PDA

View Full Version : Sjaak gearresteerd door politie met getrokken wapen



Jenny S
10-08-2009, 16:21
Van de week heeft Sjaak problemen gekregen met een bestuurder van een andere auto die hem afsneed. Na wat "onaardigheden" tussen Sjaak en 3 "Noord Afrikaans" mannen ging ieder zijn eigen weg tot dat Sjaak na 5 minuten door 3 politiewagens klem werd gereden door politie en recherche op de rijksweg.

De "Noord Afrikaanse" mannen hadden 112 en de politie gebeld en gezegd dat Sjaak hun met een vuurwapen had bedreigd en Sjaak werd met getrokken pistolen aangehouden en geboeid afgevoerd naar het bureau en zijn auto werd meegenomen voor controle door de technische recherche.

Na een onderzoek van Sjaak zijn wagen en het gebeurde werd Sjaak na 2 en 1/2 uur vrijgelaten want er is natuurlijk geen wapen gevonden. Het enige wat die kreeg te horen achteraf was sorry !!!!!!!!

Sjaak heeft een advocaat een aanklacht tegen de mannen en politie laten indienen over de hele gang van zaken want dit slaat helemaal nergens op en dit gaat nog een staartje krijgen.

Blijkbaar kan je in Nederland zomaar gearresteerd worden met getrokken dienstwapen omdat er iemand even belt en achteraf dan zegt dat ze zich waarschijnlijk vergist hebben.

Overigens stond het in 2 regionale kranten in de regio op de voorpagina pffff het lijkt de story wel.

Wat een land terwijl echte criminelen vrij spel hebben.

blazin.arr0w::::
10-08-2009, 16:48
Da's kut voor Sjaak. Jammerlijke gang van zaken. En de mannen en vrouwen in 't blauw waren al zo'n grote vrienden van Sjaak. Zal er niet beter op geworden zijn.

Maar 2,5 uur is erg schappelijk. Hier is het eigenlijk altijd minimaal de nacht of als je heel vroeg opgepakt wordt kan je met mazzel nog wel eens 's avonds losgelaten worden zo tegen de tijd dat het OV niet meer rijd. En inderdaad dan ook slechts met een 'sorry'.

phranq
10-08-2009, 17:11
Was Sjaak waarschijnlijk niet zo aardig tegen de Noord Afrikaanse meneren.. ;) Ik vind dit in ieder geval een leukere poets dan elkaar molesteren of een wapen trekken.

Wat had de politie volgens jou anders moeten doen dan? Ik denk dat ze bij zo'n melding geen risico willen nemen, en dat lijkt me terecht.

blazin.arr0w::::
10-08-2009, 17:17
Wat had de politie volgens jou anders moeten doen dan? Ik denk dat ze bij zo'n melding geen risico willen nemen, en dat lijkt me terecht.

The man has a point. Als er echt een gek met een vuurwapen zwaait (heeft sjaak natuurlijk niet nodig) dan is het zaak die knakker ervan te ontdoen. Inclusief tik op de vingers ;)

guess2007
10-08-2009, 17:30
Zwaar kut als het je overkomt natuurlijk, maar ik kan een grijns niet onderdrukken.

He Mehmet, bel dan... bel dan! ies lache!!

Die gasten hebben de grootste lol gehad.

Italian*Berlusconi*
10-08-2009, 18:00
YouTube - haagse sjonnie(hasj) full version deel 1 (http://www.youtube.com/watch?v=wBZpW9UloUc)

hahahaha...

Italian*Berlusconi*
10-08-2009, 18:00
YouTube - haagse sjonnie(hasj) full version deel 1 (http://www.youtube.com/watch?v=wBZpW9UloUc)

hahahaha...

chief108
10-08-2009, 18:10
Zwaar kut als het je overkomt natuurlijk, maar ik kan een grijns niet onderdrukken.

He Mehmet, bel dan... bel dan! ies lache!!

Die gasten hebben de grootste lol gehad.
idd ja....

dat beeld had ik er ook al bij :lol:

maar ik had hem wel willen horen vloeken...
zal ook legendarisch geweest zijn...

TOON
10-08-2009, 18:41
en toch zou je er behoorlijk ziek van zijn als het jou zou overkomen, nog helemaal opgefokt door drie van zo'n gasten en dan wordt je ook nog zelf aangepakt....

ik zou echt zwaar over de zeik zijn (maar wel lachen als het een van m'n vrienden zou overkomen hehehehehe)

Jenny S
10-08-2009, 18:44
Damn, wat een verhaal haha! Sjaak binnen een paar minuten in contact met 2 verschillende groepen van zijn grootste vrienden!


Hhahaa geloof dat het nooit meer goed komt tussen Sjaak en de politie.

Maar het blijft vreemd dat gewone burgers onder bedreiging van 4 agenten met getrokken vuurwapens zomaar op een snelweg gearresteerd kunnen worden na gewoon een telefoontje van een of andere randdebiel, lijkt hier wel het Wilde Westen.

Maar als wij de politie nodig hebben voor een inbraak of een vechtpartij dan duurt het minimaal 1 uur voordat ze actief worden, maar weer een les voor de volgende keer als er iemand vervelend doet :rolleyes: En dan zeggen we achteraf gewoon sorry ik heb het niet goed gezien, heb mij vergist :D

Jenny S
10-08-2009, 18:45
Was Sjaak waarschijnlijk niet zo aardig tegen de Noord Afrikaanse meneren.. ;)

Geloof ik niet hoor Sjaak is heel lief :D (soms) ;)

Jenny S
10-08-2009, 18:53
en toch zou je er behoorlijk ziek van zijn als het jou zou overkomen, nog helemaal opgefokt door drie van zo'n gasten en dan wordt je ook nog zelf aangepakt....



Precies Toon, het is de omgekeerde wereld in dit land :mad:

Maar de advocaat zag er wel een zaak in en we hebben al een klacht geschreven aan de districts chef van Zuid Holland Zuid dus nu is het even afwachten

Grtz Jenny

NTT-FX
10-08-2009, 18:58
Tja , als een vingertje naar een verkeershufter je al een reprimande van een boa oplevert....
Waarschijnlijk krijg je een aanklacht wegens aanrading aan je broek als je zo'n #censuur!# ook maar met 1 vinger aanraakt... :mad:

Tijd voor een extra setje nummerplaten in de auto .... :evil:

blazin.arr0w::::
10-08-2009, 18:59
En toch denk ik dat er maximaal een schriftelijk excuus te halen valt... maar goed. Success!

Italian*Berlusconi*
10-08-2009, 19:04
tja lullig dat het is gebeurt... Maar hier een advocaat op zetten lijkt me echt een onbegonnen zaak... punt is gewoon dat als er een melding binnenkomt dat er iemand vuurwapen gevaarlijk is daar op die manier op ingespeeld word.. lullig dat het nu net Sjakie was geweest.... bij mijn buren is een inval geweest mbt een arrestatie bevel, was de verkeerde woning en ze hebben enkel de deur vergoedt toen met een excuses briefje.. Maar liever dat ze zo reageren voor het geval dat er wel wat aan de hand is, dan dat ze laks reageren en wij dan weer klagen dat de politie nooit goed ingrijpt e.d.

Sjaak, keep your head up!!! :)

blazin.arr0w::::
10-08-2009, 19:11
Fight the Power. Sjaak!

http://members.cox.net/fantasychamp/power.jpg

A.F.
10-08-2009, 19:18
moet ie maar geen ruzie zoeken! ... eigen schuld dikke bult!! Ik vind hem ook altijd agressief op het forum overkomen..

Jeru
10-08-2009, 19:34
Hey Italian, waarom post je alles dubbel?

Hahaha ja dat is nou echt het grote Mixfight 2009 mysterie :lol:

De dikke nudist
10-08-2009, 19:40
moet ie maar geen ruzie zoeken! ... eigen schuld dikke bult!! Ik vind hem ook altijd agressief op het forum overkomen..

:pimp:

blazin.arr0w::::
10-08-2009, 19:41
Ik vind hem ook altijd agressief op het forum overkomen..

Sjaak agressief? Die zelfde die het over relaxende saunas (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=94943) heeft? Nee toch? ;)

Lee Hottie # 1 fan
10-08-2009, 19:43
moet ie maar geen ruzie zoeken! ... eigen schuld dikke bult!! Ik vind hem ook altijd agressief op het forum overkomen..

x2

hij zoekt zelf ruzie met die moc.. ehm "noord afrikaanse" gasten

en aangezien hij regelmatig uitgaat van zijn (=de) waarheid, verbaasd dit me ook nix.

beter dat die gasten hem zo naaien dan dat ze hem doorboren met een blauwe boon!

Jeru
10-08-2009, 21:12
Haha, is dat zo?

Let maar op. Elke post van Italian is dubbel sinds een aantal maanden :lol:

chief108
10-08-2009, 21:39
x2

hij zoekt zelf ruzie met die moc.. ehm "noord afrikaanse" gasten

en aangezien hij regelmatig uitgaat van zijn (=de) waarheid, verbaasd dit me ook nix.

beter dat die gasten hem zo naaien dan dat ze hem doorboren met een blauwe boon!
wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten :p

Italian*Berlusconi*
10-08-2009, 22:28
Heeft mijn firefox sinds een tijdje. Volgens mij gaat het in Internet explorer goed.. idd vage shizzle.

Peter0711
10-08-2009, 23:15
Das echt een klote situatie,dat mijn relatie uit ging en ik weer eve bij me ouders ging wonen,was er na 2 maanden een inval bij me ouders thuis terwijl ik op me werk was,en nadat ze 2 uur gezocht hadden,en niks hadden gevonden (met honden )kregen we te horen dat de bij de verkeerde "mijn volledige naam" waren binne gevallen..Gewoon Kut..wat kan je er aan doen,vrij weinig.. Heb alleen een valse melding van geluid overlast gedaan bij een verre homo sexuele buurman die met 4 mensen een feestje had,wat uiteindelijk bijna een half uur verhitte discussie opleverde,wat erg vermakelijk was,maar meer t blijft kut!!

Bud S
11-08-2009, 08:46
maar sjaak had dus 5 minuten de tijd om het evt. vuurwapen te laten verdwijnen ? ;)

A.F.
11-08-2009, 10:13
ik denk inderdaad dat Sjaak dat wapen had... hem heeft getrokken... en uiteindelijk bedacht dat ze zijn kenteken hadden en de politie hadden gebelt, dus heeft ie zijn wapen gedumpt!...

dit verhaal vind ik veel waarschijnlijker dan een paar mocrootjes die een valse melding bij de politie doen

el bastardo
11-08-2009, 11:47
Jaren geleden iets gelijks gehad. We waren op tour met een 3tal bands en een van die bands (Bile) gebruikte op het podium varkensbloed en slagersschorten e.d. Daarbij had de drummer nog een of ander masker op zijn kop. Het was de avond ervoor laat geworden en de heren hadden zich niet gewassen... De volgende morgen gingen we dus gewoon op pas naar de volgende gig alwaar zij zich wilde douchen. Onderweg natuurlijk nog ff gestopt op n tankstation voor een broodje bal. Die drummer voor de grap zijn masker weer opgezet en ik hem aangelijnd. Hij op handen en voeten door dat tankstation alsof het een of andere aap was haha. Ze konden er daar iig niet mee lachen.
Nadat we snelweg weer oprijden valt het ons op dat er veel politie op de been is. Er zal wel ergens wat te doen zijn. Nog meer wouten... nog een en toen een helicopter boven ons. Voordat we precies in de gaten hadden wat er nu aan de hand was, werd de bus met Bile achter ons door 6 of meer wagens een parkeerplaats opgedrukt, werden ze uit de auto getrokken en kregen op de grond een pistool tegen hun kop gedrukt. Uiteindelijk waren er 15 politieauto's bij betrokken en bleek dat het tankstation waar wij vanaf kwamen net beroofd was. Na een dagje verhoor en uitleg mochten ze weer gaan en hebben we gewoon die gig kunnen doen 's avonds.

Echt zo'n verhaal wat ik later nog aan mn kleine ga vertellen. Ik laat m dan ook de foto's zien:
http://94.100.116.53/194800001-194850000/194844001-194844100/194844078_5_-uH9.jpeg


http://94.100.116.50/194800001-194850000/194844001-194844100/194844079_5_Evtq.jpeg

chief108
11-08-2009, 12:25
goed verhaal man!!! :rotflmao:

Insider
11-08-2009, 12:36
Natuurlijk is Sjaak weer onschuldig. Als er 2 vechten hebben er 2 schuld en volgens mij heeft Sjaak weinig nodig om ruzie te maken met onze Noord Afrikaanse vrienden of de politie. Sjaak waar is dat vuurwapen ? ;)

NielsN
11-08-2009, 12:40
Maar het blijft vreemd dat gewone burgers onder bedreiging van 4 agenten met getrokken vuurwapens zomaar op een snelweg gearresteerd kunnen worden na gewoon een telefoontje van een of andere randdebiel, lijkt hier wel het Wilde Westen.



Heel vreemd, inderdaad. :brow:

Verdacht zelfs...

Cave
11-08-2009, 12:58
Wacht even, ik snap er geen reet meer van. Wat doet Sjaak met een wapen? Die man doet al jaren aan karate. Die vuisten van 'em staan toch gewoon geregistreerd als 'dodelijke wapens'?

Sjaak
11-08-2009, 13:13
Da's kut voor Sjaak. Jammerlijke gang van zaken. En de mannen en vrouwen in 't blauw waren al zo'n grote vrienden van Sjaak. Zal er niet beter op geworden zijn.

.

Heb het helemaal gehad met de politie en justitie, je wordt gearresteerd en dan hoor je na 2 1/2 uur cel en verhoren, we hebben ons vergist en degene die heeft gebeld "dacht" een vuurwapen gezien te hebben.

Je mag niet bellen gedurende je verblijf op het politie bureau en je wordt gelijk voor een snel rechtergezet die de zaak uitzoekt en een uitspraak doet!!

Sorry we hebben geen vuurwapen kunnen vinden en ook geen bewijzen dat er onrechtmatigheden zijn gepleegd. U kunt u spullen ophalen en u kunt weer gaan, fijne dag verder :mad:

Mij gaat het er om dat je dus iedereen kan naaien met een telefoontje over vuurwapens, plantages, drugs en nog ergere zaken zonder dat dit wordt afgestraft

En de opmerking waar 2 vechten hebben 2 schuld slaat nergens op, voorbeelden te over de laatste week in Amsterdam.

En heb er nu genoeg over gezegd want vuurwapens zijn voor loosers !!

FOCUS
11-08-2009, 16:36
wat een verhaal!
Maar... bekijk het van de positieve kant Sjaak; deze kan je nog lang blijven navertellen onder het genot van een biertje:lol:.

A.F.
11-08-2009, 17:09
Heb het helemaal gehad met de politie en justitie, je wordt gearresteerd en dan hoor je na 2 1/2 uur cel en verhoren, we hebben ons vergist en degene die heeft gebeld "dacht" een vuurwapen gezien te hebben.

Je mag niet bellen gedurende je verblijf op het politie bureau en je wordt gelijk voor een snel rechtergezet die de zaak uitzoekt en een uitspraak doet!!

Sorry we hebben geen vuurwapen kunnen vinden en ook geen bewijzen dat er onrechtmatigheden zijn gepleegd. U kunt u spullen ophalen en u kunt weer gaan, fijne dag verder :mad:

Mij gaat het er om dat je dus iedereen kan naaien met een telefoontje over vuurwapens, plantages, drugs en nog ergere zaken zonder dat dit wordt afgestraft

En de opmerking waar 2 vechten hebben 2 schuld slaat nergens op, voorbeelden te over de laatste week in Amsterdam.

En heb er nu genoeg over gezegd want vuurwapens zijn voor loosers !!

stel je niet zo aan man! Advocaat is zonde van je geld... En een rechtszaak is helemaal kansloos! Wat is 2,5 uur nou op een dag een week een maand of een jaar ... nada noppes niets... Idd gewoon een leuk verhaal voor in de kroeg

In de werled waar we nu in leven neemt de politie geen enkel risico meer... Na al die schietpartijen de afgelopen weken....

En dit zeg ik terwijl ik echt een pleurishekel heb aan alles wat een uniform draagt

Nickuraba
11-08-2009, 20:01
agg ja we kunnen schelden op die gasten in uniform wat we willen..

wat heb je liever t leger op straat? of dat bendes de boel reguleren?
doe mij dan toch maar blauw! noodzakeljk kwaad waar we t zelf naar hebben gemaakt

Karel
11-08-2009, 22:38
meer bloedmooie vrouwen op straat

ashi76
11-08-2009, 22:52
Om maar weer even On-topic te gaan:
Hoe vervelend (en misschien oneerlijk) het voor Sjaak ook is, valt de politie imo niet veel te verwijten.
Als zij een dergelijke melding krijgen lijkt het mij niet echt handig om de wijkagent er op af te sturen om een praatje te gaan maken.
Zij hebben hiervoor de veiligste optie gekozen en dat is met getrokken wapen de verdachte uit zijn auto praten.
Als achteraf blijkt dat de verdachte onschuldig is rest er idd enkel een "sorry".
Toch kan je die agenten moeilijk verwijten dat zij het zekere voor het onzekere hebben gekozen.

Het lijkt mij alleen wel handig om wat onderzoek te verrichten naar de "melder" om daat stappen tegen te ondernemen. :twak:

Justinian
12-08-2009, 00:05
Wellicht valt de 'slachtoffers' ook niet veel te verwijten...

http://img14.imageshack.us/img14/7240/sjaakmotivator.gif (http://img14.imageshack.us/i/sjaakmotivator.gif/)

Lee Hottie # 1 fan
12-08-2009, 00:14
Heb het helemaal gehad met de politie en justitie, je wordt gearresteerd en dan hoor je na 2 1/2 uur cel en verhoren, we hebben ons vergist en degene die heeft gebeld "dacht" een vuurwapen gezien te hebben.

Je mag niet bellen gedurende je verblijf op het politie bureau en je wordt gelijk voor een snel rechtergezet die de zaak uitzoekt en een uitspraak doet!!

Sorry we hebben geen vuurwapen kunnen vinden en ook geen bewijzen dat er onrechtmatigheden zijn gepleegd. U kunt u spullen ophalen en u kunt weer gaan, fijne dag verder :mad:

Mij gaat het er om dat je dus iedereen kan naaien met een telefoontje over vuurwapens, plantages, drugs en nog ergere zaken zonder dat dit wordt afgestraft

En de opmerking waar 2 vechten hebben 2 schuld slaat nergens op, voorbeelden te over de laatste week in Amsterdam.

En heb er nu genoeg over gezegd want vuurwapens zijn voor loosers !!


he Sjaak waarom verhuis je niet naar Somalie? heb je geen last van de politie of regering en kun je lekker alle akkefietjes met je knuisten oplossen

A.F.
12-08-2009, 03:27
Wellicht valt de 'slachtoffers' ook niet veel te verwijten...

http://img14.imageshack.us/img14/7240/sjaakmotivator.gif

hahhahahaa