PDA

View Full Version : Vraag aan Bas Boon



Mythildor
28-07-2009, 21:01
Zat net nog eens wat oude Pride partijen te bekijken en de partij van Sem tegen Kharitonov kwam voorbij (HW GP Total Elemination).
De ref. stopt deze partij in de laatste 40 sec van ronde 1 nadat Sem vanuit de mount de ene na de andere stoot op zijn rechteroog krijgt. Direct kom jij de ring in en vliegt op de ref. af met de woorden: "this is bullshit!, this is bullshit!"
Misschien dat het destijds op Mixfight al besproken is, maar ik vroeg me af of je het ook nog een onterechte rep.stop vond nadat je de beelden had gezien?

TOON
28-07-2009, 21:14
volgens mij had dat meer te maken met het feit dat de ronde bijna voorbij was??
sem had toen effe niet veel in te brengen nee...maar zou schilt toch wel weer in MMA willen zien overigens....

Casparvdzouw
28-07-2009, 21:23
sem werd toen ingemaakt in die partij, in de laatste 40 seconden lag sem te bloeden op de grond en zat kharitonov met zijn knieén op sem schilt zijn armen en zat met zijn vuisten op de kop van sem te knallen

dontmindme
28-07-2009, 21:24
duidelijk, hier krijg je geen antwoord op van bassie

Mythildor
28-07-2009, 21:26
Het lijkt mij ook dat het ermee te maken had dat die ronde na 40 sec voorbij zou zijn, maar wat ik me dan afvraag is: had Sergei nog 40 sec. op dat oog moeten slaan? Die was al aardig aan diggelen gepwnd...
Sem had een zeer goede kans gehad als de partij staand werd uitgevochten, maar op de grond had hij (helaas) weinig in te brengen. Ben idd benieuwd hoe het Sem zou vergaan mocht hij nu of in de toekomst een MMA partij draaien.

dietrik
28-07-2009, 21:36
Volgens mij had het meer te maken dat Kharitonov telkens de touwen beetpakte. Maar goed dat gebeurde wel vaker in PRIDE en Sem werd gewoon ingemaakt.

jesselaar
28-07-2009, 22:29
Volgens mij had het meer te maken dat Kharitonov telkens de touwen beetpakte. Maar goed dat gebeurde wel vaker in PRIDE en Sem werd gewoon ingemaakt.
yep

Lee Hottie # 1 fan
28-07-2009, 23:27
duidelijk, hier krijg je geen antwoord op van bassie

laffe herder is het!

biggz
28-07-2009, 23:33
Niks nieuws wat zich hier voordoet.
Bas doet dit wel vaker.

gymalkmaar1
28-07-2009, 23:40
--Mickey--
Taalgebruik waarschuwing
--/Mickey--

anoniem gg
29-07-2009, 04:19
Zat net nog eens wat oude Pride partijen te bekijken en de partij van Sem tegen Kharitonov kwam voorbij (HW GP Total Elemination).
De ref. stopt deze partij in de laatste 40 sec van ronde 1 nadat Sem vanuit de mount de ene na de andere stoot op zijn rechteroog krijgt. Direct kom jij de ring in en vliegt op de ref. af met de woorden: "this is bullshit!, this is bullshit!"
Misschien dat het destijds op Mixfight al besproken is, maar ik vroeg me af of je het ook nog een onterechte rep.stop vond nadat je de beelden had gezien?

Ik kwam de ring in omdat de scheidsrechter Kharitonov al 3 of 4 keer een gele kaart had moeten geven en de partij staand had moeten laten verder gaan.
Kharitonov pakte soms met twee handen de touwen als Semmy een brug wou maken. In het begin kreeg hij Kharitonov makkenlijk met een reversal, daarna in de hoek waar Semmy op zijn rug lag aan het eind van de partij, greep Kharitonov soms met twee handen de touwen vast om niet gereversed te worden, daar was ik heel erg kwaad over!

Tony
29-07-2009, 09:10
terecht dat je kwaad wordt. kan ik inkomen ja.

ijsblok
29-07-2009, 10:49
duidelijke reactie van BB, niet meer huilen nu dus dat hij niet zou reageren. Mensen biedt uw excuses aan!

Sendur
29-07-2009, 11:03
Bas loopt altijd te janken om dit soort dingen.
Het is nooit echt goed bij hem, er is altijd wel een oorzaak waarom zijn vechters verliezen en het is NOOIT hun schuld.

Tony
29-07-2009, 11:12
nou.. in dit geval is het simpel...

standaard regel in het reglement van PRIDE FC.

"Don't glab the lopes"
"Don't glab the gloves"

(die jappen kunnen de R toch niet uitspreken.. anyways.. touwen vastgrijpen alszijnde takedown defense is verboden... PUNT)

Sendur
29-07-2009, 11:17
nou.. in dit geval is het simpel...

standaard regel in het reglement van PRIDE FC.

"Don't glab the lopes"
"Don't glab the gloves"

(die jappen kunnen de R toch niet uitspreken.. anyways.. touwen vastgrijpen alszijnde takedown defense is verboden... PUNT)

Hij kreeg toch al klappen, als Sem wat beter was dan had hij niet in die positie gezeten.

Mythildor
29-07-2009, 11:18
Ik kwam de ring in omdat de scheidsrechter Kharitonov al 3 of 4 keer een gele kaart had moeten geven en de partij staand had moeten laten verder gaan.
Kharitonov pakte soms met twee handen de touwen als Semmy een brug wou maken. In het begin kreeg hij Kharitonov makkenlijk met een reversal, daarna in de hoek waar Semmy op zijn rug lag aan het eind van de partij, greep Kharitonov soms met twee handen de touwen vast om niet gereversed te worden, daar was ik heel erg kwaad over!

Thanks voor je reactie Bas. Vanuit die redenering had je destijds zeker een punt ja!

Tony
29-07-2009, 11:19
Hij kreeg toch al klappen, als Sem wat beter was dan had hij niet in die positie gezeten.


maar daar gaat deze vraag of discussie toch niet over...

topicstarter wilt weten waarom Bas zo reageerde... antwoord is gegeven.

als Kharitanov de touwen niet vastgreep... dan werd ie misschien ge'reversed... En als de Ref ingegrepen had dan waren ze staande verder gegaan. En staande had Schilt mogelijk wel iets in te brengen.

Hoe dan ook.. t blijft koffiedik kijken.. maar de uitslag had er heel anders uit kunnen zien.

the boxer
29-07-2009, 11:35
de partij:

Vidéo "Pride - Sergei Kharitonov vs Semmy Schilt" de gilles87 (Sport > Sports de combat) - wat.tv (http://www.wat.tv/video/pride-sergei-kharitonov-vs-h99o_fjfw_.html)

Sendur
29-07-2009, 11:53
maar daar gaat deze vraag of discussie toch niet over...

topicstarter wilt weten waarom Bas zo reageerde... antwoord is gegeven.

als Kharitanov de touwen niet vastgreep... dan werd ie misschien ge'reversed... En als de Ref ingegrepen had dan waren ze staande verder gegaan. En staande had Schilt mogelijk wel iets in te brengen.

Hoe dan ook.. t blijft koffiedik kijken.. maar de uitslag had er heel anders uit kunnen zien.

Ja als als als als als als als als als als als als als als als als als als als.

NielsN
29-07-2009, 11:59
Ja als als als als als als als als als als als als als als als als als als als.

Ik snap alles van de GG-irritatie, maar dit is gewoon een helder verhaal. Je kan wel alles willen affakkelen wat met BB of GG te maken heeft, maar daar word je -IMHO- alleen maar zelf minder geloofwaardig van...

Tony
29-07-2009, 12:01
Als mijn oma wieletjes had dan was het een kar.

marrilia
29-07-2009, 12:03
nou.. in dit geval is het simpel...

standaard regel in het reglement van PRIDE FC.

"Don't glab the lopes"
"Don't glab the gloves")

haha:thup: reps voor dat

dirk5
29-07-2009, 12:28
vasthouden van touwen is zeker een reden om te zeiken, denk dat onze Sendur vandaag met het verkeerde been uit bed is gestapt.

testarossa666
29-07-2009, 13:29
Ik snap alles van de GG-irritatie, maar dit is gewoon een helder verhaal. Je kan wel alles willen affakkelen wat met BB of GG te maken heeft, maar daar word je -IMHO- alleen maar zelf minder geloofwaardig van...

Klopt, ik word zelf soms ook helemaal gek van alle onzin die BB meestal verkoopt, maar dit was een normale reactie van Bas en ik kan er nog wel inkomen wat hij zegt ook.

Bas, bedankt voor de uitleg...

adenane
29-07-2009, 13:44
Klopt, ik word zelf soms ook helemaal gek van alle onzin die BB meestal verkoopt, maar dit was een normale reactie van Bas en ik kan er nog wel inkomen wat hij zegt ook.

Bas, bedankt voor de uitleg...


x2

Moet heel eerlijk zeggen dat het gewoon een duidelijke, volwassen reactie was van Bas. En heel eerlijk gezegd; er stappen trainers om minder behoorlijk kwaad en geëmotioneerd de ring in en schreeuwen nog ergere dingen als 'This is bullshit!!'....

Het is toch je vechter die daar dan wordt gepiepeld..

Vraagje aan Bas: vind je het aan de andere kant niet jammer dat Kharitonov nu ook bij GG traint? Dat zou, lijkt mij als Sem toch een MMA partij vecht, een mooiere rematch zijn voor het Glory feestje als tegen Ignashov. Die heeft de laatste tijd niet veel laten zien.

dirk5
29-07-2009, 13:48
x2


Vraagje aan Bas: vind je het aan de andere kant niet jammer dat Kharitonov nu ook bij GG traint? Dat zou, lijkt mij als Sem toch een MMA partij vecht, een mooiere rematch zijn voor het Glory feestje als tegen Ignashov. Die heeft de laatste tijd niet veel laten zien.

behalve een hoog alcohol tolerantie vermogen ;)

anoniem gg
29-07-2009, 15:20
Hij kreeg toch al klappen, als Sem wat beter was dan had hij niet in die positie gezeten.

wow een kenner.

Kijk eens naar het begin van de wedstrijd hoe makkenlijk Sem kharitonov kantelt!
Zou de partij er niet anders hebben uitgezien als Semmy Kharitonov gewoon nog een paar keer had gekantelt? Of Kharitonov had een paar gele kaarten of zelfs een rode gehad voor touwen vastpakken?
Maar goed jullie zijn allemaal mma experts, wie ben ik?
Over de vraag of ik niet blij ben dat Kharitonov bij GG zit? Wat denk jezelf???????????????............

dietrik
29-07-2009, 15:34
Hoe je het went of keert Sem werd gewoon ingemaakt. En dat vechters de touwen beetpakte dat gebeurde in Pride aan de lopende band en daar werden zelden gele kaarten voor gegeven.

anoniem gg
29-07-2009, 15:34
Klopt, ik word zelf soms ook helemaal gek van alle onzin die BB meestal verkoopt, maar dit was een normale reactie van Bas en ik kan er nog wel inkomen wat hij zegt ook.

Bas, bedankt voor de uitleg...

Thanks
Moet weer weg, werken aan nieuwe movie onzin!
Binnenkort meer!

A.F.
29-07-2009, 15:35
als als als als....

Als het publiek in de Arena stil was geweest dan had Sem jullie kunnen horen en had ie natuurlijk gewonnen....

Als Sem niet meeging in het spelletje van Badr dan had ie niet plat gelegen....

ps: maar ik kan je reactie wel begrijpen aan het eind van de partij... niet dat het wat uitmaakte voor de uitslag

Tony
29-07-2009, 15:38
Maar goed jullie zijn allemaal mma experts, wie ben ik?

Hier op mixfight vind je de allerbeste stuurlui van Nederland, Bas.

En wie jij bent... jij bent die ene met die zwarte speedo op die strandfoto...

jeweettog ;)

anoniem gg
29-07-2009, 15:43
Hoe je het went of keert Sem werd gewoon ingemaakt. En dat vechters de touwen beetpakte dat gebeurde in Pride aan de lopende band en daar werden zelden gele kaarten voor gegeven.

Dat is ut um nou hij kon hem niet keren (keer of went je haalt het zlef al aan) want het werdt hem onregelmentair onmogelijk gemaakt en daar was ik kwaad over. Maar ja ik hoor het al, Sem kan beter de handschoenen aan de wilgen hangen, want hij werdt "ingemaakt"!
Binnenkort meer nieuws over Semmy, zal voor vele weer als volkomen onzinninig overkomen!
Zelden gele kaarten voor vastpakken van touwen? Ik denk dat bv Yvel daar anders over denkt, na aftrek van boete's op zijn gage's vanwege gele kaarten!

adenane
29-07-2009, 16:05
de partij:

Vidéo "Pride - Sergei Kharitonov vs Semmy Schilt" de gilles87 (Sport > Sports de combat) - wat.tv (http://www.wat.tv/video/pride-sergei-kharitonov-vs-h99o_fjfw_.html)


Speciaal voor ILKO ;)

dietrik
29-07-2009, 16:16
Dat is ut um nou hij kon hem niet keren (keer of went je haalt het zlef al aan) want het werdt hem onregelmentair onmogelijk gemaakt en daar was ik kwaad over. Maar ja ik hoor het al, Sem kan beter de handschoenen aan de wilgen hangen, want hij werdt "ingemaakt"!
Binnenkort meer nieuws over Semmy, zal voor vele weer als volkomen onzinninig overkomen!
Zelden gele kaarten voor vastpakken van touwen? Ik denk dat bv Yvel daar anders over denkt, na aftrek van boete's op zijn gage's vanwege gele kaarten!

Objectief gezien werd Sem gewoon ingemaakt ja en volgens hebben we het hier over 2004 dus jou opmerking slaat nergens op.

Voor de rest kan ik zeggen dat ik groot fan ben van Sem Schilt en z'n gehele vechtsport carriere/achtergrond en hoe hij in het wereldje staat. En had ik hem liever niet zien verliezen van Badr.

En met zelden bedoelde ik idd de partij Yvel vs Frye, maar dat was gewoon een geval apart. En niet te vergelijken met deze situatie.

TOON
29-07-2009, 16:47
zou nogal gek zijn als je als hoek niet pissig bent als een tegenstander van jou vechter de touwen gebruikt in zijn voordeel......zou ik ook goed ziek van zijn......en je zult nooit weten of het zonder die touwen wel goed gegaan zou zijn voor Sem, dus ik kan me de frustratie goed voorstellen, je hebt niet voor niks regels....

danial
29-07-2009, 17:04
Dat is ut um nou hij kon hem niet keren (keer of went je haalt het zlef al aan) want het werdt hem onregelmentair onmogelijk gemaakt en daar was ik kwaad over. Maar ja ik hoor het al, Sem kan beter de handschoenen aan de wilgen hangen, want hij werdt "ingemaakt"!
Binnenkort meer nieuws over Semmy, zal voor vele weer als volkomen onzinninig overkomen!
Zelden gele kaarten voor vastpakken van touwen? Ik denk dat bv Yvel daar anders over denkt, na aftrek van boete's op zijn gage's vanwege gele kaarten!

Klopt,
Het is MMA, Ook al sta je dik achter kun je als nog winnen.
Semmy had hem twee keer kunnen makkelijk kantelen, maar werd door touwen tegen gewerkt.
Gele kaart en staand verder moest op zijn minst.

Als Semmy regelmatig op grond traint, wordt een van meest gevaarlijke vechters