PDA

View Full Version : "FightGame": Grappling/Thaibox/BJJ/MMA-seminar



Christophe
29-07-2009, 04:22
BJJ-vrienden van een andere stad uit Mexico wezen me op dit seminar, en ik had er nog niet van gehoord, dus ik dacht dat ik het hier maar even zou posten. Het ziet er in ieder geval erg cool uit ... alleen jammer dat ik niet kan gaan. :(

Iemand van jullie van plan hier naartoe te gaan? Misschien kan iemand zelfs een Mixfight-verslagje maken zodat ik tenminste het gevoel heb erbij geweest te zijn?! ;)

http://img22.imageshack.us/img22/7307/seminarpedro.jpg

Nog even de details:

Adres: Kattenbroek 14, 2650 Edegem (België)

Datum: Zaterdag 10 oktober (13u30-15u30 & 16u-18u) en zondag 11 oktober (11u-14u) 2009

Prijs: €50, inschrijven door storting op rekeningnummer 035-6263029-71 (we moeten alleen de IBAN- en BIC- details nog even te weten komen, want dit is een rekeningnummer uit België)


Er zal blijkbaar een doorschuifsysteem gebruikt worden, zodat iedereen kans heeft om bij de verschillende lesgevers te trainen:

- Zé Marcello: Erg bekende (en supergoede) trainer van BTT (Brazilian Top Team).

Meer info: Born and raised in Niteroi, Rio De Janeiro, Brazil. Ze Marcello is a Brazilian Jiu Jitsu black belt under Sergio "Bolao" Souza. With over 16 years of training, Ze has competed in the most prestigious BJJ tournaments in the world and is affiliated with the world famous Brazilian Top Team. Having retired from competing professionally in 2002, Ze has since dedicated his time to teaching Jiu Jitsu

His list of achievements include:

1st place - Mundials World championship 97
1st place - Brazilian team tournament 96 and 97
1st place - Pan American champion 97
1st place - Rio De Janiero 96 and 97
1st place - Urban Gorillaz UK 06

2nd place - Mundials world championship 98 and 02
2nd place - Pan American champion 96
3rd place - Mundials world championship 96 and 99
3rd place - Pan American champion 98 and 00
3rd place - Brazilian team tournament 95


- Anderson Pereira: Black belt Anderson Pereira has a very successful Jiu-Jitsu and MMA academy in Geneve, Switzerland.
Meer info: Anderson Pereira: ZoomInfo Business People Information
(http://www.zoominfo.com/people/Pereira_Anderson_1190084667.aspx)
- Nico Verresen: Nico Verresen - Official website (http://www.nicoverresen.com/nico/)

- Juan Grizzo: Zwarte gordel onder Zé Marcello en hoofd van BTT België
Meer info: PHYSICAL GOLDEN CLUB - DANCING ROOM SCHEDULE (start 8th september). (http://www.goldenclub.be/brasilia-jujitsu.html)

- Pedro Barcellos: Zwarte gordel uit de originele BTT-stal in Brazilië en persoonlijke vriend en trainingspartner van Zé Marcello, maar ook van o.a. Ricardo Arona en Paulo Filho.
Meer info:
Brazilian Top Team - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_Top_Team)

::::: Brazilian Top Team ::::: (http://www.braziliantopteam.com.br/)

Christophe
29-07-2009, 04:25
Damn, die Anderson Pereira is niet min:

YouTube - Anderson Pereira (http://www.youtube.com/watch?v=CTog8rW3tio)

YouTube - Anderson Pereira highlight 1 vale tudo mma JJB (http://www.youtube.com/watch?v=6pr5yNLNvpE&feature=related)

NielsN
29-07-2009, 09:49
Dat ziet er idd erg vet uit!

a*kansei
29-07-2009, 11:01
Goed nieuws verspreid zich blijkbaar nogal erg snel! De affiche was pas klaar gisterenavond om 18u. :-)


het IBAN nr is

BE 49 0356 2630 2971

op naam van Anni Hielscher (kansei)
G. Dekelverstraat 2, 1160 Brussel

het oorspronkelijke plan was om via paypal te werken, maar dat werd wat te moeilijk. :-)

De bedoeling is inderdaad om door te schuiven zodat iedereen de kans krijgt om bij elke lesgever een seminar te volgen. Uiteraard is niemand verplicht van dit te doen, en kan u gerust 2 dagen bij dezelfde rondhangen.

ijsblok
29-07-2009, 11:27
Dat ziet er erg goed uit... Dit ga ik even in de groep gooien!

the boxer
29-07-2009, 11:52
Goed nieuws verspreid zich blijkbaar nogal erg snel! De affiche was pas klaar gisterenavond om 18u. :-)


het IBAN nr is

BE 49 0356 2630 2971

op naam van Anni Hielscher (kansei)
G. Dekelverstraat 2, 1160 Brussel

het oorspronkelijke plan was om via paypal te werken, maar dat werd wat te moeilijk. :-)

De bedoeling is inderdaad om door te schuiven zodat iedereen de kans krijgt om bij elke lesgever een seminar te volgen. Uiteraard is niemand verplicht van dit te doen, en kan u gerust 2 dagen bij dezelfde rondhangen.



en de BIC code is : GEBABEBB

mdk
29-07-2009, 14:04
Gaat weer een topweekend worden als Zé les komt geven!

rene1970
29-07-2009, 14:33
Dat ziet er erg goed uit... Dit ga ik even in de groep gooien!


lijkt mij wel wat

ijsblok
29-07-2009, 15:36
tel ik op de woensdagmiddag al 3 geinteresseerden van Team Agua :)

Christophe
29-07-2009, 19:25
Goed nieuws verspreid zich blijkbaar nogal erg snel! De affiche was pas klaar gisterenavond om 18u. :-)
Ik neem aan dat dit 2 dingen betekend:
1) Het seminar is behoorlijk de moeite als er al onmiddelijk aan de andere kant van de wereld over gesproken wordt, en
2) Mexico is niet het einde van de (BJJ-/MMA-)wereld

;)


tel ik op de woensdagmiddag al 3 geinteresseerden van Team Agua :)

Ik zou niet te lang wachten met inschrijven. De affiche vermeld geen max. aantal deelnemers, maar ik neem aan dat er op een bepaald moment toch een berichtje de wereld in wordt gestuurd dat er geen inschrijvingen meer aanvaard worden.

Damn, klote dat ik geen miljonair ben die voor dit soort dingen even op en af kan vliegen! :(

a*kansei
03-09-2009, 13:28
De inschrijvingen lopen nog, maar het is enkel mogelijk om zich op voorhand in te schrijven, om zo een duidelijk zicht te hebben op het aantal aanwezigen. Zoals altijd geldt: first come, first have!

je kan ook op facebook zoeken onder: fightgame.

mdk
04-09-2009, 10:08
De inschrijvingen lopen nog, maar het is enkel mogelijk om zich op voorhand in te schrijven, om zo een duidelijk zicht te hebben op het aantal aanwezigen. Zoals altijd geldt: first come, first have!

je kan ook op facebook zoeken onder: fightgame.

Het deelnemen aan eventueel 1 dag is dat ook mogelijk en wat zijn de kosten dan?

a*kansei
21-09-2009, 19:48
deelname voor 1 dag is 30 euro.

sorry voor het late antwoord :-/

ijsblok
21-09-2009, 20:34
ik wil me graag net als Marco (MDK) opgeven voor de zondag... hoe kan ik dat doen?

a*kansei
27-09-2009, 12:09
door hte bedrag van 30 euro over te schrijven met vermelding van
#fightgame + dag# en een mail te sturen naar [email protected].
op die manier hebben wij je email ook en kunnen we je eventueel bereiken.

groetjes

mdk
27-09-2009, 21:03
IJsblok en ik zijn op zondag van de partij!

ijsblok
27-09-2009, 21:27
het lukt me via internetbankieren niet om het geld over te maken naar belgie.. iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Overigens heb ik een mail gestuurd naar [email protected], maar nog geen bevestiging ontvangen..

ijsblok
29-09-2009, 19:17
ttt

Christophe
29-09-2009, 19:52
het lukt me via internetbankieren niet om het geld over te maken naar belgie.. iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

Overigens heb ik een mail gestuurd naar [email protected], maar nog geen bevestiging ontvangen..

Om internationaal over te schrijven heb je de IBAN-code nodig, die eerder in het topic vermeld staat

Mr 1 Leg
30-09-2009, 05:52
IJsblok en ik zijn op zondag van de partij!ik ben ook zeker aanwezig en in antwerpen top er zullen noch wel mannen van mijn club meekomen ga het vanavond even voorstellen.nice :thup: PERFECTTEAM IS AANWEZIG.

ijsblok
30-09-2009, 11:43
Om internationaal over te schrijven heb je de IBAN-code nodig, die eerder in het topic vermeld staat


Dat begrijp ik inmiddels.. Maar ik zou niet weten waar ik dat IBAN nr moet invullen bij ing-internetbankieren. Ik heb het geprobeerd in te vullen bij rek.nr., maar dat werkt niet...

Overigens heb ik ook een mail gestuurd naar [email protected] maar niks gehoord nog...

mdk
04-10-2009, 10:09
Nog mensen van hier die er op zondag bij zullen zijn?

a*kansei
06-10-2009, 10:59
[email protected] zat in India en beschikte niet altijd over internet, maar normaal moet iedereen ondertussen antwoord hebben gekregen.

:-)

voor buitenlandse overschrijvingen moet je idd gebruik maken van de IBAN code etc zoas hierboven vermeld, maar als het echt niet lukt kan je ter plaatste ook wel betalen.

groetjes

mdk
10-10-2009, 19:52
Nog mensen van hier die er op zondag bij zullen zijn?


Niemand behalve IJsblok en ik?

Bosco Baracus
10-10-2009, 20:03
YouTube - Andre Balschmieter-vs ze Marcello (http://www.youtube.com/watch?v=dXyswAT9xMA)

mdk
12-10-2009, 08:11
YouTube - Andre Balschmieter-vs ze Marcello (http://www.youtube.com/watch?v=dXyswAT9xMA)

Offtopic:

Denk dat dit nog steeds een smet op Zé's lijst is.
Hij had hem op de grond gewoon moeten opeten, het staande werk is tegen(zoals het lijkt een kickbokser) helaas niet zijn ding.

Vind dat deze partij verder weinig zegt over Zé's kwaliteiten als BJJ-er (had misschien nooit de regel moeten accepteren om na een bepaalde tijd weer staand verder te gaan).

P.s. z'n tegenstander is wel een echte kerel door er gelijk op te meppen als iemand aan het begin van de partij zijn arm uitstrekt om een box te geven......................

Ontopic:

Was gisteren een leuke dag, alleen jammer dat alle sporten tezamen werden gecombineerd en er niet voor 1 of 2 sporten kon worden gekozen.
Verder geweldig dat de organisatie zoveel blackbelts bijeen heeft gekregen!
@ kansei: wederom bedankt voor de organisatie van een leuk seminar!

Wes
12-10-2009, 18:20
ik vond het persoonlijk tof leker veel rollen :)
greetzzzz wesley team yaware:thup:

Christophe
12-10-2009, 18:59
YouTube - Andre Balschmieter-vs ze Marcello (http://www.youtube.com/watch?v=dXyswAT9xMA)

Is dat Bisping als scheids?

Bosco Baracus
12-10-2009, 19:11
Is dat Bisping als scheids?

Ja, het is hem ;).

a*kansei
13-10-2009, 18:10
@ wesley: hehe, ik kon maandag niet meer normaal stappen, elke spier deed pijn! Bon, eigen fout zeker na een pauze van een maand. :-)

@mdk: het was idd de bedoeling eerst dat men zou kunnen kiezen waar men zin in had, maar aangezien het overgrote deel enkel bjj / grappling wou doen, hebben we dit vooral zo gedaan (op zaterdag kon je beneden bjj trainen en boven MMA/ Thai, maar om de anderen niet technisch werkloos te laten, hebben we zondag iedereen samen laten trainen.

Maar ben blij dat jullie het leuk vonden, bedankt!

mdk
14-10-2009, 19:11
@ wesley: hehe, ik kon maandag niet meer normaal stappen, elke spier deed pijn! Bon, eigen fout zeker na een pauze van een maand. :-)

@mdk: het was idd de bedoeling eerst dat men zou kunnen kiezen waar men zin in had, maar aangezien het overgrote deel enkel bjj / grappling wou doen, hebben we dit vooral zo gedaan (op zaterdag kon je beneden bjj trainen en boven MMA/ Thai, maar om de anderen niet technisch werkloos te laten, hebben we zondag iedereen samen laten trainen.

Maar ben blij dat jullie het leuk vonden, bedankt!

Had al het idee dat het Thai/kickboksen een ondergeschoven kindje was gezien de grote opkomst van grondvechters.
Kan begrijpen dat het met namen voor Nico Verressen dan niet leuk zou zijn om werkeloos langs de kant te staan (overigens een erg aardige gozer!).

Misschien dus een les voor de volgende keer om deze sporten uit elkaar te houden.

anyway zoals ik al zei, het was een leuke dag.

Ben er volgende keer zeker weer bij als er een BJJ-seminar wordt gegeven!