PDA

View Full Version : Hoe gaat het met Michael Andrade?



RedDawn
12-08-2009, 13:22
Weet iemand hoe het met Michael gaat? Heeft hij nog blessures aan de partij met Carnage overgehouden?

Richelieu
12-08-2009, 13:27
Weet iemand hoe het met Michael gaat? Heeft hij nog blessures aan de partij met Carnage overgehouden?

Ben ik ook wel benieuwd naar. In ieder geval moet hij het even rustig aan doen na deze zware klappen van Corbett. Hopelijk zien we Andrade dit najaar nog ergens terug op een gala in Nederland.

Highline
12-08-2009, 13:38
nog niet terug uit australie volgens mij

superfreak
12-08-2009, 15:17
Van directe familie begrepen dat het allemaal wel mee valt. Is gewoon weer goed bij, heeft een niet al te groot sneetje aan die ellebogen over gehouden. Zal er gauw genoeg weer staan als het goed is.
Nu hopelijk wel tegen een tegenstander die wat meer van zijn stand is.

Mr 1 Leg
12-08-2009, 15:34
Ben ik ook wel benieuwd naar. In ieder geval moet hij het even rustig aan doen na deze zware klappen van Corbett. Hopelijk zien we Andrade dit najaar nog ergens terug op een gala in Nederland.x2

gieloe
12-08-2009, 17:02
Zal wel hoofdpijn hebben...

ironlion
12-08-2009, 20:12
Hallo mensen,

Na een vermoeiende lange reis zijn we goed aangekomen. Na het lezen van verschillende forums (ook voor mijn partij tegen Nathan) vind ik het nu eindelijk tijd om een keer te reageren.
Heel veel mensen vonden dat mijn partij tegen Nathan veel te vroeg kwam. Aan de ene kant was dat ook wel zo maar als vechter wil je tegen de beste vechten. Ik kreeg te horen dat ik tegen Nathan kon vechten en dacht, dat is een bikkel (vooral op fmt-rules).
Ik heb keihard getraind voor deze partij en voelde me goed. Maar binnen twee maanden kan je niet leren vechten met ellebogen en zeker niet tegen iemand die zijn hele leven met ellebogen vecht. Maar goed ik ging ervoor en had de volste vertrouwen van mn team.
Na een vermoeiende lange reis zijn we hartelijk ontvangen door de jongens van John Wayne Parrs gym. Hier hebben we ook 2x getraind wat ook heel erg lekker ging.
Over de partij zelf hoef ik jullie niets te vertellen want die kunnen jullie zelf zien. Het was voor mij ook een shock om die partij terug te zien. Want ik was nog nooit eerder zo neer gegaan. Maarja ik vocht tegen een vechter die meester is in ellebogen en ging er gewoon voor. Helaas is het anders gelopen als dat ik gehoopt had.
Ik heb een scheurtje op mn kop van deze partij overgehouden en heel veel geleerd van deze partij. Ik ben na mn partij met heel veel respect behandeld door de Australiers (wat je in NL soms niet kan zeggen).
Verder heb ik geen blessures. Na een paar dagen rust nemen ga ik weer rustig aan beginnen met trainen. En als daarna natuurlijk weer keihard trainen voor mn volgende partij. Ik hoop echt heel erg dat ik snel weer een keer in NL kan vechten want dat is toch altijd wel heel erg fijn en dat gebeurd ook veel te weinig!

Groeten,

Michel

The Bulldog
12-08-2009, 20:24
Super dat je zelf even reageerd...

je reactie is straight .....succes met je verdere carriere.....ik hoop dat je over een jaar of wat een rematch krijgt.....

Hammerkick
12-08-2009, 20:25
Hey Michel, Aan de andere kant van de wereld vechten, tegen de allerbeste in zijn gevecht op full muay thai regels, dat is zeker iets, wat velen niet durven. Respect voor je lef en durf dat je de partij heb aangenomen. Ik zie je snel weer in de sportschool, als ik weer een keer komt.
Respect Dirk.

MB667
12-08-2009, 20:58
net de wedstrijd gezien, hard gevecht was het door die ellebogen. vind dat michel andrade het best goed heeft gedaan voor iemand die pas 2 mdn op ellebogen traint, en alhoewel de scheids na de eerste knockdown had moeten stoppen, toch nog top terug weten (en proberen) te vechten.

Wheelie
12-08-2009, 21:06
Welkom op Mixfight en bedankt voor je reactie, top ;)

chief108
12-08-2009, 21:22
thnx mate

leuk dat je zelf ff reageerd
reps

Ralph
12-08-2009, 21:25
Leuk om hier een reactie van je te zien. Succes met je volgende partijen en hopelijk weer een keer in NL inderdaad!

Hanuman
12-08-2009, 22:02
1000x reps om tegen de beste van de wereld te vechten. Maar mss heb je idd nog heel wat training nodig, 2 maanden pas met ellebogen aan het trainen ???? Dat vind ik toch echt gekkenwerk.

Jeru
12-08-2009, 22:42
Bedankt voor je reactie Michel! Succes verder.

MMAFAN-1122
12-08-2009, 22:44
respect... hoop idd. dat je die Corbett nog een keer kan terug pakken op k1 regels in Nederland!

marcelt
14-08-2009, 00:22
Hallo mensen,

Na een vermoeiende lange reis zijn we goed aangekomen. Na het lezen van verschillende forums (ook voor mijn partij tegen Nathan) vind ik het nu eindelijk tijd om een keer te reageren.
Heel veel mensen vonden dat mijn partij tegen Nathan veel te vroeg kwam. Aan de ene kant was dat ook wel zo maar als vechter wil je tegen de beste vechten. Ik kreeg te horen dat ik tegen Nathan kon vechten en dacht, dat is een bikkel (vooral op fmt-rules).
Ik heb keihard getraind voor deze partij en voelde me goed. Maar binnen twee maanden kan je niet leren vechten met ellebogen en zeker niet tegen iemand die zijn hele leven met ellebogen vecht. Maar goed ik ging ervoor en had de volste vertrouwen van mn team.
Na een vermoeiende lange reis zijn we hartelijk ontvangen door de jongens van John Wayne Parrs gym. Hier hebben we ook 2x getraind wat ook heel erg lekker ging.
Over de partij zelf hoef ik jullie niets te vertellen want die kunnen jullie zelf zien. Het was voor mij ook een shock om die partij terug te zien. Want ik was nog nooit eerder zo neer gegaan. Maarja ik vocht tegen een vechter die meester is in ellebogen en ging er gewoon voor. Helaas is het anders gelopen als dat ik gehoopt had.
Ik heb een scheurtje op mn kop van deze partij overgehouden en heel veel geleerd van deze partij. Ik ben na mn partij met heel veel respect behandeld door de Australiers (wat je in NL soms niet kan zeggen).
Verder heb ik geen blessures. Na een paar dagen rust nemen ga ik weer rustig aan beginnen met trainen. En als daarna natuurlijk weer keihard trainen voor mn volgende partij. Ik hoop echt heel erg dat ik snel weer een keer in NL kan vechten want dat is toch altijd wel heel erg fijn en dat gebeurd ook veel te weinig!

Groeten,

Michel


Top dat je zelf reageert Michel en respect voor je prestatie. Welkom op Mixfight!
Corbett is gewoon de beste muay thai vechter in zijn gewichtsklasse. Naast ellebogen vond ik hem ook all round beter, maar je hebt een goede pot neergezet en karakter laten zien. We hopen nog veel mooie internationale partijen van je te zien in en buiten Nederland.
Eventuele wat stekelige reacties hier hadden niet zozeer met jou te maken , maar meer met bepaalde Golden Glory fans die moeite hebben met kritische noten van andere fans.