PDA

View Full Version : - Possible fight : Sergei Kharitonov vs Fedor Emelianenko !



loubamif
05-08-2009, 13:17
- In fact, Strikeforce is expected to announce a formal partnership with the Japanese-based organization's parent company, Fighting Entertainment Group, in the coming weeks. It's not known if the two promotions would partner for a Dec. 31 show, but it does open the door for a potential Emelianenko vs. Sergei Kharitonov (16-4) bout.


- Source : Despite Strikeforce contract, Fedor Emelianenko can still compete in Japan | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/15727/despite-strikeforce-contract-fedor-emelianenko-can-still-compete-in-japan.mma)

hendriks
05-08-2009, 13:31
pff, laat eerst die partij met ali maar komen

dietrik
05-08-2009, 13:33
Zo kunnen we nog wel een paar opnoemen natuurlijk. Kharitonov werd al simpel opgerold door Monson.

A.F.
05-08-2009, 13:35
niet boeiend

Leventdepevent
05-08-2009, 13:52
eerst zien dan geloven voordat ik me weer lekker ga maken op allerlei gevechten

jesselaar
05-08-2009, 18:28
Zo kunnen we nog wel een paar opnoemen natuurlijk. Kharitonov werd al simpel opgerold door Monson.


en ali werd weer afgestraft door kharitonov dus het blijven allebei contenders

Vitor Belfort
05-08-2009, 18:34
Na de laatste partijen niet echt de indruk dat Kharitonov gemotiveerd is om iets van zijn carriere te maken. Wat heeft hij gepresteerd om nu uberhaupt nog tegen Fedor uit te komen?

kooivechter
05-08-2009, 22:34
Na de laatste partijen niet echt de indruk dat Kharitonov gemotiveerd is om iets van zijn carriere te maken. Wat heeft hij gepresteerd om nu uberhaupt nog tegen Fedor uit te komen?

De laatste parttij was nix, hij kwam totaal niet getraind aan de startlijn, waardeloos gewoon. Wat men wel vergeet is, dat hij bijvoorbeeld Overeem compleet heeft afgedroogd. Overeem liep op een gegeven moment zelfs weg, nadat hij in de touwen belanden. Die partij is nog niet eens zo lang geleden. En op dit moment wordt allistair overeem zelfs beschouwd als een van de weinige legitieme tegenstanders van fedor. In pride was hij praktische onverslaanbaar. Als deze man Kharanitov getraind aankomt, is het de grootste bedreiging van fedor. Hij is een v/d grootste talenten op jonge leeftijd die hier rondlopen. Nog een grotere bedreiging dan A. Overeem of B. Lesnar. Dat weet ik meer dan zeker!