PDA

View Full Version : Video: Nathan Corbett vs Michel Andrade @ Xplosion IXX 08-08-09



Jeru
09-08-2009, 14:11
Video van de partij tussen Nathan Corbett en Michel Andrade (GG) tijdens Xplosion 19 gehouden op 8-8-2009.
http://www.youtube.com/watch?v=TtdpVx0URz8

PD_EC
09-08-2009, 14:15
bedankt voor het filmpje .

Tony Galento
09-08-2009, 14:19
Het wachten is op Jamila.

jk
09-08-2009, 14:22
Thanx! Zijn toch wel serieuse ellebogen.

oliebol
09-08-2009, 14:25
thanx voor het filmpje, uitslag was wel een beetje te verwachten

gospeljohn
09-08-2009, 14:29
That was great to watch. Classic Carnage.
Quite brutal elbows.
I hope more Europeans will fight him in the future.


Dat was geweldig om naar te kijken. Classic Carnage.

Heel brutale ellebogen.

Ik hoop dat meer Europeanen zal vechten hem in de toekomst.

A.F.
09-08-2009, 14:31
wat een afslachting zeg...

The Bulldog
09-08-2009, 14:41
Idd een afslachting en veer boven het nivo van de andrade, maar......

wat een hart heeft die gast.....

diep respect hoe hij zijn partij voort zette.....

Ik wacht niet op Jamilla.....die hoef ik niet te burnen....dat weet ze zelf elke keer fantastisch te doen dussss..

Andrade.....op naar je volgende match...

oliebol
09-08-2009, 14:51
Ik snap eigenlijk niet dat hij niet naar die eerst down niet gestopt werd, je kon toch wel zien dat hij lang niet genoeg hersteld was? hij stond te wankelen op zijn benen, of zie ik het nu verkeerd

RedDawn
09-08-2009, 15:02
Wat een mismatch zeg! Die handdoek had echt heel wat eerder gegooid mogen worden!!

chickenwing
09-08-2009, 15:04
the carnage is altijd mooi om naar te kijken schitterend muay thai, snoeiharde ellebogen knieeen harde hoeken alles compleet ben al een tijdje fan van deze man en kijk zeer naar zijn volgende partij uit

NielsN
09-08-2009, 15:04
Ik snap eigenlijk niet dat hij niet naar die eerst down niet gestopt werd, je kon toch wel zien dat hij lang niet genoeg hersteld was? hij stond te wankelen op zijn benen, of zie ik het nu verkeerd

Mee eens. Ik denk dat het was omdat het de einde van de ronde was, maar als iemand bij negen nog niet zijn handen omhoog kan houden, tja...

Wel een leeuwenhart van Andrade. Ik hoop dat hij ver gaat komen! Respect ook voor het bevechten van deze kerel op thaise regels...

(jammer dat ik door de hele GG toestanden altijd toch een beetje op de hand van Corbett was. Hoewel dat natuurlijk sowieso een geweldige vechter is)

lopez86
09-08-2009, 15:11
Klopt, echt een onprofessioneel staaltje scheidsing.
Echt diep respect voor Andrade dat hij er heeft gestaan, wat een karakter.
En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.

ICON
09-08-2009, 15:23
Idd een afslachting en veer boven het nivo van de andrade, maar......

wat een hart heeft die gast.....

diep respect hoe hij zijn partij voort zette.....

Ik wacht niet op Jamilla.....die hoef ik niet te burnen....dat weet ze zelf elke keer fantastisch te doen dussss..

Andrade.....op naar je volgende match...


x2 hij staat er maar mooi.

Rverm
09-08-2009, 15:28
zonde voor andrade, hij komt er wel met zo'n vechtershart...in potentie een prima vechter maar dit kwam gewoon veelste vroeg waardoor die compleet word gedomineerd...kan gebeuren, tis alleen jammer dat het vooraf al door iedereen gezegd en voorspelt werd, maar volgens goed ingewijde bronnen trainde die keihard dus kon die de uitdaging aangaan...
over een uitdaging gesproken, kies ik vanavond voor een ossenhaasje of word het toch gewoon een bigmacmenu van me gewonnen 75 euro vd weddenschap met jamila...
oh nee, ze durfde de weddenschap niet aan...soms is het idd verstandig om realistisch te zijn over bepaalde uitdagingen...

verder zou ik niks meer over weddenschappen e.d. zeggen in deze threat voor het geval er een slotje op zit...:D

andrade succes in je volgende partijen!

dietrik
09-08-2009, 15:37
En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.

+1

Hij had natuurlijk al menig turkse topper verslagen, maar dit was natuurlijk wel te verwachten.

GG is dit jaar lekker bezig.

kooivechter
09-08-2009, 15:39
Klopt, echt een onprofessioneel staaltje scheidsing.
Echt diep respect voor Andrade dat hij er heeft gestaan, wat een karakter.
En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.

x2 helemaal mee eens. Die jongen was na de 1e keer al out, hij kon nog amper op zīn benen staan. Echt schandalig van die scheids. En idd dat Golden Glory Andrade tegen Nathan liet vechten en dan nog zo lang wachten voordat je de handdoek in de ring gooit dat was ook 2x een slechte beslissing van zīn team. Die jongen heeft zoveel ellebogen gehad op zīn hoofd, die kan wel een hersenbeschadiging eraan over houden. Wel een ongelofelijk vechtershart die Andrade, niets dan respect. Dit gevecht deed mij wel een beetje denken aan die film kickbokser Tong Po vs die amerikaan. Dit keer was de Tong Po in de vorm van die gekke australier Nathan. Wat een vechter zeg, waarom vecht hij niet in de k1 tot 100 kilo. Hij kan volgens mij prima mee draaien met die gasten.

Wiseguy
09-08-2009, 16:08
Ik had dit niet zien aankomen na die indrukwekkende toernooiwinst van andrade in turkije.

Gennep-Spitfire
09-08-2009, 16:46
Ik had dit niet zien aankomen na die indrukwekkende toernooiwinst van andrade in turkije.
Hahaha idd.
Hij kwam toch elke training opdagen en is toch een toffe gozer

Anderson
09-08-2009, 17:05
Dacht dat het leko Andrade zou worden maar dit was echt een afslachting volgende keer niet op FMT regels vechten dan maakt die nog een beetje kans. Nathan slaat als een bokser niet normaal en die ellenboog in de 1eronde fucking hard. respect voor Andrade dat die nog opstond.

Cave
09-08-2009, 17:20
Na de partij gezien te hebben vraag ik me een aantal dingen af.

1. Heeft iemand gezien wat de scheids heeft gedronken voor de wedstrijd? Andrade staat
duidelijk wankel op de benen en krijgt beide vuisten niet omhoog na tien tellen; waarom
is dit niet meteen al een TKO?

2. Het leek wel alsof Andrade niet voorbereid was op de ellebogen van Corbett. Ook na de
down in de eerste ronde zocht Andrade wel erg vaak de clinch op, of hij liet zich te lang
in de clinch houden, het is maar net hoe je het wil zien. Corbett had echt vrij spel met
zijn ellebogen en aangezien zowel Dekkers als Hemmers ervaring hebben met trainen op
ellebogenwerk kan ik me niet voorstellen dat dit niet aan bod is gekomen tijdens de train-
ingen.

3. Wat was het gameplan van Dekkers/Hemmers? Ik heb het idee dat de bedoeling was dat
Michel afstand zou houden en zich zou richten op links-rechts-lowkick en Corbett zo
immobiel te maken.

Ondanks de kanttekeningen moet ik zeggen dat Andrade 'ballen' heeft. Jammer dattie die niet kon ruilen voor wat meer ervaring ;).

panther management
09-08-2009, 17:56
Respect voor Andrade,jammer dat hij pas later beetje weerstand kon bieden.In het begin maakte hij de acties allen met wat respect naar Corbett toe die op zijn beurt alles deed op Andrade pijn te doen.

Het leek alsof hij de kracht miste,kon natuurlijk ook de de druk zijn.
Jammer dat Andrade zich voor het Nederlandes MT moest offeren,althans daar leek het op,na de acht tellen liet de scheidsrechter dan ook maar doorvechten.

Verder zal het moeilijk zijn om Corbett te verslaan op FMT rules.

Anderson
09-08-2009, 20:02
niemand kan Corbet verslaan op FMT regels.

lopez86
09-08-2009, 20:10
Na de partij gezien te hebben vraag ik me een aantal dingen af.

1. Heeft iemand gezien wat de scheids heeft gedronken voor de wedstrijd? Andrade staat
duidelijk wankel op de benen en krijgt beide vuisten niet omhoog na tien tellen; waarom
is dit niet meteen al een TKO?

2. Het leek wel alsof Andrade niet voorbereid was op de ellebogen van Corbett. Ook na de
down in de eerste ronde zocht Andrade wel erg vaak de clinch op, of hij liet zich te lang
in de clinch houden, het is maar net hoe je het wil zien. Corbett had echt vrij spel met
zijn ellebogen en aangezien zowel Dekkers als Hemmers ervaring hebben met trainen op
ellebogenwerk kan ik me niet voorstellen dat dit niet aan bod is gekomen tijdens de train-
ingen.

3. Wat was het gameplan van Dekkers/Hemmers? Ik heb het idee dat de bedoeling was dat
Michel afstand zou houden en zich zou richten op links-rechts-lowkick en Corbett zo
immobiel te maken.

Ondanks de kanttekeningen moet ik zeggen dat Andrade 'ballen' heeft. Jammer dattie die niet kon ruilen voor wat meer ervaring ;).

Idd, het lijkt wel of dit weekend bol staat van discutabele beslissingen.
*** SPOILER *** en dit is dan weer het andere uiterste.

Misschien was de voorbereiding toch "te europees"?
Hoewel Dekkers vaak op Thaise regels gevochten heeft is hij nooit een Thaise stijl vechter geweest, meerendeel won hij met bruut hard vuistenwerk toch?
En iedereen bij GG is toch geschoold met de K-1 stijl, een stijl die op Thaise regels vaak ver van effectief is.

Jani
09-08-2009, 20:20
Hele gave knokker die Carnage..(damn die ellebogen zijn vet)

veel respect voor Michel zijn doorzettings vermogen...

TNX voor de video

Karel
09-08-2009, 20:28
idd, wiebelt behoorlijk, elleboog zat er goed op

Ralph
09-08-2009, 21:15
Carnage is de beste in zijn gewicht; heeft ie voor mij wel bewezen in z'n partij tegen Spong.
En Andrade wordt nog een topper, hij liet iig wel vechtershart zien. Maar zoals al zo vaak gezegd: Corbett kwam echt veel te vroeg. Natuurlijk is het een grote kans om tegen hem te mogen staan, maar ik had als team/trainer toch ff een jaartje of wat gewacht.
Michel: seucces met je volgende partijen!!

Wheelie
09-08-2009, 22:00
Idd, het lijkt wel of dit weekend bol staat van discutabele beslissingen.
@ UFC

Lopez, let in het vervolg aub op met spoilers !!!

TOON
09-08-2009, 22:14
Carnage is de beste in zijn gewicht; heeft ie voor mij wel bewezen in z'n partij tegen Spong.
En Andrade wordt nog een topper, hij liet iig wel vechtershart zien. Maar zoals al zo vaak gezegd: Corbett kwam echt veel te vroeg. Natuurlijk is het een grote kans om tegen hem te mogen staan, maar ik had als team/trainer toch ff een jaartje of wat gewacht.
Michel: seucces met je volgende partijen!!

x1! andrade komt er wel, maar corbett is nog effe van een hoger niveau ....

marcelt
09-08-2009, 23:54
Corbett is idd. de beste in zijn gewicht. Is hij zwaar genoeg voor K1 ?

Michel is dapper, maar moet nog veel meer ervaring opdoen.

lopez86
10-08-2009, 01:13
Corbett draait bewust niet mee in het K-1 systeem.
Heeft een aantal jaar terug een K-1 scandinavia toernooi gewonnen, door Aschwin Balrak in de finale te verslaan.
Hij mocht toen naar Japan, maar heeft aangegeven dat hij het onzin vond om te vechten in K-1 omdat het K-1 is, en om boven zijn gewicht te vechten.


Lopez, let in het vervolg aub op met spoilers !!!

my bad :fp::stupid:

Fr3ddy
10-08-2009, 10:51
Ik had die Andrade nog nooit zien vechten maar die jongen had daar absoluut niks te zoeken. Wat een klasseverschil.. en dat werd nog eens even extra benadrukt door het niveau van Corbett.

Richelieu
10-08-2009, 12:17
Ik had die Andrade nog nooit zien vechten maar die jongen had daar absoluut niks te zoeken. Wat een klasseverschil.. en dat werd nog eens even extra benadrukt door het niveau van Corbett.

Zowel Corbett (Champions of Champions II) als Andrade (Ring Sensation) had ik al een gezien, maar iedereen had van te voren kunnen weten dat Andrade daar niets te zoeken had (niet op dit moment in ieder geval)

Corbett is heer en meester op FMT regels in zijn gewicht en uiteraard reuze populair in zijn hometown. GG zal waarschijnlijk een erg leuk gage hebben kunnen afdingen voor Andrade, wat deze partij interessant maakte. De promotor van dit gala had misschien wel moeite in het vinden van een tegenstander voor Corbett na zijn partij tegen Spong.

A.F.
10-08-2009, 12:24
Zowel Corbett (Champions of Champions II) als Andrade (Ring Sensation) had ik al een gezien, maar iedereen had van te voren kunnen weten dat Andrade daar niets te zoeken had (niet op dit moment in ieder geval)

Corbett is heer en meester op FMT regels in zijn gewicht en uiteraard reuze populair in zijn hometown. GG zal waarschijnlijk een erg leuk gage hebben kunnen afdingen voor Andrade, wat deze partij interessant maakte. De promotor van dit gala had misschien wel moeite in het vinden van een tegenstander voor Corbett na zijn partij tegen Spong.

nou... meer als 10.000 euro zal het wel niet geweest zijn ... gaan al je percentages er nog af... Leuk gage hou je over dan...

chief108
10-08-2009, 12:35
Andrade hield lang vol en heeft een groot hart. Als er niet geprobeerd was om hem te 'hypen' zou iedereen positief verrast zijn. Was beter voor hem en voor GG denk ik.
x2

respect voor wat hij gedaan heeft
maar zijn er wel een paar posts geweest (wise guy en Gennep-Spitfire) waar ik heel erg hard om heb moeten lachen :lol:

dontmindme
10-08-2009, 13:17
Zeker haha! Wiseguy was heerlijk sarcastisch over dat toernooi, ik kon toch een 'kleine gniffel' niet onderdrukken (oke oke, ik heb ook niet echt m'n best gedaan om het te vermijden :p).

eerlijkheid duurt het langst.


t is wel lullig dat gg vechters al worden afgebrandt voordat het gevecht plaats vindt,

maar leuk dat er achteraf toch nog positief wordt gereageerd

RedDawn
10-08-2009, 16:23
Valt me op dat bepaalde mensen zich opeens niet meer laten zien op het forum! ;-)

En die Andrade komt er wel, alleen wat voorzichtiger brengen....

Tommy v Wijngaarden
10-08-2009, 20:57
Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.

Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.

dontmindme
11-08-2009, 09:40
Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.

Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.


een gok?
eerder uitbuiting naar mijn mening

kooivechter
11-08-2009, 13:37
ja dat heeft niets meer met een gok te maken. die jongen is dit jaar pas a geworden en dan al laten vechten tegen Nathan...tja. die scheids moet idd nooit meer scheidsen

gieloe
11-08-2009, 14:00
Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.

Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.


Die scheids is net zo een aanfluiting als het management van Andrade dan. Mijn god wat een rammel kreeg die arme jongen...

Mr 1 Leg
11-08-2009, 18:13
bedankt voor het filmpje .x2 thanks.

BoysNoize
11-08-2009, 20:29
WTF bezielt je als management zijnde om je vechter, die maar weinig A-ervaring heeft, gelijk tegen Carnage te zetten..Wie kan me dat nou eens uitleggen (en het liefst iemand van GG).

Andrade is in potentie een topper en heeft een groot hart dat hij bleef proberen.
Maar als management zijnde kan je toch niet serieus denken dat hij dit kon winnen? En als je dat wel gedacht hebt als management dan ben je alles behalve een manager/trainer die zijn pupil goed kan inschatten.

die Carnage ging overigens wel los met zijn ellebogen in de 2e ronde. Denk serieus dat het ook wijs is geweest dat Spong niet op FMT heeft geknokt tegen hem. Vind Spong echt een topvechter maar die Carnage is op FMT wel heel erg goed (al denk ik dat Spong een volgende keer op Thaiboks-regels wel wint).