PDA

View Full Version : Nog boeiender, nog spectaculairder.....



evita
03-08-2009, 12:02
Akkoord met Innocent
en Richael Hersisia
voor 26 okt in Carre

Verheugend nieuws van het Ben Bril Memorial front. Hou maandag 26 oktober beslist vrij en aarzel niet kaarten bij het Koninklijk theater Carre vanaf 1 september te bestellen. Het boksfeest van het jaar heeft gisteren contracten voorgelegd aan Innocent Anyanwu, de karaktervoller held van 2008, en aan Richel Hersisia, de Haagse zwaargewicht, die al dertig keer als winnaar uit de ring stapte. Met beide coryfeen is een akkoord bereikt voor een optreden in de derde Ben Bril Memorial. Ook hun opzienbarende tegenstanders en de rest van het programma zullen u, als trouwe boksliefhebber, verrassen, omdat de professionele organisatie er al druk mee bezig is. Uiteraard houden we u nauwgezet op de hoogte en dat zult u onder andere merken aan het luxe magazine van 32 pagina's, dat vanaf 1 augustus overal ter inzage zal liggen bij alle boks- en sportclubs in den lande.

Hans de Bruijn
Event-manager
06-55342277

B3 lik3 M3
03-08-2009, 12:06
verplaatst..

HUNTER
03-08-2009, 12:09
klinkt goed!

ik ga m alvast even vrijhouden!

Charlotte
24-11-2009, 22:48
-Ik ben inderdaad wel met Vista bezig, zoals ik destijds ook met XP bezig was. Ben niet voor niets nog steeds hier bij ieX.-Verkiezingen, sterk gevolgd, denk dat cda/pvda/cu wel een aardige combinatie is. Hoge irritatiefactor bij die kerel van groenlinks, vendrik ofzo en pechtold. Wat een zeikstralen.-Dual Core, nee ik heb een pentium 4, wel met hyperthreading en natuurlijk x64. Ook natuurlijk draai ik 64 bits Vista.