PDA

View Full Version : Ex-pedofiel geeft veiligheidstips



Christophe
15-08-2009, 21:18
Ex-pedofiel geeft veiligheidstips - Thornographic - MyVideo België (http://www.myvideo.be/watch/6804129?utm_source=zv&utm_medium=link)

Could this be real?! :confused:

Die Amerikanen zijn er in ieder geval gek genoeg voor! :thown:

el bastardo
15-08-2009, 21:55
Ex-pedofiel?! Kun je genezen van pedofilie dan?

thrillseekah
15-08-2009, 22:08
yup. (chemische) castratie. dan geilen ze helemaal nergens meer op, inclusief kinderen. Doen ze al langer in amerika, vrijwillig zelfs

Briant
15-08-2009, 22:17
Wat een slechte show zeg. Maar dat castratie verhaal dat is nog controversieel, was laatst een documentaire over op de tv.

Christophe
16-08-2009, 06:44
Wat een slechte show zeg. Maar dat castratie verhaal dat is nog controversieel, was laatst een documentaire over op de tv.

Idd., ik meen me ook te herinneren dat ik ooit gehoord/gelezen heb dat die chemische castratie de ergste gevallen in heel wat gevallen in psychopaten kan veranderen. Het feit dat ze geen sexuele bevrediging meer kunnen halen bij hun slachtoffers maakt dat ze alleen maar sadistischere feiten plegen om de kick toch maar te krijgen.

Gewoon afmaken die handel: mechanisch, chemisch, electrisch ... mij kan het niet schelen, als ze maar ophouden met bestaan!

aliendwurf
16-08-2009, 09:04
Die gasten moet je in een kerker pleuren en de sleutel weg gooien. Niks geen castratie, niks geen TBS of andersoortige onzin. Gewoon weg laten rotten...oftewel; sterven in je celletje.

Jeru
16-08-2009, 09:22
Ex-pedofiel is net zoals een ex-homo.... dat kan dus nooit ;)

aliendwurf
16-08-2009, 09:29
Homo's ook de kerker in en de sleutel weggooien. :lol:

Sjaak
16-08-2009, 11:14
De homo's en pedofielen bij elkaar in een kerker

Christophe
16-08-2009, 15:55
Ik snap de homofobie niet erg goed. De vergelijking van een homo met een pedofiel gaat totaal niet op. Homo's kunnen doen whatever-the-fuck ze doen met wederzijdse instemming, en dat maakt dat ik er geen probleem mee heb ... zolang ik het maar niet moet zien. Al maak ik graag een uitzondering voor vrouw-vrouw homofilie, maar dat is een andere thread! :p

Het feit dat pedofilie ontegensprekelijk verkrachting is van een zwakkere persoon (ook al denken sommige - knettergekke - pedofielen dat ze het uit liefde en met medewilligheid van het kind in kwestie doen), maakt dat ik graag zou willen dat ze allemaal dood neervallen. En de grote meerderheid mag van mijn part ook eerst nog een beetje (veel) afzien voordat het zover is!

Ik snap niet waarom sommige elementen - zoals hier bijvoorbeeld pedofielen - verwijderen uit de samenleving zo'n etisch en moreel dilemma moet zijn?! Als je weet dat elke "actieve" pedofiel meerdere slachtoffers maakt, en dat gearresteerde pedofielen zo goed als altijd hervallen, ondanks behandelingen en/of het risico op extra gevangenisstraf, zou het toch logisch moeten zijn dat onschuldige slachtoffers door de maatschappij beschermt worden ten koste van de vrijheid of zelfs het leven van enkele personen die de kans hadden op een straffeloos leven maar ervoor kozen (uit vrije wil) om andere mensen dingen aan te doen.

Voor degenen die geloven in "een tweede kans" ... die ballon gaat op voor mensen die een fout begaan hebben, er oprecht spijt van hebben en wiens innerlijke gedachten tengevolge van die fout de hoogste kans geven dat een herhaling van die fout zo onwaarschijnlijk mogelijk is. Pedofielen vallen overduidelijk niet onder deze groep.


A number of proposed treatment techniques for pedophilia have been developed, though the success rate of these therapies has been very low
Bron: Pedophilia - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia)

Dus grof gezegd: afmaken die handel!!!

De dikke nudist
16-08-2009, 16:45
Deze discussie heeft vaak weinig met ethiek te maken en meer met angst en emotie.

Als je dit onderwerp wél ethisch en rationeel zou willen benaderen moeten er bepaalde vragen worden gesteld.

Bijvoorbeeld:
Kan een bepaalde sexuele voorkeur op zichzelf kwaadaardig of verkeerd zijn?

Is een sexuele voorkeur verbonden aan het karakter van de persoon?

Is een sexuele voorkeur iets waarvoor men bewust kiest? Zo ja, wat is het moment waarop die keuze als gemaakt kan worden gezien?

Is een andere sexuele voorkeur dan de heterosexuele een afwijking? Zo ja, zijn ze dat allemaal, of gaan we politiek correct neuzelen?

Is mijn voorliefde voor vrouwen met sterke benen en een dikke harige poes een afwijking?

Ethische discussies hebben vaak verrassende uitkomsten. Zeker als het een gevoelig en emotioneel beladen onderwerp als dit betreft.

bryan
16-08-2009, 16:57
De homo's en pedofielen bij elkaar in een kerker

damn.. die pedofielen snap ik 100% maar wat is er mis met homo's die gasten vallen niemand lastig man.. die shit is vrijwillig... niet mijn ding maar toch als die gasten dan willen.. no skin of my back, beetje achterhaald deze opmerking

thrillseekah
16-08-2009, 16:57
Deze discussie heeft vaak weinig met ethiek te maken en meer met angst en emotie.

Is mijn voorliefde voor vrouwen met een dikke harige poes een afwijking?


ja =P

maar serieus, als een toestand/voorkeur/afwijking/whatever leidt tot verkrachten of andere strafmatige daden, dan moet er wel iets aan gedaan worden zodat het niet weer gebeurt. Als het tot verkrachten/vermoorden van kinderen leidt mag dat van mij nog drastisch ook, maar dan moet het niet blijven bij symptoombestrijding. Criminelen in de bak gooien en denken dat daarmee het probleem opgelost is naief.

kickboxer1987
16-08-2009, 17:30
Ex-pedofiel geeft veiligheidstips - Thornographic - MyVideo België (http://www.myvideo.be/watch/6804129?utm_source=zv&utm_medium=link)

Could this be real?! :confused:

Die Amerikanen zijn er in ieder geval gek genoeg voor! :thown:

euh mensen... dit is een sketch van onion news :D

http://www.theonion.com/content/video/ex_pedophile_shares_tips_on_how

Niet real... maar wel grappig :D

ICON
16-08-2009, 17:34
De homo's en pedofielen bij elkaar in een kerker


ik had je toch iets intelligenter geschat Sjaak....

Christophe
16-08-2009, 18:30
Kan een bepaalde sexuele voorkeur op zichzelf kwaadaardig of verkeerd zijn?
Alle sexuele voorkeuren die impliceren dat een persoon daden stelt met een andere persoon die niet over de nodige maturiteit beschikt om weldoordacht met deze daden in te stemmen (zoals kinderen, zwakzinnigen, e.d.) of zelfs met dieren (die duidelijk ook niet kunnen instemmen met deze daden) is volgens mij zonder twijfel kwaadaardig én verkeerd.



Is een sexuele voorkeur verbonden aan het karakter van de persoon?
Ik ben geen psycholoog, maar ik meen begrepen te hebben dat er diverse studies van vooraanstaande universiteiten bewezen hebben dat sexuele voorkeur geen keuze dan wel een door de persoonlijkheid ingegeven kenmerk is. Of dit kenmerk is ontstaan door nature, nurture of een combinatie van beiden is volgens mij van ondergeschikt belang.



Is een sexuele voorkeur iets waarvoor men bewust kiest? Zo ja, wat is het moment waarop die keuze als gemaakt kan worden gezien?
Zie mijn antwoord op de vorige vraag: nee, het is geen bewuste keuze. Wat - in een geval als pedofilie - wél een bewuste keuze is, is het feit dat men een gevolg gaat geven aan zijn voorkeur, ook al weet men dat het fout/strafbaar is en dat er mensen schade aan gedaan wordt. Het feit dat heel wat pedofielen zichzelf voorliegen dat het uit liefde is en met instemming van de slachtoffers (zie ook "stockholmsyndroom") is imo óók een keuze die hen helpt de gepleegde feiten voor hen aanvaardbaar te maken.




Is een andere sexuele voorkeur dan de heterosexuele een afwijking? Zo ja, zijn ze dat allemaal, of gaan we politiek correct neuzelen?
In mijn ogen zijn alle sexuele voorkeuren die voorbij gaan aan de wederzijdse instemming (van intelligente volwassenen bij volle verstand) afwijkingen. Pedofilie veroordelen en homofilie aanvaardbaar vinden heeft niets te maken met politieke correctheid, enkel met gezond verstand.



Is mijn voorliefde voor vrouwen met sterke benen en een dikke harige poes een afwijking?
Ontegensprekelijk!



Ethische discussies hebben vaak verrassende uitkomsten. Zeker als het een gevoelig en emotioneel beladen onderwerp als dit betreft.
Dat betekend niet dat we ze - als maatschappij - uit de weg moeten gaan.

Christophe
16-08-2009, 18:33
euh mensen... dit is een sketch van onion news :D

http://www.theonion.com/content/video/ex_pedophile_shares_tips_on_how

Niet real... maar wel grappig :D

Ik vond het al een beetje "over the top", maar zoals ik al zei: je weet maar nooit met die pinche amerikanen!

De dikke nudist
16-08-2009, 19:36
Alle sexuele voorkeuren die impliceren dat een persoon daden stelt met een andere persoon die niet over de nodige maturiteit beschikt om weldoordacht met deze daden in te stemmen (zoals kinderen, zwakzinnigen, e.d.) of zelfs met dieren (die duidelijk ook niet kunnen instemmen met deze daden) is volgens mij zonder twijfel kwaadaardig én verkeerd.
OK, maar...


Wat - in een geval als pedofilie - wél een bewuste keuze is, is het feit dat men een gevolg gaat geven aan zijn voorkeur, ook al weet men dat het fout/strafbaar is en dat er mensen schade aan gedaan wordt. Het feit dat heel wat pedofielen zichzelf voorliegen dat het uit liefde is en met instemming van de slachtoffers (zie ook "stockholmsyndroom") is imo óók een keuze die hen helpt de gepleegde feiten voor hen aanvaardbaar te maken.
Maakt dit dan niet dat de voorkeur zélf niet inherent slecht is?
Iets verlangen kan niemand kwaad doen.


In mijn ogen zijn alle sexuele voorkeuren die voorbij gaan aan de wederzijdse instemming (van intelligente volwassenen bij volle verstand) afwijkingen. Pedofilie veroordelen en homofilie aanvaardbaar vinden heeft niets te maken met politieke correctheid, enkel met gezond verstand.
Hoewel ik snap wat je bedoelt (en het er zeker mee eens ben) heeft het weinig te maken maken met gezond verstand. Gezond verstand is de bijeengeveegde verzameling dingen waarover we het over het algemeen eens zijn. En mijn ratio zegt mij dat iets waarover een heleboel mensen het eens zijn niet persé de waarheid of juist hoeft te zijn, en daarom ga ik niet van dit "gezond verstand" uit.

Maar kunnen we dus ook concluderen dat een verlangen dat een ander schaadt een afwijking is? Dat zou zéér glad ijs zijn.

NielsN
16-08-2009, 22:41
ik had je toch iets intelligenter geschat Sjaak....

Ik niet. :lol:

aliendwurf
16-08-2009, 22:45
Het was een grap...

NielsN
16-08-2009, 22:48
Het was een grap...

Duh...

aliendwurf
16-08-2009, 23:12
http://frforlife.multiforum.nl/images/smiles/icon_mrgreen.gif (javascript:emoticon(':mrgreen:'))

thrillseekah
16-08-2009, 23:21
Dat zou zéér glad ijs zijn.

zeg maar dat we dan kunnen we de wereld herinrichten

dimitri
17-08-2009, 12:01
over chemische castratie (bij een niet pedo):


I've been married to my husband for over 16 years. After I had our first child, my sex drive went down drastically. I was about 29 at the time. Sex became a chore, and eventually I tried to avoid it altogether. Several threats of divorce later, I decided to just put up with it, and for 10 years I went along and satisfied my husbands sexual desires -- which never did anything for me. We could have sex all night long, and all I felt was mild (and sometimes intense) pain.

Last year I decided to take matters into my own hand. I researched ways of reducing male libido on the internet, and even looked into castration. But I knew my husband would never agree to anything that would change his sex drive -- he has made it known he is quite proud of his prowess, or his supposed prowess, in bed, and fancies himself quite the ladies man.

I came across several sites that discussed "Cyperterone Acetate" a drug used to reduce the sex drives of prisoners in certain countries. I was surprised and pleased to find out that this substance can quite easily be bought through the internet, and I even learned how to get it legally by faking a female vaginal disorder, which it is prescribed for.

I had read about the potential complications, and didn't want to do anything that would permanently harm my husband. Another side of me rationalized what I was doing as a way of "getting even" for all the years of painful, unsatisfying sex he had subjected me to. So I arranged for my husband to get a complete physical two months after I started his "treatment" -- if they found anything wrong, I would stop immediately.

My main goal was not to get caught -- if he ever found out what I was doing, not only would he divorce me, he'd probably call the authorities. So I ordered the drug and had it shipped to a PO Box. Then I took all the pills out of the packaging, and crushed them into a powder. I bought a minature gram scale, and divided the powder into a series of doses -- from extremely small (about as much as the end of a matchstick) to roughly the size of a whole pill. I wanted to start him off so slowly that he wouldn't even suspect anything, or would be to ashamed to bring it up to ever look into it. In fact that is what I was hoping, that he would go impotent and not have the balls to deal with it -- and finally give me the relief I was craving.

The first week, I started with "micro doses" twice a day, if possible. The first time, I put the powdered Cyperterone Acetate into an omlette. I was happy to see him eat the entire thing, and felt a secret thrill that I had begun to secretly, and slowly, destroy his sex drive, hopefully forever.

I brainstormed every way possible to give him his doses without him noticing. Finally I realized there was a better way than to lace his food -- he takes vitamins almost religiously in the morning and in the evening. When he was at work I went into his dresser where he keeps them, and identified a bottle of zinc, in the gelatin capsule form. I counted out over 65 pills, and opened them each up. I poured out a little bit of zinc from each one, and replaced it with the powdered cyperterone acetate. I put more drug into some pills, and less in the others, and put them back in the bottle so that the dose increased as he got towards the bottom of the bottle.

I worked it out so he never got more than half of the maximum recommended dose - I figured if it wasn't working, I could supplement his intake by dosing more meals.

After the first week, I didn't notice any changes. Thank god he was too busy to subject me to sex, but I could still see his erection in the morning when he got up. My first clue something might be going on was the beginning of the next week -- when he had started getting the "zinc" pills that I laced -- and he came home wednesday night and complained of being really tired. I told him about the cold that was going around, and sypathized with his symptoms. He agreed to take it easy, and take more vitamins until his health improved. I almost told him not to, but part of me wanted to see this happen quicker.

By Saturday morning he definitely felt like something was wrong. All he could tell me was he was really "tired" and couldn't seem to concentrate at work. I was smiling inside, as I knew the cyperterone acetate was working on his system, and with any luck shutting down his testicles.

The next week I decided to increase his dose again slightly, spiking his dinner with more of the powder. He seemed withdrawn, not his normal self, and I asked him if he was depressed. No, I'm just feeling really tired and I can't wait to get over this cold, he said. It's like my whole body is aching, and I have no energy.

For the rest of the week, he didn't make a single sexual move on me, so I knew it must be working. I noticed in the morning, he would usually have rock hard erections when he got up, it seemed like they were only "half erections", not very firm, and definitely not standing straight up like the usually did.

After the first month, I noticed his erections getting less and less in the morning. One day at breakfast he told me he thought he was going to see a doctor. I asked him what was wrong, and he said he couldn't describe it, sort of a painful sensation in his groin and his testicles. I said maybe it's becuase we haven't had sex in a while, and he said you might be right.

I reminded him of his doctor's appointment next month, and that he could have this looked at then. He agreed.

About a month and half into his treatments, I noticed a huge change in his moods -- he was no longer as agressively outgoing, he would come home, watch television and then fall asleep. I monitored his vitamins and made sure he was taking them and getting his dose morning and night.

I noticed his genitals, when he was getting dressed, were no longer their usual bright red color -- they seemed to be getting pale, like there wasn't as much blood flow or something. I wasn't sure, but the whole package seemed to be slightly smaller, but I thought I might have been imagining it. I knew that the cyperterone acetate would eventually cause his genitals to shrink, but I hadn't expected any results in only two months.

Four days before his doctor's appointment I made sure he didn't get any of the cyperterone acetate, I replaced his zinc with the real thing. I thought maybe some of it would be out of his system, and make it harder for the doctor to figure out what was wrong.

My husband came back from his doctors appointment, and I asked him how it went. He told the doctor about his lack of energy, and how it seemed like his sex drive had gone down tremendously. The doctor told him this was a normal part of aging, and men his age shouldn't expect the sex drive of a twenty year old. He told the doctor that it had gone down suddently, but the doctor answered that that can happen, and is really nothign to worry about. He told my husband most men find it a relief when their sex drive dissapears, and are glad to be rid of it.

I started him back on his treatments, and now it was five months into them. He had resigned himself to losing his sex drive by now -- he seemed to accept the doctors assesment, and didn't seem to be fighting it. I noticed by now his balls were definitely shrinking -- they just seemed to hang there in his scrotum, where they used to really fill it out. His genitals where an ashen color, and they just seemed to "hang there" lifeless. Whereas he used to be constantly touching himself and walking around with an erection, now he just seemed to get dressed and go off to work.

I had read that eventually the results become permanent, so at six months I decided to "step it up" a little. I increased his dose by about a third, and he didn't seem to complain or notice. He still felt tired all the time, and I got him a book on chronic fatigue and convinced him he must be sufferinfrom it.

After about a month on this increased dose, I started to feel like I was permanently castrating him. He never had erections anymore, and his penis was starting to resemble a minature hot dog. Even with his clothes on, I no longer noticed his "bulge".

Well it's been one year now, and my husband is totally asexual. After one final month of a really high dose, I cut him back to a maintanence dose. He has no idea I've made him totally impotent, and shrunk his formerlly proud genitals into a couple small grapes and a cocktail weenie. When he's in underwear, he now has the profile of a prepubescent boy. And to top it off, he has sprouted little breasts, but never talks about it -- he doesn't think I notice, and I never bring it up. But I definitely see them, it's like the nipples are engorged or something.

At this point I think his genitals are gone for good, but I don't want to ever take a chance of him wanting sex again, so for his own good I'm going to keep him on a low dose of cyperterone acetate forever.

thrillseekah
17-08-2009, 12:35
ehhh...kan je dat ff samenvatten?

dimitri
17-08-2009, 12:48
ehhh...kan je dat ff samenvatten?

ja

thrillseekah
17-08-2009, 13:17
gelukkig

Wheelie
17-08-2009, 13:30
Bijvoorbeeld:
Kan een bepaalde sexuele voorkeur op zichzelf kwaadaardig of verkeerd zijn?


Alle sexuele voorkeuren die impliceren dat een persoon daden stelt met een andere persoon die niet over de nodige maturiteit beschikt om weldoordacht met deze daden in te stemmen (zoals kinderen, zwakzinnigen, e.d.) of zelfs met dieren (die duidelijk ook niet kunnen instemmen met deze daden) is volgens mij zonder twijfel kwaadaardig én verkeerd.



Er is wel een verschil tussen actieve of passieve sex met dieren :D

dimitri
17-08-2009, 13:33
Er is wel een verschil tussen actieve of passieve sex met dieren :D

^^^^Kenner aan het woord, iedereen STFU

De dikke nudist
17-08-2009, 14:24
Er is wel een verschil tussen actieve of passieve sex met dieren :D

Als ik een paard koop mag ik hem een kar laten trekken, ik mag hem me laten ronddragen op z'n rug, ik mag hem doodmaken en opeten, maar ik mag hem niet neuken?

Zolang het je eigen dier is en je doet em geen pijn is het fair game wat mij betreft.