft gemaakt en die ook nog eens het hoofd gevecht had...ik kan me namelijk gewoon niet voorstellen dat Barnett het een 2e keer zou doen, er staat teveel voor hem op het spel, toch. Grootste gevecht van zijn leven, een wereld titel en $500.000 in de pocket......en Affliction komt met een excuus dat ze geen tegenstander voor Fedor konden vinden terwijl imo Belfort een beste tegenstander had kunnen zijn en ze dit best hadden kunnen verkopen...Het is maar een theorie......

Ben benieuwd naar jullie mening......of ik ben compleet gestoord en deze theorie slaat nergens op, of misschien zien sommige van jullie hier wel iets in.... he he he

cholitzu
27-07-2009, 23:27
hmmm ik dacht juist andersom, dana heeft barnett 500.000 gegeven om doping te nemen dit wordt natuurlijk ontdekt en dus wordt het hoofd gevecht gecanceld, affliction naar de klote en dana krijgt het dan toch nog voor elkaar om fedor tegen barnett in de ufc te krijgen. krijgt barnett nog een extra 500.000 voor het gevecht.

fedor heeft nooit gezegd dat hij niet tegen belfort wou geloof ik.

blijft speculeren natuurlijk.

Sendur
28-07-2009, 00:40
Yeah baby, complottheorien! Altijd leuk!

x2,maar dit gaat te ver.

Barnett is gewoon een zware pussy en Fedor zou hem opvreten!

Sendur
28-07-2009, 00:43
OFFFFFFFFFFFFFFFF

(dan ik ook maar)

Strikeforce zit erachter en heeft met het urinesampel geknoeit en laat zo alle vechters van Affliction naar Strikeforce komen incl. Fedor om te concurreren tegen de UFC

Tony
28-07-2009, 08:30
ik geloof zelf nog steeds in de theorie dat zuffa/ufc op een of andere manier invloed uitgeoefend heeft op de CSAC.. Zodoende hebben ze Barnett samples laten afgeven tijdens zijn off season periode (immers, normaal gesproken wordt je direct na het gevecht getest). Barnett had sporen van Masteron in zijn bloed. Dit is een anabool die schijnbaar heel snel uit je lichaam is... Barnett heeft gewoon heel fijn getimed met de Masteron kuur... in de veronderstelling dat het spul uit zijn bloed was na het gevecht. Helaas voor hem was ie het slachtoffer van een nieuwe test periode en voila.. gepakt..

Sendur
28-07-2009, 11:33
Anyways gewoon Barnett zijn schuld.

dirk5
28-07-2009, 11:37
roiden is makkelijker dan toegeven dat je niet durft.

TOON
28-07-2009, 13:49
zit er eigenlijk een fikse schorsing aan te komen voor Barnett.....want in dat geval lijkt het me niet dat ie het express deed om niet als een chicken over te komen, zeg dan gewoon dat je een blessure hebt....

Cave
28-07-2009, 13:55
zit er eigenlijk een fikse schorsing aan te komen voor Barnett.....want in dat geval lijkt het me niet dat ie het express deed om niet als een chicken over te komen, zeg dan gewoon dat je een blessure hebt....

Barnett zal waarschijnlijk niet geschorst worden omdat hij op het moment dat hij betrapt werd nog geen licentie had om in Californië te vechten. Als hij die al wel had gehad was het een ander verhaal geweest.

NielsN
28-07-2009, 14:54
roiden is makkelijker dan toegeven dat je niet durft.

Wat een gelul... Hoe is dat makkelijker? Door de hele wereld uitgescholden worden?

Je kan toch gewoon zeggen dat je een gebroken been hebt?

Verder vind ik idd het scenario van Tony het meest waarschijnlijk... Of in ieder geval iets dat er op lijkt...

dirk5
28-07-2009, 15:07
is mijn mening gelul?

hahahaha, menneke toch.

als ik een mening heb dan kun jij hoog of laag springen maar dan blijft het mjn mening en dus geen gelul. Ik zag dit een jaar geleden al aankomen en ook precies op deze manier. Toen was het misschien gelul, nu niet meer.

onee, alles ligt aan de mafia UFC, dat is een met feiten onderbouwde mening :)

grapjas.

NielsN
28-07-2009, 15:42
is mijn mening gelul?

hahahaha, menneke toch.

als ik een mening heb dan kun jij hoog of laag springen maar dan blijft het mjn mening en dus geen gelul. Ik zag dit een jaar geleden al aankomen en ook precies op deze manier. Toen was het misschien gelul, nu niet meer.

onee, alles ligt aan de mafia UFC, dat is een met feiten onderbouwde mening :)

grapjas.

'Mijn mening en dus geen gelul'

:lol:

Laat me raden, je was erbij...:rolleyes:

Mike
28-07-2009, 16:09
'Mijn mening en dus geen gelul'

:lol:

Laat me raden, je was erbij...:rolleyes:

dirk heeft de spuit zelf in de bil van barnett gedaan

dirk5
28-07-2009, 16:14
en persoonlijk zijn pieleke gemolken.


nee je kunt lachen je kunt het gelul noemen, puntje bij paaltje is dat Barnett nooit tegen Fedor heeft gevochten, ook niet in de Pride tijd, maar dat lag natuurlijk ook aan de UFC mafia ofniet Niels?

Sendur
28-07-2009, 18:26
Roiden is erger dan afgeslagen worden door Fedor, ik bedoel maar... iedereen verliest van Fedor!

Hoek
28-07-2009, 18:41
ik denk dat al Qaeda erachter zit

Leventdepevent
29-07-2009, 07:33
ik vind dit echt een zaak voor Der Alte!

Mike
29-07-2009, 09:52
en persoonlijk zijn pieleke gemolken.


nee je kunt lachen je kunt het gelul noemen, puntje bij paaltje is dat Barnett nooit tegen Fedor heeft gevochten, ook niet in de Pride tijd, maar dat lag natuurlijk ook aan de UFC mafia ofniet Niels?


lol

:D