PDA

View Full Version : Matchmaking gala Zaandam zilvermeeuwen 12 sept.



Ellen
08-08-2009, 19:41
Beste trainers,

Bij deze stuur ik u de eerste update van het nieuwe seizoen, voor het gala van Shima Gym te Zaandam.
In verband met het 25 jarig bestaan van de Zaanse 'Dam tot Dam loop', en het daarom afzetten van de Noorder IJ- en Zeedijk,
is het gala een week VERVROEGD!! Dus van 19 sept nu naar zaterdag 12 sept!!!
Mocht dit voor u/uw vechter(s) een probleem zijn, dan verneem ik uw reactie graag zsm per email.
Verneem ik niets, dan ga ik ervan uit dat alles zoals geplanned kan blijven staan.

Belangrijke gegevens:
-Wegen om 17.00 uur, zaal open om 18.00 uur, start evenement om 19.00 uur. Kom aub op tijd, zodat we ook op tijd kunnen beginnen!
-Dit gala is onder auspicien van de NOVER, neem uw vechtpaspoorten mee. Heeft uw vechter die nog niet? Dit kan op de dag zelf geregeld worden.
Kosten hiervan zijn 10 euro per vechter per jaar. Voor meer info over de bond: NOVER - Home (http://www.nover.nl)
-Adres: Sportpark de Zilvermeeuwen, Noorder IJ- en Zeedijk, Zaandam. (achter industrieterrein achtersluispolder)
-Kaarten zijn te koop aan de deur, voor € 18 per persoon
-Per sportschool max. 3 verzorgers! Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt. Gelieve hier rekening mee te houden.


Loting B-klasse Toernooi:
De loting van het B-klasse toernooi tot 63,5 kg is gedaan door promotor Lex Kristel van Shima Gym.
-partij 1 van het toernooi: Joury Smans (Team Iron) vs Valdiro da Cruz (Gym International)
-partij 2 van het toernooi: Piet Doorjé (FFC) vs Andrusch Assoyan (The Bulldogs Belgie)
-partij 3 van het toernooi: Aissam Chamou (Bullys Gym) vs Remco de Vogel (Gym Haarlem)
-partij 4 van het toernooi: Marlon Gron (MTC Van Dams) vs David da Costa (La Sala)

De winnaars van partij 1 en 2 staan later op de avond tegen elkaar (partij 5 van het toernooi) , evenals de winnaars van partij 3 en 4 (partij 6 van het toernooi).
De 2 uiteindelijke winnaars van partij 5 en 6 zullen om de belt strijden in de finale van ons toernooi, aan het eind van de avond.
De winnaar van het toernooi ontvangt € 750, de verliezend finalist gaat met € 250 naar huis.
Partij 1 t/m 6 zullen gevochten worden over 3x2 minuten. De FINALE gaat over 5x2 minuten!


Matchmaking:
Voor de onderstaande partijen wil ik u verzoeken alles na te kijken. Mocht er een opmerking/vraag zijn kunt u altijd uw reactie mailen.
De afgesproken gewichten zijn de MAXIMUM gewichten! Dus niet 'ongeveer' maar echt MAXIMUM. Mocht u vechter het afgesproken gewicht niet halen dan
verneem ik dat graag zo spoedig mogelijk zodat we wellicht nog een andere match kunnen maken.


Kheibar Kabiri TT B’wijk C-klasse 72,5 kg Zakaria Baitar The Bulldogs BE

Henk Duijst Waltman Gym C-klasse 74 kg Hanifi Cecen Rock Gym

Karim Aberkan TT B’wijk C-klasse 72,5 kg Kid Maduro Gym International

Raz Sarkisjan TT B’wijk 17 jr C-klasse 63,5 kg Audwin Nijhof Avi’s Gym 18 jr

Hamid Nouzadi TT B’wijk C-klasse 70 kg Jay veiga Monteiro Gym International

Jesse van Langen TT Beverwijk C-klasse 80 kg Niels Kortekaas Gym International

David Derkacz Days Gym C-klasse 69 kg Maarten vd Hende The Bulldogs BE


Hakan Golkesen Rock Gym N-klasse 83 kg Jeroen van Noordwijk Waltman Gym

Samantha Helderman MTC van Dams N-klasse 61 kg Ginger Rotteveel GymInternational

Vincent Nimmermeer Tiger Gym 18jr N-klasse 60 kg Sergio Nooitmeer Gym International 16jr

Marvin Nimmermeer Tiger Gym N-klasse 81 kg Ivan Jovic Gym International

Brendan Cadogan Days Gym 16 jr N-klasse 58 kg Soufian Messroui The Bulldogs BE 17 jr

Can Tekin Rock Gym N-klasse 63 kg Dennis Troost Gym International

Leroy Anders SportsArt 16 jr N-klasse 79 kg Tom v Duivenvoorde TT B’wijk 17 jr

Lorenzo Karg Days Gym N-klasse 75 kg Maurits Bal SportsArt



U kunt voor dit gala nog vechters opgeven in verschillende gewichtsklasses.
Veel succes met jullie voorbereiding, en graag tot 12 september in Zaandam!

Met vriendelijke groet,
Ellen Bruins - Fightsport Matchmaking

Kijk ook eens op Fightsport Matchmaking - zoekwoorden (http://www.fightsport-matchmaking.com)

edub023
08-08-2009, 22:39
Zeker een vet toernooi.. Succes Remco

Richelieu
08-08-2009, 23:23
Toernooi ziet er idd leuk uit!

MMAFAN-1122
08-08-2009, 23:23
Zijn altijd leuke gala's!

marcelt
08-09-2009, 23:08
Remco FTW !

Dannyboy
09-09-2009, 12:43
Remco mag waarschijnlijk een rematch vechten tegen David da Costa.

David gaf Remco bij hun vorige ontmoeting kickboksles, waarbij Remco KO ging in ronde 2.
Ben zeer benieuwd naar deze pot, aangezien Remco ook geen pannekoek is.

Vraag me overigens af of dit Remco zijn laatste B-partij zal zijn, aangezien hij reserve vecht in het RS 63.5kg Toernooi.

Toch zeg ik als reactie David FTW :)

marcelt
09-09-2009, 18:38
Ja Remco gaat naar de A . Hoelang is dat geleden dat ze tegen elkaar vochten?

boldhead
09-09-2009, 21:37
Vincent Nimmermeer Tiger Gym 18jr N-klasse 60 kg Sergio Nooitmeer Gym International 16jr

Dat zie je nimmer en nooit meer...
(ik weet het hij is flauw, maar ik kon het niet laten,,)

soufpromotions
09-09-2009, 22:53
Vincent Nimmermeer Tiger Gym 18jr N-klasse 60 kg Sergio Nooitmeer Gym International 16jr

Dat zie je nimmer en nooit meer...
(ik weet het hij is flauw, maar ik kon het niet laten,,)


VET!!