PDA

View Full Version : wie ......volgens jullie....????*spoiler*



The Bulldog
09-08-2009, 14:35
Jajaja voor dat ik de bullshit over me heen krijg over sherdog topic...

We hebben laatst GSP zien huishouden...

Bj net zien winnen op een overtuigende wijze

Lesnar Mir zien slopen alsof het een lappenpop is.

Fedor Die Arlovski ko`d en tegen bijna alle grote namen in de wereld won...

Silva die gewoon aan het huishouden is in een volgende divisie(mag je zijn optreden van vanacht toch wel noemen)

Machida op mooie wijze zijn titel zien pakken....



Wie vinden jullie de beste pound for pound fighter, meest allround knokker of op dit moment gewoon de vechter van de wereld??????

Ik vind Fedor eigenlijk de man, maar gzien zijn weinige knokken kijk ik verder....Silva is echt een monster en in mijn ogen demogelijke nieuwe champ in de lhw division, maar ik vind persoonlijk GSP op dit moment de man....hoe deze man blijft huishouden en domineren pfffff

wat vinden JULIIE?????

Nickuraba
09-08-2009, 14:40
GSP!

die heeft de totale package en pakt iedereen op een verschillend punt aan! de ene staand, de andere op de grond! k moet zeggen dat die in t begin meer staand knokte dan nu (voor mijn gevoel)...

rest is ook best all round, maar sommige zijn net iets consistenter dan anderen...
Fedor is king, maar die bewijst zich niet vaak genoeg! Vroeger was die het...nu lastig! maarja not beaten dus daar kan je niet om heen

A.F.
09-08-2009, 14:46
Anderson SIlva...

GSP

Fedor

oliebol
09-08-2009, 14:49
Ik ga denk ik ook voor GSP, vind die takedowns van hem altijd zo vet:p en zie voorlopig nog niemand van hem winnen als hij op dit gewicht blijft vechten. neemt niet weg dat Fedor geen baas is hoor.
Maar dat gezeur met Fedor en mogelijke tegenstanders word ik zo gek van. Hij moet gewoon naar de UFC gaan en daar laten zien dat hij de beste is:lol:

jasfro
09-08-2009, 14:51
Anderson Silva, hoewel het niet mijn favoriet is.

Gsp en Fedor domineren hun klasse ook, maar niet zo moeiteloos als Silva, en niet in 2 gewichtsklasse

lopez86
09-08-2009, 14:52
Je vergeet Miguel Torres, ook al -6- jaar ongeslagen.
Mijn lijstje in volgorde met op #1 p4p:

1. Miguel Torres
2. Anderson Silva
3. GSP
4. Lyoto Machida
5. BJ Penn
6. Fedor
7. Lesnar

NielsN
09-08-2009, 14:56
GSP!

die heeft de totale package en pakt iedereen op een verschillend punt aan! de ene staand, de andere op de grond! k moet zeggen dat die in t begin meer staand knokte dan nu (voor mijn gevoel)...

rest is ook best all round, maar sommige zijn net iets consistenter dan anderen...
Fedor is king, maar die bewijst zich niet vaak genoeg! Vroeger was die het...nu lastig! maarja not beaten dus daar kan je niet om heen

Silva en Machida lijken me aardig 'consistent'.

Het is eerder GSP die een steekje heeft laten vallen (tegen Serra). Hij is wel enorm goed bezig nu.

Lesnar hoort sowieso (nog) niet in dit rijtje thuis.

Ik ben echt enorm onder de indruk van Silva... In de countdown naar UFC 101 zegt Griffin het zelf: "he makes extremely good fighters look bad" (oid). Hoe Griffin overklast werd... Niet normaal. Beetje ontwijken, beetje prikken, pats, ko. Onvergelijkbaar met alles wat ik eerder heb gezien.

Ik zeg nog altijd: Fedor- Silva! Lijkt me ontzettend interessante matchup. En ik vrees dat Anderson dat zou winnen.

Penn liet trouwens ook wel weer even zien hoe ver hij van de rest in zijn gewichtsklasse afstaat. Florian leek toch een serieuze contender, maar was kansloos.

xxl
09-08-2009, 15:29
Silva en Machida lijken me aardig 'consistent'.

Het is eerder GSP die een steekje heeft laten vallen (tegen Serra). Hij is wel enorm goed bezig nu.

Lesnar hoort sowieso (nog) niet in dit rijtje thuis.

Ik ben echt enorm onder de indruk van Silva... In de countdown naar UFC 101 zegt Griffin het zelf: "he makes extremely good fighters look bad" (oid). Hoe Griffin overklast werd... Niet normaal. Beetje ontwijken, beetje prikken, pats, ko. Onvergelijkbaar met alles wat ik eerder heb gezien.

Ik zeg nog altijd: Fedor- Silva! Lijkt me ontzettend interessante matchup. En ik vrees dat Anderson dat zou winnen.

Penn liet trouwens ook wel weer even zien hoe ver hij van de rest in zijn gewichtsklasse afstaat. Florian leek toch een serieuze contender, maar was kansloos.

Ik zou ook niet heel verbaasd zijn als Silva wint van Fedor. Althans, als Silva op afstand kan blijven en hem er uit bokst. Maar een take down van Fedor kan hij nooit tegenhouden. Dus het zou winst tko Fedor worden by grnd&pnd denk ik.

1. Anderson Silva
2. Lyoto Machida
3. Fedor
4. Gsp

54321
09-08-2009, 15:32
zijn allemaal echte kampioenen, met allemaal een eigen stijl. dat is het mooie van mma..toch gaat anderson pakkie krijgen van roy jones junior!!

kooivechter
09-08-2009, 15:45
GSP vs Silva moet komen in 2010 voor de ultimate pound voor pound best fighter op een catch weight van 180 pound! Fedor doet niet echt meer mee, omdat hij nooit meer vecht. Hij is meer een hall of famer geworden. Een niet meer vechtende legende.

PD_EC
09-08-2009, 16:28
vind dat silva en gsp de beste zijn op dit moment . maar door het optreden van vanacht heb ik silva boven GSP gekozen

mijn top 3

1 Silva
2 GSP
3 BJ Penn

hoop dat fedor vaker gaat vechten

Gennep-Spitfire
09-08-2009, 16:32
Duidelijk GSP!!
Compleet en spectaculair

dirk5
09-08-2009, 16:32
1. Fedor
2. Fedor
3. Fedor

Het is 1 keer hosana met Silva en iedereen is die 2 verschrikkelijke vorige partijen van hem weer vergeten.

kooivechter
09-08-2009, 16:40
1. Fedor
2. Fedor
3. Fedor

Het is 1 keer hosana met Silva en iedereen is die 2 verschrikkelijke vorige partijen van hem weer vergeten.

jep je bent zo goed als je laatste gevecht.

dietrik
09-08-2009, 16:42
Fedor ( nog wel)
GSP

Wiseguy
09-08-2009, 16:43
1. Fedor ( 27 winningstreak ofzo)
2. Anderson ( 10 winningstreak ofzo)
3. GSP ( als hij niet 2 verliespartijen had tegen hughes en serra zou hij op 1 of 2 staan)
4. Lyoto ( Never known defeat)

xxl
09-08-2009, 16:50
1. Fedor
2. Fedor
3. Fedor

Het is 1 keer hosana met Silva en iedereen is die 2 verschrikkelijke vorige partijen van hem weer vergeten.

So what? Het is toch duidelijk over wat voor skills die vent beschikt. Iedereen heeft wel 's een mindere partij.

Sendur
09-08-2009, 16:53
Anderson Silva,

Gsp en Fedor domineren hun klasse ook, maar niet zo moeiteloos als Silva, en niet in 2 gewichtsklasse

x2!

En silva sloopt niet de minste!

dirk5
09-08-2009, 16:55
So what? Het is toch duidelijk over wat voor skills die vent beschikt. Iedereen heeft wel 's een mindere partij.

Jep die heeft ie, maar die heeft ie de vorige 2 partijen niet willen/kunnen laten zien.

Niet elke keer voor de 100% willen knokken er er makkelijk van af willen komen (heeft ie tevens toegegeven) maakt hem in mijn ogen niet de p4p best.

NielsN
09-08-2009, 17:17
Het is 1 keer hosana met Silva en iedereen is die 2 verschrikkelijke vorige partijen van hem weer vergeten.

Nee, hoor. Die partijen was hij ook superieur... Een Meester die speelt met kleine kinderen. Dat jij dat niet zag, tja... ;)

kooivechter
09-08-2009, 17:28
Nee, hoor. Die partijen was hij ook superieur... Een Meester die speelt met kleine kinderen. Dat jij dat niet zag, tja... ;)

sa ist. die partijen waren idd niet om aan te zien, maar toch winnen zonder een zweet druppel op je hoofd te krijgen. Leek wel semi contact sparringspartijtje waarin Silva een beetje aan het dollen was.

dirk5
09-08-2009, 17:31
haha, geef het beestje maar een naam.

volgensmij kunnen jullie stront nogwel lekker gepraat krijgen :)

Sendur
09-08-2009, 18:27
haha, geef het beestje maar een naam.

volgensmij kunnen jullie stront nogwel lekker gepraat krijgen :)

Jij bent gewoon een zeikerd dirk.

chief108
09-08-2009, 18:39
1. Fedor
2. Fedor
3. Fedor

'nuff said

/thread

wrestler_nl
09-08-2009, 18:49
1 .Fedor
2. A. Silva
3. GSP

Briant
10-08-2009, 00:17
GSP duidelijk de meest alrounde knokker, ik kan van hem eerlijk gezegd geen zwak punt aanwijzen. Anderson Silva de beste staand vechter die er is, worstelen is wel wat zwak (alhoewel hij natuurlijk wel tegen de top van het worstelen staat). Fedor ongeslagen maar naar mijn mening mag hij wel wat namen van dit moment verslaan, door omstandigheden hebben we hem alleen tegen "uitgerangeerde" namen gezien. Machida ongeslagen en terecht, maar hij heeft wat mij betreft niet echt de "wow" factor die de andere kampioenen wel hebben.
BJ Penn moeten we niet vergeten, deze man staat al zo lang aan de top en ik zie niemand in de LW hem verslaan. Hij gaat niet KO, en zodra het op de grond komt is hij zo op je rug en de choke is ook niet ver.

tom l
10-08-2009, 00:28
Volgens mij is Machida de p4p beste vechter op dit moment.

el bastardo
10-08-2009, 00:28
1. GSP
2. Silva
3. Fedor (als ie net zo veel zou vechten als beide andere heren stond ie ook bij mij bovenaan t lijstje te pronken)

Tony
10-08-2009, 14:09
ik vind dat BJ Penn wel wat meer opgehemeld mag worden.

Goed, you love him, you hate him.. maar qua vechten is ie toch een genadeloze topper hoor.

FLorian was een zéér serieuze titelkandidaat... nou hij werd gewoon gemanhandled door Penn.

en trouwens... wat is BJ Penn ongelofelijk veel breder geworden zeg.. sjongejonge.. was eerst al beetje bang voor roids ofzo :p
die bovenbenen van penn waren bijna zo groot als die van tyson griffin.

martijnG
10-08-2009, 14:18
Je vergeet Miguel Torres, ook al -6- jaar ongeslagen.
Mijn lijstje in volgorde met op #1 p4p:

1. Miguel Torres
2. Anderson Silva
3. GSP
4. Lyoto Machida
5. BJ Penn
6. Fedor
7. Lesnar

Lesnar p4p???? wtf?
Torres heeft gisteren verloren. Anderson mag het dan wel goed doen in 2 gewichtsklasses, maar het verschil is maar ca 10 kilo. Fedor dehydrateert niet en vecht tegen mannen die stukken zwaarder zijn. Fedor in nog steeds de man, hij kan er niks aan doen dat Barnett heeft gesnoept..

dirk5
10-08-2009, 14:20
Ik ga geen volgorde maken, maar Fedor, GSP en Anderson Silva behoren voor mij tot de top 3 p4p.



"willen/kunnen"...hier kan nog "/hoeven" achter.



Waarom niet? Als je niet eens voor 100% gas hoeft te geven en toch win je alles met 2 vingers in je neus, ben je toch juist abnormaal goed? Hij hoeft zich niet eens overmatig in te spannen terwijl zijn tegenstanders dat wel doen, en toch wint ie. Dan ben je een grote!

4 rondes niks doen en dan winnen door blessure tegenstander, nee daar win je mijn zieltje niet mee, zelfs niet na zo'n partij als zaterdag.

altijd presteren naar je kunnen, dan ben je in mijn ogen een kampioen

El Bambino
10-08-2009, 20:34
GSP duidelijk de meest alrounde knokker, ik kan van hem eerlijk gezegd geen zwak punt aanwijzen. Anderson Silva de beste staand vechter die er is, worstelen is wel wat zwak (alhoewel hij natuurlijk wel tegen de top van het worstelen staat). Fedor ongeslagen maar naar mijn mening mag hij wel wat namen van dit moment verslaan, door omstandigheden hebben we hem alleen tegen "uitgerangeerde" namen gezien. Machida ongeslagen en terecht, maar hij heeft wat mij betreft niet echt de "wow" factor die de andere kampioenen wel hebben.
BJ Penn moeten we niet vergeten, deze man staat al zo lang aan de top en ik zie niemand in de LW hem verslaan. Hij gaat niet KO, en zodra het op de grond komt is hij zo op je rug en de choke is ook niet ver.


Jij zegt GSP is de meest complete? Hoeveel rondes heeft GSP nodig om te winnen van zijn tegenstanders op zijn eigen gewicht? Hoevel rondes heeft Silva nodig om zwardere exkampioenen te vernederen zonder al te veel inspanning ? Silva is zonder meer de beste op dit moment en dat bewijst ie op zijn eigen gewicht en op een hoger gewicht en ik zie anderen het niet doen:thup:

Briant
10-08-2009, 20:44
Jij zegt GSP is de meest complete? Hoeveel rondes heeft GSP nodig om te winnen van zijn tegenstanders op zijn eigen gewicht? Hoevel rondes heeft Silva nodig om zwardere exkampioenen te vernederen zonder al te veel inspanning ? Silva is zonder meer de beste op dit moment en dat bewijst ie op zijn eigen gewicht en op een hoger gewicht en ik zie anderen het niet doen:thup:

Dat GSP meer tijd nodig heeft om zijn tegenstanders te verslaan heeft weinig tot niets te doen met zijn compleetheid. Hij domineert zijn tegenstanders op elk vlak. Anderson Silva is er een meester in om het gevecht daar te houden waar hij sterk is (staand). Doet me een beetje denken aan Crocop in zijn goede jaren. Hij is echter op de grond (in een ver verleden ;)) al een paar keer in een submission terecht gekomen.

TOON
10-08-2009, 21:06
ik geloof niet in een p4p discussie....p4p discussie per gewichtsklasse weer wel :)

Effective
10-08-2009, 21:19
Ik ga toch voor Fjodor! Jammer van die politieke shit, wil die gast veel vaker zien knallen.

Guile
10-08-2009, 23:03
Fedor zou LHW ook wel kunnen halen. Fedor, Machida en Silva. Is dat iets :D

Mythildor
11-08-2009, 12:07
Voor Machida, GSP, Penn en vooral A.Silva geldt dat het allemaal Pound voor Pound de betere MMA`ers ter wereld zijn, maar... Zij draaiden / draaien allemaal partijen tegen tegenstanders van precies hetzelfde gewicht.

Fedor heeft ook grote namen verslagen als Nogueira / Crocop / Arlovski, etc. maar voor hem geldt dat ze gerust 10 / 20 / 30 kilo meer mogen wegen. Hij pakt ze allemaal en is dus in mijn ogen de beste pound voor pound vechter ter wereld.