PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: BJ Penn wants Diego Sanchez sooner rather than later



Tony
14-08-2009, 09:25
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/08/penn-sanchez.jpg

“It’s gonna happen, hopefully within the next two, two-and-a-half months. I’m 30 now and I’m hoping to get a couple of more fights in. I know they say that in MMA, people peak later, but who knows? My whole career, fighting from age 20 to 30, I’ve gotten into real good shape and gotten out of shape and started getting back into shape again. I don’t want to do that anymore. Here I am. I’m in shape. I want to have fun for a couple of days, take some time off, eat some good food, and then I want to get right back into all that stuff…. [Diego is] really good; he’s really explosive. He’s shown that he has some knockout power and he’s a very good grappler. He’s very hungry; he’s shown that he wants to be a champion someday. This is an important fight…. I’d like to get a fight with St. Pierre again, but now that Diego Sanchez is next, once we get the word from Dana White, that’s what we’re gonna be thinkin’ about.”
– UFC Lightweight Champion BJ Penn talks to the Hawaii Tribune Herald (http://www.hawaiitribune-herald.com/articles/2009/08/13/local_news/local02.txt) about his fight future, including his next title defense against Diego Sanchez. No date for the 155-pound title fight had been announced; however, if the Hawaiian had his druthers he’d like it to happen before 2009 expires. He’s fresh of a submission win over former number one division contender, Kenny Florian, at UFC 101: “Declaration” on Aug. 8. It was his first title defense in more than one year. Despite a fight against Georges St. Pierre earlier this year at 170 pounds, it’s clear that “The Prodigy” doesn’t want to wait that long again to put his belt on the line. The blockbuster year-end pay-per-view (PPV) show perhaps?

bryan
14-08-2009, 10:47
wordt wel een leuke pot.. maar denk wel dat deze BJ hem pakt..

Tony
14-08-2009, 10:54
Ik hoop ook dat Penn voorlopig even ongeslagen blijft... Zijn laatste partijen vond ik aardig indrukwekkend hoor.

en man man man wat heeft die gast in een keer een compleet andere fysiek gekregen.. BJ heeft inmiddels bovenbenen als Tyson griffin (bijna dan :p )

YoMarK
14-08-2009, 11:38
Wel irritant dat hij weer tegen GSP wil vechten, GSP is gewoon te groot en te sterk voor Penn, die zelfs op 155 beetje chubby aandoen vaak.

oliebol
14-08-2009, 15:37
Wat heeft die BJ Penn ook een grote kop he :lol: vind hem er wel grappig uitzien. Maar hij is wel een hele goede vechter, denk alleen niet dat hij GSP kan verslaan zeker niet op het gewicht van GSP

Jani
14-08-2009, 16:09
Mooi dat BJ snel weer wil vechten,zijn cardio zal zo alleen maar beter worden..

Mocht Penn van Sanchez winnen,wat ik wel denk dat hij doet..
dan zie ik Penn liever eerst tegen een andere goede welterweight...ipv gelijk weer tegen GSP

Sendur
14-08-2009, 16:46
Bj tegen Diego word een knaller!!!

Bj blijft nog wel even 155 king!

Diego is er echt een voor de toekomst, hij word over een jaar of 2 de next 155 champion!

en wat GSP betreft, forget it BJ blijf toch op 155!

El Bambino
14-08-2009, 18:52
Wel irritant dat hij weer tegen GSP wil vechten, GSP is gewoon te groot en te sterk voor Penn, die zelfs op 155 beetje chubby aandoen vaak.

Het is net als GSP VS anderson Silva, Silva is te groot en te sterk voor GSP. Maar aan de adere kant zegt dit genoeg over BJ, het is een Winnar pur sang en ik geniet van zijn stijl, meer dan die van GSP met alle respect!

el bastardo
14-08-2009, 19:30
Leuke pot, waar BJ aan het langste eind zal trekken.

gymalkmaar1
14-08-2009, 20:37
Tegen GSP krijgt ie gewoon voor de 2de keer klop.

3de toch eerste partij verloor hij ook van gsp (nipt dat wel)

PD_EC
17-08-2009, 14:31
bj penn vs diego sanchez is een mooie partij

superfreak
17-08-2009, 15:25
tegen Sanches kan het zomaar spannend worden.

Tegen GSP... als hij met de huidige mensen samenwerkt als hij voor z'n Florian fight heeft gedaan kan het zomaar een andere partij worden, echter ben ik nog steeds van mening dat GSP dan alsnog aan het langste end trekt. Hij is te compleet voor pen.

zou ook wel een BJ tegen een Thiago Alves willen zien eigenlijk.

Mr 1 Leg
17-08-2009, 18:12
Wel irritant dat hij weer tegen GSP wil vechten, GSP is gewoon te groot en te sterk voor Penn, die zelfs op 155 beetje chubby aandoen vaak.x2 een 2de pak slaag erbij simpel.