PDA

View Full Version : Vraag aan de M-1 global .



ChimiChero
18-08-2009, 16:43
In een Russisch web is te lezen van het gevecht Jose Bertran vs. Hidehiko Hasegawa het punt toch naar Jose is gegaan omdat Hidehiko 300 gr te zwaar was.
Als dat zo is waarom is het niet aan de Spaanse coach en de vechter verteld?

Misschien was het dan 3-2 voor de Spanjaarden in plaats van 4-1 voor de Japanners geworden, want volgens mij was het laatste gevecht duidelijk door de Spanjaard gewonnen zelfs de japanner schrok toen hij als winnaar aangewezen werd.

sikkwitttet
18-08-2009, 16:58
link??

NielsN
18-08-2009, 16:59
In een Russisch web is te lezen van het gevecht Jose Bertran vs. Hidehiko Hasegawa het punt toch naar Jose is gegaan omdat Hidehiko 300 gr te zwaar was.
Als dat zo is waarom is het niet aan de Spaanse coach en de vechter verteld?

Misschien was het dan 3-2 voor de Spanjaarden in plaats van 4-1 voor de Japanners geworden, want volgens mij was het laatste gevecht duidelijk door de Spanjaard gewonnen zelfs de japanner schrok toen hij als winnaar aangewezen werd.

?

Bertran heeft achteraf alsnog gewonnen?! Omdat de Japanner te zwaar was? Heel vreemd...

Die opmerking over de laatste partij snap ik niet, dat heeft verder toch niet met die 2e partij te maken? (hoewel ik wel benieuwd ben waarom je dat vindt, want ik zag het zelf anders)

(sorry, ik ben geen M1, maar aan de andere kant, jouw post was ook geen PM :D)

M-1 Global
18-08-2009, 17:07
Wanneer een vechter zijn gewicht niet haalt krijgt deze nog de tijd om alsnog het gewicht te halen. Wel krijgt de vechter hier een boete voor. Als na vier uur de vechter nog steeds te zwaar is dan volgt er een zwaardere straf namelijk dat de vechter zijn partij verliest voor de M-1 Challenge in de team ontmoetingen, hiermee benadeelt hij dus zijn team in wezen. Het gevecht zal wel gewoon plaats vinden en zal voor zijn individuele record gewoon meespelen.

De coach en de vechter kennen de reglementen dus dan zouden zij hiervan op de hoogte moeten zijn.

Als de Spaanse zwaargewicht had gewonnen (wat niet is gebeurt) dan zou het inderdaad 3-2 voor Spanje zijn geweest. De jury heeft anders besloten waardoor de team ontmoeting eindigde in 3-2 in het voordeel van Japan (als de vechter zijn gewicht had gehaald dan zou de uitslag dus 4-1 zijn)

NielsN
18-08-2009, 17:29
Wanneer een vechter zijn gewicht niet haalt krijgt deze nog de tijd om alsnog het gewicht te halen. Wel krijgt de vechter hier een boete voor. Als na vier uur de vechter nog steeds te zwaar is dan volgt er een zwaardere straf namelijk dat de vechter zijn partij verliest voor de M-1 Challenge in de team ontmoetingen, hiermee benadeelt hij dus zijn team in wezen. Het gevecht zal wel gewoon plaats vinden en zal voor zijn individuele record gewoon meespelen.

De coach en de vechter kennen de reglementen dus dan zouden zij hiervan op de hoogte moeten zijn.

Als de Spaanse zwaargewicht had gewonnen (wat niet is gebeurt) dan zou het inderdaad 3-2 voor Spanje zijn geweest. De jury heeft anders besloten waardoor de team ontmoeting eindigde in 3-2 in het voordeel van Japan (als de vechter zijn gewicht had gehaald dan zou de uitslag dus 4-1 zijn)

Ah. Op die manier. Duidelijk.

ChimiChero
18-08-2009, 19:03
Duidelijk. Bedankt

Обзор M-1 Challenge 8, 2009: блестящая победа "Легиона", проигрыш американцев (http://mixfight.ru/info/overviews/2009/8/17/m-1-2nd-day/)

michaell
19-08-2009, 01:14
Dat heb ik op mixfight.ru geschreven btw. Dat heeft impact alleen op team record maar niet individuele record.

NielsN
19-08-2009, 08:44
Dat heb ik op mixfight.ru geschreven btw. Dat heeft impact alleen op team record maar niet individuele record.

Dus jij hebt ook het telefoonnummer van die Russische fotografe? :whistling:

Tony
19-08-2009, 09:15
Dan heb jij vast een foto van die russische dame Niels :p

michaell
20-08-2009, 02:29
Dus jij hebt ook het telefoonnummer van die Russische fotografe? :whistling:
Bedoel je dan die jongen Alexander Taran? Geen teleffonnummer maar ik kan heel snel contact met hem vinden. Waarom?
Of heb je het over een blonde vrouw (kort haar) met Russian fan clothing aan?

sikkwitttet
20-08-2009, 02:45
geen idee maar klinkt ook al goed.

pica's pajolsta

NielsN
20-08-2009, 08:20
Bedoel je dan die jongen Alexander Taran? Geen teleffonnummer maar ik kan heel snel contact met hem vinden. Waarom?
Of heb je het over een blonde vrouw (kort haar) met Russian fan clothing aan?

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/M1/IMG_345.jpg

NielsN
20-08-2009, 08:39
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/M1/IMG_514.jpg