PDA

View Full Version : Gökhan Saki vecht niet in Turkije maar wel in Korea ....



Jamila
31-07-2009, 15:34
Het is jammer dat het gala in Turkije in door gaat, maar zonder Saki was het ook niet echt compleet geweest. Gelukkig vecht Saki gewoon voor de K-1 in Korea en is hij in topvorm. Ik kan niet wachten op de beelden.

Succes Golden Glory.

Gr, Jamila:thup:

Jarno
31-07-2009, 16:06
Humor... Weken ben je onzichtbaar maar als je een trap na kan geven ben je er als een haas bij.

delightone
31-07-2009, 16:31
Humor... Weken ben je onzichtbaar maar als je een trap na kan geven ben je er als een haas bij.


:D:thup:

Jamila
31-07-2009, 16:39
Ik geef een trap na maar wel met blote voetjes ...........


Gr, Jamila:thup:

adenane
31-07-2009, 16:53
Het is jammer dat het gala in Turkije in door gaat, maar zonder Saki was het ook niet echt compleet geweest. Gelukkig vecht Saki gewoon voor de K-1 in Korea en is hij in topvorm. Ik kan niet wachten op de beelden.

Succes Golden Glory.

Gr, Jamila:thup:

Compleet of niet met Saki, als hij niet zo hebberig was geweest vocht hij misschien wel tegen een Manhoef of een Hari! Nu vecht hij tegen Pavel Zuravliov :sleep1:

Gr, Adenane:thup:

rafi
31-07-2009, 17:47
nu snap ik hem er staan geen golden glorie vechters in barneveld.

lopez86
31-07-2009, 18:37
Compleet of niet met Saki, als hij niet zo hebberig was geweest vocht hij misschien wel tegen een Manhoef of een Hari! Nu vecht hij tegen Pavel Zuravliov :sleep1:

Gr, Adenane:thup:

misschien denken ze easy money

oliebol
31-07-2009, 18:38
Als GG dan nog gaat verliezen:p

VR
02-08-2009, 21:12
Jamila,
Je kan niet wachten op de beelden. De beelden zijn inmiddels beschikbaar..

Tony Galento
02-08-2009, 21:59
:D

abdel1991
02-08-2009, 23:54
omg wat een fail deze topic :fp: de beste man kan niet eens winnen van wie kent hem niet Pavel Zhuravlev :whistling:

delightone
03-08-2009, 01:14
Lol maar goed het zal vast wel weer de schuld zijn van parelski pvalnelikov of iets in die richting.
Die keek saki verkeerd aan waardoor hij zorgde dat de lies van saki tot spontane ontbarsting uitbrak, en er iets later een liesbreuk geconstateerd werd bij hem.


Bij deze niets ten nadele van saki vind het nog steeds een topvechter.
Deze reactie is meer gericht aan de GG aanhang die alles wat krom is proberen recht te lullen.

Wiseguy
03-08-2009, 15:52
Golden Glory heeft nog geen ruk gewonnen dit jaar.

testarossa666
04-08-2009, 14:57
Het is jammer dat het gala in Turkije in door gaat, maar zonder Saki was het ook niet echt compleet geweest. Gelukkig vecht Saki gewoon voor de K-1 in Korea en is hij in topvorm. Ik kan niet wachten op de beelden.

Succes Golden Glory.

Gr, Jamila:thup:

En, wat vond je van de beelden, heb je ervan genoten en is het wachten beloond? :thup:

sjaakie'tje
04-08-2009, 15:09
Gaat ie de Eliminations halen met blessure?

Sjaak
04-08-2009, 15:46
Vond het geen geweldig spektaculaire partij van beide kanten

mokumnised
04-08-2009, 16:02
Niet? Een gala met Badr, Buakaw, Direkci, etc. lijkt me toch 'behoorlijk' compleet.

Maar die komen toch niet uit voor GG? En dan stelt het niet zo veel voor toch?
Zo'n Petrosian, da's natuurlijk ook een koekenbakker....toch Jamila?


Begint voorspelbaar te worden. Rverm heeft meermaals tevergeefs Jamila gevraagd om een weddenschap; toen gaf ze niet thuis, nu opeens wel. Heel 'verrassend'



Inderdaad erg voorspelbaar en ook nu zal ''ze'' wegblijven, niet alleen erg voorspelbaar, maar ook een erg triest figuur.
Ze krijgt hier wel eens complimenten voor haar scoops, van mij mag ze wegblijven.

Garcia
04-08-2009, 16:56
Spoiler??

ICON
04-08-2009, 22:51
ga fappen joh

adenane
04-08-2009, 23:01
Gaat ie de Eliminations halen met blessure?


Tuurlijk joh, anders vraagt hij gewoon extra gage geld, dat deed hij ook toen hij wel/niet/wel/niet zou vechten in de ArenA. Misschien trappen die Jappen daar wel in, in tegenstelling tot It´s Showtime!!!!!

:thown:

Mephisto
05-08-2009, 00:10
Ik geef een trap na maar wel met blote voetjes ...........


Gr, Jamila:thup:

http://amirhashemi.com/images/qkzla1exixoxsu1i8pgy.jpg

jesselaar
05-08-2009, 01:02
Ik geef een trap na maar wel met blote voetjes ...........


Gr, Jamila:thup:he jamila hoe zit het eigenlijk met de samenwerking met strikeforce?(gezien je vorige post) of denk je gezien m1 ook met strikeforce samen gaat dat die nu meer talenten kans kunnen bieden om door te groeien ?

Rverm
05-08-2009, 02:17
pffffff :D
ben der ruim een weekie tussenuit geweest...veel veranderd is der niet zie ik...:D

dontmindme
05-08-2009, 09:36
Het is jammer dat het gala in Turkije in door gaat, maar zonder Saki was het ook niet echt compleet geweest. Gelukkig vecht Saki gewoon voor de K-1 in Korea en is hij in topvorm. Ik kan niet wachten op de beelden.

Succes Golden Glory.

Gr, Jamila:thup:

ik heb laatst een rings gehaald, ja ik weet het, ik kan het niet betalen maar er moet toch schoongemaakt worden daar beneden.
ontopic, ik las een stukje van Saki, waaruit bleek dat hij de reakties hier op mixfight niet zo positief vond(zachtjes uitgedrukt) je begrijpt toch wel dat jij daar een hand in hebt?
heel veel mensen hier vinden Saki een sympathieke vechter, maar door dit soort berichtgeving van jou kant halen mensen hem naar beneden, alleen om jou tegen te spreken.










ps< ik hoopte dat je was uitgehuwlijkt aan een berg bewoner.



t blijft wishfull thinking:thup:

Zion-Destroyer
07-08-2009, 12:46
Mensen hebben hier op deze forum een duidelijke haat voor Jamila.

Ik volg deze forum al een tijdje maar heb nooit gereageerd.

Volgens mij zit op deze forum teveel gasten die natte dromen hebben over Wilders en co.

Altijd commentaar op Jamila terwijl ze gewoon een bericht doorgeeft. Als zij jammer vind dat een event niet compleet is omdat een bepaald persoon niet aanwezig zal zijn dan mag zij dat vinden!! Ik vind haar uitspraak ook logisch...het zou een belangrijke event worden voor Gokhan Sakhi omdat hij ook voor turkije uitkomt...en dat maakte het toch wel speciaal dat die event dan in Turkije gehouden zou worden...Tuurlijk zijn namen zoals Badr Hari op een event aantrekkelijk maar het zou natuurlijk aantrekkelijker zijn als Gokhan daar ook zou vechten...SNAPBEDOEL?!

En jullie maar ouwehoeren joh...echt lachen!! Jamila is hier een echte vent!!! Zegt gewoon wat ze wilt en klaar...

Jullie moeten hele vergaderingen gaan houden over alles wat zij zegt...tazzz geen life ofzo?

Maar ja zal wel de haat zijn voor een bepaald bevolkingsgroep in Nederland en ook wel jaloezie!

Laat Jamila met rust...richt je op de berichtgeving en niet op de persoon!!

Jamila, mezian schatje...ga zo door...laat ze zien dat er met jou niet te focken valt!! En spreek je uit...WIJ hebben te lang onze mond dichtgehouden in dit land en het is tijd voor onze GLORY ;-)

Thalla

Tony Galento
07-08-2009, 12:53
Mooi Nederlands. Succes met je inburgeringscursus.

Ralph
07-08-2009, 12:54
Owjee... de racismekaart wordt gespeeld! Ben benieuwd wat er nu in deze thread zal gebeuren....

*pakt de popcorn*

dietrik
07-08-2009, 12:57
Pfffff wie heeft het hier over Wilders?

De marocs komen in opstand, enkeltje woestijn dan maar?

Tony Galento
07-08-2009, 12:57
'Zion-Destroyer', we hebben blijkbaar een echte jodenknuppelaar binnen de gelederen.

wrestler_nl
07-08-2009, 13:00
Jamila, mezian schatje...ga zo door...laat ze zien dat er met jou niet te focken valt!! En spreek je uit...WIJ hebben te lang onze mond dichtgehouden in dit land en het is tijd voor onze GLORY ;-)

Thalla

:lol: WTF??

dirk5
07-08-2009, 13:01
wat heeft die berg jou misdaan dat je hem kapot wil hebben?

Rverm
07-08-2009, 13:08
Mensen hebben hier op deze forum een duidelijke haat voor Jamila.

Ik volg deze forum al een tijdje maar heb nooit gereageerd.

Volgens mij zit op deze forum teveel gasten die natte dromen hebben over Wilders en co.

Altijd commentaar op Jamila terwijl ze gewoon een bericht doorgeeft. Als zij jammer vind dat een event niet compleet is omdat een bepaald persoon niet aanwezig zal zijn dan mag zij dat vinden!! Ik vind haar uitspraak ook logisch...het zou een belangrijke event worden voor Gokhan Sakhi omdat hij ook voor turkije uitkomt...en dat maakte het toch wel speciaal dat die event dan in Turkije gehouden zou worden...Tuurlijk zijn namen zoals Badr Hari op een event aantrekkelijk maar het zou natuurlijk aantrekkelijker zijn als Gokhan daar ook zou vechten...SNAPBEDOEL?!

En jullie maar ouwehoeren joh...echt lachen!! Jamila is hier een echte vent!!! Zegt gewoon wat ze wilt en klaar...

Jullie moeten hele vergaderingen gaan houden over alles wat zij zegt...tazzz geen life ofzo?

Maar ja zal wel de haat zijn voor een bepaald bevolkingsgroep in Nederland en ook wel jaloezie!

Laat Jamila met rust...richt je op de berichtgeving en niet op de persoon!!

Jamila, mezian schatje...ga zo door...laat ze zien dat er met jou niet te focken valt!! En spreek je uit...WIJ hebben te lang onze mond dichtgehouden in dit land en het is tijd voor onze GLORY ;-)

Thalla

is goed joh...

RedDawn
07-08-2009, 13:08
Haha.....wat een reactie!

chief108
07-08-2009, 13:09
Jamila is hier een echte vent!!!
:confused:



Laat Jamila met rust...
http://www.hecklerspray.com/wp-content/uploads/2007/09/chris-crocker.jpg


SNAPBEDOEL?!

ehhhh...... :confused:

geweldige eerste post man...
ga zo goor :wink:

NielsN
07-08-2009, 13:11
Wtf...

Cave
07-08-2009, 13:22
'Zion-destroyer', met zo'n naam moet het wel een 15-jarige of iets rond die koers zijn: teveel hormonen, te weinig verstand.

NielsN
07-08-2009, 13:27
Benieuwd wat Bas Boon vindt van deze hulp uit onverwachte hoek. :lol:

dontmindme
07-08-2009, 13:29
'Zion-destroyer', met zo'n naam moet het wel een 15-jarige of iets rond die koers zijn: teveel hormonen, te weinig verstand.


stereotype mocro is al voldoende

chief108
07-08-2009, 13:33
en nou is het weer genoeg geweest kinders..

or I'll bring out the Gimp... ehhhh... Justinian...
met z'n banhammer

http://mirror.servut.us/kuvat/meinung/banhammer.jpg

___RZA___
07-08-2009, 13:34
Whaha wat een idioot... Jamila is een echte vent? Man ik word steeds banger voor hem....

NielsN
07-08-2009, 13:36
Maar nou niet die gast zijn post verwijderen, of hem bannen ofzo, he? Dat gun ik hem niet...

chief108
07-08-2009, 13:39
Maar nou niet die gast zijn post verwijderen, of hem bannen ofzo, he? Dat gun ik hem niet...
nee, maar hou de discussie iig een beetje inhoudelijk ja?

dingen als

'Zion-destroyer', met zo'n naam moet het wel een 15-jarige of iets rond die koers zijn: teveel hormonen, te weinig verstand.


stereotype mocro is al voldoende

dragen niets bij IMHO

Zion-Destroyer
07-08-2009, 13:49
Zie hier de reacties als bewijs van haat voor een bepaalde bevolkingsgroep binnen Nederland.

En dan klagen jullie altijd dat Badr Hari niet onder de vlag van NEDERLAND vecht...DUHHH

Groot gelijk heeft hij...!!
(Ben namelijk ook blij dat hij Peter Aerts een goede pak rammel a la maroc heeft gegeven die die voorlopig niet meer vergeet, ff tussendoor)

en Cave: Zion staat voor apartheid...ik ben daar niet voor, ik heb daar gelukkig wel het verstand voor om te weten dat ik daar niet achter sta. Dus spoel je mond met zeep voordat je over MIJN verstand komt praten terwijl je niet de achterliggende gedachte ervan weet.

De standaard reacties: enkeltje woestijn, inburgerinscursus, mooi nederlands en dergelijke getuigt van de haatgevoelens van de forum gebruikers ten opzichte van een bepaald bevolkingsgroep. Jullie mogen blijven haten en praten maar onmogelijk dat wij jullie zullen verlaten!!

Ik bedank Chief voor zijn objectiviteit.

dirk5
07-08-2009, 14:01
ik ben blij dat Hari niet voor Nederland vecht, zo'n type zie ik liever niet met Nederland geasocieerd.

verder won Aerts al partijen toen Badr zijn linnen doeken nog volscheet, 1 keer van hem winnen is goed maar dan heb je nogsteeds niet zo'n palmares als Peter.

verder ben je niet van de apartheid, maar ik vind dat je beide van je posts aanstuurt op segregation.

oja, en Zion is toch echt een berg

Tony Galento
07-08-2009, 14:10
Zie hier de reacties als bewijs van haat voor een bepaalde bevolkingsgroep binnen Nederland.

En dan klagen jullie altijd dat Badr Hari niet onder de vlag van NEDERLAND vecht...DUHHH

Groot gelijk heeft hij...!!
(Ben namelijk ook blij dat hij Peter Aerts een goede pak rammel a la maroc heeft gegeven die die voorlopig niet meer vergeet, ff tussendoor)

en Cave: Zion staat voor apartheid...ik ben daar niet voor, ik heb daar gelukkig wel het verstand voor om te weten dat ik daar niet achter sta. Dus spoel je mond met zeep voordat je over MIJN verstand komt praten terwijl je niet de achterliggende gedachte ervan weet.

De standaard reacties: enkeltje woestijn, inburgerinscursus, mooi nederlands en dergelijke getuigt van de haatgevoelens van de forum gebruikers ten opzichte van een bepaald bevolkingsgroep. Jullie mogen blijven haten en praten maar onmogelijk dat wij jullie zullen verlaten!!

Ik bedank Chief voor zijn objectiviteit.


Iemand met de nick Zion-Destroyer die over haatgevoelens begint. :lol:

Zion-Destroyer
07-08-2009, 14:16
Beste Dirk,

Dat mag jij vinden...maar als ik een reactie hier lees dat iemand hoopt dat Jamila met een bergbewoner wordt uitgehuwelijkt dan is het 'aansturen op segregation' al veel langer van kracht hier op deze forum. Maar dat is natuurlijk een GEINTJE? toch?!

Zion IS een berg maar STAAT ook voor wat anders...

Zion-Destroyer
07-08-2009, 14:21
Tony Galento, Jochie toch...

Eerst beschuldig je mij van een jodenknuppelaar en daarna vindt je het (volgens mij) grappig dat iemand met de naam Zion-Destroyer over haatgevoelens begint.

Zoals ik al zei: Ik ben niet van de apartheid...niet hier...niet in afrika NERGENS!

Dat jij mij beschuldigt dat ik een jodenknuppelaar ben, is een valse beschuldiging.

Ik heb in tegenstelling tot andere forum gebruikers nog het respect voor mijn medemens! Maak niet uit van wat voor afkomst zij zijn.

Tony Galento
07-08-2009, 14:27
Tony Galento, Jochie toch...

Eerst beschuldig je mij van een jodenknuppelaar en daarna vindt je het (volgens mij) grappig dat iemand met de naam Zion-Destroyer over haatgevoelens begint.

Zoals ik al zei: Ik ben niet van de apartheid...niet hier...niet in afrika NERGENS!

Dat jij mij beschuldigt dat ik een jodenknuppelaar ben, is een valse beschuldiging.

Ik heb in tegenstelling tot andere forum gebruikers nog het respect voor mijn medemens! Maak niet uit van wat voor afkomst zij zijn.

Wat zou je zeggen van de nick Mekka-Destroyer, vind je dat ook respectvol?

En ik veeg m'n reet af met respect. Het zijn altijd dezelfde idioten met het IQ van een ondermaatse dadel die daar over beginnen.

Glen
07-08-2009, 14:30
Ik zeg: Hairobervator heeft een nieuw ingangetje gevonden??

snip83
07-08-2009, 14:42
zozo gezellig hier

Zion-Destroyer
07-08-2009, 14:43
Mekka-Destroyer en Zion-Destroyer

Zijn 2 verschillende dingen....ik heb het hier over apartheid. Heeft niks te maken met die berg.

Je hebt het over idioten...in deze thread heb jij al 4x gereageerd op mij laten wij even kijken hoe jij reageert:

Mooi Nederlands. Succes met je inburgeringscursus. 07-08-2009 11:57 Tony Galento 'Zion-Destroyer', we hebben blijkbaar een echte jodenknuppelaar binnen de gelederen.
07-08-2009 13:27

Tony Galento

Wat zou je zeggen van de nick Mekka-Destroyer, vind je dat ook respectvol?

En ik veeg m'n reet af met respect. Het zijn altijd dezelfde idioten met het IQ van een ondermaatse dadel die daar over beginnen.


Iemand die zijn reet afveegt met respect heeft volgens mij nog minder IQ dan een ondermaatse dadel. Als je geen respect kan opbrengen moet je ook niet op een forum komen maatje...want daar heb je met mensen te maken en ook vooral niet in de ring gaan staan. Ik zal er maar gelijk bij zeggen dat Badr Hari destijds fout heeft gehandeld tegen Bonjasky voordat ik gelijk weer van die standaard verwijzingen krijg.

En misschien is het moeilijk voor jou om respect op te brengen van achter jouw beeldschermpje, maar misschien moet je dat toch maar even proberen.

MVG,

ZION-DESTROYER

Wiseguy
07-08-2009, 14:46
Reps voor zion-destroyer.

Je hebt gelijk kerel.

snip83
07-08-2009, 14:47
Ik zal er maar gelijk bij zeggen dat Badr Hari destijds fout heeft gehandeld tegen Bonjasky voordat ik gelijk weer van die standaard verwijzingen krijg.




was volgens mij niet alleen tegen bonjasky dat ie zich in of buiten de ring geweldadig en agressief heeft gedragen...

ik trek in deze discussie voor niemand partij, maar ben het wel mee eens dat mensen blij zijn dat badr voor marokko vecht en niet voor NL

NielsN
07-08-2009, 14:48
Mekka-Destroyer en Zion-Destroyer

Zijn 2 verschillende dingen....ik heb het hier over apartheid. Heeft niks te maken met die berg.

Je hebt het over idioten...in deze thread heb jij al 4x gereageerd op mij laten wij even kijken hoe jij reageert:

Mooi Nederlands. Succes met je inburgeringscursus. 07-08-2009 11:57 Tony Galento 'Zion-Destroyer', we hebben blijkbaar een echte jodenknuppelaar binnen de gelederen.
07-08-2009 13:27

Tony Galento

Wat zou je zeggen van de nick Mekka-Destroyer, vind je dat ook respectvol?

En ik veeg m'n reet af met respect. Het zijn altijd dezelfde idioten met het IQ van een ondermaatse dadel die daar over beginnen.


Iemand die zijn reet afveegt met respect heeft volgens mij nog minder IQ dan een ondermaatse dadel. Als je geen respect kan opbrengen moet je ook niet op een forum komen maatje...want daar heb je met mensen te maken en ook vooral niet in de ring gaan staan. Ik zal er maar gelijk bij zeggen dat Badr Hari destijds fout heeft gehandeld tegen Bonjasky voordat ik gelijk weer van die standaard verwijzingen krijg.

En misschien is het moeilijk voor jou om respect op te brengen van achter jouw beeldschermpje, maar misschien moet je dat toch maar even proberen.

MVG,

ZION-DESTROYER

Het zit je wel hoog, he?

Tony Galento
07-08-2009, 14:49
Mekka-Destroyer en Zion-Destroyer

Zijn 2 verschillende dingen....ik heb het hier over apartheid. Heeft niks te maken met die berg.

Je hebt het over idioten...in deze thread heb jij al 4x gereageerd op mij laten wij even kijken hoe jij reageert:

Mooi Nederlands. Succes met je inburgeringscursus. 07-08-2009 11:57 Tony Galento 'Zion-Destroyer', we hebben blijkbaar een echte jodenknuppelaar binnen de gelederen.
07-08-2009 13:27

Tony Galento

Wat zou je zeggen van de nick Mekka-Destroyer, vind je dat ook respectvol?

En ik veeg m'n reet af met respect. Het zijn altijd dezelfde idioten met het IQ van een ondermaatse dadel die daar over beginnen.


Iemand die zijn reet afveegt met respect heeft volgens mij nog minder IQ dan een ondermaatse dadel. Als je geen respect kan opbrengen moet je ook niet op een forum komen maatje...want daar heb je met mensen te maken en ook vooral niet in de ring gaan staan. Ik zal er maar gelijk bij zeggen dat Badr Hari destijds fout heeft gehandeld tegen Bonjasky voordat ik gelijk weer van die standaard verwijzingen krijg.

En misschien is het moeilijk voor jou om respect op te brengen van achter jouw beeldschermpje, maar misschien moet je dat toch maar even proberen.

MVG,

ZION-DESTROYER

Geef mij eens één goede reden waarom ik respect voor jou zou moeten hebben.

Vanwege je intellect?

Vanwege je taalvaardigheid?

Vanwege je respectvolle opmerking over de partij tussen Aerts en Hari?

Vertel het me maar, zoon van een neef en nicht.

Ger Maan
07-08-2009, 15:01
Fantastisch om te zien hoe iemand in 6 berichten evolueert van beginneling in de Nederlandse taal tot expert.

Hup Mixfight !

Zion-Destroyer
07-08-2009, 15:04
Tony Galento,

Het moet niet...als je het niet wilt dan weet ik ook in welke categorie van Normen en Waarden jij valt.

Het gaat mij erom dat er met elkaar normaal gesproken wordt tegen elke forum member ONGEACHT AFKOMST. Ik vind het goed van je dat je zo een grote mond hebt van achter je beeldscherm.

Hopelijk treden de MODERATORS hier correct op door jou een waarschuwing te geven over je opmerkingen dat ik een zoon ben van een neef en een nicht, een jodenknuppelaar en allerlei andere valse aantijgingen. Ik voel mij zeer beledigd door deze opmerkingen.

En echt...je ziet de haat bij bepaalde mensen echt naar boven komen.

Ze kunnen het niet over de topic hebben maar gaan de man aanvallen!! Teken van zwakte en onbekwaamheid en dat is wat ik heel de tijd zie HOE men tegen Jamila praat.

En NielsN het zit mij zeker HOOG! Verder nog vragen?

Vrede zij met u!

Tony Galento
07-08-2009, 15:07
Tony Galento,

Het moet niet...als je het niet wilt dan weet ik ook in welke categorie van Normen en Waarden jij valt.

Het gaat mij erom dat er met elkaar normaal gesproken wordt tegen elke forum member ONGEACHT AFKOMST. Ik vind het goed van je dat je zo een grote mond hebt van achter je beeldscherm.

Hopelijk treden de MODERATORS hier correct op door jou een waarschuwing te geven over je opmerkingen dat ik een zoon ben van een neef en een nicht, een jodenknuppelaar en allerlei andere valse aantijgingen. Ik voel mij zeer beledigd door deze opmerkingen.

En echt...je ziet de haat bij bepaalde mensen echt naar boven komen.

Ze kunnen het niet over de topic hebben maar gaan de man aanvallen!! Teken van zwakte en onbekwaamheid en dat is wat ik heel de tijd zie HOE men tegen Jamila praat.

En NielsN het zit mij zeker HOOG! Verder nog vragen?

Vrede zij met u!

Het was mijn bedoeling ook om je te beledigen.

Groetjes aan Jamila.

snip83
07-08-2009, 15:08
Het gaat mij erom dat er met elkaar normaal gesproken wordt tegen elke forum member ONGEACHT AFKOMST. Ik vind het goed van je dat je zo een grote mond hebt van achter je beeldscherm.



poging de moderators voor je te winnen?

Zion-Destroyer
07-08-2009, 15:14
Ik denk dat de MODERATORS het werk uit handen is genomen aangezien hier een bekentenis is gegeven door Tony Galento dat met zijn post het de bedoeling was dat hij mij zou beledigen.

07-08-2009 14:07 Tony Galento
Het was mijn bedoeling ook om je te beledigen.

Groetjes aan Jamila.

Wat staat er op het beledigen van mede forum gebruikers, moderators?

Ik probeer hier helemaal niemand voor me te winnen, snippie!

Het gaat mij erom dat hier normaal gecommuniceerd wordt met elkaar, that's it.

Gaan jullie nou niet teveel assumptions maken...stick to the facts!!!

Tony Galento
07-08-2009, 15:15
Ik denk dat de MODERATORS het werk uit handen is genomen aangezien hier een bekentenis is gegeven door Tony Galento dat met zijn post het de bedoeling was dat hij mij zou beledigen.

07-08-2009 14:07 Tony Galento
Het was mijn bedoeling ook om je te beledigen.

Groetjes aan Jamila.

Wat staat er op het beledigen van mede forum gebruikers, moderators?

Ik probeer hier helemaal niemand voor me te winnen, snippie!

Het gaat mij erom dat hier normaal gecommuniceerd wordt met elkaar, that's it.

Gaan jullie nou niet teveel assumptions maken...stick to the facts!!!

Wat een clown. :lol:

RedDawn
07-08-2009, 15:15
Zou me niks verbazen als Jamilla en Zion dezelfde persoon zijn.....

NielsN
07-08-2009, 15:23
Zou me niks verbazen als Jamilla en Zion dezelfde persoon zijn.....

Mij wel.

jesselaar
07-08-2009, 15:26
Mensen hebben hier op deze forum een duidelijke haat voor Jamila.

Ik volg deze forum al een tijdje maar heb nooit gereageerd.

Volgens mij zit op deze forum teveel gasten die natte dromen hebben over Wilders en co.

Altijd commentaar op Jamila terwijl ze gewoon een bericht doorgeeft. Als zij jammer vind dat een event niet compleet is omdat een bepaald persoon niet aanwezig zal zijn dan mag zij dat vinden!! Ik vind haar uitspraak ook logisch...het zou een belangrijke event worden voor Gokhan Sakhi omdat hij ook voor turkije uitkomt...en dat maakte het toch wel speciaal dat die event dan in Turkije gehouden zou worden...Tuurlijk zijn namen zoals Badr Hari op een event aantrekkelijk maar het zou natuurlijk aantrekkelijker zijn als Gokhan daar ook zou vechten...SNAPBEDOEL?!

En jullie maar ouwehoeren joh...echt lachen!! Jamila is hier een echte vent!!! Zegt gewoon wat ze wilt en klaar...

Jullie moeten hele vergaderingen gaan houden over alles wat zij zegt...tazzz geen life ofzo?

Maar ja zal wel de haat zijn voor een bepaald bevolkingsgroep in Nederland en ook wel jaloezie!

Laat Jamila met rust...richt je op de berichtgeving en niet op de persoon!!

Jamila, mezian schatje...ga zo door...laat ze zien dat er met jou niet te focken valt!! En spreek je uit...WIJ hebben te lang onze mond dichtgehouden in dit land en het is tijd voor onze GLORY ;-)

Thalla


jamilla is gewoon een protege van dr vriendje niet meer en niet minder
en zoals ik het zie hebben we hier te te maken met een nieuw stuur
DE BERICHTGEVING IS IN IEDER GEVAL ZONDER GLORY EN GA VOORAL ZO DOOR MET DIT HOGE IQ ps vraag even aan jamila hoe het nou zit met strikeforce en de samenwerking ,ik denk dat jullie werkwijze en berichtgeving meer bij de ufc past nou veel glory en veel s6 met het ontwikkelen en plaatsen van nieuwe talenten doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

snip83
07-08-2009, 15:27
Ik probeer hier helemaal niemand voor me te winnen, snippie!

Het gaat mij erom dat hier normaal gecommuniceerd wordt met elkaar, that's it.

Gaan jullie nou niet teveel assumptions maken...stick to the facts!!!

Garcia
07-08-2009, 15:27
Ik zeg slotje, gaat weer nergens over...

Maar heb me prima vermaakt tijdens het lezen ervan.

dietrik
07-08-2009, 15:28
Die jodenhater gaat met zo'n nickname en met zo'n eerste post gelijk in de aanval om vervolgens in de slachtoffer rol te kruipen. Mooie boel, reps voor tony.

NielsN
07-08-2009, 15:29
En NielsN het zit mij zeker HOOG! Verder nog vragen?



Dat dacht ik al. :)

Nog twee vragen:


WIJ hebben te lang onze mond dichtgehouden in dit land en het is tijd voor onze GLORY

1) Waarom denk je dat je voor alle Marokkanen (daar hebben we het hier toch over?) mag spreken?
2) En wat denk je hiermee te bereiken?


(btw, beetje tijd voor offtopic, of niet?)

snip83
07-08-2009, 15:30
Die jodenhater gaat met zo'n nickname en met zo'n eerste post gelijk in de aanval om vervolgens in de slachtoffer rol te kruipen. Mooie boel, reps voor tony.

x2!!

NielsN
07-08-2009, 15:34
Ik zeg slotje, gaat weer nergens over...

Maar heb me prima vermaakt tijdens het lezen ervan.

Nee, man, dat vind ik altijd zo zonde... Als die gast wat op zijn lever heeft, waarom mag hij dat dan niet spuien in de offtopic?

Het is niet dat individuen zwart gemaakt worden, ofzo (=goede reden voor een slotje, IMHO).

Tony Galento
07-08-2009, 15:38
Idioten hebben ook recht op een mening.

Zion-Destroyer
07-08-2009, 15:46
RedDawn:
Ik ben Jamila niet

Jesselaar:
Ik ken Jamila zelf niet dus je zal het zelf aan haar moeten vragen over samenwerkingen en dergelijke. Ik weet daar NIKS van af.

Garcia:
Jammer dat de Mixfight Calendar Manager deze beledigingen als 'gaat weer nergens over' omschrijft. Zou het ook zo zijn als IK met zulke aantijgingen zou komen?

Dietrik:
Ik ben geen jodenhater, waar heb je dat vandaan? Ik heb respect voor iedereen in tegenstelling tot andere mensen hier op het forum. Ik kruip totaal niet in me slachtoffer rol...Ik heb een normale statement gemaakt dat iedereen met respect met elkaar moet omgaan en daarbij heb ik als voorbeeld Jamila toevallig genomen. Ik ben geen slachtoffer van niemand Dietrik.

NielsN:
Zoals ik al zei, STICK TO THE FACTS!!! Wie zegt dat ik hier voor de Marokkanen spreek?! Dat is jouw eigen invulling want je vraagt ook zo leuk onschuldig tussen twee haakjes "(daar hebben we het hier toch over?)". Dus je hebt al iets aangenomen zonder het zeker te weten?!

Wat ik hiermee denk te bereiken is dat er sommige forumleden hier met hun botte kop met respect gaan praten tegen alle forumleden ongeacht afkomst. En dat kost mij zeker niet teveel tijd...Tijd zat!

Tony Galento
07-08-2009, 15:49
RedDawn:
Ik ben Jamila niet

Jesselaar:
Ik ken Jamila zelf niet dus je zal het zelf aan haar moeten vragen over samenwerkingen en dergelijke. Ik weet daar NIKS van af.

Garcia:
Jammer dat de Mixfight Manager Calendar deze beledigingen als 'gaat weer nergens over' omschrijft. Zou het ook zo zijn als IK met zulke aantijgingen zou komen?

Dietrik:
Ik ben geen jodenhater, waar heb je dat vandaan? Ik heb respect voor iedereen in tegenstelling tot andere mensen hier op het forum. Ik kruip totaal niet in me slachtoffer rol...Ik heb een normale statement gemaakt dat iedereen met respect met elkaar moet omgaan en daarbij heb ik als voorbeeld Jamila toevallig genomen. Ik ben geen slachtoffer van niemand Dietrik.

NielsN:
Zoals ik al zei, STICK TO THE FACTS!!! Wie zegt dat ik hier voor de Marokkanen spreek?! Dat is jouw eigen invulling want je vraagt ook zo leuk onschuldig tussen twee haakjes "(daar hebben we het hier toch over?)". Dus je hebt al iets aangenomen zonder het zeker te weten?!

Wat ik hiermee denk te bereiken is dat er sommige forumleden hier met hun botte kop met respect gaan praten tegen alle forumleden ongeacht afkomst. En dat kost mij zeker niet teveel tijd...Tijd zat!

Dat begrijp ik. :lol:

Garcia
07-08-2009, 15:54
RedDawn:


Garcia:
Jammer dat de Mixfight Calendar Manager deze beledigingen als 'gaat weer nergens over' omschrijft. Zou het ook zo zijn als IK met zulke aantijgingen zou komen?



Het gaat idd nergens over. Deze discussie gaat niet meer over kickboxen of mma dus hoort het niet meer in deze rubriek thuis. Ik zou zeggen, start een nieuwe post in het off-topic gedeelte of in de Pit en ga daar maar helemaal los, dan hoor je mij niet.

En ga het aub niet op jou betrekken want ik praat over het algemeen zonder JOU of iemand anders aan te wijzen.

Dus nogmaals, stop deze discussie en als je hiermee verder wilt, start dan een nieuwe post in de Offtopic sectie of in de Pit. En dit geldt dus voor iedereen ;)

Back on topic!!

dietrik
07-08-2009, 15:57
Zoals je natuurlijk zelf wel weet is "zionisme"is afgeleid van de term "zion" en als je daar destroyer aan toevoegd trek ik conclusies.

NielsN
07-08-2009, 16:08
NielsN:
Zoals ik al zei, STICK TO THE FACTS!!! Wie zegt dat ik hier voor de Marokkanen spreek?! Dat is jouw eigen invulling want je vraagt ook zo leuk onschuldig tussen twee haakjes "(daar hebben we het hier toch over?)". Dus je hebt al iets aangenomen zonder het zeker te weten?!

Wat ik hiermee denk te bereiken is dat er sommige forumleden hier met hun botte kop met respect gaan praten tegen alle forumleden ongeacht afkomst. En dat kost mij zeker niet teveel tijd...Tijd zat!

Aannames... :whistling:

Wie zijn die 'bepaalde bevolkingsgroepen' dan? Ben ik ineens heel benieuwd naar...

O, enne... mission failed. Big time.

NielsN
07-08-2009, 16:10
Back on topic!!

:lol:

Er is helemaal geen topic... Er was een triomfantelijke post van Jamila, even later waren er triomfantelijke posts van GG haters, en nu... is er dit...

Zion-Destroyer
07-08-2009, 16:16
I love knockouts:
Dat je zegt dat bij haar berichtgeving meestal iets erachter schuilt geeft nog niet iedereen hier de reden om haar onrespectvol te benaderen

Ik heb ook niet iedereen beschuldigd van haat, ik richt me tot de mensen die zich aangesproken voelen en zich schuldig maken aan dit soort feiten.

En jammer dat jij dat niet ziet hoe de sympathie voor Wilders en de antipathie jegens Jamila met elkaar in relatie staan, ik kan die link wel leggen. Kijk maar naar bepaalde uitspraken van mensen hier dat zegt al genoeg.

Wat ik heb gelezen is dat er niet echt vaak INHOUDELIJK kritiek op Jamila gegeven wordt in 1e instantie. Het is altijd van: Ohw hebben we haar weer...Jamila is dit en dat, geen respect man!!! Wat denk jij...dat zij op deze manier op jullie wilt gaan reageren...ik zou het vertikken...ik ben geen hond!! Wat denk je nou?! Komen mensen tegen haar zeggen: ja ik hoop dat je wordt uitgehuwelijkt aan een bergbewoner!

En wat praat jij over haat voor een bevolkingsgroep en daarna apart stellen van Nederland?! Je doet net alsof ik daar voor verantwoordelijk ben?! Nee meneer die haat voor de bevolkingsgroep is er al op dit forum (wat ik ook heb aangegeven) en het apart stellen is al gedaan. Ik benoem het alleen. Ik wil totaal niet als Nederlander gezien worden en ook al is iemand GEEN NEDERLANDER of wilt hij NIET ALS NEDERLANDER GEZIEN worden dan nog MOET er respect zijn. Duidelijk?

Dietrik:
Je kan conclusies trekken maar niet iemand vals beschuldigen. Jouw conclusies wil niet zeggen dat je iemand gelijk als 'een jodenhater' kan bestempelen.

Zion-Destroyer
07-08-2009, 16:21
Aannames... :whistling:

Wie zijn die 'bepaalde bevolkingsgroepen' dan? Ben ik ineens heel benieuwd naar...

O, enne... mission failed. Big time.

Ohw ja Mission failed big time? 14 mensen die op dit moment 15.20 uur naar deze thread zitten te kijken. Zo zie je maar dat dit wel degelijk speelt bij mensen!

enne Aannames moet je niet doen joh...ga uit van de facts dan weet je precies waar je aan toe bent. Vooral als je uitspraken doet dan moet je op de hoogte zijn van de facts.

NielsN
07-08-2009, 16:24
Ohw ja Mission failed big time? 14 mensen die op dit moment 15.20 uur naar deze thread zitten te kijken. Zo zie je maar dat dit wel degelijk speelt bij mensen!

enne Aannames moet je niet doen joh...ga uit van de facts dan weet je precies waar je aan toe bent. Vooral als je uitspraken doet dan moet je op de hoogte zijn van de facts.


En al die mensen heb jij overtuigd! Goed zo!

Welke bevolkingsgroepen bedoel je nou? Wie zijn 'wij'?

dietrik
07-08-2009, 16:29
Aannames? BB?

oliebol
07-08-2009, 16:30
zat ik ook aan te denken idd:p wel toevallig dat er elke keer dat Jamila door iemand aangevallen word een nieuw account ineens registreerd en dat diegene al langer mee las maar het nu zat was ofzo.:lol:

Zion-Destroyer
07-08-2009, 16:56
I love knockouts:

In deze thread heb ik alleen maar met respect gesproken. Ik heb niemand persoonlijk aangevallen of iets in die richting.

en dat mensen naar deze topic kijken zegt inderdaad niet dat die mensen het met mij eens zijn. Maar dat heb ik ook niet gezegd dus wat probeer je duidelijk te maken?! Ik zei dat het wel bij mensen speelt. En dat er niet veel mensen met mij eens zijn hier is natuurlijk logisch?!

Ik maak me zeker druk...dat jij niet veel te maken hebt met dit soort dingens in de grote boze buitenwereld is jouw ding. Maar er zijn mensen zoals Jamila en ik die elke dag dit soort dingens moeten aanhoren. Ik ken haar niet PERSOONLIJK maar kan wel die link leggen. Als jij dat niet kan dan is dat omdat je dat zelf niet wilt.

Als mensen weten dat iets mission impossible is? Geeft het jou dan het recht om iemand te beledigen of iets dergelijks?! NEE!! Jullie moeten blij wezen dat zij jullie nog over bepaalde dingen op de hoogte houdt!! Dus niks te maken met mensen die al moe zijn en bullshit...dan reageren ze maar niet!

Als jij voorbeelden wilt dan moet je deze thread goed doorspitten en zal je vele reacties tegenkomen. Dat is jouw huiswerk niet de mijne.

Ik heb iedereen met respect benaderd!!

chief108
07-08-2009, 17:01
crap...

wist wel dat ik jullie niet ff een middagje alleen kon laten :twak:
het is dat ik lekker gezwommen heb en een heeeeerlijk koud biertje heb anders had ik de banhammer wel ff opgegraven

/thread
(voorlopig, misschien knal ik er zo ook nog wel een paar infractions tegenaan)