PDA

View Full Version : M1 Global



kmr
30-07-2009, 02:47
Wat is M1 Global? Wie kan mij vertellen wat deze 'organisatie' te bieden heeft dat haar zo bijzonder maakt?

Ja, ze hebben Fedor, maar dat bedoel ik niet, het zou triest zijn als M1 Global alleen bestaansrecht heeft vanwege Fedor.

Iwan
30-07-2009, 10:24
Wat in mijn ogen M1 bijzonder maakt is dat ze het MMA benaderen vanuit een voetbal-competitie oogpunt. Verschillende landen-teams draaien overal ter wereld wedstrijden in een poule-systeem. Volgens mij is de M1 daar uniek in en ik voorspel de M1 challenge dan ook een enorm succes te worden! (voor zover ze dat nog niet zijn natuurlijk)

cholitzu
30-07-2009, 10:28
About


M-1 Global (www.m-1global.com (http://www.mixfight.nl/forum/../../)) has been one of the leading Mixed Martial Arts (MMA) organizations in the world for over a decade. International MMA stars who have fought under the M-1 banner have included Fedor Emelianenko, Andrei Arlovski, Aleksander Emelianenko, Keith Jardine, Alistair Overeem, Yushin Okami, Ben Rothwell, Mike Pyle, Melvin Manhoef, Roman Zentsov, Denis Kang, Martin Kampmann, Amar Suloev, and Chalid Arrab, to name a few.
Billed as the “World Cup of Mixed Martial Arts,” the M-1 Challenge is a full season of MMA events sponsored by partner Affliction that showcases some of the best up and coming MMA fighters in the world. Broadcast to over 80 countries around the world, including HDNet in the United States, the M-1 Challenge pits teams of five fighters representing their respective countries against each other for international bragging rights and the title of M-1 Challenge Champions.
The “M-1 Challenge Presented by Affliction” affords MMA prospects all over the world an opportunity to test their skills, gain valuable experience at the international level, and become future stars in the sport of MMA. Fighters who succeed on the M-1 Challenge’s international breeding ground will earn the opportunity to participate in major MMA events presented by M-1 Global and their promotional partners such as Affliction Entertainment.

remco pardoel
30-07-2009, 12:09
M-1 is een progressieve organisatie die zijn kop uit steekt voor MMA.
Wacht twee of drie jaar en zie hoeveel talent er uit de kweek vijver van de M-1 komt.

Wij mogen geluk hebben met M-1,(ook met Rutz en Golden Glory) zij investeren heel veel geld, tijd en moeite in ontwikkeling van vechters en groei van de sport

remco pardoel
30-07-2009, 17:13
Eerlijk gezegd:
ja, mijn onderbouwung is dat de ufc zich primair op amerikaanse deel toespitst
M-1 heeft zijn focus op gebieden die nog in de groei staan
beide partjen zouden alleen maar een win -win situatie krijgen en M-1 mag zeker eisen stellen.
Ze zijn dat alleen niet gewend bij de UFC dat een tegenpartij eisen stelt
Wat er peecies gaat gebeuren??? Ik weet t niet
er wordt wel een nieuw tijdperk in gegaan en de winnaars zullen de atleten worden
die over een, misschien twee, jaar normale gages gaan ontvangen

BJJCORE
30-07-2009, 17:42
UFC gaat zich nu ook meer op de japanse markt richten en later ook naar Mexico toe. In een tempo die zij zelf bepalen. Als zij met M-1 samen moeten werken telkens als er een M-1 vechter op het rooster staat, betekend dat een derde een vinger in de pap heeft voor iets wat de UFC als jaren succesvol doet. Vanuit een businessoogpunt is het geen win-win situatie maar geeft UFC het alleenrecht uit handen. Voor ons is het allemaal leuk en aardig en zie ik het ook graag anders, maar ik snap de UFC best dat zij geen buitenstaander een vinger in de pap wil laten hebben in hun show. Eisen stellen is leuk en aardig maar een co-promotie met een binnenlandse organisatie ligt meer voor de hand dan met een Russische. Als men een zakelijk conflict heeft krijg je een heen en weer spelletje waarbij in het ene land iets wel rechtsgeldig is en het andere niet etc etc etc. Ik snap daarom best dat de UFC op dat gebied de deuren gesloten houdt en dat ook blijft doen. M-1 heeft een leuk concept met het team-systeem, maar de IFL deed dat ook al en slaat toch niet echt aan in Amerika. Het toernooi systeem viel bij iedereen goed maarja dat is goede oude tijd :-)
UFC staat in principe ook nog in zijn kinderschoen en ik denk dat hun businessplan verder strekt dan 2009 ;-) en zij daar geen M-1 in hebben gepland. UFC redt het makkelijk zonder Fedor en het is echt de wil van de harde kern van MMA fans die Fedor in de UFC willen hebben. Is het een dikke mist over de toekomstplannen van de UFC??? Denk het niet, sterren maak je en sterren vervagen in de hemel vol met sterren. Hoe meer sterren de UFC maakt. Lesnar , GSP , A. Silva, BJ Penn, Machida etc hoe meer het publiek zich daarop zal focussen. Als een deal echt niet tot stand kan komen zal men het woord Fedor niet meer in een PPV van de UFC horen. Kijk maar naar Tito Ortiz...zo ben je de posterboy en zo ben je overal van geschrapt. Ik denk dat M-1 er meer bij wint dan de UFC. UFC heeft een bewezen concept , M-1 tast nog de wateren. En dat is niet slecht...it is like it is... Van mij mag M-1 net zo worden als de UFC en Strikeforce ook...hoe meer hoe beter. Maar vanuit een zakelijk oogpunt doet de UFC nu echt niks geks om een co-promotie te weigeren. Lets hope for the best ;-)

kmr
30-07-2009, 22:56
Ik heb het idee dat M1 heel wat lower level gala's heeft en eigenlijk niet zoveel voorstelt.

lanski
30-07-2009, 23:12
fuck ufc!!!!!!!!! mensen.

dIE ZIJN NET ALS JODEN allesr voor zichzelf.

M1 Rules!!!!!!!!!!!!

NielsN
30-07-2009, 23:23
Riiight... :rolleyes:

PinPoint
30-07-2009, 23:27
zucht.....

Jochem
30-07-2009, 23:45
right..... neg reps coming for that one.

Bosco Baracus
30-07-2009, 23:55
right..... neg reps coming for that one.

x2

MJOKKIE
31-07-2009, 11:49
fuck ufc!!!!!!!!! mensen.

dIE ZIJN NET ALS JODEN allesr voor zichzelf.

M1 Rules!!!!!!!!!!!!

Lanski, klinkt redelijk Joods. Net als Vadim Finkelstein:sleep1:

kmr
31-07-2009, 13:48
Lanski, klinkt redelijk Joods. Net als Vadim Finkelstein:sleep1:

:D

En voor die gasten hierboven: speelt het collectieve Westerse schuldgevoel jegens joden weer op?

Garcia
31-07-2009, 13:55
Neg reps voor die opmerking. Laat dat voortaan svp

renamer
31-07-2009, 14:40
al zou m1 global bijvoorbeeld wat meer betrokken raken bij de tuf serie of de wec om samen met de ufc een grote kweekvijver te beginnen en dat de vechters ook onderling uitgewisseld kunnen worden dan zou je wel eens een wereld wijde knaller in de maak kunnen hebben

dontmindme
31-07-2009, 22:26
right..... neg reps coming for that one.



heb m per ongeluk pos reps gegeven kan dat terug gedraaid worden/
of anders 3 x neg repsrxtra

renamer
01-08-2009, 15:13
heb m per ongeluk pos reps gegeven kan dat terug gedraaid worden/
of anders 3 x neg repsrxtra


done

knift
01-08-2009, 23:22
fuck ufc!!!!!!!!! mensen.

dIE ZIJN NET ALS JODEN allesr voor zichzelf.

M1 Rules!!!!!!!!!!!!


...........kansloos


maar zat 15 aug zit ik in hilversum ben ook erg benieuwd naar de m-1 challenge!