PDA

View Full Version : Scott Coker: Fedor Emelianenko vs Alistair Overeem ’should be an amazing fight’



Tony
05-08-2009, 13:18
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/08/fdor.jpg
Props: TapouT Radio (http://www.tapoutlive.com/media/7585/080309_TapouT_Radio:_Scott_Coker/) (via BloodyElbow.com (http://www.bloodyelbow.com/))
Quoteworthy:

“Although the deal with Strikeforce is an exclusive one, it’s far from a contract signed in blood as Fedor is currently contractually obligated to fight for Strikeforce for just one year. Basically it’s three fights over the next year, and we’ll start in the fall some time… The very first fight that Fedor fights will be on Showtime, and then the roll-out of television from there forward hasn’t been determined 100%, but his first fight will be on Showtime. [Fedor] and Alistair Overeem should be an amazing fight, and people that haven’t seen Alistair, you know, he’s an amazing fighter.. I think we should do a couple of fights and build that one up, and then let their champion fight our champion, and let’s see what happens. We’re hoping that Alistair will be ready to fight in the Fall, and we can put him on one of the cards with Fedor, and not fight against each other but fight against someone else, and let’s build that fight up.”
Check out more from Coker, Strikeforce CEO, on the Emelianenko acquisition after the jump.


Continue reading ‘Scott Coker: Fedor Emelianenko vs Alistair Overeem ’should be an amazing fight’’ (http://mmamania.com/2009/08/04/scott-coker-fedor-emelianenko-vs-alistair-overeem-should-be-an-amazing-fight/#more-14358)

hendriks
05-08-2009, 14:23
Lijkt me een gewelidige partij, Denk dat overeem nog best eens kans kan maken.
Minder nonchalant als arlovski.Sneller als tim. En verder heeft fedor de laatste jaren
weinig grote tegenstand gehad die je met ali kunt vergelijken

Ivo C.
05-08-2009, 14:34
Ok this is a boxing promotion talking.
Build up a fight between Overeem and Fedor? GTFOOH!
Well you can extend it to eternity but it shouldn't be like that

oliebol
05-08-2009, 14:48
laat die partij maar komen :D denk dat het wel een mooie partij word.

steftheboxer
05-08-2009, 15:47
kijk hier wordt ik blij van!! Dit is toch een vette partij...

eidos
05-08-2009, 17:46
Als UFC een streek wil leveren dan kopen ze nu Overeem weg.

DannyvK
05-08-2009, 17:51
breng ze nou maar niet op verkeerde ideen ;)

Maar zou ik ook 'n leuke vinden, maar maakt me sowieso niet uit als fedor maar weer 'ns vecht..

jesselaar
05-08-2009, 19:25
Als UFC een streek wil leveren dan kopen ze nu Overeem weg.
ik denk dat voor ons alistair /fedor een leuke partij is maar voor de usa weinig voorsteld(voor goeie ppv ratings) die zitten meer te wachten op bretrogers of lasley of een andere amerikaan ze kunnen beter ali eerst tegen werdum doen en fedor tegen een amerikaan daarna de winnaar van ali /werdum tegen fedor en daarna fedor /bret rogers daarna met de nieuwe hw die bv van dream of sengoku of de nieuwe uit eigen stal die al net zoals brock ,cain ,carwin maar een paar winst partijen achter de rug hebben en ook talent hebben

54321
06-08-2009, 00:00
ik denk dat voor ons alistair /fedor een leuke partij is maar voor de usa weinig voorsteld(voor goeie ppv ratings) die zitten meer te wachten op bretrogers of lasley of een andere amerikaan ze kunnen beter ali eerst tegen werdum doen en fedor tegen een amerikaan daarna de winnaar van ali /werdum tegen fedor en daarna fedor /bret rogers daarna met de nieuwe hw die bv van dream of sengoku of de nieuwe uit eigen stal die al net zoals brock ,cain ,carwin maar een paar winst partijen achter de rug hebben en ook talent hebben

daarom zegt hij ook dat hij de partij niet meteen wilt hebben maar eerst de twee wilt hypen met andere gevechten.

NESCIO
06-08-2009, 02:05
denk helemaal niet dat het een leuk gevecht wordt... denk dat fedor veel te sterk is... het is wel een gevecht wat ik graag zie, waarbij ik uiteraard zal bidden voor Overeem... want als ie wint is ie de man, en kansloos ben je nooit.

Leventdepevent
06-08-2009, 09:00
Die partij komt er niet. x2 ik zie het voorlopig ook niet gebeuren

chief108
06-08-2009, 09:16
Als UFC een streek wil leveren dan kopen ze nu Overeem weg.
LOL...
dat zijn wel Dana tactieken idd... :p

Leventdepevent
06-08-2009, 09:40
LOL...
dat zijn wel Dana tactieken idd... :p
Dan ontploft ie helemaal....

NielsN
06-08-2009, 09:41
Als UFC een streek wil leveren dan kopen ze nu Overeem weg.


Alleen dan mogen ze Ali wel enorm veel geld én een titleshot bieden, want hij zou compleet maf zijn om zich de kans door de neus te laten boren om tegen Fedor te vechten... :)

stiffler
06-08-2009, 09:57
denk helemaal niet dat het een leuk gevecht wordt... denk dat fedor veel te sterk is... het is wel een gevecht wat ik graag zie, waarbij ik uiteraard zal bidden voor Overeem... want als ie wint is ie de man, en kansloos ben je nooit.

x2 Fedor wint dit easy... Maar ja Ali heeft wel KOpower :pimp:
you never know...

superfreak
06-08-2009, 16:36
Ali heeft inderdaad ko power. Stoot ook zeer gericht. Echter, als hij al een down krijgt van Remy dan wil ik niet weten wat hij tegen een stoot van Fedor gaat doen. Daar kom je niet van terug. Daarbij denk ik dat Fedor hem snel naar de grond gaat brengen en submit hem daar bij het leven. Je bent nooit kansloos...

redjuh
06-08-2009, 17:12
hij wil echt niet tegen fedor.

NielsN
06-08-2009, 17:18
hij wil echt niet tegen fedor.

Iedereen wil tegen Fedor.

chief108
06-08-2009, 17:23
hij wil vast wel het geld wat te verdienen valt
maar hij weet ook wel dat hij geen schijn van kans maakt
hoop voor hem dat hij iig nog een beetje eervol ten onder gaat
en niet zoiets wordt zoals toen tegen Kharitonov

Collina
07-08-2009, 01:23
Alleen dan mogen ze Ali wel enorm veel geld én een titleshot bieden, want hij zou compleet maf zijn om zich de kans door de neus te laten boren om tegen Fedor te vechten... :)

Helemaal eens!

Om geld zitten de vechters op dit niveau niet verlegen, believe me!

Als je een opportunity krijgt om tegen Fedor te vechten grijp je deze met beide handen aan. Uiteraard heeft Alistair veel zin om tegen Fedor te vechten. Dit zou betekenen dat UFC met enorm veel geld over de boeg moeten komen...... (doen ze niet)

Ik ben neutraal omtrent winning, ik geef het 50/50. Nogmaals, ik ben een Fedor fan, maar uiteraard ben ik voor AC Overeem, zal geweldig zijn.

Hij heeft de skills en is een goede allround fighter! Why not?

Collina

Collina
07-08-2009, 01:25
hij wil echt niet tegen fedor.

Wat is je bron? Want ik weet toevallig dat hij echt naar deze partij uitkijkt...dus ik ben wel zeer benieuwd van wie jij hebt dat hij echt niet tegen Fedor wilt vechten.

Collina

ZakKa!
07-08-2009, 01:56
hij wil echt niet tegen fedor.


Ow dat wil hij zeker wel! Hij wil niks liever!

MB667
07-08-2009, 09:12
fok dat de amerikanen hier niet op zitten te wachten, wij wel! mooi toch!

NielsN
07-08-2009, 09:40
Hoezo is er een kans? heb je daar een bron voor?

:confused:

Nee, dat lijkt me niet. Het was zomaar wat 'what if..?'-denken... Ik reageerde dan ook op een andere opmerking...

Mijn punt was veel meer wat Collina zegt: dat AO waarschijnlijk heel erg graag deze partij wil.

Bassie
07-08-2009, 11:11
ik zie Allistar wel winnen van Fedor. Hij heeft een enorm lengte voordeel, waardoor hij zijn knien goed kan gebruiken. Op de grond zie ik Fedor ook niet makkelijk winnen van Allistar, het zal me ook niet verbazen als Allistar de takedown zal maken en vanuit de guard de nodige schade zal aanrichten. Ik denk Allistar op KO of op GnP!

chief108
07-08-2009, 11:13
:rotflmao:

keep dreaming bro...

Insider
07-08-2009, 11:26
Fedor is de absolute top, maar Alistair laat de laatste paar partijen zien dat hij beter is geworden. Hij mishandelde CroCop en Mark Hunt was kansloos, 2 tegenstanders waar Fedor toch iets meer moeite mee had. Alistair heeft niks te verliezen en alles te winnen in een partij tegen Fedor.

dirk5
07-08-2009, 11:32
Oke, maar de Hunt waar AO tegen moest was de Hunt die Manhoef in 10 sec ko sloeg...

de Hunt waar Fedor tegen moest was de Hunt die 2 high kicks in 1 wedstrijd van Crocop wegkopte.

Tony
07-08-2009, 11:36
Oke, maar de Hunt waar AO tegen moest was de Hunt die Manhoef in 10 sec ko sloeg...

de Hunt waar Fedor tegen moest was de Hunt die 2 high kicks in 1 wedstrijd van Crocop wegkopte.

Daarnaast wist onze ex-middleweight Mousasi.. (die zich voor de partij tegen Hunt opgevreten had naar HW) ook binnen no-time te winnen van hunt.

En overeem is 2x mousasi (qua kracht en massa)

Wheelie
07-08-2009, 11:37
Ik hoop gewoon dat deze partij er snel komt en dat weten we precies hoe Alistair er voor staat ;)

dirk5
07-08-2009, 11:41
dat zowiezo Kevin, we mogen in de handjes klappen dat we deze partij te zien krijgen. Voor mij een stuk interesanter dan elke matchup die ze in de UFC hadden kunnen maken.

NielsN
07-08-2009, 11:41
Ik hoop gewoon dat deze partij er snel komt en dat weten we precies hoe Alistair er voor staat ;)

x2

Deze discussies zijn er het gevolg van dat Fedor zo weinig vecht. Als hij wat meer zou knokken, dan wisten we wel zo'n beetje wie nu een kans maakt, en wie niet. Hetzelfde geldt voor Overeem, trouwens.

Collina
07-08-2009, 11:53
:rotflmao:

keep dreaming bro...

@ Chief108

Ik vind het wel grappig dat je Anti AC Overeem bent, houdt de discussie/ meningsverschillen op gang op Mixfight.nl. (daar voor mijn respect, i'm seriously) leuk!

Maar nu een serieuze vraag Chief108, geef jij eens een paar goede onderbouwde argumenten waarom jij er zo zeker van bent dat AC Overeem totaal geen kans maakt.

Wat totaal geen kans wil zeggen 0% kans om van Fedor te winnen, en dat vind ik een vreemd uitspraak van iemand van jouw kaliber. Jij hebt verstand van vechten, zit regelmatig op Mixfight.nl dus help mij een beetje en onderbouw eens waarom die 0% kans.

Dat Fedor de betere vechter is op papier etc. daar kan ik bij inkomen. Als AC verliest sta ik daar ook niet echt van op te kijken maar ook als hij wint sta ik daar niet van op te kijken. Ik geef de match dan ook 50/50.

In mijn vorige post had ik dit al onderbouwd. Nu jij? Ben zeer benieuwd.

Collina

Tony
07-08-2009, 12:07
Ik hoop gewoon dat deze partij er snel komt en dat weten we precies hoe Alistair er voor staat ;)

Laten we het daarop houden ja..

ik geef fedor de grootste kans om te winnen... 60 tegen 40...

NielsN
07-08-2009, 12:14
@ Chief108

Ik vind het wel grappig dat je Anti AC Overeem bent, houdt de discussie/ meningsverschillen op gang op Mixfight.nl. (daar voor mijn respect, i'm seriously) leuk!

Maar nu een serieuze vraag Chief108, geef jij eens een paar goede onderbouwde argumenten waarom jij er zo zeker van bent dat AC Overeem totaal geen kans maakt.

Wat totaal geen kans wil zeggen 0% kans om van Fedor te winnen, en dat vind ik een vreemd uitspraak van iemand van jouw kaliber. Jij hebt verstand van vechten, zit regelmatig op Mixfight.nl dus help mij een beetje en onderbouw eens waarom die 0% kans.

Dat Fedor de betere vechter is op papier etc. daar kan ik bij inkomen. Als AC verliest sta ik daar ook niet echt van op te kijken maar ook als hij wint sta ik daar niet van op te kijken. Ik geef de match dan ook 50/50.

In mijn vorige post had ik dit al onderbouwd. Nu jij? Ben zeer benieuwd.

Collina

Maar winnen dmv takedown, gevolgd door een GnP...? Dat lijkt me niet zo'n hele grote kans... :D

A.F.
07-08-2009, 12:20
Ik zie Alistair niet opboksen tegen de snelheid van Fedor... Maar ik zeg niet dat ie geen kans maakt... Een foutje kan iedereen maken, zelfs Fedor ...

Collina
07-08-2009, 12:36
Ik denk dat het een hele mooie match zal zijn. Alistair vs Fedor.

Wij zij wat meer nuchter dan de Amerikanen. Wij weten bijvoorbeeld dat Fedor geen “Machine of Terminator” is, zelfs de mensen in het Noorden weten dat toch Chief108? J

Fedor is een mens van vlees en bloed en maakt (zoals Flipper dat al zegt) ook fouten, dit geldt overigens ook voor AC Overeem.

Alistair is een goede allround fighter met fantastische skills, ik denk namelijk niet dat deze partij zal eindigen als een Tim Silva ofzo. Wij zullen met ons neus tegen het TFT scherm zitten en genieten van spektakel en vuurwerk.

Ik kijk er echt naar uit!

Collina

Wheelie
07-08-2009, 13:03
@ Chief108

Ik vind het wel grappig dat je Anti AC Overeem bent, houdt de discussie/ meningsverschillen op gang op Mixfight.nl. (daar voor mijn respect, i'm seriously) leuk!
Dat chief anti Overeem is heeft niks met zijn kwaliteiten als vechter te maken, als hij eerlijk is weet hij ook wel dat Alistair een top vechter is ;)

chief108
07-08-2009, 13:18
Deze discussies zijn er het gevolg van dat Fedor zo weinig vecht. Als hij wat meer zou knokken, dan wisten we wel zo'n beetje wie nu een kans maakt, en wie niet. Hetzelfde geldt voor Overeem, trouwens.
klopt helemaal


Dat chief anti Overeem is heeft niks met zijn kwaliteiten als vechter te maken, als hij eerlijk is weet hij ook wel dat Alistair een top vechter is ;)
dat ontken ik ook nergens
denk alleen (oprecht een eerlijk) dat op dit moment hij gewoon nog niet aan Fedor toe is

en natuurlijk kleuren mijn persoonlijke voorkeuren mijn posts
net als de GG nuthuggers dat doen

chief108 brings balance to the Mixfight Universe
jeweettog...


Maar winnen dmv takedown, gevolgd door een GnP...? Dat lijkt me niet zo'n hele grote kans... :D
precies...
op die uitspraak reageerde ik dan ook
die uitkomst geef ik wel een 0% kans trouwens :p

@ Collina: waarom noem je AO de hele tijd AC?

Collina
07-08-2009, 13:48
@ Chief108

Ik noem hem vaak AC, (tweede naam Cees)

Moest lachen toen ik voor het eerst hoorde dat hij Cees heette (verwacht je niet van zo'n reusachtige negroide man). Vroeger peste ik hem met deze naam, nu is het er een beetje ingebakken en noem ik hem AC.

But let's not change the subject: Fedor vs Cees (from holland), :fp:

Collina

snip83
07-08-2009, 14:20
Ik denk dat Ali. O. zeker een kans maakt.
Ik denk dat het duidelijk is dat fedor (èèn van de) beste vechters is
maar kijk er niet van op als hij tegen een goede knie van Ali oploopt

redjuh
07-08-2009, 17:08
Wat is je bron? Want ik weet toevallig dat hij echt naar deze partij uitkijkt...dus ik ben wel zeer benieuwd van wie jij hebt dat hij echt niet tegen Fedor wilt vechten.

Collina

in de zin van ' dat wil je echt niet' ...
zal wel willen maar na zo lang niet vechten meteen een pak slaag krijgen van iemand waar hij ranglijst- en prestatietechnisch niet eens zijn waterdrager mag zijn...

Fyodor
07-08-2009, 18:00
fok dat de amerikanen hier niet op zitten te wachten, wij wel! mooi toch!

Idd. En voor mij zou het ook een win/win situatie zijn. Als Alistair wint: geweldig, de eerste die het voor elkaar krijgt en ook nog een Nederlander! Als Fedor wint, no shame in losing for Alistair en aangezien ik toch een grote Fedor nuthugger ben... :cool2:

Eerst allebei maar eens wat gevechten winnen en dan zien we wel verder!

Sendur
07-08-2009, 18:21
Ali zal het af moeten maken want anders zullen de judges Fedor als winnaar kiezen.

Denk je echt dat strikeforce blijft bestaan als Ali van Fedor wint?

Bassie
08-08-2009, 14:59
:rotflmao:

keep dreaming bro...

Jij gaf Alistar zeker ook geen kans tegen Bard Hari?

Tony Galento
08-08-2009, 15:08
Jij gaf Alistar zeker ook geen kans tegen Bard Hari?

Die had toen al vaker op z'n kont gelegen.

chief108
08-08-2009, 15:16
met alle respect, maar Badr is no fucking Fedor by a long shot...

dietrik
08-08-2009, 15:43
Tja de Hari waar Ali O tegen stond, was natuurlijk niet de zelfde Hari die Aerts en Sem deklasseerde. Dat kon een blinde wel zien. Ondanks dat vond ik die overwinning van alistair wel een om in te lijsten.

redjuh
08-08-2009, 17:55
klopt helemaal


dat ontken ik ook nergens
denk alleen (oprecht een eerlijk) dat op dit moment hij gewoon nog niet aan Fedor toe is

en natuurlijk kleuren mijn persoonlijke voorkeuren mijn posts
net als de GG nuthuggers dat doen

chief108 brings balance to the Mixfight Universe
jeweettog...


precies...
op die uitspraak reageerde ik dan ook
die uitkomst geef ik wel een 0% kans trouwens :p

@ Collina: waarom noem je AO de hele tijd AC?

I agree 100%

martijn2
08-08-2009, 20:50
Iedereen zegt hier dat fedor niet perfect is en dus een fout kan maken , dat is natuurlijk wel zo .
Maar hoeveel fouten heeft die eigenlijk gemaakt de laatste zeg m 25 partijen?
Klappen krijg je altijd dus je kan ko gaan , maar als ie nog zo hard is als tegen fujita , wat volgens mij meteen zijn enige echte fout was in strategie / opletten / denken in zijn vechten .

Dit is bedoelt als een vraag btw.

Chico
08-08-2009, 21:27
ik denk niet dat AO zal winnen... maar het zal ook geen 1.30 minuten zijn zoals de laatste partijen van Fedor..

maar deze partij wil ik zeker wel zien...

redjuh
09-08-2009, 03:08
ik denk dat ie t 1 sec langer volhoudt dan sylvia... 0,37

The Bulldog
09-08-2009, 11:18
ik denk dat allistair gestrekt gaat tegen Fedor....

Maar.....Allistair heeft zich goed ontwikkeld dus misschien against the odds......

NEhhhhhhh Ik ga voor Fedor