PDA

View Full Version : Amir Sadollah- Hendriks *spoiler



Tony
10-08-2009, 10:03
Kan niet achterblijven met dit topic..

de stoppage van Dan Miragliotto..

mijns inzien veeeel te vroeg.

Amir ging neer maar probeerde heel duidelijk weer op te staan.

Wat vinden jullie?

@Marco/Calmarogym...
Hoe zie jij het? En hoe zeg Amir het?

chief108
10-08-2009, 10:04
te vroeg idd...
sloeg nergens op

Tony
10-08-2009, 10:07
Ik vind dat Dan Miragliotta nu toch echt serieus te vaak grote fouten gemaakt heeft. dat moet echt NIET kunnen.

Eruit met hem.. en onze eigen trouwe scheids Marco erin.

dirk5
10-08-2009, 10:07
Ik vraag me elke keer weer opnieuw af wat die gast nog meer fout moet doen voordat ie nooit meer de octagon in mag.

tuurlijk ging Amir effe zitten na die uppercut maar hij was bezig op te staan en onze Dan vond het weer genoeg.

wat een klojo.

calmarogym
10-08-2009, 10:39
Kan niet achterblijven met dit topic..

de stoppage van Dan Miragliotto..

mijns inzien veeeel te vroeg.

Amir ging neer maar probeerde heel duidelijk weer op te staan.

Wat vinden jullie?

@Marco/Calmarogym...
Hoe zie jij het? En hoe zeg Amir het?


Als je goed naar de beelden kijkt zie je dat Amir inderdaad niet KO gaat maar aangeslagen wordt. Dit is wel logisch als je met die kleine mma handschoentjes meerdere malen hard op je kin geraakt word. Dit was overigens een fout van Amir zelf want hij had na zijn gemiste knie afstand moeten houden en niet vervolgens proberen de clinch op te zoeken...Hij was iets te gretig en wilde te graag vooruit.

Vervolgens komt hij na die opstoten op de grond terecht, waarna Johnny hem meerdere malen met stoten op het achterhoofd raakt. Dit is volgens de reglementen van de UFC niet toegestaan. Hiervoor had Amir hersteltijd moeten krijgen en Johnny een waarschuwing.

Ik kan me voorstellen dat het voor de Scheidsrechter allemaal te snel ging en hij dit niet goed gezien heeft. Wat hij echter (in onze ogen) wel verkeerd doet is, dat hij er te vroeg tussen komt en een eind maakt aan de partij.
Amir komt namelijk omhoog en staat op beide voeten, als plots de ref. er tussen springt.

De vechters in de UFC zijn allemaal profs. en je kan dus van deze mensen verwachten dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Amir had in dit geval nog wel even verder gekunt en wie weet wat er dan gebeurt was. Johnny had namelijk zijn hand gebroken door de hoge trap van Amir en......... (de rest zullen we helaas nooit weten).

Amir, het hele team en ik balen nog lang en ongelukkig..;)

Marco
Team Calmaro

ps. ik moet zeggen dat de TapOut afterparty in een stripclub in Phillie een pleister op de wonden was. Niet voor Amir, maar wel een beetje voor de rest van het team..;)

chief108
10-08-2009, 10:42
ps. ik moet zeggen dat de TapOut afterparty in een stripclub in Phillie een pleister op de wonden was. Niet voor Amir, maar wel een beetje voor de rest van het team..;)
lullig leven leid je toch man... :lol:

HUNTER
10-08-2009, 10:43
Was inderdaad een inschattingsfout... Amir was nog lang niet zo aangeslagen dat hij zich niet meer verdedigde.

MAAR: Ik kan met de vorige UFC nog herinneren waar er heel veel mensen kwaad waren op de scheids en op Dan Henderson voor het te lang door laten gaan van de partij waardoor Bisping te veel klappen zou hebben gehad terwijl hij al KO was. Het lijkt wel of je het als scheids nooit goed doet.

Tony
10-08-2009, 10:43
balen ja...

Zeker nu ik hoor dat hendriks zijn hand gebroken had... wie weet hoe het dan afgelopen zou zijn.. helaas blijft dit koffiedik kijken.

achja.. hoop Amir snel weer in aktie te kunnen zien. Heeft hij zelf nog iets overgehouden aan deze partij? (blessure)

YoMarK
10-08-2009, 10:52
Zat ook echt te balen van die stoppage, hij was gewoon bar slecht.

Amir's techniek zag er wel prima uit trouwens. Ik denk dat een heleboel mensen echt een probleem gaan hebben in de standup.

calmarogym
10-08-2009, 21:01
balen ja...

Zeker nu ik hoor dat hendriks zijn hand gebroken had... wie weet hoe het dan afgelopen zou zijn.. helaas blijft dit koffiedik kijken.

achja.. hoop Amir snel weer in aktie te kunnen zien. Heeft hij zelf nog iets overgehouden aan deze partij? (blessure)

Gelukkig is Amir geheel blessurevrij uit de partij gekomen en ik hoop dat hij snel weer in aktie mag komen.

Marco
Team Calmaro

Sendur
10-08-2009, 22:18
Ik vind dat Dan Miragliotta nu toch echt serieus te vaak grote fouten gemaakt heeft. dat moet echt NIET kunnen.

Eruit met hem.. en onze eigen trouwe scheids Marco erin.

Yves Lavigne die maakte de grootste blooper stoppages.

Phillipe Nover? Pete'drago' Sell vs Matt Brown??

maar deze was ook echt veel te vroeg, alhoewel Amir denk ik niet zo snel meer had kunnen recoveren die johnny boy was all over him!

Wel echt kut voor Amir vind het echt een toffe knokker en hij had al zo;n pech!

What doesn't kill you only makes you stronger, next time Amir op triangle round 1!!!!!!!

hendriks
10-08-2009, 22:21
Staand zag, amir er heel goed uit.je kon zien dat hij goed op knieen heeft getraind.
wat ook te zien was op zijn trainingbeelden.de stoppage was wel te vroeg alleen ik denk wel aangezien amir omhoogkwam met zijn handen nog steeds op de grond dat het niet lang geduurt zou hebben voor het echt over was.Ja wat moet je ook he als je tegen zon naam moet

bart1980
10-08-2009, 22:34
Zonde man had hem graag zien winnen.
heb de eer gehad met hem te trainen..goede vechter.

BoerHarms
11-08-2009, 11:26
Amir zien we vast en zeker wel winnend terug.

d3mon1977
11-08-2009, 13:18
waarna Johnny hem meerdere malen met stoten op het achterhoofd raakt. Dit is volgens de reglementen van de UFC niet toegestaan. Hiervoor had Amir hersteltijd moeten krijgen en Johnny een waarschuwing.

Juist dat vond ik dus ook. Was niet geheel eerlijk en zeker te vroeg gestopt.
zonde. echt zonde :(