PDA

View Full Version : M-1 and Fedor officially join forces with Strikeforce



Marco (scheids)
03-08-2009, 19:49
Below is a copy of today’s ground-breaking announcement that former PRIDE heavyweight champion Fedor Emelianenko has signed with Strikeforce…

After a week of intense negotiations and speculation, the hottest topic of discussion in the professional fight world has come to a head as the world’s number one heavyweight and most sought after mixed martial arts (MMA) champion Fedor “The Last Emperor” Emelianenko has signed a historic, multi-fight agreement that will see him headline mega-events co-promoted by world championship promotions STRIKEFORCE and M-1 Global.
Emelianenko, known globally as Fedor, will make his premium television debut this Fall when his first fight under the new agreement airs live on SHOWTIME®. Up until now, Emelianenko’s live fights have aired exclusively on pay-per-view in the United States.
“I am looking forward to going back to work and fighting at the highest level,” said the 33-year-old Emelianenko. During his nine year professional fight career, which included a four and a half year stay with the world’s former top MMA promotion, the now defunct PRIDE Fighting Championship, the Russian native has faced and defeated all comers.
In his last effort, the 6-foot, 235-pound Emelianenko decimated the number two ranked heavyweight at the time Andrei “The Pitbull” Arlovski with a single punch in the first round (3:14) of the main event of Affliction: “Day of Reckoning” at Anaheim, California’s Honda Center on January 24.
“STRIKEFORCE is a top fight promotion that houses some of the greatest fighters in the world,” continued Emelianenko. “I am prepared to fight any of them.”
“We are extremely excited to have the opportunity to work with M-1 Global and Fedor,” said STRIKEFORCE Founder and CEO Scott Coker, a martial arts fight promoter of over 25 years. “Fedor has been the reigning king of MMA’s heavyweight division for quite some time now so being able to work with M-1 and Fedor will substantially increase the level of competition amongst the athletes in this weight class.”
“With the addition of Fedor and STRIKEFORCE’s new relationship with M-1 Global, SHOWTIME is now the home of the best pound-for-pound male and female fighters in the world,” said Ken Hershman, Senior VP and General Manager of SHOWTIME Sports®. “The Aug. 15 Carano-Cyborg matchup on SHOWTIME will clearly determine the best female mixed martial artist on the planet. Then, come this Fall, our subscribers again will witness history when the universally recognized best male fighter-Fedor Emelianenko-joins the already long list of world-class athletes on the STRIKEFORCE roster, and for the first time ever plies his skills live on SHOWTIME.”
Hershman continued: “We are better positioned now than ever before to deliver on our promise to televise the top fighters in mixed martial arts today.”
“I am very happy and excited about the upcoming collaboration with Strikeforce,” said Vadim Finkelchtein, President of M-1 Global. “We are very pleased that we found a reliable partner and I feel that Strikeforce and M-1 can support each other on many things. This will create big opportunities for both parties to test their fighters against worthy opponents.”
Though his official professional record is 30-1, Emelianenko is considered undefeated. The only blemish on his record is a December 22, 2000 fight that was stopped after 17 seconds and declared a TKO in favor of his opponent, Tsuyoshi Kohsaka, due to a cut Emelianenko sustained in the opening seconds of the matchup in Osaka, Japan.
Amongst those on Emelianenko’s list of impressive conquests are former PRIDE Heavyweight Champions Antonio Rodrigo Nogueira, Mark “The Hammer” Coleman, and Mirko “Cro Cop” Filipovic as well as former UFC Heavyweight Champions Kevin “The Monster” Randleman and Tim Sylvia, whom Emelianenko submitted with a rear naked choke only 36 seconds into their main event showdown at Affliction: “Banned” on July 19, 2008.
Despite his extensive experience, Emelianenko’s debut under the new STRIKEFORCE-M-1 venture will, interestingly enough, mark his first start in a cage. To date, all of his bouts have taken place in a ring.
After co-promoting two events live on SHOWTIME in 2007 and 2008, STRIKEFORCE in March 2009 signed a multi-year agreement to stage live MMA events on the premium cable television network.

bron; www.m-1global.com (http://www.m-1global.com)

renamer
03-08-2009, 19:55
zucht... echt slecht voor de sport dit...

M1 STERF!

YoMarK
03-08-2009, 19:57
zucht... echt slecht voor de sport dit...

M1 STERF!
Mwa, kan er niet zo rouwig om zijn. Strikeforce begint toch echt wel tot behoorlijke proporties uit te groeien op deze manier.

Misschien krijgen we nog eens Overeem vs Fedor zo! :)

Jani
03-08-2009, 19:58
Overeem vs Fedor

ik voel hem al aankomen...

54321
03-08-2009, 19:58
damn..dan is een matchup met overeem om de titel onvermijdelijk!! word een mooie pot!

bigboz
03-08-2009, 19:59
Overeem vs Fedor

ik voel hem al aankomen...

X2

Overeem gaat ze belt kwijtraken...

renamer
03-08-2009, 20:20
komop man.. strikeforce laat me niet lachen...

de enige reden dat veel van ons het kennen en denken dat het groots is is omdat onze eigen ali O erin vecht en titelhouder is..

en natuurlijk omdat de keuze de laatste tijd erg beperkt is geraakt...

Ralph
03-08-2009, 20:27
Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen... Hopelijk betekent dit Fedor vs Overeem binnenkort! Kan me voorstellen dat Fedor wel zin heeft om te knokken binnenkort; heeft zich niet voor niets de tering getraind. Nu maar hopen dat Alistairs hand een beetje snel wil genezen.

jesselaar
03-08-2009, 20:50
net of brock lesnar of mir het verdiend hebben om tegen fedor te moeten vechten zo goed is de hw divisie van ufc ook weer niet er lopen nog genoeg hw rond en zeker nu fedor bij strikeforce/m1 zit willen er meer hw heen
en is er weer een beetje concurentie bij

jesselaar
03-08-2009, 21:00
Mwa, kan er niet zo rouwig om zijn. Strikeforce begint toch echt wel tot behoorlijke proporties uit te groeien op deze manier.

Misschien krijgen we nog eens Overeem vs Fedor zo! :)
x2 ook zal dit voor vechters die bij de m1 challence en sellections heel veel deuren openen en meteen op cbs en hd net zich in de kijker vechten
volgend seizoen 30 landenteams die mee doen hoorde ik ze in het interview zeggen daar komen echt wel veel talenten naar voren

Wheelie
03-08-2009, 21:03
Ik hoorde dat ze serieus werk willen maken van Fedor vs Alistair.
Mooie kans voor Alistair IMO

MB667
03-08-2009, 21:12
fedor vs kimbo;)

Jeru
03-08-2009, 21:19
1e partij tegen Ray Mercer :D

raveboy
03-08-2009, 21:27
fedor vs kimbo;)

kimbo vecht toch alleen nog via TUF?

dietrik
03-08-2009, 21:31
Voor ons als nederlanders is Fedor vs. Alistair natuurlijk wel interessant, voor de rest tja. Hier gaat de vechtsportwereld niet wakker van gaan liggen.

Hij had gewoon in de UFC gemoeten en die amerikaanse grootbekken moeten ass kicken. Jammer maar helaas.

Mack
03-08-2009, 21:35
x2

123trisweat
03-08-2009, 21:38
als we verder kijken dan alleen Fedor, betekent dit dat o.a. vechters als
# Raymond Jarman
# Danny Smit
# Jason Jones
# Kamil Uygun
# Jessie Gibbs
# Sander Duyvis
# Tommy Depret
# Danny Van Bergen

wellicht ook een kans krijgen in strikeforce en zich beter kunnen ontwikkelen en profileren. De UFC laat nooit zoveel niet-amerikanen toe, dus voor deze jongens is het misschien beter zo.

Ivo C.
03-08-2009, 21:40
FINALLY!!!!
Go Strikeforce!

It's better for Fedor to go to Strickeforce. There may be a co Promotion between the UFC and Strikeforce ;)
Jokes aside... I think it is a good opportunity for him to get used to the Cage...
My 5 Cent

MMA Fan
03-08-2009, 21:52
Fedor vs Brett Rogers zou dan best wel eens zijn eerste gevecht kunnen worden.....opwarmertje voor Overeem.

Ivo C.
03-08-2009, 21:54
Fedor vs Brett Rogers zou dan best wel eens zijn eerste gevecht kunnen worden.....opwarmertje voor Overeem.
I don't think so....
Fedor get's the Title shot first...
Then Brett Challanges
Then Werdum Challanges

steftheboxer
03-08-2009, 21:56
Fedor vs Overeem
Fedor vs Rogers
Fedor vs Werdum

Ik zie genoeg potentie voor drie mooie potten in anderhalf jaar....en voor ons nederlanders de pot waar iedereen op hoopt!

Strikeforce begint een organisatie te worden met mooie vechters en voor vele M1 vechters een opstap

Jeru
03-08-2009, 22:01
Ze moeten hem gewoon 15 augustus erop zetten. Hij is toch al in goede vorm ;)
Anders moeten we weer zo lang wachten...

Biiyen
03-08-2009, 23:16
Wat een focking grap...

Nopain85
03-08-2009, 23:33
ben echt benieuwd hoe die het in een kooi doet .

weks
03-08-2009, 23:37
Voor ons als nederlanders is Fedor vs. Alistair natuurlijk wel interessant, voor de rest tja. Hier gaat de vechtsportwereld niet wakker van gaan liggen.

Hij had gewoon in de UFC gemoeten en die amerikaanse grootbekken moeten ass kicken. Jammer maar helaas.

precies
die partij zou ik ook zeker naar uitkijken
verder vind ik t maar een klote uitkomst van deze soap

NielsN
04-08-2009, 00:26
Ik vind het allang prima. Hoewel ik eigenlijk ook wel vind dat de Japanners weer het voortouw moeten nemen.

wrestler_nl
04-08-2009, 01:04
Ik had hem veel liever in de ufc gezien tegen de absolute top!
geen disrespect maar op dit moment zijn de meeste top hw-vechters in de ufc...
en natuurlijk heeft dana white er ook iets op te zeggen
Dana White: Fedor Emelianenko is a ‘joke’ … (http://mmamania.com/2009/08/03/dana-white-fedor-emelianenko-is-a-joke/)

Sendur
04-08-2009, 01:19
komop man.. strikeforce laat me niet lachen...

de enige reden dat veel van ons het kennen en denken dat het groots is is omdat onze eigen ali O erin vecht en titelhouder is..

en natuurlijk omdat de keuze de laatste tijd erg beperkt is geraakt...

Wat lul je nou gast??

babalu is LHW champ en strikeforce zet goede gevechten neer.

Frank Shamrock, Cung Lee, Nick Diaz, Phil Baroni, Diesel riggs, Randleman , Rogers, Arlovski, Werdum, Rizzo.

En wat lul je met beperkt??


Allen omdat Affliction er mee gekapt is? Laat me niet lachen frikandel.

Wiseguy
04-08-2009, 01:27
Strikeforce is zeker geen UFC. Wat een klotekeuze

blackadder
04-08-2009, 01:37
Ik had hem veel liever in de ufc gezien tegen de absolute top!
geen disrespect maar op dit moment zijn de meeste top hw-vechters in de ufc...
en natuurlijk heeft dana white er ook iets op te zeggen
Dana White: Fedor Emelianenko is a ‘joke’ … (http://mmamania.com/2009/08/03/dana-white-fedor-emelianenko-is-a-joke/)
Daarom heeft hij dus zo een moeite gedaan om Fedor onder contract te krijgen. Ach. Als er iemand een grap is is het die vuilbek White wel.

raveboy
04-08-2009, 01:41
Strikeforce is zeker geen UFC. Wat een klotekeuze

x2

Die paar tegenstanders voor Fedor schieten ook niet op.
Ze mogen wel wat nieuw voer halen.

Strikeforce heeft wat leuke partijen neergezet, maar niet in het gewicht van Fedor.

Shamrock, Cung Lee, nick Diaz, Arlovski, Allistair, en misschien Werdum oke, maar verder niet echt super meer.
Rogers ben ik nog niet van overtuigd.

Randleman en Rizzo zijn niet meer dezelfde die ze jaren geleden waren.

Op 1 of andere manier zijn de ex-toppers van UFC bij andere organisaties topvechters, maar het is al een tijdje geleden dat ze echt topvechters waren in mijn ogen.

Dat de opkomende vechters nu meer kansen krijgen is allemaal wel leuk, maar nog steeds zie ik Fedor niet tegen de allerbeste vechten op deze manier.

In mijn ogen allemaal weer beter voor M-1 als voor Fedor ( als vechter dan )

RtoDeep
04-08-2009, 07:25
laat fedor eerst maar daar alles winnen , dan zien we wel weer verder ;) of strikeforce weinig te bieden heeft voor m..

ben allang blij dat hij weer gaat knokken :D en nog in de kooi ook

Mule-Kick
04-08-2009, 08:47
laat fedor eerst maar daar alles winnen , dan zien we wel weer verder ;) of strikeforce weinig te bieden heeft voor m..

ben allang blij dat hij weer gaat knokken :D en nog in de kooi ook

x2 Had hem ook liever naar UFC zien gaan maar dit is beste alternatief lijkt me. Als ie nu maar weer wat regelmatiger gaat vechten hoor je mij niet klagen.

dirk5
04-08-2009, 09:23
Mooi, mooi en mooi!

onze scott is goed bezig!

met Alistair en Werdum hebben we al 2 mooie partijen die echtwel op UFC niveau zitten.

de rest komt daarna wel, in 1 jaar kun je veel mensen onder conctract leggen hoor.

chief108
04-08-2009, 09:26
Fedor vs Overeem
Fedor vs Rogers
Fedor vs Werdum

Ik zie genoeg potentie voor drie mooie potten in anderhalf jaar....en voor ons nederlanders de pot waar iedereen op hoopt!



x2 Had hem ook liever naar UFC zien gaan maar dit is beste alternatief lijkt me. Als ie nu maar weer wat regelmatiger gaat vechten hoor je mij niet klagen.
zal wel vermakelijk kunnen zijn
en Fedor wat regelmatiger/ vaker zien knokken is altijd goed

maar max 6 minuten knokken in anderhalf jaar is toch wel een beetje een tegenvaller hoor :rolleyes:

Gennep-Spitfire
04-08-2009, 09:40
en Fedor wat regelmatiger/ vaker zien knokken is altijd goed

Precies,maakt niet uit waar.

Had Fedor alleen even in de UFC willen hebben om Lesnar met z'n dikke kop van de troon te 'stoten'. :whistling:

dontmindme
04-08-2009, 09:50
vindt het prima, strikeforce zal wel nooit echt groot worden, maar er moet toch iets zijn wat en beetje kan concureren tegen ufc.
wie weet krijgen ze ooit medewerking om in japan wat te regelen?

Remco
04-08-2009, 10:03
Dana geeft weer eens blijk van grootheidswaanzin. Oke, de UFC is marktleider en doet het goed, maar de HW-divisie is nou ook weer niet zo zaligmakend. Het zijn een aantal talenten, een aantal veteranen en een buitenaards wezen. Ik vind het wel interessant om te zien hoe Fedor zich binnen Strikeforce zal handhaven.

Garcia
04-08-2009, 10:18
Ik hoop gewoon dat Fedor in iedergeval weer minimaal 3 partijen per jaar gaat vechten, want ik ben het met Chief eens... 6 min vechten in anderhalf jaar tijd pfff come on...

chief108
04-08-2009, 10:22
Ik hoop gewoon dat Fedor in iedergeval weer minimaal 3 partijen per jaar gaat vechten, want ik ben het met Chief eens... 6 min vechten in anderhalf jaar tijd pfff come on...
ik hoop eigenlijk dat hij de komende drie partijen (Fedor vs Overeem, Fedor vs Rogers, Fedor vs Werdum) op 1 avond gaat draaien...

zien we hem een keer 6 minuten in actie...

kooivechter
04-08-2009, 10:40
echt jammer dat hij naar strike force gaat. In mijn ogen toch een veel mindere en kleinere organisatie dan de ufc. In de UFC is de competitie toch van een veel hoger niveau. Als sportman zou je toch zeggen dat je tegen de beste wil vechten. Daarnaast is het een deal van de ufc waar je haast geen nee tegen kunt zeggen. Strike force kan nooit dat bedrag betalen dat de UFC doet. Dan zijn ze failliet. De enige enige goede graadmeter zou Overeem zijn. Werdum en Rogers hebben niet veel tegen hem te zoeken. En dat was wel zo'n beetje de heavy weight division van Strike Force. Ben wel benieuwd om hem in een kooi te zien vechten.

NielsN
04-08-2009, 10:50
echt jammer dat hij naar strike force gaat. In mijn ogen toch een veel mindere en kleinere organisatie dan de ufc. In de UFC is de competitie toch van een veel hoger niveau. Als sportman zou je toch zeggen dat je tegen de beste wil vechten. Daarnaast is het een deal van de ufc waar je haast geen nee tegen kunt zeggen. Strike force kan nooit dat bedrag betalen dat de UFC doet. Dan zijn ze failliet. De enige enige goede graadmeter zou Overeem zijn. Werdum en Rogers hebben niet veel tegen hem te zoeken. En dat was wel zo'n beetje de heavy weight division van Strike Force. Ben wel benieuwd om hem in een kooi te zien vechten.

Hoe weet je dat allemaal? Die besprekingen blijven geheim. Ik denk dat Finkelstein en Fedor zakelijk helemaal niet zo dom zijn, en dat ze kiezen voor de voordeligste deal. En zolang Fedor zijn management vertrouwt, moeten wij ook maar aannemen dat ze zijn belangen behartigen. Er gebeurt zoveel achter de schermen...

Op zich zou ik Fedor wel willen zien tegen Velasquez, Dos Santos, Lesnar en Carwin, maar wie weet in de toekomst. En anders is het gewoon zoals het is. Alistair, Rogers en Werdum lijkt me ook leuk.

Chico
04-08-2009, 10:56
ik snap niet waarom mensen elke roepen hij moet tegen de beste in zijn klasse e.d.

hij is een pro.. hij moet zorgen voor brood op de plank.. en dat doet die door voor hem de beste deals te kiezen... en blijkbaar is dat strikeforce geworden..

chief108
04-08-2009, 11:00
het lijkt me duidelijk (= aanname) dat Fedor en M1 plannen hebben die verder gaan als snel een paar miljoen binnensleuren

en dat ze daarop hun strategie hebben gebasseerd

ook Fedor gaat niet eeuwig mee als pro knokker (helaas)

dirk5
04-08-2009, 11:02
er zijn geruchten dat er morgen ook een samenwerking met dream bekend wordt gemaakt....

krijgt de UFC nog echte concurentie

NielsN
04-08-2009, 11:16
er zijn geruchten dat er morgen ook een samenwerking met dream bekend wordt gemaakt....

krijgt de UFC nog echte concurentie

Oe. Dat zou heel vet zijn!

XanaduNL
04-08-2009, 11:18
ik snap niet waarom mensen elke roepen hij moet tegen de beste in zijn klasse e.d.

hij is een pro.. hij moet zorgen voor brood op de plank.. en dat doet die door voor hem de beste deals te kiezen... en blijkbaar is dat strikeforce geworden..

Volgens mij heeft hij wel genoeg brood op de plank.
Strikeforce is het alleen geworden omdat zij wel willen samenwerken met M-1.

Chico
04-08-2009, 11:28
yep.. en vanuit daar gaan ze verder bouwen...

zie de post van chief

El
04-08-2009, 11:30
Vind het een goeie deal, en helemaal niet raar dat fedor niet met de UFC in zee is gegaan. Als je ziet hoe ze korte metten hebben gemaakt met Pride destijds, een organisatie waar Fedor erg close mee was, dan kan ik begrijpen dat je uitkijkt. Voor dat je het weet draaien ze je de nek om. M1 probeert het MMA wereldwijd te promoten en met strikeforce hebbben ze waarschijnlijk een organisatie waar hun talenten naar kunnen doorstromen. Uiteindelijk gaat het om zoveel mogelijk partijen draaien op een zo hoog mogelijk niveau om goede vechters te kweken, dus als liefhebber van de sport kan je deze deal alleen maar toejuichen.

Vitor Belfort
04-08-2009, 11:48
Ik ben benieuwd of er nog iets gaat veranderen aan de Strikeforce 15 Augustus card hierdoor!

bryan
04-08-2009, 12:18
pfff echt een teleurstelling...

steftheboxer
04-08-2009, 12:52
Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

Even weer de complottheorie erin gooien over de blessure van Overeem. Wat nou als Overeem wist dat de kans zeer groot was dat Fedor naar strikeforce zou komen. Hij weet dan ook dat Fedor meteen voor de titel mag en dus tegen hem komt. Misschien vondt hij Werdum toch een te groot risico en de kans dat hij na een verliespartij snel tegen Fedor komt heel klein is ( en dat de interesse vanuit de UFC na een verliespartij minder is ) De titel verliezen tegen fedor is geen schande en wat als hij wint, dan wil de hele markt ( strikforce, dream en de UFC ) hem hebben als de man die Fedor heeft verslagen...??

MRT
04-08-2009, 12:54
Dat dana White een veel te grote mond heeft en dat hij het afdoet op deze manier zegt veel over zijn ego wat ongeveer zo groot is als het universum. Ik geloof echter wel dat Strikeforce een 'mindere' keuze dan UFC op sportief vlak voor Fedor. Maar ja ... beter Fedor bij Strikeforce dan bijna/helemaal geen Fedor zoals dat nu eigelijk het geval is. Ik ben benieuwd in hoeverre deze keuze een zuigende werking gaat krijgen bij Strikeforce ;-)

dontmindme
04-08-2009, 13:00
Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

Even weer de complottheorie erin gooien over de blessure van Overeem. Wat nou als Overeem wist dat de kans zeer groot was dat Fedor naar strikeforce zou komen. Hij weet dan ook dat Fedor meteen voor de titel mag en dus tegen hem komt. Misschien vondt hij Werdum toch een te groot risico en de kans dat hij na een verliespartij snel tegen Fedor komt heel klein is ( en dat de interesse vanuit de UFC na een verliespartij minder is ) De titel verliezen tegen fedor is geen schande en wat als hij wint, dan wil de hele markt ( strikforce, dream en de UFC ) hem hebben als de man die Fedor heeft verslagen...??


go Mel Gibson:thup:

Fasada
04-08-2009, 13:14
[QUOTE=steftheboxer;778402]Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

Yvel zou zo maar kunnen, vind het zelf een goede aanwinst voor Strikeforce, over Lashley weet ik het niet aangezien hij net heeft getekend voor showworstelen (TNT meen ik)

dirk5
04-08-2009, 13:25
[QUOTE=steftheboxer;778402]Ik verwacht trouwens ook wel dat binnenkort Yvel en lashley worden getekend door Strikeforce.

Yvel zou zo maar kunnen, vind het zelf een goede aanwinst voor Strikeforce, over Lashley weet ik het niet aangezien hij net heeft getekend voor showworstelen (TNT meen ik)

hehe, gaat ie post bezorgen?

het is de tna idd.

Fasada
04-08-2009, 13:35
hahahah Bobby "The Mailman" Lashley.... Bedankt voor de correctie...

steftheboxer
04-08-2009, 13:48
ik denk dat Lashley zeker wel doorgaat met MMA en ben benieuwd hoe hij zich bij Strikeforce staande zou houden...

Denken jullie dat er nog een kans is dat hij op de 15 augustus kaart komt? ( fedor dan? )

Wiseguy
04-08-2009, 13:52
Fedor vs Werdum en de winnaar daarvaan tegen Alistair zou logisch zijn.

steftheboxer
04-08-2009, 14:01
Inderdaad, beide mannen zijn volop in training geweest om in augustus te vechten en dit maakt de 15 augustus kaart een super mooie...

Winnaar tegen Overeem in september voor de HW titel

Ivo C.
04-08-2009, 14:05
Werdum will fight Mike Kyle...
No Fedor dus...

Fasada
04-08-2009, 14:16
Emelianenko, known globally as Fedor, will make his premium television debut this Fall when his first fight under the new agreement airs live on SHOWTIME®. Up until now, Emelianenko’s live fights have aired exclusively on pay-per-view in the United States.

Fall = Herfst dus dat zal waarschijnlijk het evenement zijn in oktober.

Dus 15 augustus wordt het sowieso niet...

jesselaar
04-08-2009, 14:41
x2

Die paar tegenstanders voor Fedor schieten ook niet op.
Ze mogen wel wat nieuw voer halen.

Strikeforce heeft wat leuke partijen neergezet, maar niet in het gewicht van Fedor.

Shamrock, Cung Lee, nick Diaz, Arlovski, Allistair, en misschien Werdum oke, maar verder niet echt super meer.
Rogers ben ik nog niet van overtuigd.

Randleman en Rizzo zijn niet meer dezelfde die ze jaren geleden waren.

Op 1 of andere manier zijn de ex-toppers van UFC bij andere organisaties topvechters, maar het is al een tijdje geleden dat ze echt topvechters waren in mijn ogen.

Dat de opkomende vechters nu meer kansen krijgen is allemaal wel leuk, maar nog steeds zie ik Fedor niet tegen de allerbeste vechten op deze manier.

In mijn ogen allemaal weer beter voor M-1 als voor Fedor ( als vechter dan )
zitten in de ufc alle toppers? hun hw champ die maar een paar wedstrijden gevochten heeft en daarom moet fedor al zijn rechten opgeven en zijn uitdagers achteraanrennen of moet de uitdager achter de grote kampioen aangaan het is maar hoe je het bekijkt maar ik denk dat met cbs je binnen 1,5 /2jaar weer 3/4 hw hebt gebrand net zoals ufc dat doet met cain en carwin en dos santos+ degene die nu nog overkomen dus zo hoog is het hw niveau niet in ufc de branding is gewoon heel erg goed nu aan cbs en srikeforce m1 om dit ook te doen en laten we blij zijn dat heel veel vechters uit europa die onder m1 zitten nu een kans krijgen door te groeien ik denk dat we daar best blij mee moeten zijn

El Bambino
04-08-2009, 14:54
damn..dan is een matchup met overeem om de titel onvermijdelijk!! word een mooie pot!

Vraag me af of die Overeem daadwerkelijk gecontroleerd wordt op doping...:whistling:

kooivechter
04-08-2009, 14:54
Hoe weet je dat allemaal? Die besprekingen blijven geheim. Ik denk dat Finkelstein en Fedor zakelijk helemaal niet zo dom zijn, en dat ze kiezen voor de voordeligste deal. En zolang Fedor zijn management vertrouwt, moeten wij ook maar aannemen dat ze zijn belangen behartigen. Er gebeurt zoveel achter de schermen...

Op zich zou ik Fedor wel willen zien tegen Velasquez, Dos Santos, Lesnar en Carwin, maar wie weet in de toekomst. En anders is het gewoon zoals het is. Alistair, Rogers en Werdum lijkt me ook leuk.

dat klopt niet niet helemaal wat je zegt. De besprekingen en het aanbod wat wordt gedaan zijn wel degelijk voor een gedeelte bekend. Kijk maar naar de ufc bijv. in de onderhandelingen met fedor. De belangen van fedor worden wel behartigd, alleen hij heeft daar veel meer een stem in dan men hier denkt op het forum. Als hij sowieso wil vechten in de ufc, reken dan maar dat dat door gaat hoor.
Daarnaast zou ik graag fedor tegen de beste tegenstanders willen zien, dan is fedor op z'n best en kunnen we hem misschien weer is een keer naar decision zien vechten, i.pv. die 6,5 minuut in 1,5 jaar. En dan kom je al snel uit bij de ufc en niet strike force. ( Overeem uiteraard niet meegerekend)

delightone
04-08-2009, 15:29
dat klopt niet niet helemaal wat je zegt. De besprekingen en het aanbod wat wordt gedaan zijn wel degelijk voor een gedeelte bekend. Kijk maar naar de ufc bijv. in de onderhandelingen met fedor. De belangen van fedor worden wel behartigd, alleen hij heeft daar veel meer een stem in dan men hier denkt op het forum. Als hij sowieso wil vechten in de ufc, reken dan maar dat dat door gaat hoor.
Daarnaast zou ik graag fedor tegen de beste tegenstanders willen zien, dan is fedor op z'n best en kunnen we hem misschien weer is een keer naar decision zien vechten, i.pv. die 6,5 minuut in 1,5 jaar. En dan kom je al snel uit bij de ufc en niet strike force. ( Overeem uiteraard niet meegerekend)


Ben ik gedeeltelijk met je eens.

Ik vond het raar dat hij niet bij de ufc getekend had tot dat ik las dat hij voor 20% eigenaar is van M-1 Global.
Ik zou mijn bedrijf ook bij dana white door ze strot heen duwen als ik het kon en in me die positie kon zetten.
Iedereen wil hem en hij heeft de keuze uit meerder organisaties om zijn naamsbekendheid te vergroten in the usa dus waarom niet zo.

Aan de andere kant een vechter moet vechten tegen de beste in zijn klassen.
Ik ben bang dat het gros bij de ufc zit, maar dat betekent niet dat je voor over gebukt moet voor dana white blijkbaar.
Stel hé dat strikeforce/M-1 global super groot wordt, dan zit fedor een betere positie als dana white die volgens mij 5% bezit van ufc en fedor 20% van M-1 reken uit je winst.

Fasada
04-08-2009, 15:47
Voor elke keuze is wel wat voor te zeggen...

Voor de fans:

Is het inderdaad jammer dat hij niet naar de UFC gaat. De UFC is de grootste organisatie, wat niet meteen wil zeggen dat zij de beste HW's hebben maar dat terzake. Vele hadden graag gezien dat Fedor Brock zou verslaan om te laten zien dat de beste HW niet in de UFC zit. Verder wil je als fan dat de nummer 1 ook zit bij de nummer 1 organisatie.

Voor de sport:

Zelf denk ik dat het goed is voor de sport dat Fedor tekent bij Strikeforce. Zij hebben niet gekozen voor het snelle geld maar hebben geinvesteerd in een organisatie als Strikeforce. Vergeet niet dat deze organisatie een hele andere benadering heeft dan de UFC. De UFC is PPV en Strikeforce gaat met de deal van Showtime "gratis" de partijen aanbieden op TV. Dit betekent dat Fedor een bekende naam kan gaan worden in de VS (Fedor is nu alleen bekend bij de Die hard fans). Vergeet niet dat Kimbo nog steeds het record heeft van meest bekeken gevecht doordat het op TV was ipv PPV. Een ander punt is dat er geen monopolie komt voor de UFC waardoor er ruimte is voor meer talent. Vergeet niet dat hun marketingmachine zo goed werkt dat mensen ook daadwerkelijk geloven dat Brock de allerbeste vechter is (ga niet zeggen dat het niet zo is maar zo wordt hij wel neergezet). Veel mensen volgen de hype die UFC neerzet en daardoor gaan mensen het ook echt geloven, daar is UFC meester in.

Voor Fedor:

Is moeilijk te zeggen, volgens mij is hij al financieel onafhankelijk maar vergeet niet dat wanneer Fedor al zijn 3 partijen wint en ook de exposure heeft gehad door op CBS/Showtime te komen dat zijn legacy nog meer waard is. Het is een risico want met een verlies van Fedor zal zijn waarde uiteraard minder worden.

Het is dan ook een gedurfde beslissing om te kiezen voor Strikeforce maar denk zelf dat dit een overwogen keus is.

steftheboxer
04-08-2009, 15:57
Voor zowel de sport, de fans als Fedor is het goed dat er meerdere organisaties bestaan. Concurrentie is goed voor een partij als de UFC, het houdt ze scherp en ze kunnen geen moment verslapen, hieruit stromen alleen maar weer voordelen voor de fans. Mooiere partijen, regelmatig evenementen die ook nog eens goed in elkaar zitten. Er zijn te veel vechters voor maar één of twee organisatie's. Stel je hebt alleen de UFC en je hebt drie verlies partijen op je naam staan, dan is je carriere op het hoogste niveau over...

Ik snap dat het mooi is als Lesnar vs Fedor zou gebeuren maar waarom in de UFC? Fedor is al jaren de onbetwiste nummer één, laat Lesnar maar naar zijn wijk ( strikeforce )komen, Fedor loopt niet achter iemand met een 3-1 record aan, zelfs niet als hij HW kampioen is bij de UFC.

superfreak
04-08-2009, 17:36
Een hoop gepraat over de betere HW devision. UFC namen die ik voorbij hoor komen zijn ook allemaal relatief groentjes in vergelijking met Fedor. Zeker hun Champ met 4 partijen??

Carwin 11-0-0
Lesner 4-1-0
Dos Santos 8-1-0
Velasquez 6-0-0

Fedor 30-1-1 ... Waar hebben we het dan nog over. Hij is op eenzame hoogte.

Hij is ook zoals er nog maar weinig zijn, een man van principes. Geeft geld niet de voorkeur boven het opgang helpen van talenten.

WAR FEDOR!@!

The Bulldog
04-08-2009, 17:41
Vraag me af of die Overeem daadwerkelijk gecontroleerd wordt op doping...:whistling:

ja hij is clean , want iedereen juigt voor hem...dsusssss...


boeie wel of niet gecontroleerd...

..lijkt me een mooi match up en.....iets wat Allistair al wilde dus....nows the time...

kooivechter
04-08-2009, 18:41
Een hoop gepraat over de betere HW devision. UFC namen die ik voorbij hoor komen zijn ook allemaal relatief groentjes in vergelijking met Fedor. Zeker hun Champ met 4 partijen??

Carwin 11-0-0
Lesner 4-1-0
Dos Santos 8-1-0
Velasquez 6-0-0

Fedor 30-1-1 ... Waar hebben we het dan nog over. Hij is op eenzame hoogte.

Hij is ook zoals er nog maar weinig zijn, een man van principes. Geeft geld niet de voorkeur boven het opgang helpen van talenten.

WAR FEDOR!@!

ik denk dat je je daar niet helemaal op blind moet staren. Hoeveel partije je hebt gedraaid is niet alleszeggend. De man was al een wereldtopper op het gebied van worstelen. Tís niet dat hij helemaal blanco de sport ingaat.( Dat zou helemaal knap wezen) Een Lesnar kan wel 4 partijen hebben gedraaid, alleen hij draait ze wel tegen mannen die zeker net zoveel ervaring als fedor hebben ervaring dan hij heeft en ze nog wint ook.

delightone heeft wel een punt dat hij naar strike force is gegaan omdat hij mede eigenaar is van M1. Hij kiest dat voor z'n bedrijf i.pv. tegen de allerbeste te staan. Vanuit het oogpunt van de fans is dat idd jammer. Vanuit een zakelijk oogpunt is dat misschien de betere keuze.

raveboy
04-08-2009, 19:08
zitten in de ufc alle toppers? hun hw champ die maar een paar wedstrijden gevochten heeft en daarom moet fedor al zijn rechten opgeven en zijn uitdagers achteraanrennen of moet de uitdager achter de grote kampioen aangaan het is maar hoe je het bekijkt maar ik denk dat met cbs je binnen 1,5 /2jaar weer 3/4 hw hebt gebrand net zoals ufc dat doet met cain en carwin en dos santos+ degene die nu nog overkomen dus zo hoog is het hw niveau niet in ufc de branding is gewoon heel erg goed nu aan cbs en srikeforce m1 om dit ook te doen en laten we blij zijn dat heel veel vechters uit europa die onder m1 zitten nu een kans krijgen door te groeien ik denk dat we daar best blij mee moeten zijn

Ik denk niet dat in de UFC alle toppers zitten, maar wel de meeste van elk gewicht bij elkaar ipv 1 of 2.

Als ik denk aan Randy Couture, Mirko Cro Cop ( ook al zou hij minder zijn, door zijn naam en eerste gevecht weer waard om te zien), Gabriel Gonzaga, Heath Herring, Cheick Congo, Brock Lesnar, Frank Mir, Noquiera, dan zie ik wel leukere partijen als nu, maakt niet uit wie ze nu nog brengen bij Strikeforce.
Noquiera hoef ik niet nog een keer te zien, maar alle andere partijen vindt ik nu nog wel de moeite waard om te kijken, niet meer als ze allemaal over the hill zijn.
Het is geen toeval dat zijn laatste paar partijen tegen ex-UFC toppers waren.
Tim Silvia, Arlovsky, Matt Lindland, Mark Coleman, het zijn toch bekende namen waar iedereen hem tegen wilt zien.

Ik ze Strikeforce niemand van onbekend naar UFC-achtig bekend maken, en dan ook nog een tegen een Fedor kunnen vechten.

steftheboxer
05-08-2009, 11:00
lees net dat er een goede kans is dat Strikforce gaat samenwerken met Dream. Dan komen mannen als Sergei Kharitonov ook in beeld voor Fedor...interessant!

jesselaar
05-08-2009, 11:47
Ik denk niet dat in de UFC alle toppers zitten, maar wel de meeste van elk gewicht bij elkaar ipv 1 of 2.

Als ik denk aan Randy Couture, Mirko Cro Cop ( ook al zou hij minder zijn, door zijn naam en eerste gevecht weer waard om te zien), Gabriel Gonzaga, Heath Herring, Cheick Congo, Brock Lesnar, Frank Mir, Noquiera, dan zie ik wel leukere partijen als nu, maakt niet uit wie ze nu nog brengen bij Strikeforce.
Noquiera hoef ik niet nog een keer te zien, maar alle andere partijen vindt ik nu nog wel de moeite waard om te kijken, niet meer als ze allemaal over the hill zijn.
Het is geen toeval dat zijn laatste paar partijen tegen ex-UFC toppers waren.
Tim Silvia, Arlovsky, Matt Lindland, Mark Coleman, het zijn toch bekende namen waar iedereen hem tegen wilt zien.

Ik ze Strikeforce niemand van onbekend naar UFC-achtig bekend maken, en dan ook nog een tegen een Fedor kunnen vechten.

herring ,cc,nog,ouwe koek hoeft hij van mij niet nog een keer meer te doen.
randy was leuk geweest toen hij nog de titel had (echt een heel goed voorbeeld van een ufc overated en opgehyped vechter)
brock lesnar is het enige gevecht wat nu waarde heeft maar is ook in mijn ogen nog lang niet de contender net zomin als cain en carwin

MB667
05-08-2009, 12:04
Dadelijk krijg je toch vette wedstrijden hoor:

yvel fedor/ alistair fedor/ rogers fedor/ fedor werdum/ kimbo fedor ;)

En had gg niet een contract met strikeforce (dus kharinotov en wie weet kan schilt er nog bijkomen)

Dat zijn toch ook vette cards

En besides that: alsof de ufc de beste heeft: fedor heeft een groot deel ervan al veslagen en jullie willen toch niet zeggen dat er meer dan 2 andere vechters in de ufc betiteld kunnen worden als waardige tegenstander voor fedor.

Brock Lesnar, ok die is goed maar het lijkt me stug dat fedor geen goede gameplan voor hem zou hebben?
Frank Mir: Misschien wel:
Randy Couture: niet meer.
Gonzala: Wint dus echt niet van Fedor
Valesquez: Nog lang niet:
Noguera: al 2 keer veslagen door hem:
Herring: kreeg een duchtige pak slaag:
Congo: Hell No
Cro Cop: Nu niet, nooit meer niet

En wie heb je dan nog meer?

Ivo C.
05-08-2009, 12:15
Carwin

Dadelijk krijg je toch vette wedstrijden hoor:

yvel fedor/ alistair fedor/ rogers fedor/ fedor werdum/ kimbo fedor ;)

En had gg niet een contract met strikeforce (dus kharinotov en wie weet kan schilt er nog bijkomen)

Dat zijn toch ook vette cards

En besides that: alsof de ufc de beste heeft: fedor heeft een groot deel ervan al veslagen en jullie willen toch niet zeggen dat er meer dan 2 andere vechters in de ufc betiteld kunnen worden als waardige tegenstander voor fedor.

Brock Lesnar, ok die is goed maar het lijkt me stug dat fedor geen goede gameplan voor hem zou hebben?
Frank Mir: Misschien wel:
Randy Couture: niet meer.
Gonzala: Wint dus echt niet van Fedor
Valesquez: Nog lang niet:
Noguera: al 2 keer veslagen door hem:
Herring: kreeg een duchtige pak slaag:
Congo: Hell No
Cro Cop: Nu niet, nooit meer niet

En wie heb je dan nog meer?

chief108
05-08-2009, 12:17
zou Semmy wel graag weer tegen Fedor willen zien ja...

Vitor Belfort
05-08-2009, 12:17
Carwin

Carwin heeft wel KO Power, maar is traag en zal vast en zeker worden ge-Zulu'd door Fedor...

dirk5
05-08-2009, 12:19
Junior Dos Santos is in mijn ogen de enige die het Fedor eventueel moeilijk zou kunnen maken.

NielsN
05-08-2009, 12:27
Nou, ik denk ook wel echt dat we Dos Santos in de gaten moeten houden. Niet omdat hij Struve heeft verslagen, maar omdat hij heel overtuigend overkomt op mij...

Overigens, ik zag net dat degene die Dos Santos heeft verslagen (Ferreira) bij M1 zit... Grappig. Ik ken die partij verder niet, iemand hier wel?

dirk5
05-08-2009, 12:34
Omdat hij van Stefan won?

Nope, omdat ik denk dat hij UFC champ gaat worden...

Vraag me niet waarom maar heb bij hem sinds het begin het gevoel dat het een hele grote gaat worden.

Hij heeft in ieder geval ko power (partij tegen werdum) en hij traint bij nog.

raveboy
05-08-2009, 14:29
Dadelijk krijg je toch vette wedstrijden hoor:

yvel fedor/ alistair fedor/ rogers fedor/ fedor werdum/ kimbo fedor ;)

En had gg niet een contract met strikeforce (dus kharinotov en wie weet kan schilt er nog bijkomen)

Dat zijn toch ook vette cards

En besides that: alsof de ufc de beste heeft: fedor heeft een groot deel ervan al veslagen en jullie willen toch niet zeggen dat er meer dan 2 andere vechters in de ufc betiteld kunnen worden als waardige tegenstander voor fedor.

Brock Lesnar, ok die is goed maar het lijkt me stug dat fedor geen goede gameplan voor hem zou hebben?
Frank Mir: Misschien wel:
Randy Couture: niet meer.
Gonzala: Wint dus echt niet van Fedor
Valesquez: Nog lang niet:
Noguera: al 2 keer veslagen door hem:
Herring: kreeg een duchtige pak slaag:
Congo: Hell No
Cro Cop: Nu niet, nooit meer niet

En wie heb je dan nog meer?

Ja hebt wel gelijk dat hij de meeste al verslagen heeft, maar behalve Allistair, en Yvel misschien, zie ik geen andere partijen voor hem.
Kimbo zit bij TUF, weet niet of die nog via Strikeforce mag/gaat vechten.
Rogers, nog niet.

Verder hou dat lijstje naast dat lijstje van de UFC en kijk wie ze kunnen verslaan, denk maar weinig, alleen Allistair heeft wat kans tegen een paar van de UFC.
Dus kom je toch weer bij de UFC uit, gewoon omdat ze meer goede vechters hebben, ipv 3 of 4 vechters verspreid over verschillende organisaties.

Het zouden veel rematchen worden, maar toch beter als mindere tegenstanders.

Ik denk als je moet zoeken naar een waardige tegenstander dat Fedor net zo goed met pensioen kan gaan.
Net zoals met st Pierre en Anderson Silva, je kan ook te goed zijn, dan gaat het er alleen maar om hoe Fedor ze zou verslaan, en niet wie echt een kans heeft.

oliebol
05-08-2009, 14:42
Als ze Fedor vs Kimbo zouden laten plaatsvinden is Fedor wel in een klap beroemd in de VS. Iedereen blijft nog steeds naar Kimbo kijken en als ze dan zien wat Fedor voor vechter is krijgt hij in een keer een stuk meer fans in de VS. En dan wil de UFC hem weer :lol: ok dat was mijn vreemde gedachte van vandaag.

steftheboxer
05-08-2009, 16:48
laten we nou gewoon met zijn allen hopen op Fedor vs Overeem voor de titel in het najaar! Wint Overeem dan gaat zijn carriere in een stroomversnelling komen....verliest ie dan is er ook niks aan de hand! Ik hoop gewoon op een mooie pot met vijf rondes oorlog

chief108
05-08-2009, 17:04
laten we nou gewoon met zijn allen hopen op Fedor vs Overeem voor de titel in het najaar! Wint Overeem dan gaat zijn carriere in een stroomversnelling komen....verliest ie dan is er ook niks aan de hand! Ik hoop gewoon op een mooie pot met vijf rondes oorlog
denk eerlijk gezegd niet dat Ali dat gaat redden
5 rondes tegen Fedor...

hij mag blij zijn als het niet binnen twee minuten voorbij is

Tony
05-08-2009, 17:57
Ik geef Lesnar en Overeem als enige een kans om van Fedor te kunnen winnen (afgezien van een punchers chance bij rogers ofzo)

Van Carwin moet ik eerst nóg meer zien.. en Dos Santos... dat gaat een hele grote worden.. maar geen idee of hij nu al een fedor kan verslaan.

NielsN
05-08-2009, 18:05
Nou, ik denk ook wel echt dat we Dos Santos in de gaten moeten houden. Niet omdat hij Struve heeft verslagen, maar omdat hij heel overtuigend overkomt op mij...

Overigens, ik zag net dat degene die Dos Santos heeft verslagen (Ferreira) bij M1 zit... Grappig. Ik ken die partij verder niet, iemand hier wel?

Ah... Zelf maar even opgezocht:

http://www.youtube.com/watch?v=M6tKR65AJMM&eurl=http%3A%2F%2F

steftheboxer
05-08-2009, 18:23
denk eerlijk gezegd niet dat Ali dat gaat redden
5 rondes tegen Fedor...

hij mag blij zijn als het niet binnen twee minuten voorbij is


Misschien wel en misschien niet maar ik ben blij dat we het binnenkort wel gaan meemaken! En het is alleen maar gaver als hij het wel vijf rondes volhoudt, en hem naar een decission brengt, dat is eigenlijk al een overwinning!

jesselaar
05-08-2009, 18:54
Een hoop gepraat over de betere HW devision. UFC namen die ik voorbij hoor komen zijn ook allemaal relatief groentjes in vergelijking met Fedor. Zeker hun Champ met 4 partijen??

Carwin 11-0-0
Lesner 4-1-0
Dos Santos 8-1-0
Velasquez 6-0-0

Fedor 30-1-1 ... Waar hebben we het dan nog over. Hij is op eenzame hoogte.

Hij is ook zoals er nog maar weinig zijn, een man van principes. Geeft geld niet de voorkeur boven het opgang helpen van talenten.

WAR FEDOR!@!
x2

biggz
05-08-2009, 19:43
Ik denk dat Alistair het Fedor heel moeilijk kan maken.
Alistair is heel erg gegroeid, zowel lichamelijk als technisch.
Ik ben echt benieuwd wanneer het gaat gebeuren.

fedor
05-08-2009, 21:46
Ik denk dat Velasquez en Carwin de toekomst zijn van de UFC. Ik ben blij dat Fedor bij StrikeForce terecht is gekomen. Er zitten daar vechters met genoeg credits voor een paar vette fightcards. Afhankelijk hoe het daar gaat, zal hij daarna wel verder zien hoe het zit met de motivatie in z'n hoofd en z'n hart.
De champ van de UFC, Velasquez en Carwin hebben samen nog wel 3 jaar nodig om aan het aantal "battle-scars" van Fedor te komen...

Strange Cutbean
05-08-2009, 22:32
Ik denk dat Alistair het Fedor heel moeilijk kan maken.
Alistair is heel erg gegroeid, zowel lichamelijk als technisch.
Ik ben echt benieuwd wanneer het gaat gebeuren.

Ik moet dat nog zien, een paar jaar geleden had hij ook zo'n serie in Pride waarna hij door heel Nederland al gezien werd als de grootste aller tijden en toen in een aardig dipje terecht kwam.

Strange Cutbean
05-08-2009, 22:36
Waarom zou Fedor eigenlijk naar de UFC moeten gaan om te bewijzen dat hij de beste is?
Je kan de boel ook omdraaien, laat de grote jongens uit de UFC maar naar M1/Strikeforce overstappen om het tegendeel te bewijzen. Daar hoor ik niemand over.

oliebol
05-08-2009, 22:46
vind het eigenlijk wel logischer klinken dat de beste vechter naar de grootste organisatie zou gaan om te bewijzen dat hij de beste is omdat daar de beste tegenstanders zijn. Zou het vreemd vinden als heel de HW divisie van de UFC maar naar strikeforce zou gaan omdat Fedor nu daar weer vecht:p

Strange Cutbean
05-08-2009, 22:52
Is ook wel zo maar als vechter A bij een andere organisatie vecht en hij vindt dat hij wat te bewijzen hebt is dat misschien net zo logisch om te moven . Ga daar heen en vecht het uit. (beetje kort door de bocht)

oliebol
05-08-2009, 23:42
Zou wel een stuk makkelijker zijn dan dit gezeik steeds:lol:

blackadder
05-08-2009, 23:48
Als Fedor mede eigenaar is van de M-1 lijkt het me ook wel logisch dat hij niet naar de UFC wil op White zijn termen. Hij zal ook wel verplichtingen tegenover investeerders hebben en de belangen, en mogelijke toekomst, van de M-1 belangrijker vinden dan de belangen van de UFC.

kooivechter
06-08-2009, 00:03
Als je echt kijkt naar ervaring, talent en jeugd dan is de enige die op dit moment naar mijn mening in de buurt komt A. Overeem. Let wel als zijn conditie op peil is, zo niet dan heeft hij niks te zoeken tegen fedor. Als zijn conditie op peil is is hij de enige samen met jawel Lesnar ( misschien Carwin) die een legitieme kans maken in mijn ogen tegen Fedor. Daar ben ik overtuigd van. Als Overeem super getraind tegen Fedor aantreed denk ik echt dat hij van Fedor kan winnen. Daar durf ik 100 euro op te wedden.

Collina
06-08-2009, 11:29
Als je echt kijkt naar ervaring, talent en jeugd dan is de enige die op dit moment naar mijn mening in de buurt komt A. Overeem. Let wel als zijn conditie op peil is, zo niet dan heeft hij niks te zoeken tegen fedor. Als zijn conditie op peil is is hij de enige samen met jawel Lesnar ( misschien Carwin) die een legitieme kans maken in mijn ogen tegen Fedor. Daar ben ik overtuigd van. Als Overeem super getraind tegen Fedor aantreed denk ik echt dat hij van Fedor kan winnen. Daar durf ik 100 euro op te wedden.

Idem dito!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben een Fedor fan, absoluut, maar uiteraard hoop ik dat Alistair wint. In mijn beleving heeft Alistair alle skills om de beste van de wereld te verslaan, (Dus Fedor Emelianenko).

Soms maakte ik me idd ook wel eens zorgen om de conditie, maar als ik de laatste partijen van Alistair achter elkaar zet heb ik het volste vertrouwen in hem!

Dus ook ik zet 100 euro op Ali. O.

Dit lijkt wel mixfight casino :)

Groet,
Collina

Tony
06-08-2009, 11:57
Idem dito!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben een Fedor fan, absoluut, maar uiteraard hoop ik dat Alistair wint. In mijn beleving heeft Alistair alle skills om de beste van de wereld te verslaan, (Dus Fedor Emelianenko).

Soms maakte ik me idd ook wel eens zorgen om de conditie, maar als ik de laatste partijen van Alistair achter elkaar zet heb ik het volste vertrouwen in hem!

Dus ook ik zet 100 euro op Ali. O.

Dit lijkt wel mixfight casino :)

Groet,
Collina

grotendeels met je eens.. en ben ook van mening dat OVereem een zeer reële kans heeft om iets uit te richten tegen Fedor (of elke andere HW vechter)

Echter wat ik niet begrijp is dat iedereen maar loopt te roepen dat zijn cardio zoveel beter is dan vroeger (vanwege het niet meer te hoeven cutten etc)..

Maar hoe weet iedereen dat? De laatste keer dat overeem de volle 3 ronden uitgeknokt heeft is in 2006-Belfort. Sindsdien heeft ali alleen maar 1 a 1,5 rondes geknokt.

chief108
06-08-2009, 11:58
In mijn beleving heeft Alistair alle skills om de beste van de wereld te verslaan, (Dus Fedor Emelianenko).

in mijn beleving heeft hij nog lang niet laten zien dat hij überhaupt klaar is om dat te proberen, laat staan om hem te kunnen verslaan
laat hem eerst maar eens een paar keer tegen wat andere echt grote namen knokken en als hij dat ook allemaal wint, dan is hij klaar voor fedor
op dit moment denk ik dat als hij tegen een Barnett zou vechten en dat verliest (wat ik verwacht) hij weer helemaal inelkaar stort
in het verleden heeft hij herhaaldelijk laten zien dat hij verlies partijen psychologisch niet al te best trekt namelijk

Collina
06-08-2009, 13:11
Ik probeer geen discussie op te laaien, maar ik zal het proberen te onderbouwen.

Nogmaals: Het is mijn beleving waarom ik denk dat Alistiar een waardige tegenstander is voor Fedor.

Alistair heeft in zijn gehele loopbaan als pro MMA vechter zich nog geen 3 keer laten afkloppen door een klem. Als je kijkt hoeveel wedstrijden Alistair heeft gevochten zegt dit genoeg over zijn Grond skills. "Eens of oneens"? Als je het oneens bent, graag onderbouwen.

Alistair heeft in december 2008 en maart 2009 tegen de beste K1 vechters gevochten van de wereld. (K1 Champ Remy en in mijn beleving de aller grootste K1 vechter Badr hari)

Als je als MMA vechter zo’n topprestatie kan leveren op K1 regels, ben je voor mij allround.

Zijn grondtechnieken zijn geweldig, zijn strike skills zijn blijkbaar meer dan voldoende en zijn conditie (zie partij Cro Cop en Remy) is goed. “uiteraard, 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer” maar als conditie het enige argument is………

Waarom zou hij geen kans maken tegen Fedor? Graag onderbouwen waarom niet….
Ik zou wel eens willen weten aan welke eisen je dan zou moeten voldoen om tegen Fedor te vechten.

Groet,
Collina

dirk5
06-08-2009, 13:29
AO is goed dat zeker, maar hij heeft in het verleden aangetoond niet happig te zijn op harde klappen en al helemaal niet op GnP (groot gelijk).

Ik dan ook dat Fedor deze partij dmv een GnP zal winnen, ik acht hem goed genoeg om AO op de grond te houden, hem naar de grond krijgen zal wat moeilijker worden.

steftheboxer
06-08-2009, 15:30
Ik probeer geen discussie op te laaien, maar ik zal het proberen te onderbouwen.

Nogmaals: Het is mijn beleving waarom ik denk dat Alistiar een waardige tegenstander is voor Fedor.

Alistair heeft in zijn gehele loopbaan als pro MMA vechter zich nog geen 3 keer laten afkloppen door een klem. Als je kijkt hoeveel wedstrijden Alistair heeft gevochten zegt dit genoeg over zijn Grond skills. "Eens of oneens"? Als je het oneens bent, graag onderbouwen.

Alistair heeft in december 2008 en maart 2009 tegen de beste K1 vechters gevochten van de wereld. (K1 Champ Remy en in mijn beleving de aller grootste K1 vechter Badr hari)

Ben het absoluut met je eens en ik denk dat Overeem ook wel degelijk een kans maakt tegen Fedor, daarom vindt ik ook dat deze partij er moet komen. Ik hoop gewoon dat zijn hand snel geneest en dat hij terug komt in de vorm van de afgelopen twee jaar, dat is wel een voorwaarde...

Zit gewoon echt te wachten op de officiele aankondiging

Als je als MMA vechter zo’n topprestatie kan leveren op K1 regels, ben je voor mij allround.

Zijn grondtechnieken zijn geweldig, zijn strike skills zijn blijkbaar meer dan voldoende en zijn conditie (zie partij Cro Cop en Remy) is goed. “uiteraard, 1 zwaluw in de lucht maakt nog geen zomer” maar als conditie het enige argument is………

Waarom zou hij geen kans maken tegen Fedor? Graag onderbouwen waarom niet….
Ik zou wel eens willen weten aan welke eisen je dan zou moeten voldoen om tegen Fedor te vechten.

Groet,
Collina

chief108
06-08-2009, 15:47
ik zou zeggen: bekijk gewoon eerst ff, pak 'em beet, de laatste 20 partijen van Fedor
dan zie je betere strikers, betere grapplers, grotere en sterkere vechters dan Ali allemaal kansloos verliezen van hem


AO is goed dat zeker, maar hij heeft in het verleden aangetoond niet happig te zijn op harde klappen en al helemaal niet op GnP (groot gelijk).

Ik dan ook dat Fedor deze partij dmv een GnP zal winnen, ik acht hem goed genoeg om AO op de grond te houden, hem naar de grond krijgen zal wat moeilijker worden.
:stupid:

YoMarK
06-08-2009, 15:57
ik zou zeggen: bekijk gewoon eerst ff, pak 'em beet, de laatste 20 partijen van Fedor
dan zie je betere strikers, betere grapplers, grotere en sterkere vechters dan Ali allemaal kansloos verliezen van hem :stupid:
Jij bent wel heel erg anti Ali O he chief?

Misschien ben ik als nederlander een beetje biassed, maar d'r zijn toch echt niet veel vechters die net zo allround goed zijn als Overeem.

Wheelie
06-08-2009, 15:59
Wedden chief ? En dan niet om vcash ;)

Deze partij gaat er echt wel komen en ik denk ook dat Alistair een kans maakt om van Fedor te winnen.


Jij bent wel heel erg anti Ali O he chief?

Misschien ben ik als nederlander een beetje biassed, maar d'r zijn toch echt niet veel vechters die net zo allround goed zijn als Overeem.

:whistling:

Helemaal mee eens ;)

chief108
06-08-2009, 16:13
Jij bent wel heel erg anti Ali O he chief?

nee hoor...

ik snap wel dat ik zo over kom omdat ik als 1 van de weinige hier niet zo'n hoge pet op heb van Ali's kunsten



Misschien ben ik als nederlander een beetje biassed, maar d'r zijn toch echt niet veel vechters die net zo allround goed zijn als Overeem.
is zeker waar
maar....
hij heeft maar een paar partijen gewonnen op HW
en dat waren niet echt de topguns

denk echt niet dat hij het red tegen Fedor

en als hij voor Fedor een andere partij verliest...
dan zie ik het er helemaal niet van komen


Misschien ben ik als nederlander een beetje biassed, maar d'r zijn toch echt niet veel vechters die net zo allround goed zijn als Overeem.
is zeker waar
ik zal dat ook nooit ontkennen

en als hij tegen Fedor moet (als hij dat durft.... :p )
dan wil ik wel met je wedden hoor wielejongen
(niet om de bedragen waar jij mee smijt, er zijn nou eenmaal mensen die minder te besteden hebben als jij weetje...)

Wheelie
06-08-2009, 16:16
en als hij tegen Fedor moet (als hij dat durft.... :p )
dan wil ik wel met je wedden hoor wielejongen
(niet om de bedragen waar jij mee smijt, er zijn nou eenmaal mensen die minder te besteden hebben als jij weetje...)
Gewoon om een symbolisch bedrag is goed ;)
En durft ? Hij wil niks liever.

chief108
06-08-2009, 16:24
top...

ben benieuwd of het er ooit van komt

hoe'st met 't handje van hem dan?

steftheboxer
06-08-2009, 16:34
ik zeg dat deze partij er gewoon komt...kan niet anders omdat ali o de titelhouder is..

maar als ik mijn geld moet inzetten gaat het toch naar mijn russische vriend..

Chief ga die weddenschap aan!

chief108
06-08-2009, 16:40
als ik mijn geld moet inzetten gaat het toch naar mijn russische vriend..

Chief ga die weddenschap aan!
http://thenextweb.com/wp-content/uploads/2009/01/hi.jpg

steftheboxer
06-08-2009, 17:01
geld op fedor zetten is zekere winst, voor hem telt "resultaten uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst"

nu wachten op wheelie!

dietrik
06-08-2009, 17:26
Remy was al geblesseerd ( verdraaide knie) en een blinde kon zien dat Badr als een halve dooie( lees ongemotiveerd) in de ring stond.

Als Fedor gelijk die linkse hoek er in gooit loopt Ali o gewoon weer achteruit net als tegen kharitonov. Skills heeft ie zeker, maar tegen Fedor komt hij imo te kort.

Maar goed we zullen zien, dat de partij komt lijkt wel haast zeker.

kooivechter
06-08-2009, 21:04
Remy was al geblesseerd ( verdraaide knie) en een blinde kon zien dat Badr als een halve dooie( lees ongemotiveerd) in de ring stond.

Als Fedor gelijk die linkse hoek er in gooit loopt Ali o gewoon weer achteruit net als tegen kharitonov. Skills heeft ie zeker, maar tegen Fedor komt hij imo te kort.

Maar goed we zullen zien, dat de partij komt lijkt wel haast zeker.

zo kun je nattuurlijk bij elke overwinning een kanttekening plaatsen. Die partij tegen Crocp en Buentello liet al zien hoe hij deze topvechters tot b vechters degradeerden. Maar daar zal je ook wel een verklaring voor hebben, waarom dat geen legitieme overwinningen zijn.

wrestler_nl
06-08-2009, 22:23
Ik geef Alistair Overeem nu weinig kans tegen Fedor. Hij heeft maar een aantal partijen op hw gewonnen en niet echt tegen toppers. Gary Goodridge , Mark Hunt en Paul Buentello kun je geen toppers noemen als je ze vergelijkt met Fedor...ze zijn verreweg van top 10. En dat is ook Alistair Overeem (dat vind ik tenminste).
Ik zag een tijdje terug een interview van hem en hij vond zichzelf een top 5 vechter...waarom?
Hij heeft nog niet genoeg bewezen om een top 10 vechter te worden laat staan een top 5

chief108
06-08-2009, 22:28
wrestler zegt wat ik bedoel idd...
thnx en reps

Ivo C.
07-08-2009, 14:13
[/font][/color]

Kom op zeg, Badr was totaal niet in vorm. Laat die partij nog maar eens plaatsvinden met een fitte Badr. Dan zal het wedstrijdverloop wel 'iets' anders zijn.
There was a meeting outstanding for both of them anyway.
Under MMA rules I belive...

blackadder
07-08-2009, 14:52
Nope. A match under MMA rules was never a deal between both managements.
Als ik het me goed herrinner ging in elk geval Golden Glory wel van zo een afspraak uit.

jesselaar
07-08-2009, 16:08
wrestler zegt wat ik bedoel idd...
thnx en reps


x2 laat hem eerst maar van werdum winnen en dan de winnaar tegen fedor om de belt en dan hoop ik op ali ik ben alleen benieuwd of hij wel in de usa kan vechten en dat niet net zoals josh barnett weer een schandaal er bij komt als promoter kan je daarom beter van te voren nu een test doen en zijn alle speculaties de wereld uit en weet iedereen meteen hoe het zit (ik denk dat hij voorlopig nog geblesserd is maar wel op glory vecht,nog een keertje in japan maar zeker niet in de usa, de testen zijn daar nu te goed en ze kunnen onverwacht een test afnemen dus we zullen zien wat er gaat gebeuren en iedereen kan voor zichzelf invullen hoe dit af gaat lopen

Ivo C.
07-08-2009, 16:16
Nope. A match under MMA rules was never a deal between both managements.
Ok thx.
I had it in mind but apperently not correct!

Collina
07-08-2009, 16:52
@ Ivo C. Je hebt gelijk.

Er was absoluut een mondelinge overeenkomst (anders had AC deze partij niet aangenomen om alleen K1 te vechten).

Deze mondelinge afspraak is er gekomen doordat Badr met zijn grote waffel de mic pakte na de partij Cro Cop vs Alistair om tegen duizenden toeschouwers te zeggen (even in het Nederlands), "MMA vechters zijn net wijven die elkaar op de grond zitten te knuffelen, K1 is het echte staande gevecht".

@ I_LOVE_KNOCKOUTS, ik wil je niet monddood maken, maar je zit er compleet naast.

Mijn telefoon rinkelde midden in de nacht: AC Overeem: Collina raad eens wat: Ik vecht tegen Badr op K1 regels en daarna op MMA. (dit verzin je niet om 02.45)

Maar goed, laten we er geen wellis/nietes spelletje van maken and let stay on subject.
Wat ik in mijn vorige post wilde aangeven is dat AC een allround vechter, staand als op de grond zijn skills heeft. Als je vecht op topniveau met K1 regels en goede prestatie levert op High MMA niveau behoor je tot de top en is de kans dat je tegen Fedor vecht. Laten we dit vooral toejuichen.

Collina

steftheboxer
07-08-2009, 16:57
Maar goed, laten we er geen wellis/nietes spelletje van maken and let stay on subject.
Wat ik in mijn vorige post wilde aangeven is dat AC een allround vechter, staand als op de grond zijn skills heeft. Als je vecht op topniveau met K1 regels en goede prestatie levert op High MMA niveau behoor je tot de top en is de kans dat je tegen Fedor vecht. Laten we dit vooral toejuichen.

Collina [/quote]


Inderdaad, laten we vooral juichen dat deze partij er gaat komen en dat het een knalpot wordt. Collina, bel je AC wel even terug dat als ie wilt winnen tegen Fedor dat hij voortaan 02:45 in zijn bed ligt en niet aan het bellen is?

Fasada
07-08-2009, 17:26
Zo compleet zit ik er niet naast. Sterker nog, ik zit er helemaal niet naast. Het is leuk dat Alistair jou persoonlijk belde, en dat Badr een grote bek had over MMA-vechters klopt ook, maar akkoorden worden gesloten door managers, niet door vechters. Dat is ook wat ik hierboven al zei: de managers van beiden hebben nooit een akkoord gesloten. Dat de vechters onderling allebei graag willen, zegt dus in dit geval niet zoveel.
Jouw bron is een vechter, mijn bron is 1 van de betreffende managers (degene die dus de onderhandeling voor een vechter doet).

Begrijp je punt sebas maar je kan het wel merkwaardig vinden dat, voor de partij was gevochten, al sprake was over een M.M.A. en K-1 partij op verschillende fora.
Als manager zou je dit dan toch moeten ontkrachten zodra zulke speculaties gaande zijn. Maar er werd nooit ontkent door zowel Badr als zijn management. Ook toen de vraag gesteld werd aan Badr reageerde hij niet door te zeggen dat het niet waar was en vertelde alleen dat die partij er niet zou komen...

Maar goed dit wordt allemaal offtopic

Collina
07-08-2009, 17:31
Begrijp je punt sebas maar je kan het wel merkwaardig vinden dat, voor de partij was gevochten, al sprake was over een M.M.A. en K-1 partij op verschillende fora.
Als manager zou je dit dan toch moeten ontkrachten zodra zulke speculaties gaande zijn. Maar er werd nooit ontkent door zowel Badr als zijn management. Ook toen de vraag gesteld werd aan Badr reageerde hij niet door te zeggen dat het niet waar was en vertelde alleen dat die partij er niet zou komen...

Maar goed dit wordt allemaal offtopic

Fabricnovic, dat klopt helemaal.

Collina

Collina
07-08-2009, 17:55
@ I_LOVE_KNOCKOUT

Je hebt gelijk,

9/11 kwam volgens de Amerikaanse regering ook als donderslag bij heldere hemel aanzetten en is er totaal geen complot theorie omtrent building 7

Haal ik nou twee topics door elkaar heen of probeer ik iets te vergelijken??? Uhmm..

Afin, het management van Badr wist van niets en Osama is een lul.

Collina

jesselaar
07-08-2009, 18:00
Er was sprake van op fora, maar er wordt op de fora zo ongelofelijk veel gepraat dat een manager er een dagtaak aan zou kunnen hebben om alles te bevestigen of te ontkrachten. Gebeurt bij andere sporten toch ook niet? Waarom moet dat hier dan wel? Volgens mij lezen we hier zoveel berichten die nooit door een vechter of manager ontkend worden, maar later toch alsnog niet waar blijken te zijn. Zo merkwaardig vind ik het dus niet.

tussen de managers was die afspraak er wel alleen heeft k1 het spelletje meegespeelt en was het een lokkertje om alistair over de streep te trekken
en gezien de uitslag was het ook zeer verstandig en overbodig om dit mma gevecht aan te gaan alleen als ik alistair was had ik hem de rematch nooit meer gegund of heel veel $$$$

Collina
07-08-2009, 18:02
Jammer dat je zo reageert.

Ik bedoel het niet zwart/ wit en al helemaal niet persoonlijk.

Excuus,

Collina

blackadder
07-08-2009, 19:29
Badr Hari verbreekt MMA-deal - Page 9 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=88643&highlight=badr+hari+alistair+overeem&page=9)
Waarom zeggen Bas Boon en Ron Nyqvist in deze legendarische thread dan dat die er wel was?

jesselaar
07-08-2009, 20:48
Dus een manager vertelt mij persoonlijk dat die deal er nooit is geweest en jij zegt doodleuk van wel? Dan ben ik blij dat ik nu eindelijk weet hoe het zit... :rolleyes:



Zo vatte ik het ook niet op, vond het gewoon een vage reactie die totaal niet inhoudelijk op de mijne inging. Daarom snap ik hem niet.


welke van de twee dan? ik snap van de badr zn kant dat die het spelletje mee spelen en daar jongens zoals jij die verslaafd zijn aan dit forum een kant op duwen wat je hoort is niet altijd wat het is ,maar goed om eindelose antwoorden van je te voorkomen vraag het is aan bas b ,iedereen wist dat de rematch een feit was bas heeft zelfs nog op de persconferencie een truuk uitgehaald omdat die de bui al voelde hangen en het bevestigt wou hebben maargoed na dat badr zn lesje had gehad had het ook geen zin meer of denk je dat hij nog een kans had tegen alistair
maargoed jij zal het wel beter weten

jesselaar
10-08-2009, 15:00
Waarom moet ik het vragen aan Bas Boon als ik van Simon Rutz al heb gehoord hoe het zit? Misschien geloof jij liever Bas Boon, moet je zelf weten uiteraard. Maar goed, je zegt zelf al dat wat je hoort niet altijd is zoals het zit. En verslaafd aan dit forum? Nee. Ik me een kant op laten duwen? Wederom nee. Mijn bron moge inmiddels duidelijk zijn en aangezien ik van die bron nog nooit iets heb gehoord dat niet waar bleek te zijn, neem ik die berichten als waarheid aan; lijkt me niet zo heel moeilijk om te begrijpen.


ok kuddedier ik zal het je nog een keer uitleggen bas .b/ron en simon hadden hier een mondelinge afspraak over omdat k1 (zogenaamd)geen mma deed konden ze het contract voor het mma gevecht niet doen natuurlijk wisten k1 en simon dat allang dat ze het mma gevecht niet zouden doen bas voelde de bui al hangen en probeerde op de persconferencie nog een reactie uit te lokken om het te bevestigen maar het was een spelletje om alistair over de streep te trekken en na badr zn pak slaag had het ook geen zin meer om het te doen anders zou badr weer een nederlaag binnen 1 minuut te verwerken krijgen
kijk soms moet je als promoter /manager meer doen om een partij neer te zetten en in mijn ogen had en heeft die rematch geen zin meer
maar gewoon oogkleppen ophouden en vasthouden aan je bron want zolang het contract niet getekent is ?heb jij gelijk pffffffffffffffffffffffffff

jesselaar
10-08-2009, 15:27
Waarom moet ik het vragen aan Bas Boon als ik van Simon Rutz al heb gehoord hoe het zit? Misschien geloof jij liever Bas Boon, moet je zelf weten uiteraard. Maar goed, je zegt zelf al dat wat je hoort niet altijd is zoals het zit. En verslaafd aan dit forum? Nee. Ik me een kant op laten duwen? Wederom nee. Mijn bron moge inmiddels duidelijk zijn en aangezien ik van die bron nog nooit iets heb gehoord dat niet waar bleek te zijn, neem ik die berichten als waarheid aan; lijkt me niet zo heel moeilijk om te begrijpen.

het is ook niet zo moeilijk te begrijpen alleen kan je er ook voor kiezen oogkleppen en een hele dikke plaat voor je hoofd te hebben
er was sprake van 2 wedstrijden 1 mma 1kickboksen omdat k1 geen mma doet konden zij niet die wedsrijd op contract doen en dit was natuurlijk een spelletje om alistair over de streep te trekken en bas voelde de bui al hangen en heeft op de persconferencie dit nog onder de aandacht gebracht maar er werd natuurlijk geen gehoor gegeven en soms moet je als promoter manager iets verder gaan om een partij doorte laten gaan en achteraf had het ook geen zin om badr weer een pak slaag te laten krijgen
maargoed zolang het contract NIET getekent is blijkt maar hoeveel een woord in vechtsportwereld waard is .
dus vanuit dat standpunt heb je gelijk .pfffffffffffff

jesselaar
10-08-2009, 19:58
Kuddedier? Lezen is niet echt je sterkste punt he. Ik baseer de geloofwaardigheid van mijn bron (Rutz in dit geval) op betrokkenheid en ervaringen. Betrokkenheid lijkt me duidelijk en ervaringen met hem omtrent inzichten in bepaalde zaken heb ik meer dan genoeg om zijn verhaal hieromtrent aan te nemen. Hij vertelde me dat er geen mondelinge en geen schriftelijke overeenkomst was.
Jij houdt vast aan een andere versie, prima; zul je ook je redenen voor hebben. We gaan elkaar dus beiden niet overtuigen.

Edit: over hoeveel een woord in vechtsportland waard is...juist DAT is hetgene waarom ik Simon geloof.


en ook in sinterklaas denk ik pffffff

jesselaar
10-08-2009, 21:15
Want?
ik ben niet de reidende rechter om over bas of simon te oordelen maar dat badr zelf al zij ,dat was om je uit de tent te lokken ,en omdat k1 kon zeggen van wij doen geen mma dat moeten jullie zelf uitkomen met onze goedkeuring .
als simon die rematch had doorlaten gaan was hij natuurlijk gek die had geen enkele zin meer dus heel verstandig
maar omdat je berichtjes van simon mag doorgeven wil niet zeggen dat je oogkleppen moet ophebben
nou dit was het voor vandaag ik ben er klaar mee groetjes jesse