PDA

View Full Version : vroeger werd om minder de oorlog verklaard



sikkwitttet
19-08-2009, 18:54
http://www.nu.nl/internet/2064378/belgische-website-blokt-nederlandse-bezoeker.html

nou nou nou zeg, die gastjes nemen het steeds serieuzer op die schelde kwestie

guess2007
19-08-2009, 19:00
Ga lekker zelf graven dan als je dat zo graag dieper wilt...
Eerst dat gezeur om Fortis, nu de schelde.
Regel je zaken daar eens beter zou ik zeggen.

NielsN
19-08-2009, 19:02
:lol:

Nou, de Belgen moeten maar gewoon achter aansluiten, we hebben eerst nog een oorlog te voeren met IJsland.

Pillage! Plunder! :pirate2:

chief108
19-08-2009, 19:37
arrrrrr!!!!!!
avast matey!!!!

we'll hack that site with our pirate keyboards!!!


http://www.arrrrrr.com/corsair.jpg


moest wel ff lachen om:


Potverdomme afvallige provincie! Zit nu niet zo te zagen anders komt ons grandioze leger u even een corrigerende tik geven

chief108
19-08-2009, 20:08
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_6283_8d72f399185f274c58abf7f3569b858ae e7d512d.gif

Briant
19-08-2009, 21:15
70 miljoen franken... dat is toch 1 euro 27?

guess2007
19-08-2009, 21:33
Die 70 miljoen verliest Rotterdam dan weer, whats in it for us?

De man van 14K
19-08-2009, 22:30
Belgen zijn nog steeds niet bij de EU aangesloten? Zitten we daarom met zn allen in Brussel.. Neutraal terrein. Of is de EU gewoon een HOAX..

Waar is Bas Boon....

Karel
19-08-2009, 22:36
bestaat belgie nog steeds? ik dacht dat de laatste belg naar mexico was vertrokken

dimitri
20-08-2009, 10:50
lol, nog altijd tweezakken die zich niet aan hun eigen afspraken kunnen houden

trowuens hoe zit dat nu met piratebay, kan je daar als nederlander nog op?

dimitri
20-08-2009, 10:53
Potverdomme afvallige provincie! Zit nu niet zo te zagen anders komt ons grandioze leger u even een corrigerende tik geven

heeft maar zon' 15 jaartjes geduurd voordat julie in 1830 met de staart tussen de benen terug naar huis zijn getrokken iirc

sikkwitttet
20-08-2009, 12:35
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/08/vlaming_voert_actie_tegen_het.html

sikkwitttet
20-08-2009, 12:37
heeft maar zon' 15 jaartjes geduurd voordat julie in 1830 met de staart tussen de benen terug naar huis zijn getrokken iirc


eeuhm geschiedenis lesje.
wij versloegen het belgische leger finaal.
vielen binnen, maar mochten niet verder van andere landen de strijd voortzetten.zoals het ook was in 1949 in indonesie.
en jullie werden eigenlijk pas in 1839 afgestoten, goed ook zeg.

maar kijk er maar op na, nederlands leger versloeg de belgen, in een pin beweging bij antwerpen, en finaal in de buurt van belgisch limburg.

dimitri
20-08-2009, 12:38
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/08/vlaming_voert_actie_tegen_het.html

hmm ik gebruik leuk vaker dan plezant

maar die Fons klinkt als een kerel die niet vaak leuke dingen tegenkomt in het leven

dimitri
20-08-2009, 12:44
"Nederland staat voor aap door uitblijven Scheldeverdieping"

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/15/5/1/media_xl_992176.jpg
Commissaris van de Koningin Karla Peijs.

"Nederland staat internationaal voor aap door het uitblijven van de Scheldeverdieping ondanks het internationale verdrag dat daarover gesloten is." Dat zegt Karla Peijs, commissaris van de Koningin in Nederland. Ze riep op desnoods noodwetgeving uit te werken. Peijs, die zich kan voorstellen dat juridische stappen zullen volgen, zei dat vandaag in een interview met Omroep Zeeland. "De sfeer is totaal bedorven", luidde het nog.

Schade
Volgens Peijs lijdt Nederland door het incident internationaal erg veel schade. Ze wees erop dat de huidige situatie zeer slecht is voor Zeeland en dat de veiligheid op de Schelde verbetert dankzij de geplande verdieping. "Dit moet doorgaan", aldus Peijs. De commissaris stelde dat de Nederlandse regering de uitspraak van de Raad van State had kunnen zien aankomen en dat er beter was gepraat over een eventuele extra compensatie voor de milieubeweging. Ze benadrukte nog dat Nederland in andere dossiers geen poot meer zal hebben om op te staan. Daarbij verwees ze naar de veiligheid op de Westerschelde, maar ook naar een Vlaams wegenvignet voor Nederlandse vrachtwagens.

Noodwetgeving
Peijs wees er voorts op dat noodwetgeving een oplossing kan bieden. Ook voor de aanleg van het Deurganckdok in Antwerpen is destijds noodwetgeving uitgevaardigd om de werken te laten voortgaan. Peijs deed overigens een uitdrukkelijke oproep aan de Nederlandse regering: "Kom op, regeer nou", zei ze. "Een verdrag brengt verplichtingen met zich mee, zoals de uitvoering ervan."

Handtekening
Peijs zette als toenmalig Nederlands minister in 2005 zelf haar handtekening onder het verdrag over de Scheldeverdieping. Daaronder stond ook een handtekening van Zeeland. "Zeeuwen zijn mensen die woorden houden", aldus Peijs. "We zitten in een diepe crisis, die wij voor Antwerpen niet hoeven nog te verdiepen." (belga/lpb)

sikkwitttet
20-08-2009, 13:12
peijs moet niet lullen.
ze zette een handtekening, onder iets zeer stoms.
en nu ze niet meer verantwoordlijk is, gaat ze stoer lullen,

lijkt wel een vogelaar

dimitri
20-08-2009, 13:15
peijs moet niet lullen.
ze zette een handtekening, onder iets zeer stoms.
en nu ze niet meer verantwoordlijk is, gaat ze stoer lullen,

lijkt wel een vogelaar

zo werken contracten nu eenmaal

tom l
20-08-2009, 21:04
eeuhm geschiedenis lesje.
wij versloegen het belgische leger finaal.
vielen binnen, maar mochten niet verder van andere landen de strijd voortzetten.zoals het ook was in 1949 in indonesie.
en jullie werden eigenlijk pas in 1839 afgestoten, goed ook zeg.

maar kijk er maar op na, nederlands leger versloeg de belgen, in een pin beweging bij antwerpen, en finaal in de buurt van belgisch limburg.


Wooow, het Nederlandse leger versloeg ons miezerig, klein landje! En aangezien dat het Nederlandse leger eeuwen geleden het Belgische finaal versloeg en jij een Nederlander bent die vandaag leeft en niets met het leger te maken had toen leidt dit gegeven er volgens mij toch onherroepelijk toe dat jullie land vandaag beter is en dat maakt dat jij ook beter bent als ons en Belgen ook onherroepelijk verslaagt! Wat een slag voor mij dit... Ik moet dringend wat argumenten bedenken om ons land terug wat hoger in de ranking te krijgen!

Nee, ff serieus, who gives a fuck wie wie versloeg eeuwen geleden? En who gives a fuck welk leger nu zou winnen? Logischerwijs het Nederlandse daar dat wel uitgebreider zal zijn als het Belgische daar jullie ook meer inwoners hebben.

Wat een fokking oninteressante non-discussie. 'Mijn land is beter als het jouwe, want...!', zulke discussies voerde ik in de basisschool.

Grenzen zijn lijnen op een kaart. Heb heel die trots op 'je heimat' nooit begrepen. Ik ben trots op mezelf en ik heb schijt aan Belgie, Vlaanderen, Nederland, Frankrijk, de VS,... Boeit niemand een meter en je bent niet 'beter' omdat je uit een 'machtiger' land komt.

sikkwitttet
20-08-2009, 21:11
Wooow, het Nederlandse leger versloeg ons miezerig, klein landje! En aangezien dat het Nederlandse leger eeuwen geleden het Belgische finaal versloeg en jij een Nederlander bent die vandaag leeft en niets met het leger te maken had toen leidt dit gegeven er volgens mij toch onherroepelijk toe dat jullie land vandaag beter is en dat maakt dat jij ook beter bent als ons en Belgen ook onherroepelijk verslaagt! Wat een slag voor mij dit... Ik moet dringend wat argumenten bedenken om ons land terug wat hoger in de ranking te krijgen!

Nee, ff serieus, who gives a fuck wie wie versloeg eeuwen geleden? En who gives a fuck welk leger nu zou winnen? Logischerwijs het Nederlandse daar dat wel uitgebreider zal zijn als het Belgische daar jullie ook meer inwoners hebben.

Wat een fokking oninteressante non-discussie. 'Mijn land is beter als het jouwe, want...!', zulke discussies voerde ik in de basisschool.

Grenzen zijn lijnen op een kaart. Heb heel die trots op 'je heimat' nooit begrepen. Ik ben trots op mezelf en ik heb schijt aan Belgie, Vlaanderen, Nederland, Frankrijk, de VS,... Boeit niemand een meter en je bent niet 'beter' omdat je uit een 'machtiger' land komt.

zo was het niet bedoelt.
was ff op wat iemand zei dat nederland met de staart tussen de benen weg ging. dat was niet zo. darom dat ik dat zei.

maar laat ik dit zeggen.
kom uit limburg,dus veel in contact met duitsers en belgen.russische familie woont net over de grens in belgie.dus nog meer in contact met die gasten.
heb vakantie huis in zeeuwsvlaanderen, werk daar ook vaker in zomers.nog meer in aanraking met vlaamingen en wallonen.

en de uitzonderingen daar gelaten, wat een asosciaal volk zeg.
vooral die gasten uit gent, en bruggen.maar hoor ik van belgen zelf ook dat west vlaming echt gewoon te kut voor woorden is.


ff kwijt:P

tom l
20-08-2009, 21:30
Wij, Antwerpenaren, zijn dan weer hallucinant oversociaal. De milliseconde dat we iemand Nederlands horen praten met een Hollands accent wordt die persoon overstelpt met aandacht, kadootjes, vragen en knuffels. Dit kan in het begin een beetje griezelig zijn, maar het went al snel.

Zo hoorde ik gisteren in het Park hier gehoest dat met een onherroepelijk Hollands accent werd uitgebracht. Onmiddellijk begon ik te speuren waar het vandaan kwam, kwijl uit men mond lopend, de pralines in mijn rechterhand houdend die ik gekocht had voor het geval ik een Nederlander zou tegenkomen.

Uit het gehoest kon ik ook afleiden dat het iemand van het vrouwelijke geslacht moest zijn, wat me uiteraard nog obsessiever maakte om die doos pralines zo snel mogelijk in haar bek te rammen, zodat ze zou merken dat ik de sociaalste persoon in het park was.

In Antwerpen zijn we altijd bezig met stijgen op de ranking van sociaalheid.

Uiteindelijk vond ik het arme meisje, ze was in een boom gevlucht en probeerde zich zo stil mogelijk te houden. Sociaal als ik was begon ik direct tegen haar te schreeuwen gelijk een bezetene dat ik haar leuk vond en dat ik pralines had die ik in der bek wou rammen! Verder gilde ik allerlei sociale opmerkingen over het weer en dergelijke.

Uiteindelijk kon ze mijn geschreeuw niet meer aan en viel ze uit de boom. Na 2 sec had ik haar halfdood geplet met mijn geknuffel en tevens de volledige doos pralines in der open muil geramd toen ze naar adem hapte. Daarna stompte ik de doos pralines nog eens goed aan en brulde ik in haar oor: " KOM JE HIER WEL MEER?!!??". Uiteraard kon ze niet antwoorden, want praten is niet zo gemakkelijk met je bek vol pralines.

2 min later was ze gestikt...

Zo zie je maar, beste sikkwitttet, dat te sociaal zijn nu ook weer niet alles is!

guess2007
20-08-2009, 21:37
http://www.youtube.com/watch?v=B9oQoD6RwEc999

sikkwitttet
20-08-2009, 21:40
eeuuh right, you win by to fucking crazy shit.
het is nog te vroeg op avond, en ik moet dalijk rijden.dus ik ga nu niet de booze zuip actie er in gooien om dit te toppen kwa bull gehalte.

maar och je weet de overeenkost tussen de tour de france en een belgische gevangenis?

erg vaak ontsnappingen maar nooit een zelf een belg.

De dikke nudist
20-08-2009, 21:50
Wooow, het Nederlandse leger versloeg ons miezerig, klein landje! En aangezien dat het Nederlandse leger eeuwen geleden het Belgische finaal versloeg en jij een Nederlander bent die vandaag leeft en niets met het leger te maken had toen leidt dit gegeven er volgens mij toch onherroepelijk toe dat jullie land vandaag beter is en dat maakt dat jij ook beter bent als ons en Belgen ook onherroepelijk verslaagt! Wat een slag voor mij dit... Ik moet dringend wat argumenten bedenken om ons land terug wat hoger in de ranking te krijgen!

Nee, ff serieus, who gives a fuck wie wie versloeg eeuwen geleden? En who gives a fuck welk leger nu zou winnen? Logischerwijs het Nederlandse daar dat wel uitgebreider zal zijn als het Belgische daar jullie ook meer inwoners hebben.

Wat een fokking oninteressante non-discussie. 'Mijn land is beter als het jouwe, want...!', zulke discussies voerde ik in de basisschool.

Grenzen zijn lijnen op een kaart. Heb heel die trots op 'je heimat' nooit begrepen. Ik ben trots op mezelf en ik heb schijt aan Belgie, Vlaanderen, Nederland, Frankrijk, de VS,... Boeit niemand een meter en je bent niet 'beter' omdat je uit een 'machtiger' land komt.
Als je maar onthoudt: NL > BE.