PDA

View Full Version : IT'S SHOWTIME-gala in Istanbul verplaatst naar later tijdstip



It's Showtime
28-07-2009, 19:53
Het IT'S SHOWTIME-evenement welke zou plaatsvinden op zaterdag 15 augustus in Istanbul wordt verplaatst. De reden ligt in het feit dat onze Turkse licentiehouders van NiD Events een zwaar juridisch probleem hebben op het gebied van de oplevering van het stadion.

Naar nu blijkt zal er, ondanks eerdere toezeggingen van het management van het Besiktas-voetbalstadion dat er dat weekend niet gevoetbald zou worden in het stadion, nu wel degelijk een voetbalwedstrijd op 16 augustus plaatsvinden.

Onze partners in Turkije werden door de voetbalclub voor de onmogelijke opgave gezet om het hele stadion schoon op te leveren voor de volgende ochtend op straffe van een miljoenenclaim.

Na alle voors en tegens te hebben afgewogen, konden onze partners niets anders doen dan het evenement te verplaatsen naar een nog nader te bepalen datum. Wij betreuren het voor de vechters, NiD Events en de mensen die al een kaartje hebben bemachtigd. Natuurlijk worden alle kaarten door onze Turkse licentiehouders vergoed.

Deze tegenslag is natuurlijk niet leuk maar gelukkig staan de volgende IT'S SHOWTIME-evenementen alweer op de agenda:
29 augustus in Budapest (Hongarije), 24 oktober in Lommel (Belgie) en 21 november in Barneveld (Nederland).


Vriendelijke groeten,

European Fighting Network

Getto
29-07-2009, 00:25
Het is wel jammer, nu kunnen ze de turken daar niet voor paal zetten om ze bijna allemaal te verslaan. Waarom wordt dit zo laat bekend gemaakt? Terwijl er een maand terug er al over werd gesproken dat het niet door gaan zou gaan:blush:

m.g
29-07-2009, 01:58
Damn dat is pas klote. Stonden wel een paar toffe partijen op. En er gingen zeker een paar mooie KO vallen.

Leventdepevent
29-07-2009, 08:29
Dat nieuws kan er ook nog wel bij, bij al het "goede" nieuws van de laatste tijd....erg jammer!

Fedorr
29-07-2009, 12:53
showtime is weak & bad slecht georganiseerd

remco pardoel
29-07-2009, 15:19
Daar kan ik je GEEN gelijk in geven Fedorr
Met vechters werken is heel moeilijk..
Ze kunnen geblesseerd raken voor een pot of kunnen zich gedragen als kleine kinderen die meer en meer willen.
Daar is soms niet tegen op te werken

Ik weet haast wel zeker dat Simon en de organisatie er alles aan gedaan heeft om het wel te laten doorgaan

Jarno
29-07-2009, 16:41
Kun je dat ook onderbouwen of wil je gewoon wat roepen?

Denk het laatste... een gala in de ArenA is appeltje eitje toch... dat regelt Simon ff een week van te voren in z'n 1tje :bash:

Kameleon
29-07-2009, 18:03
Wel een heel vreemd verhaal. Dat dit nu pas opkomt met nog ruim 2 weken te gaan....

payap
29-07-2009, 18:31
Maar hoe heeft dat fout kunnen gaan dan?

Lees bij de buren op kickboks.nl dat er dat weekend gewoon gespeeld wordt voor de Turkse competite. Dan is de tweede speelronde van die competitie. En Besiktas staat dan ingeroosterd voor een thuis wedstrijd.

Zo'n schema is toch al lang van te voren gemaakt? En zeker met de WK volgend jaar in verschiet moet men op tijd klaar zijn met die competitie. Turkije maakt nog grote kans daarbij te zijn.

adenane
29-07-2009, 19:37
Is het niet zo dat de speelschema pas bekend wordt gemaakt na de laatste speelronde. Dit ook in verband met wie Europees voetbal speelt en dat daar die schema ook nog voor gemaakt moet worden. Dus dan was It's Showtime eerder. Maar misschien huurt Besiktas wel het stadion en zijn ze akkoord gegaan met de agenda van de bond en wil de club gewoon spelen op zondag, dat recht hebben zij ook. Of de turkse voetbalbond vindt het kickboksen niet belangrijk genoeg om de wedstrijd doordeweeks te laten spelen of in te laten halen. Of...Of....Of......

Feit is gewoon dat het gala niet doorgaat en dat It's Showtime volgens mij er ook flink van baalt (nou ja, dat weet ik wel zeker)!!

payap
29-07-2009, 20:04
Las het op kickbox.nl. Van daar de vraag.

En hoe het Turkse voetbal in mekaar zit? Ik volg het niet.

KICKBOX.nl - IT'S SHOWTIME-gala in Istanbul verplaatst naar later tijdstip (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=29064)


Nou volgens mij wordt het schema van de Turkse voetbal competitie ruim van te voren gemaakt. En er staat al een tijdje voor dat weekend de wedstrijd Besiktas - Antalyaspor ingeroosterd. Is gewoon de tweede competitie ronde van het seizoen van het Turkse voetbal dat weekend.

http://www.turksevoetbal.nl/index.p...id=42&Itemid=58

Schema 2009/2010

WEEK 1 (7-9 AUG)
Gaziantepspor-Galatasaray
Antalyaspor-Ankaraspor
İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Beşiktaş
Gençlerbirliği-Kayserispor
Bursaspor-Kasımpaşa
Manisaspor-Eskişehirspor
Diyarbakırspor-Ankaragücü
Sivasspor-Trabzonspor
Denizlispor-Fenerbahçe

WEEK 2
(14-16 AUG)
Ankaraspor-Gençlerbirliği
Trabzonspor-Diyarbakırspor
Ankaragücü-Manisaspor
Eskişehirspor-Bursaspor
Beşiktaş-Antalyaspor
Kayserispor-Gaziantepspor
Galatasaray-Denizlispor
Kasımpaşa-İstanbul Büyükşehir Belediyespor
Fenerbahçe-Sivasspor

WEEK 3
(21-23 AUG)
Denizlispor-Sivasspor
Gençlerbirliği-Beşiktaş
Bursaspor-Ankaragücü
Gaziantepspor-Ankaraspor
Antalyaspor-Kasımpaşa
İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Eskişehirspor
Diyarbakırspor-Fenerbahçe
Galatasaray-Kayserispor
Manisaspor-Trabzonspor

WEEK 4
(28-30 AUG)
Eskişehirspor-Antalyaspor
Beşiktaş-Gaziantepspor
Sivasspor-Diyarbakırspor
Ankaragücü-İstanbul Büyükşehir Belediyespor
Kasımpaşa-Gençlerbirliği
Ankaraspor-Galatasaray
Kayserispor-Denizlispor
Trabzonspor-Bursaspor
Fenerbahçe-Manisaspor

WEEK 5
(11-13) SEP
Gaziantepspor-Kasımpaşa
Kayserispor-Ankaraspor
Galatasaray-Beşiktaş
Denizlispor-Diyarbakırspor
Gençlerbirliği-Eskişehirspor
Antalyaspor-Ankaragücü
İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Trabzonspor
Bursaspor-Fenerbahçe
Manisaspor-Sivasspor

WEEK 6
(18-20) SEP
Beşiktaş-Kayserispor
Ankaraspor-Denizlispor
Fenerbahçe-İstanbul Büyükşehir Belediyespor
Ankaragücü-Gençlerbirliği
Eskişehirspor-Gaziantepspor
Kasımpaşa-Galatasaray
Diyarbakırspor-Manisaspor
Sivasspor-Bursaspor
Trabzonspor-Antalyaspor

ENZ ENZ ENZ ENZ ENZ

adenane
29-07-2009, 20:29
Ik volg het turkse voetbal ook niet. Maar ik weet wel, en dat is in elke competitie zo, dat je pas speelschema's kan maken na de laatste speelronde (ivm promotie/degradatie, europees voetbal enz enz.)

Dus dat ruim van te voren kan je ook met een korreltje zout nemen ;)

En It's Showtime heeft zoveel promotie gedaan om het daar van de grond te krijgen, ze zullen er ook wel alles aan gedaan hebben om het toch door te laten gaan.

Sterker nog, volgens mij is dit zo laat pas bekend gemaakt omdat ze nog hoop hadden er met de organisatie uit te komen.

Richelieu
30-07-2009, 11:16
Ik volg het turkse voetbal ook niet. Maar ik weet wel, en dat is in elke competitie zo, dat je pas speelschema's kan maken na de laatste speelronde (ivm promotie/degradatie, europees voetbal enz enz.)

Dus dat ruim van te voren kan je ook met een korreltje zout nemen ;)

En It's Showtime heeft zoveel promotie gedaan om het daar van de grond te krijgen, ze zullen er ook wel alles aan gedaan hebben om het toch door te laten gaan.

Sterker nog, volgens mij is dit zo laat pas bekend gemaakt omdat ze nog hoop hadden er met de organisatie uit te komen.

Is al bekend wanneer het gala dan wel doorgaat? En blijft ook de matchmaking ongewijzigd? Als er zoveel promotie voor is geweest in Turkije kun je het beste toch het gala enkele weken verschuiven in plaats van de bezoekers in onzekerheid te laten. Ze krijgen dan wel de mogelijkheid om hun geld terug te krijgen, maar ik denk dat de mensen die een kaartje hadden gekocht toch wel de intensie hadden om een kickboksevenement te bezoeken.

Wat betreft die Turkse licentiehouder is het een geval van grote miscommunicatie tussen hun en het stadium! Vind het heel raar dat een voetbalwedstijd nu ineens voorrang heeft boven het Showtime gala, wat al een tijd vaststond? Mag toch wel aannemen dat die Turkese licentiehouder schriftelijke afspraken had gemaakt met de uitbater (de Club of private eigenaar) voor de huur van het stadium?

adenane
30-07-2009, 15:26
Shit man, steeds als ik zie dat I_LOVE_KNOCKOUTS als laatste heeft gepost, hoop ik dat hij zegt: jongens, het was een grote misverstand en het is opgelost, gala in Istanbul gaat gewoon door!!

Ik vind dat bovenstaande niet meer hier mag posten, behalve als hij met nieuws komt dat het gala doorgaat :D:D:D

(sorry ILKO, ik mag je graag maar de teleurstelling is telkens weer TE groot als je post waarom het niet doorgaat of hoe het komt dat het niet door gaat of wiens schuld het is dat het niet doorgaat of wanneer het plaats zal vinden...)

Enige die volgens mij blij is dat het gala niet doorgaat is Erhan Deniz, hem blijft een gruwelijk pak slaag bespaart!!!!

adenane
30-07-2009, 16:09
I_LOVE_KNOCKOUTS post sinds een tijdje strikt op eigen gelegenheid he ;)
(http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82976&highlight=spreekbuis)

Officiele mededelingen vanuit It's Showtime komen vanaf hun eigen account. Heeeeel soms post ik wel eens een klein dingetje omdat ik het weet, maar persberichten enz. gaan via het andere account. Dus hopelijk blijft verdere teleurstelling je bespaard haha.

Die thread heb ik gemist :blush:...

Khanom Thom
30-07-2009, 18:40
Ja, balen..
Wij hadden Serdar Karaca daar staan. 2 dagen geleden werd ik opgebeld dat het gala niet doorgaat. We hadden nog en kleine vakantie er achteraan geboekt :(. Ik kan beamen, de mannen achter Showtime balen echt en ze zijn er achter gekomen dat zaken doen in Turkije heel wat anders is dan in Nederland, helaas...

Klote voor de vechters die zich voorbereid hebben, voor de meeste vechters is juli een rustmaand waar je niet op gewicht hoeft te letten en minder of niet aan het trainen bent. En natuurlijk klote voor it's Showtime, die hebben toch een aantal maanden veel gedaan om de boel op poten te zetten, schadepost zal ook niet weinig zijn.