PDA

View Full Version : K1 FINAL 16



marcelt
13-08-2009, 23:24
Sadaharu Tanikawa announces the Final 16 participants

On a press after the Tokyo qualifying GP, K-1 producer Tanikawa announced the participating fighters for the Final 16 on September 26th in Seoul, and those are:
Remy Bonjasky
Badr Hari
Errol Zimmerman
Gokhan Saki
Ewerton Teixeira
Ruslan Karaev
Jerome LeBanner
Peter Aerts
Semmy Schilt
Kyotaro
Zabit Samedov
Singh Jaideep
Daniel Ghita
He also said that the remaining participants will be chosen out of the next fighters:
Glaube Feitosa
Paul Slowinsky
Ray Sefo
HongMan Choi
Mighty Mo
Stefan Leko
Sergey Lashchenko
TyroneSpong
Taiei
Kim
Musashi
Yunichi Sawayashiki
Melvin Manhoef
Alistair Overeem
Sergey Kharitonov
with an advantage to more experienced fighters and including a Korean, because the event is taking place there. The match-ups will not be decided by lottery, but by deliberate matching in order to make the event even more exciting.

marcelt
13-08-2009, 23:29
Spong, Manhoef en Overeem zou ik zeggen.

Jeru
13-08-2009, 23:29
3 wildcards voor 15 vechters. Denk dat Alistair niet kan vanwege zijn hand (of is het dan al beter?). Tsja het liefst dan Manhoef, Spong (of Slowinsky) en Feitosa. Het zal echter wel anders lopen ivm marketingtechnische redenen.

marcelt
13-08-2009, 23:32
Kyotaro = Maeda begrijp ik ?

Jeru
13-08-2009, 23:35
Jup.

shakie
13-08-2009, 23:35
Damn wat een line-up eigenlijk...:thup:
Cant wait:cool2:

TheCarnage
13-08-2009, 23:46
spong,manhoef en leko

ZakKa!
13-08-2009, 23:49
Feitosa, spong en Manhoef.

Ik ben echter bang dat Choi en sawayashiki erbij zullen zijn vanwege marketingredenen. Ik verwacht wel dat ze Melvin een wildcard geven, maar voor Spong niet vrees ik.

Kingster
13-08-2009, 23:54
Mocht saki niet vechten dan is er nog een plek extra vrij.
Spong en manhoef graag :)

Qtie-Pie
13-08-2009, 23:56
Tyrone Spong, Melvin Manhoef en Paul Slowinsky

blackadder
14-08-2009, 00:43
spong,manhoef en leko
x2
Kunnen Leko en Manhoef gelijk voor hun rematch gematched worden.

abdel1991
14-08-2009, 06:09
hou er maar rekening mee dat ze in zuid-korea vechten en dat Hong Man Choi waarschijnlijk hij dus een wildcard krijgt, en uit respect Ray Sefo vast ook en het zou me niks verbazen als ze die laatste aan musashi geven. persoonlijk zie ik liever manhoef, spong en overeem kan badr gelijk de zaken op orde herstellen tegen alistair

simtekf1
14-08-2009, 08:04
ith an advantage to more experienced fighters and including a Korean, because the event is taking place there. The match-ups will not be decided by lottery, but by deliberate matching in order to make the event even more exciting.

Of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Dan krijgen we waarschijnlijk Maeda tegen Musashi ofzo.

micha
14-08-2009, 08:06
vet

dirk5
14-08-2009, 08:24
K-1 kennende zullen ze er idd wel wat aziatisch bloed erbij zetten.

zal trouwens weinig uitmaken, want de winnaar zal weer gewoon uit nederland komen.

___RZA___
14-08-2009, 08:32
Volgens mij staat er ook bij dat er een Koreaan bij zit omdat het in Korea gehouden wordt... Dus dan zijn er nog twee plekken vrij voor niet Koreanen.

Highline
14-08-2009, 09:10
Sergey Kharitonov???

Tony Galento
14-08-2009, 09:18
Sergey Kharitonov???


Die traint zo hard de laatste tijd.

NielsN
14-08-2009, 09:26
Als Overeem nu K1 gaat draaien, is hij echt gek. Bovendien zou ik er nog boos over worden ook. Hup, je titel verdedigen, jij!

Heeft Kharitonov al wel eens K1 (oid) gevochten?

TOON
14-08-2009, 11:07
ith an advantage to more experienced fighters and including a Korean, because the event is taking place there. The match-ups will not be decided by lottery, but by deliberate matching in order to make the event even more exciting.

Of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Dan krijgen we waarschijnlijk Maeda tegen Musashi ofzo.

idd, krijg je aerts vs badr of schilt vs bonjasky bij de eliminations...op zich super partijen, maar ik wil ze alle vier in de final zien natuurlijk!

Tony
14-08-2009, 11:10
ith an advantage to more experienced fighters and including a Korean, because the event is taking place there. The match-ups will not be decided by lottery, but by deliberate matching in order to make the event even more exciting.

Of we daar nou zo blij mee moeten zijn.
Dan krijgen we waarschijnlijk Maeda tegen Musashi ofzo.

Wilde het net al zeggen ja.... doe maar loten voor zover dat wel eerlijk is.

Nu krijg je dus handmatige matchmaking.. dus NL vs NL...

Tony
14-08-2009, 11:10
trouwens... stel..

De k1 finals beginnen en Overeem weet alles te winnen.. en uiteindelijk de K1 final ook..

Dan is OVereem de K1 champ voor 2009..

wat betekend dit voor de sport?

abdel1991
14-08-2009, 11:12
dat kan, maar dan moet badr eerst een blessure oplopen

Tony
14-08-2009, 11:14
Badr krijgt een 2e keer op wel klappen van Ali... dus misschien loopt badr die blessure wel op door Overeem.

___RZA___
14-08-2009, 11:43
dat kan, maar dan moet badr eerst een blessure oplopen

Alsof Badr niet te verslaan is. In het verleden hebben we vaak genoeg kunnen zien dat zijn dekking niet altijd even goed is. De kans is er dus altijd dat hij (weer) Ko gaat.

Donjopie
14-08-2009, 12:14
Zeer mooie lijst !!!
tig x beter dan die van afgelopen week.

Maar ik weet ook niet of ik er zo blij mee ben dat handmatig de wedstrijden worden uitgekozen......vrees voor NL vs NL(semi NL telt dan ook...Badr/Gokhan/Errol etc.) wedstrijden....

Maaaaaar : ik heb er evengoed zin in !!


FIGHT !

Spike_tm
14-08-2009, 12:25
Ik zou zeggen Manhoef, Spong en Slowinski.
Manhoef en Slowinsky hoe dan ook actie.
Maargoed, ga er maar vanuit dan Musashi, Choi en Sefo er vandoor zullen gaan met de wildcards. De eerste twee vrijwel zeker.
Wel een mooie line-up, alleen die matchmaking staat me niet zo aan. NL vs NL zit er dik in. Maarja, we zullen zien.

Jochem
14-08-2009, 12:58
ze gaan Sem matchen vs Choi in de eerste ronde. Dan de 2e ronde tegen Peter Aerts, die een cookie(1 van de minder goede...) krijgt de 1e ronde. Of andersom, maar ik denk zo.

___RZA___
14-08-2009, 13:01
ze gaan Sem matchen vs Choi in de eerste ronde. Dan de 2e ronde tegen Peter Aerts, die een cookie(1 van de minder goede...) krijgt de 1e ronde. Of andersom, maar ik denk zo.

Dan moet Choi zich nog wel eerst kwalificeren bij de laatste 16... Aangezien we eerst nog de final elimination moeten krijgen valt het nog te bezien of en Choi en Schilt en Aerts bij de laatste 8 zitten.

dtgerald
14-08-2009, 13:50
Spong vs Hari lijkt me wel aardig.

___RZA___
14-08-2009, 14:00
Final 16:

Aerts - Ghita
Hari - Le Banner
Bonjasky - Zimmerman
Saki - Teixera
Spong - Karaev
Manhoef - Samedov
Schilt - Choi (aangezien die er toch wel bij zal zijn, mooie rematch voor Schilt)
Kyotaro - Jaideep

Dit lijkt mij een leuke matchmaking, uitgaande van wildcards voor Choi, Spong en Manhoef

A.F.
14-08-2009, 14:03
kharitonov? * zucht *

oliebol
14-08-2009, 15:20
ik zou zeggen: Manhoef, Overeem en Leko

mocro9
14-08-2009, 15:36
Final 16:

Aerts - Ghita
Hari - Le Banner
Bonjasky - Zimmerman
Saki - Teixera
Spong - Karaev
Manhoef - Samedov
Schilt - Choi (aangezien die er toch wel bij zal zijn, mooie rematch voor Schilt)
Kyotaro - Jaideep

Dit lijkt mij een leuke matchmaking, uitgaande van wildcards voor Choi, Spong en Manhoef


goede matchmaking, jammer dat het niet de echte is
wanneer word de echte matchmaking bekend gemaakt?

blackadder
14-08-2009, 15:38
Waarom zou Saki niet vechten dan?
Die had toch een liesbreuk.

Stallion
14-08-2009, 16:56
Ik hoop zoals anderen op Manhoef, Spong en Feitosa. Manhoef omdat hij gewoon een hoge amusementswaarde heeft en al twee keer geblesseerd is geraakt tijdens een GP, Feitosa omdat het gewoon een goede vechter is. Misschien niet de beste maar nog zeker wel beter dan Musashi, Sefo ed.

Zou het btw belachelijk vinden als Sefo er weer bij is. De man heeft al een tijd niets meer gepresteerd. Veder hoop ik dat Karaev een makkelijke loting krijgt, wil hem wel eens vaker zien vechten.

Denk trouwens dat ze Schilt er uit willen hebben en dat hij of bij de laatste 16 en anders de eerste rond van de finale tegen Bonjasky of Aerts moet.

blackadder
14-08-2009, 17:03
Oh, is dat zo joh? Wist ik niks van.
Van zijn laatste partij tegen Pavel Zhuravle tijdens de GP Asia in Korea een kleine 2 weken geleden.

abdel1991
14-08-2009, 17:40
ik kan me niet voorstellen dat semmy zich weer zo "makkeliijk" laat pakken door Peter Aerts, er zijn een paar mogelijkheden om semmy eruit te halen, optie A badr tegen semmy last 16, optie B badr tegen semmy kwartfinale, optie C semmy tegen CHOI en dat we net als de vorige keer rare jury-eindstanden krijgen. voor de rest moet badr maken dat hij of in de Last16 of kwartfinale tegenover semmy staat, of anders wordt het heel moeilijk voor hem in de halve finale of finale

RedDawn
14-08-2009, 17:41
Alsjeblieft geen Sem Schilt zeg!!! Echt afschuwelijk.

Ik denk dat ze Choi niet nemen, maar Kin, die is van Koreaanse afkomst. En vocht bij de Asia Grand Prix ook onder zijn geboortenaam. Een hele goede knokker, ook al is hij in zijn nadagen vancarriere en eigenlijk een light heavyweight.

Ik zie graag de wildcards naar Manhoef, Slowinski en Feitosa gaan.

iconian
14-08-2009, 21:20
feitosa heeft sinds 2002 alleen van nederlanders verloren. lol

iconian
14-08-2009, 21:22
denk ook dat sefo misschien wel een wildcard krijgt. Grote naam en heeft van choi gewonnen laatste partij.

edit: lees net dat je hier kunt stemmen voor de wildcard(s)

http://www.k-1.co.jp/jp/poll/vote.php?vote_id=86

adenane
16-08-2009, 16:05
Denk sowieso niet dat Overeem vecht bij de laatste 16. Hij had last van zijn hand en wilde er alles aan doen om fit te zijn voor het GG jubileum feestje. Dus om dan 3 weken van te voren een zware partij te draaien op de eliminations lijkt me niet verantwoord (maar ja, ik vond het ook niet verantwoord om Andrade tegen Corbett te zetten, dus wie ben ik.)

Verder denk ik dat Saki met zijn liesbreuk ook niet gauw hersteld zal zijn. Sowieso niet om 2 zware partijen te draaien waarvan er 1 is tegen Gerges 3 weken later. Dus ik zou zeggen; niet mee doen met de final 16 en hopen op een reserve partij in december om zo het toernooi alsnog binnen te komen (maar nogmaals, wie ben ik).

Verder mis ik wel de naam van Gerges, die had toch recht op een paar partijen gekregen nadat hij plotsklaps richting Japan vertrok in maart om tegen Schilt te vechten....En Bouzidi zou ook niet misstaan in Japan, die verdient dat wel. Vind ik (maar ja, ik ben het maar).....

marokkaan
17-08-2009, 15:51
Alsof Badr niet te verslaan is. In het verleden hebben we vaak genoeg kunnen zien dat zijn dekking niet altijd even goed is. De kans is er dus altijd dat hij (weer) Ko gaat.

Badr kan van IEDEREEN winnen, maar hij kan ook van IEDEREEN verliezen.

Zou me echt helemaal niks verbazen als hij KO zou gaan tegen Erhan Deniz.

of hij slaat KO, of hij gaat KO

de 1 kijkt om hem iemand KO te zien slaan, de ander kijkt om hem KO te zien gaan. Maar iedereen kijkt naar hem.

Dat maakt hem de bestbetaalde K1 vechter aller tijden.

Hans Vos
17-08-2009, 16:05
Denk sowieso niet dat Overeem vecht bij de laatste 16. Hij had last van zijn hand en wilde er alles aan doen om fit te zijn voor het GG jubileum feestje. Dus om dan 3 weken van te voren een zware partij te draaien op de eliminations lijkt me niet verantwoord (maar ja, ik vond het ook niet verantwoord om Andrade tegen Corbett te zetten, dus wie ben ik.)

Verder denk ik dat Saki met zijn liesbreuk ook niet gauw hersteld zal zijn. Sowieso niet om 2 zware partijen te draaien waarvan er 1 is tegen Gerges 3 weken later. Dus ik zou zeggen; niet mee doen met de final 16 en hopen op een reserve partij in december om zo het toernooi alsnog binnen te komen (maar nogmaals, wie ben ik).

Verder mis ik wel de naam van Gerges, die had toch recht op een paar partijen gekregen nadat hij plotsklaps richting Japan vertrok in maart om tegen Schilt te vechten....En Bouzidi zou ook niet misstaan in Japan, die verdient dat wel. Vind ik (maar ja, ik ben het maar).....helemaal mee eens mourad bouzidi verdiend ook een plaats , word wel eens tijd en hij zou ook wel eens ver kunnen komen . maar ja de tijd zal het leren :whistling:groet hans

Mr 1 Leg
17-08-2009, 18:44
x2
Kunnen Leko en Manhoef gelijk voor hun rematch gematched worden.x3

Quato
17-08-2009, 22:06
Denk trouwens dat ze Schilt er uit willen hebben en dat hij of bij de laatste 16 en anders de eerste rond van de finale tegen Bonjasky of Aerts moet.

Typisch dat je hier Bonjaski noemt... Kan me niet heugen dat die ooit wat in te brengen had tegen Sem.

ZakKa!
17-08-2009, 23:11
Final 16:

Aerts - Ghita
Hari - Le Banner
Bonjasky - Zimmerman
Saki - Teixera
Spong - Karaev
Manhoef - Samedov
Schilt - Choi (aangezien die er toch wel bij zal zijn, mooie rematch voor Schilt)
Kyotaro - Jaideep

Dit lijkt mij een leuke matchmaking, uitgaande van wildcards voor Choi, Spong en Manhoef

Jij weet het precies! Je leest mijn gedachten! Idd de beste keuzes.

spacebox
18-08-2009, 00:34
Typisch dat je hier Bonjaski noemt... Kan me niet heugen dat die ooit wat in te brengen had tegen Sem.

IDD dat is waar Schilt is nog steeds een van de gevaarlijkste vechter. En natuurlijk Peter en Badr. Die geef ik toch wat meer kans, maar een boze semmy wil je niet tegen komen :D

Het word iig weer vuurwerk en dat is altijd mooi. En alle Nederlanders tegen elkaar zullen ze hopelijk ook niet doen. Want dan is de laatste 16 interessanter dan de Final 8 Dat zal niet de bedoeling zijn denk ik hoop ik!!!!!
kan weer niet wachten:D

Mr 1 Leg
18-08-2009, 07:07
ik ben benieuwd.het zal in ieder geval top worden.:thup:

Quato
19-08-2009, 21:13
Das 'n ding wat zeker is!! Kan nou al niet wachten...