PDA

View Full Version : Lyoto Machida training fot Shogun



Tony
17-08-2009, 22:48
Lyoto Machida channels his inner Dragon while training for Shogun Rua (Video) (http://mmamania.com/2009/08/17/lyoto-machida-channels-his-inner-dragon-while-training-for-shogun-rua-video/)


YouTube - Lyoto treina para Shogun na TATAME (http://www.youtube.com/watch?v=7g5Eo33skuY)

Mr 1 Leg
18-08-2009, 06:53
thanks tony WARRRRRR machida.:thup:

761217186
18-08-2009, 09:12
altijd leuk om te zien, thanks.. Je ziet hier ook duidelijk dat hij een hele andere style van vechten heeft. (Sotokan karate ) ipv tai/kickboksen. Dit maakt hem toch net weer een andere vechter.

PD_EC
18-08-2009, 10:41
ben wel benieuwd naar zijn partij tegen Rua

Anderson
18-08-2009, 10:41
Staan ook een paar filmpjes van silva training voor Griffin en Shogun voor Machida.

Sendur
18-08-2009, 10:47
Machida maakt hem af.

The Bulldog
18-08-2009, 10:53
ik blijf op shogun hopen....

Mythildor
18-08-2009, 11:16
Machida is op dit moment de top van UFC`s LHW division, maar tegen Shogun (in de vorm als tegen Liddell) gaat Lyoto het niet redden denk ik.
Shogun wordt de nieuwe LHW Champ.

Sendur
18-08-2009, 11:44
Machida is op dit moment de top van UFC`s LHW division, maar tegen Shogun (in de vorm als tegen Liddell) gaat Lyoto het niet redden denk ik.
Shogun wordt de nieuwe LHW Champ.

Hahahahahaha

laat me niet lachen, oh dat deed je al!

Uhhm Liddel was zo goed als done toen hij tegen Shogun vocht.
Het gevecht duurde 1 ronde en Chuck got caught, het had ook andersom kunnen zijn want het scheelde niet heel veel of chuck raakte shogun.

Machida is geen liddell dat je het even onthoudt!

Shogun is heel lang de beste LHW van de wereld geweest maar toen was Machida nog niet op het toneel.

Machida zit momenteel in zijn prime, die stop je niet even.

Fyodor
18-08-2009, 11:52
Hahahahahaha

Machida zit momenteel in zijn prime, die stop je niet even.

Jep. Kijk maar naar Shogun's gevecht met Lil Nog, op basis daarvan kan je al bijna concluderen dat Machida van Shogun wint. Decision of TKO later in het gevecht.
Machida's onorthodoxe standup is veel beter dan die van Shogun en ik zie Shogun ook niet de takedown krijgen.

amilster
18-08-2009, 12:01
Hahahahahaha

laat me niet lachen, oh dat deed je al!

Uhhm Liddel was zo goed als done toen hij tegen Shogun vocht.
Het gevecht duurde 1 ronde en Chuck got caught, het had ook andersom kunnen zijn want het scheelde niet heel veel of chuck raakte shogun.

Machida is geen liddell dat je het even onthoudt!

Shogun is heel lang de beste LHW van de wereld geweest maar toen was Machida nog niet op het toneel.

Machida zit momenteel in zijn prime, die stop je niet even.

Ik onderschrijf de mening van Sendur, denk ook dat Shogun tekort gaat komen, tis een wilde brawler en dus tailor made voor Machida.
En alhoewel Machida mijn hart gestolen heeft (klinkt gayer dan ik bedoel :D ) zou ik het ook niet erg vinden als Shogun wint omdat hij al zo lang in mijn top 10 favoriete vechters zit.

Sendur
18-08-2009, 12:39
Ik onderschrijf de mening van Sendur, denk ook dat Shogun tekort gaat komen, tis een wilde brawler en dus tailor made voor Machida.
En alhoewel Machida mijn hart gestolen heeft (klinkt gayer dan ik bedoel :D ) zou ik het ook niet erg vinden als Shogun wint omdat hij al zo lang in mijn top 10 favoriete vechters zit.

idd zo denk ik ook.

Shogun is ook echt een favo van mij!
Maar machida is te dominant!

El Bambino
18-08-2009, 19:06
Machida is een counter vechter, waneer Shogun met en goede strategie komt en niet achter Machida aanloopt zal ie een kans maken. Shogun is aan het groeien en de vraag is of ie op tijd in topvorm is voor Machida want tegen Machida kan je niet 80% of 99% zijn, maar 100% in topvorm!

Fyodor
18-08-2009, 19:50
x2!
Knap... :rolleyes:

Nou ja concluderen is natuurlijk een heel groot woord, ik bedoel meer wat hierboven ook staat: door dit gevecht zie je dat Shogun's stijl ideaal is voor Machida.

Ook ik kijk graag naar Shogun, z'n soccerkicks en stomps zijn te vet om naar te kijken, maar zie hem niet winnen van Machida. The Dragon heeft gewoon de beste kansen in dit gevecht.

arne046
18-08-2009, 20:20
Nou shogun zijn dekking tegen Chuck was echt wel degelijk hoor, hij werd bijna niet geraakt. Ik denk dat hij machida gaat slopen en hem uiteindelijk ko'd in ronde 3!!

xxl
18-08-2009, 22:59
Nou shogun zijn dekking tegen Chuck was echt wel degelijk hoor, hij werd bijna niet geraakt. Ik denk dat hij machida gaat slopen en hem uiteindelijk ko'd in ronde 3!!

Ik denk dat je hier een weddenschap op moet afsluiten en veel geld moet inzetten.:rolleyes:

Mythildor
18-08-2009, 23:03
Hahahahahaha

laat me niet lachen, oh dat deed je al!



Lachen is gezond, dus... graag gedaan ;)

Let op mijn voorspelling! Shogun pakt `m!

Wiseguy
19-08-2009, 01:50
Ongelooflijk hoe shogun word onderschat na alles wat hij gepresteerd heeft. Shogun gaat hem pakken!

arne046
19-08-2009, 19:22
Ik denk dat je hier een weddenschap op moet afsluiten en veel geld moet inzetten.:rolleyes:

Ik ga ook all in met al mn v-cash op shogun:)

ICON
19-08-2009, 19:24
waarom traint ie BJJ met gie aan?

omdat het anders grappling zou heten?

MilfhunterMMA
19-08-2009, 21:29
WAR shogun!

De man van 14K
19-08-2009, 22:58
fuck jullie haters, SHOGUN FOR THE WIN!!!

http://blogs.chron.com/fighting/mauricio_shogun_rua__.jpg

Pimp-Daddy
19-08-2009, 23:10
Shogun wint dit op z'n sloffen...

NielsN
20-08-2009, 08:18
Shogun wint dit op z'n sloffen...

:rotflmao:

BoerHarms
20-08-2009, 08:55
Ik denk dat jullie teveel UFC 2009 hebben gespeeld of zo.

Mijn v cash gaat allemaal naar Machida als ik tegen de tijd nog wat over heb lol.

kickboxer1987
20-08-2009, 10:59
Ik ga ook all in met al mn v-cash op shogun:)

wooooow... wil je ook voor echt geld wedden? kan het wel gebruiken :thup:

inc
20-08-2009, 11:25
moest stiekem wel een beetje lachen om zijn training in het begin van het filmpje... zou mij echt kapot lachen als hij helemaal niet zo traint, maar 't meer voor de lol doet, en vervolgens verschillende gym's hun tractorbanden, hamers en elastieke harnassen op ebay zetten en vervolgens allemaal de bunnyhop bunnyhop bunnyhop frontkick frontkick principe hanteren...

inc
20-08-2009, 11:28
ik zeg trouwens dat shogun wint.... waarom.... omdat ik vermoed dat er altijd wel een einde moet komen aan een winstreak van iemand die niet traditionele striking hanteerd... (zie chuck). op ieder probleem is een oplossing... ik denk dat shogun met een oplossing komt...

BoerHarms
20-08-2009, 11:34
moest stiekem wel een beetje lachen om zijn training in het begin van het filmpje... zou mij echt kapot lachen als hij helemaal niet zo traint, maar 't meer voor de lol doet, en vervolgens verschillende gym's hun tractorbanden, hamers en elastieke harnassen op ebay zetten en vervolgens allemaal de bunnyhop bunnyhop bunnyhop frontkick frontkick principe hanteren...

Ja dat zou echt fokking geweldig zijn. Als ie met zijn boek uit komt (gebeurd vast wel) en dat ie dat toegeeft haha. :pimp:

Tony
20-08-2009, 11:50
moest stiekem wel een beetje lachen om zijn training in het begin van het filmpje... zou mij echt kapot lachen als hij helemaal niet zo traint, maar 't meer voor de lol doet, en vervolgens verschillende gym's hun tractorbanden, hamers en elastieke harnassen op ebay zetten en vervolgens allemaal de bunnyhop bunnyhop bunnyhop frontkick frontkick principe hanteren...


lol ja... op youtube zweverige sparringsessies neerpoten met fireballs en tai chi..

en ondertussen de caveman training van sean sherk hanteren :p

De man van 14K
20-08-2009, 12:08
Ik zou ook niet het achterste van mijn tong op een trainingsvideo laten zien..
(als ik dat wel zou doen zou ik toch uitgelachen worden, dan kan je maar beter relaxt staan te tikken...)

Sendur
20-08-2009, 12:54
omdat het anders grappling zou heten?

hahah reps!!!!:thup:

marcelt
20-08-2009, 23:40
Machida is echt te snel voor Shogun. Hij gaat het niet redden !