PDA

View Full Version : Dana White quotes mbt Fedor



MMA Fan
31-07-2009, 23:01
Well called dana

White indicating they bent over backwards to get the Fedor deal done but couldn't budge on the co-promotion. Says full background checks, etc., would need to be done for any co-promoters because of the gaming license held by the Fertittas.

White said everything that was a sticking point in the past with Fedor they fixed outside of the co-promotion.

White: "I wasn't a **** at all in these negotiations. I was the nicest Dana ever."

White: "We gave on everything to make this fight happen."

White is getting fired up now about the Fedor negotiations.

White says the offer to Fedor is still on the table.

White: "We've done deals with the best fighters in the world over the past 10 years."

White is getting very, very upset right now. "He can go fight in fu----- sambo every Thursday night if he wants to." Says he offered Fedor an "assload" of money.


I luv it when he gets angry

MMA Fan
31-07-2009, 23:02
"fedor can go **** sambo every thursday night if he wants"

:lol: :thup:

PinPoint
31-07-2009, 23:03
dus

weks
31-07-2009, 23:51
sja
voor mij hoeft t niet
ga je toch ergens anders vechten tegen no namers ofzo
jammer maar helaas

Mack
01-08-2009, 00:11
Tja...je kunt zeggen wat je wilt over White. Maar het lijkt alsof hij het toch echt geprobeerd heeft. Fedor's management gaat er volgens mij voor zorgen dat hij een jaar niet vecht, uit z'n ritme raakt en dan verliest. Het wordt tijd dat hij z'n management ontslaat.

ZanZaiZuk
01-08-2009, 02:18
Dana White heeft volgens mij ook echt een hart voor de sport, ik heb respect dat hij niet boven fedor wil staan en hem nog altijd een contract wil aanbieden. M-1 ziet het puur zakelijk :thown:

bigboz
01-08-2009, 02:33
Je kan hier uit opmaken dat dana erg teleurgesteld is dat het niet doorgaat.

Vind ook jammer dat M-1 zo moeilijk doet -_-

Hiermee worden geruchten sterker met als:

Fedor is bang voor Lesnar etc.

Hoewel ik dat vette bullshit vind Fedor is en blifjt nog wel even de beste !

new_world_order
01-08-2009, 04:12
Er bestaat altijd een kans om te verliezen (lucky punch), zelfs voor Fedor.

Als je tegen brock vecht met zijn gewicht, kracht, xxxxl gloves, dan is die kans net even iets groter dan normaal.

Wat nou als fedor in z'n eerste partij KO gaat tegen brock, en daarna 4 partijen kannonen voer krijgt. Dan is z'n marktwaarde wel behoorlijk gedaalt. en dat wil M-1 natuurlijk niet met hun boegbeeld.

123trisweat
01-08-2009, 09:17
even toch een tegengeluid. D. White is en blijft een Amerikaanse Zakenman. Met amerikaans bedoel ik met, al mijn vooroordelen snel, goed pratend, glad en altijd lachend. Zakenman spreekt voor zich natuurlijk en ik ben erg benieuwd wat Fedor's kant moest "geven". Want in de conference call/quotes hoor je alleen hoe gul the UFC is..............yeah right...........net als dat elk main event het gevecht is waar de fans op zitten te wachten....elk vechter de beste vechter is, check de opbouw van de countdown's maar es.....(in de trant van "oh you look beautiful" waar wij zeggen "hee hoe gaat het").

Anyway, zakelijk gezien ben ik o.a. benieuwd
- of fedor zijn EA deal moest afkopen
- co-promo voor elke UFC gold of alleen voor de UFC waar Fedor aan mee zou doen
- contracten van mousasi, yvel (gewoon onder M-1??)

Ik hoop echt dat Fedor weer gaat vechten tegen yes-names. Fedor - Barnett is natuurlijk nog steeds mogelijk in Japan ;)

NielsN
01-08-2009, 09:54
Dana White heeft volgens mij ook echt een hart voor de sport, ik heb respect dat hij niet boven fedor wil staan en hem nog altijd een contract wil aanbieden. M-1 ziet het puur zakelijk :thown:

:rotflmao:


even toch een tegengeluid. D. White is en blijft een Amerikaanse Zakenman. Met amerikaans bedoel ik met, al mijn vooroordelen snel, goed pratend, glad en altijd lachend. Zakenman spreekt voor zich natuurlijk en ik ben erg benieuwd wat Fedor's kant moest "geven". Want in de conference call/quotes hoor je alleen hoe gul the UFC is..............yeah right...........net als dat elk main event het gevecht is waar de fans op zitten te wachten....elk vechter de beste vechter is, check de opbouw van de countdown's maar es.....(in de trant van "oh you look beautiful" waar wij zeggen "hee hoe gaat het").

Anyway, zakelijk gezien ben ik o.a. benieuwd
- of fedor zijn EA deal moest afkopen
- co-promo voor elke UFC gold of alleen voor de UFC waar Fedor aan mee zou doen
- contracten van mousasi, yvel (gewoon onder M-1??)

Ik hoop echt dat Fedor weer gaat vechten tegen yes-names. Fedor - Barnett is natuurlijk nog steeds mogelijk in Japan ;)

Helemaal mee eens!

iconian
01-08-2009, 11:06
Er bestaat altijd een kans om te verliezen (lucky punch), zelfs voor Fedor.

Als je tegen brock vecht met zijn gewicht, kracht, xxxxl gloves, dan is die kans net even iets groter dan normaal.

Wat nou als fedor in z'n eerste partij KO gaat tegen brock, en daarna 4 partijen kannonen voer krijgt. Dan is z'n marktwaarde wel behoorlijk gedaalt. en dat wil M-1 natuurlijk niet met hun boegbeeld.

een Lucky punch hoef je bij lesnar het minst bang voor te zijn, zijn lijf is uitermate ongeschikt voor boksen, meer op spieren en massa gericht dan op krachtig stoten. Souplesse van spieren en schouders om een goede snelle punch te ontwikkelen ontbreekt. Daarbij is zijn bokswerk belabberd en doet hij zn ogen dicht en loopt hij met zn handen laag weg van zn tegenstander als iemand hem slaat.

NielsN
01-08-2009, 11:12
een Lucky punch hoef je bij lesnar het minst bang voor te zijn, zijn lijf is uitermate ongeschikt voor boksen, meer op spieren en massa gericht dan op krachtig stoten. Souplesse van spieren en schouders om een goede snelle punch te ontwikkelen ontbreekt. Daarbij is zijn bokswerk belabberd en doet hij zn ogen dicht en loopt hij met zn handen laag weg van zn tegenstander als iemand hem slaat.

Hij had Herring anders goed te pakken.

iconian
01-08-2009, 11:16
Hij had Herring anders goed te pakken.

niet zo goed als fedor :box:

Mickey
01-08-2009, 11:40
Toevallig had ik het hier gister nog over met iemand. Dit is gewoon een nadeel als een sport mainstream begint te worden. Mensen worden plots hebberig. Dit gaat niet meer over sport maar over ijskoude pegels.

Tis een beetje als dat gedoe over topsalarissen in Nederland wat mij betreft..
Ik snap dat gezeur niet van mensen die steen en been klagen dat ze nu nog maar 3 miljoen verdienen in plaats van 4.

MB667
01-08-2009, 12:02
Ik snap dat gezeur niet van mensen die steen en been klagen dat ze nu nog maar 3 miljoen verdienen in plaats van 4.

tis voor mij gewoon een principe kwestie mickey... eerst verdiende ik 4, nu nog maar 3. veels te weinig!!!!

Rougemonkey
01-08-2009, 12:36
Fedor is bang voor niemand. Hij is gewoon een rustige, nuchtere dude, die geen zin heeft in het amerikaanse aanstel sfeertje rondom de UFC.

123trisweat
01-08-2009, 12:55
tis voor mij gewoon een principe kwestie mickey... eerst verdiende ik 4, nu nog maar 3. veels te weinig!!!!

en vergeet niet dat Fedor een hypotheek heeft op basis van een inkomen van 4 miljoen plus en niet van 3 miljoen

check: www.fedors-masion.ru
(http://www.yougotrickrolled.com/)

Tony Galento
01-08-2009, 13:42
Laat Dana eerst maar eens vertellen hoeveel die shitload of money is die hij zegt te hebben geboden. Normaal is het niet zo'n veelgever, en Fedor en Finkelstein hebben duidelijk verklaard dat het minder was dan dat Affliction uitkeerde.

MJOKKIE
01-08-2009, 14:21
Volgens mij is Finkelstein ook een zakenman. Een Russische zakenman.

Zou Dana iets suggereren met die backgroundcheck?

NielsN
01-08-2009, 14:25
Volgens mij is Finkelstein ook een zakenman. Een Russische zakenman.

Zou Dana iets suggereren met die backgroundcheck?

Goed punt.

NielsN
01-08-2009, 17:05
niet zo goed als fedor :box:

Net nog even terug gekeken... Allebei erg entertaining! Herring is er erg goed in om in elkaar gerost te worden. :thup:

Het grote verschil is dat Fedor staand geen stoot heeft uitgedeeld, terwijl Lesnar er binnen tien seconden een gezichtsverbrijzelende dreun op had zitten...

Ik vind dat trouwens echt een hele mooie stoot, die hij daar maakt: hij faket met links en haalt flitsend snel en dreunend hard uit met rechts. Echt prachtig! Exit btw, de spier&massa-theorie...

iconian
01-08-2009, 20:21
Net nog even terug gekeken... Allebei erg entertaining! Herring is er erg goed in om in elkaar gerost te worden. :thup:

Het grote verschil is dat Fedor staand geen stoot heeft uitgedeeld, terwijl Lesnar er binnen tien seconden een gezichtsverbrijzelende dreun op had zitten...

Ik vind dat trouwens echt een hele mooie stoot, die hij daar maakt: hij faket met links en haalt flitsend snel en dreunend hard uit met rechts. Echt prachtig! Exit btw, de spier&massa-theorie...

http://i64.photobucket.com/albums/h182/bgddykwl/Lesnar.gif
deze zit er goed op idd, al verras je daar geen boxer mee. Bob sapp zei ook ooit s dat hij geen directes kon gooien, en net als lesnar worden het dan vaak haymakers waar niet vanuit de schouder snelheid kan worden gegenereerd en het lichaam eigenlijk in de weg zit.

afijn :p zolang dit soort jongens kampioen kunnen worden hoef je voor boksen vooralsnog geen xxxl postuur te hebben:
http://static.boxrec.com/wiki/thumb/c/ca/Ruslan_Chagaev1.jpg/225px-Ruslan_Chagaev1.jpg