PDA

View Full Version : Roy Jones vs Jeff Lacy uitslag -spoiler-



T15Boxing
16-08-2009, 06:51
Aangezien de meeste mensen wel interesse hebben in een gevecht tussen Jones JR. en Anderson Silva is dit een stap in de goede richting. Roy won met gemak en is de eerste man die Lacy stopt. Hij ziet er nog steeds super uit. Nu dus Jones vs Silva zo snel mogelijk!

Sendur
16-08-2009, 11:13
. Nu dus Jones vs Silva zo snel mogelijk!

Nou liever niet, zie de Spider liever in mma!

kooivechter
16-08-2009, 11:37
spider heeft niet veel meer te zoeken in mma. Hij heeft alles en iedereen verslagen met 2 vingers in z'n neus. Dream matches komen verder toch nooit in mma voor. Snap wel dat hij zichzelf wil uitdagen. Hij heeft ook talent voor boksen.

Sendur
16-08-2009, 11:41
spider heeft niet veel meer te zoeken in mma. Hij heeft alles en iedereen verslagen met 2 vingers in z'n neus. Dream matches komen verder toch nooit in mma voor. Snap wel dat hij zichzelf wil uitdagen. Hij heeft ook talent voor boksen.

Niet veel meer te zoeken?

Uhhhh LHW devisie in de UFC is nog stacked genoeg hoor voor de Spider.

Waarom 1 dimensionaal gaan vechten als hij zich in mma op alle fronten kan laten zien, daar heeft hij immers talent voor.

Octavius
16-08-2009, 12:37
Aangezien de meeste mensen wel interesse hebben in een gevecht tussen Jones JR. en Anderson Silva is dit een stap in de goede richting. Roy won met gemak en is de eerste man die Lacy stopt. Hij ziet er nog steeds super uit. Nu dus Jones vs Silva zo snel mogelijk!

Joe Calzaghe was de eerste die Jeff 'Left Hook' Lacy versloeg. Gevolgd door Jermain Taylor. Maar Roy Jones liet hem idd als eerste voortijdig stoppen.

Wiseguy
16-08-2009, 13:18
Had niets anders verwacht. RJJ heeft een lastige periode gehad maar toont nu over veerkracht te beschikken. Ik daag Anderson uit om zo te proberen te boksen tegen rjj zoals hij tegen griffin deed. Hij is slechts een slappe aftreksel die goed lijkt tegen gebrekkige vechters.

kooivechter
16-08-2009, 13:22
Niet veel meer te zoeken?

Uhhhh LHW devisie in de UFC is nog stacked genoeg hoor voor de Spider.

Waarom 1 dimensionaal gaan vechten als hij zich in mma op alle fronten kan laten zien, daar heeft hij immers talent voor.

wie dan in lhw? Daar staat hij ook ver boven de rest. Kan maar 2 opnoemen die een kansje zouden kunnen hebben. Machida maar dat is z'n vriend daar vecht hij niet tegen en heel misschien Shogun en dan heb je het wel gehad.

Wiseguy
16-08-2009, 13:28
wie dan in lhw? Daar staat hij ook ver boven de rest. Kan maar 2 opnoemen die een kansje zouden kunnen hebben. Machida maar dat is z'n vriend daar vecht hij niet tegen en heel misschien Shogun en dan heb je het wel gehad.

Machida, Shogun, Evans, Rampage, Jon Jones

Dit zijn toch wel wat uitdagingen

T15Boxing
16-08-2009, 15:54
Niet veel meer te zoeken?

Uhhhh LHW devisie in de UFC is nog stacked genoeg hoor voor de Spider.

Waarom 1 dimensionaal gaan vechten als hij zich in mma op alle fronten kan laten zien, daar heeft hij immers talent voor.

Het is maar voor 1 keer. En ik wil het persoonlijk zelf zodat we kunnen zien hoe de beste MMA 'bokser' het tegen een echte boxer doet.

Pernik
16-08-2009, 16:12
Had niets anders verwacht. RJJ heeft een lastige periode gehad maar toont nu over veerkracht te beschikken. Ik daag Anderson uit om zo te proberen te boksen tegen rjj zoals hij tegen griffin deed. Hij is slechts een slappe aftreksel die goed lijkt tegen gebrekkige vechters.

Met bokshandschoenen gaat dat zeker niet lukken, bokspartij met MMA handschoenen zou wel een mooie optie zijn.

kooivechter
16-08-2009, 16:49
Machida, Shogun, Evans, Rampage, Jon Jones

Dit zijn toch wel wat uitdagingen

Alleen de 1e en misschien de 2e

Jani
16-08-2009, 21:48
Roy Jones jr zit zeker niet meer in zijn prime,maar hij blijft een hele goede bokser...

voor Anderson Silva is Jones een idol,en daarom gun ik Silva die partij wel
ook al gaat hij zeker verliezen,het lijkt me voor een x gewoon leuk om te zien...

hier een interview met Roy Jones jr na UFC 101,waar hij aanwezig was...
YouTube - MMA Connected at UFC 101: Roy Jones wants shot at Anderson Silva (http://www.youtube.com/watch?v=bfslRC3bXhc&feature=player_embedded)

jasfro
16-08-2009, 22:10
Machida, Shogun, Evans, Rampage, Jon Jones

Dit zijn toch wel wat uitdagingen

Met Jon Jones zou ik toch nog een jaartje of drie wachten, en dan is Silva waarschijnlijk al weg bij UFC