PDA

View Full Version : Gina Carano "Tribute"



nick
19-08-2009, 09:29
http://www.youtube.com/watch?v=_eIMrgelLxM

Perfectteamcindy
19-08-2009, 09:32
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Gina nog steeds fantastisch,...
ondanks haar verlies! Iedereen verliest wel es een partij, toch?

chief108
19-08-2009, 09:38
:stupid:

Tony
19-08-2009, 10:23
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Gina nog steeds fantastisch,...
ondanks haar verlies! Iedereen verliest wel es een partij, toch?

Ik verloor gisteren nog van mijn kat toen ik hem wilde kammen... eindresultaat is 50 cm aan krassen op mijn lijf :p

Vitor Belfort
19-08-2009, 17:10
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Gina nog steeds fantastisch,...
ondanks haar verlies! Iedereen verliest wel es een partij, toch?

Fantastisch in de zin, wat ze voor het vrouwen mma heeft gedaan neem ik aan.
Want ik geloof dat er genoeg vrouwen veel beter dan haar zijn Cindy. Afgelopen zaterdag vielen beiden wel wat door de mand i.m.o...

Perfectteamcindy
19-08-2009, 17:14
Fantastisch in de zin, wat ze voor het vrouwen mma heeft gedaan neem ik aan.
Want ik geloof dat er genoeg vrouwen veel beter dan haar zijn Cindy. Afgelopen zaterdag vielen beiden wel wat door de mand i.m.o...
Ze heeft vrouwen-MMA groot gemaakt. Ik ben haar daar enorm dankbaar voor!

Mr 1 Leg
19-08-2009, 22:02
Ik verloor gisteren nog van mijn kat toen ik hem wilde kammen... eindresultaat is 50 cm aan krassen op mijn lijf :ptony waar haal jij het man je bent echt lachen.:lol:

Rougemonkey
21-08-2009, 13:38
:icon25:Idd:(

The Bulldog
21-08-2009, 15:46
Ze heeft vrouwen-MMA groot gemaakt. Ik ben haar daar enorm dankbaar voor!

daar is ze idd perfect voor ingezet....

moet ik eerlijk zeggen dat jij met je 1e partij ook behoorlijk verwachtingen voor de toekomst hebt veroorzaakt hehehe..:thup:

En eerlijk is eelkijk....een goede knok mentaliteit....gewoon knallen....vind serieus wel dat ze heeft laten zien dat dames vechten buiten de looks ook zeer interresant kan zijn door het vechten....

nick
27-08-2009, 11:31
http://www.youtube.com/watch?v=EDzkIDjFFdE

http://www.youtube.com/watch?v=rfFEEHMNsgo&feature=related

blackadder
27-08-2009, 13:00
Ben toch heel benieuwd hoe ze het in het Muay Thai zou doen tegen bv. onze Nederlandse toppers.
Waarschijnlijk niet veel beter dan andere Amerikanen.

Perfectteamcindy
27-08-2009, 21:13
Waarschijnlijk niet veel beter dan andere Amerikanen.
Ik denk dat je Carano toch niet mag onderschatten...
Ze wordt door haar looks toch vaak onder haar waarde geschat in de ring denk ik... Maar dat kan mijn mening zijn. Ik kan mij bijvoorbeeld heel goed voorstelllen dat veel mannen zouden denken... wat gaat dat poppeke mij hier doen... Maar voor ge t weet:eek:

blackadder
27-08-2009, 21:22
Ik denk dat je Carano toch niet mag onderschatten...
Ze wordt door haar looks toch vaak onder haar waarde geschat in de ring denk ik... Maar dat kan mijn mening zijn. Ik kan mij bijvoorbeeld heel goed voorstelllen dat veel mannen zouden denken... wat gaat dat poppeke mij hier doen... Maar voor ge t weet:eek:
Hoe ze er ook uitziet t'is en blijft een yank. En dus ga ik ervan uit dat ze van Germaine of Jorina in het thaiboxen een pak slaag zou krijgen waar je u tegen zegt.

Perfectteamcindy
27-08-2009, 21:42
Hoe ze er ook uitziet t'is en blijft een yank. En dus ga ik ervan uit dat ze van Germaine of Jorina in het thaiboxen een pak slaag zou krijgen waar je u tegen zegt.
Haha, misschien, wie weet,... hebben we ooit wel eens het genoegen om Germaine tegen Carano te zien staan;)

STERKE JERKE
27-08-2009, 22:48
WAT BEN JIJ EEN BEAUTY!

blackadder
27-08-2009, 23:41
WAT BEN JIJ EEN BEAUTY!
Dank je.
:p

Perfectteamcindy
28-08-2009, 17:05
Zet nou eens een keer die CAPSLOCK uit man!
:Dlol