PDA

View Full Version : Volgende tegenstander Gegard Mousasi



steftheboxer
17-08-2009, 11:47
Na zijn geweldige overwinning op Sobral rest bij mij alleen de vraag: Wie wordt zijn volgende tegenstander binnen Strikeforce?

Sobral was in mijn ogen de sterkste 205 pounder binnen de stallen van Strikeforce..

Graag jullie visie!

Tony
17-08-2009, 11:48
tja. wie hebben we nog?

Randleman
Bobby southworth
Mike Whitehead

nou nou.. wat een toppers....

wanneer kan gegard naar de UFC?

Tony
17-08-2009, 11:50
owja en Anthony Ruiz

YoMarK
17-08-2009, 11:55
Small nog?

steftheboxer
17-08-2009, 11:55
Inderdaad, in mijn ogen zijn de volgende tegenstanders alleen maar een stap terug en hij heeft nog 2 partijen op zijn contract...

Strikeforce moet snel nieuw bloed halen

Bosco Baracus
17-08-2009, 11:56
Ik geloof het word Antonio Rogerio Nogueira :).

Italian*Berlusconi*
17-08-2009, 11:58
Ik denk dat het wel lekker voor hem is zo bij Strikeforce, nog niet echt de top van de top maar wel mooie opwarmertjes voor Gegard, zichzelf goed klaar maken voor de eventuele overstap naar de UFC straks. Zo maakt hij ook wat naams bekendheid in de US, ik hoop dat hij goed gebouwd word daar in de US qua marketing e.d.
Hij komt er wel! echt een vecht machine, met de kalmte ala Fedor tijdens het vechten.

boelen
17-08-2009, 11:58
Inderdaad, in mijn ogen zijn de volgende tegenstanders alleen maar een stap terug en hij heeft nog 2 partijen op zijn contract...


als kampioen in een gewichtsdivisie kan je alleen maar een stap terug doen qua tegenstander!

1x belt verdedigen en divisie hoger gaan vechten is denk ik de enige oplossing..
of inderdaad UFC.

GerritTonijn
17-08-2009, 12:01
UFC wordt nog wat...mocht hij daar heen gaan kan die wel eens als een statement gebruikt worden ...wat niet leuk is.

Tony
17-08-2009, 12:01
owja lil nog is er ook nog..

Nou ik zou zeggen, laat dit dan de volgende partij zijn.. is tenminste een redelijke geloofwaardige tegenstander.

Maar goed.. onze dion staring hield het ook 3 ronden lang vol tegen hem zonder geKO'ed of gesubmit te worden (reps voor dion offcourse).... maar Mousasi is way above staring...

el bastardo
17-08-2009, 12:07
Denk gewoon nog een paar (met alle respect) mindere goden in Strikeforce meepikken, alvorens de overstap naar de UFC te maken alwaar hij in mijn bescheiden mening zichzelf al kan gaan meten met Machida en Silva. Gegard IS al een topper, maar gaat nog een hele grote worden. De vergelijking met Fedor is niet voor niks al vaak gemaakt denk ik.

Il Loco
17-08-2009, 12:10
Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..

GerritTonijn
17-08-2009, 12:15
Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..

Nou...zo zeker ben ik niet van mn zaak, wordt nog een hele klus tegen Minowaman (als) en Sokoudjou.

el bastardo
17-08-2009, 12:17
Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..
Ik las ergens dat hij nog zeker 2 a 3 jr op LHW wil blijven. Sokoudjou ok, maar ik zit niet echt te wachten op een partij tegen HMC of Minowaman. Die Hulk onzin hoeft van mij niet. De uitslag zal trouwens hetzelfde zijn als tegen Hunt.

Bosco Baracus
17-08-2009, 12:18
Eerst maar eens tegen Sokoudjou, en dan Minowaman of Hong man Choi nog. Moet uiteraard geen enkel probleem zijn.

Daarna tegen Lil Nog, dan mischien Southworth ofzo nog, en dan is de keuze aan hem of LHW in ufc, of een stap omhoog naar heavyweight..

Ik hoop dat hij eerst nog de LHW Champion van de UFC word en dan pas de stap naar het HW doet om daar de UFC Champion te worden ;).

Tony
17-08-2009, 12:23
Tegen Soukoudjou wordt inderdaad nog een leuke partij. Puur al vanwege de grote spierkracht van Sokoudjou... die leg je veel minder makkelijk op de grond neer.

Matt Lndland had toch getekend bij Strikeforce.. Wat weegt ie? Is toch ook een LHW, niet?

(Lindland had toen ook tegen fedor geknokt.. maar ik meen te herinneren dat Lindland zich toen gewoon opgevreten had naar HW)

Vitor Belfort
17-08-2009, 12:27
Lindland is eigenlijk een MW

steftheboxer
17-08-2009, 12:27
Tegen Soukoudjou wordt inderdaad nog een leuke partij. Puur al vanwege de grote spierkracht van Sokoudjou... die leg je veel minder makkelijk op de grond neer.

Matt Lndland had toch getekend bij Strikeforce.. Wat weegt ie? Is toch ook een LHW, niet?

(Lindland had toen ook tegen fedor geknokt.. maar ik meen te herinneren dat Lindland zich toen gewoon opgevreten had naar HW)

Tony, dacht ik ook aan alleen staat op sherdog dat Linland op 185 lbs vecht..

Sendur
17-08-2009, 12:29
Dit is dus het punt bij strikeforce en het zelfde probleem wat Fedor straks ook krijgt.

Er zitten maar een paar toppers in die divisies, hooguit 2.

dirk5
17-08-2009, 12:30
little nog en king Mo.

daarna zorgen dt ie snel weg is om ergens anders mensen hun ziel te stelen :)

superfreak
17-08-2009, 12:30
Er blijft niet veel voor hem over in Strickforce inderdaad. Echter hoor ik iedereen hier heel makkelijk praten over een overstap naar de UFC, echter zit hij ook bij M1 toch. Krijg je dan mogelijk niet het zelfde gezeur als met Fedor of laat hij M1 vallen na de komende twee gevechten? Zal hij dan ook niet meer met fedor trainen dan? dit heeft hem toch wel geholpen ergens.

Sendur
17-08-2009, 12:42
Er blijft niet veel voor hem over in Strickforce inderdaad. Echter hoor ik iedereen hier heel makkelijk praten over een overstap naar de UFC, echter zit hij ook bij M1 toch. Krijg je dan mogelijk niet het zelfde gezeur als met Fedor of laat hij M1 vallen na de komende twee gevechten? Zal hij dan ook niet meer met fedor trainen dan? dit heeft hem toch wel geholpen ergens.

hij moet doen wat het beste is voor hem, dat is naar de UFC gaan.

Hij kan makkelijk op eigen benen staan en heeft Fedor daar niet voor nodig.

Maar ik denk dat zijn management moeilijk zal gaan doen.... zucht m-1

Tony
17-08-2009, 12:43
Tja.. hoe goed Mousasi ook is.. De M1 kan hem onmogelijk zo exclusief brengen als "the last emperor"...

MB667
17-08-2009, 12:50
ik had wel verwacht dat mousasi kon winnen van sobral, maar ik was er niet zeker van, want sobral is normaal een beest, maar dat mousasi hem zo zou ko-en had ik totaal niet verwacht, en goed dus.

Wat next? Anderson Silva zou ook door hem gepakt worden, daar durf ik op te wedden!!!

steftheboxer
17-08-2009, 13:13
ik had wel verwacht dat mousasi kon winnen van sobral, maar ik was er niet zeker van, want sobral is normaal een beest, maar dat mousasi hem zo zou ko-en had ik totaal niet verwacht, en goed dus.

Wat next? Anderson Silva zou ook door hem gepakt worden, daar durf ik op te wedden!!!

Silva komt te vroeg, eerst nog één á twee jaar andere tegenstanders en dan de partij met Silva. Het voordeel van Mousasi is zijn relatief jonge leeftijd maar al een behoorlijk aantal partijen. Met zijn strikeforce en dream contract blijft hij ongeveer zes partijen pakken per jaar wat hij nooit redt in de UFC..

Anderson
17-08-2009, 13:21
2 jaar is denk ik te laat dan is Silva denk ik al gestopt.

steftheboxer
17-08-2009, 15:45
2 jaar is denk ik te laat dan is Silva denk ik al gestopt.

Dat wil ik nog wel eens zien, ik denk echt dat Silva een nieuwe uitdaging ziet in de 205 divisie. Ik heb ook gelezen dat hij een deel van de ppv krijgt van de UFC en dat het financieel erg aantrekkelijk voor hem is om te blijven knokken in de UFC.

Maar back on topic, Mousasi wint nog niet van Silva, ik denk dat hij wel een contender is die het Silva nu al moeilijk kan maken.

Misschien moet hij maar meteen doorpakken naar de HW divisie binnen Strikeforce?

Katsujinken
17-08-2009, 15:49
Als Ricardo Arona ooit nog eens terugkomt zou dat wel een mooie partij kunnen worden. Moet Arona natuurlijk wel eerst een paar opwarm partijen hebben gehad.

Little Nog zou super zijn.

jesselaar
17-08-2009, 16:22
hij moet doen wat het beste is voor hem, dat is naar de UFC gaan.

Hij kan makkelijk op eigen benen staan en heeft Fedor daar niet voor nodig.

Maar ik denk dat zijn management moeilijk zal gaan doen.... zucht m-1
fedor is m1 en mousasi niet ,en daarbij wil mousasi gaan boxen en uiteindelijk hw gaan vechten. en is er mischien wel een kans dat hij tegen fedor kan gaan vechten en we weten allemaal wat dat betekent $ .als hij contract vrij is en de ufc komt met een goed contract is het natuurlijk zijn keuze maar we kunnen ons ook afvragen waarom bv gg vechters niet rondkomen met de ufc? is dat omdat die contracten zo goed zijn?

jesselaar
17-08-2009, 16:39
Nou...zo zeker ben ik niet van mn zaak, wordt nog een hele klus tegen Minowaman (als) en Sokoudjou.


ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die niet zeker zijn van mousasi .
minowa is echt 100% kansloos (die hebben in het verleden samen getraint en was zelfs toen al kansloos laat staan nu).
sokoudjou is niet kansloos maar in mijn ogen gaat hij dit ook eenvoudig winnen en ,daarna is het weer, ja soukoudjou zn record is niks alleen maar van nortje gewonnen de laatste tijd

Tony
17-08-2009, 16:54
minowa wordt gepakt door mousasi.. no doubt..

Sokoudjou heeft de power en explosiviteit in zich om iedereen te KO'en... maar goed.. dan moet het er ook uit komen... Dus ik voorzie geen grote problemen voor mousasi.

Daarnaast heeft mouasi vaak zat met fedor gesparred.. die is echt wel heel wat gewend hoor. Daar twijfel ik niet aan.

superfreak
17-08-2009, 16:54
Mousasi is goed en blijft verbazen. Van Silva zou hij niet winnen denk ik. is hij niet snel genoeg voor. hij zou het dan echt naar de grond moeten brengen want daar liggen z'n kansen dan. Tegen Lyoto weet ik het gewoon niet. Dat is zo een vreemde vechter dat je het nooit echt kan weten. laten we eerst kijken hoe hij het doet tegen Rua.