PDA

View Full Version : Column Gegard Mousasi (2)



Gegard Mousasi
20-08-2009, 10:34
Hey M.M.A. fans,
Daar ben ik weer voor mijn tweede column, het heeft iets langer geduurd dan ik zelf had gehoopt maar dat komt ook door de hectische maand juli/augustus, dus bij deze een extra lang verhaal. De maand zou lekker beginnen want ik zou vechten op 1 augustus tijdens het Affliction evenement tegen Babulu. Mijn voorbereiding ging super en had er echt zin in. Het eerste slechte nieuws was al erg vervelend want kreeg te horen dat Barnett gepakt zou zijn op doping. Wij waren inmiddels 10 dagen voor het evenement en krijg je zoiets te horen. Wat ik vreemd vond aan de situatie is dat de zaak voor de wedstrijd aan het licht kwam, normaal gesproken komen dit soort dingen na een wedstrijd uit. Barnett wordt niet eens gestraft (omdat hij nog niet heeft gevochten) maar krijgt geen licentie om te vechten. Blijf het uiterst dubieus vinden dat de commissie er voor kiest om tijdens een Affliction evenement hun beleid te wijzigingen en voortijdig vechters te controleren, maar goed, genoeg over Barnett. Het blijft toch een beetje zijn fout dus ga mij daar als vechter niet te druk om maken. Er stonden immers meerdere toppartijen op het programma en ging er ook vanuit dat een vervanger voor Fedor wel te vinden zou zijn. Wie wil nou niet de kans aangrijpen om tegen de nummer één te vechten?
Het tweede slechte nieuws volgde al snel; Affliction cancelled de hele show!! Ik was daarover erg verbaasd maar ook tegelijk erg boos. Zoveel vechters hebben hard getraind om op het juiste moment te pieken en dan krijg je zoiets te horen. Begreep er niks van en hun uitleg was ook erg mager te noemen. Aangezien wij vechters niet een maandelijks salaris hebben zijn zulke wedstrijden belangrijk, zeker ook als je in mijn geval net een pand heb gekocht en ik het geld nodig had, ik had er dus op gerekend. Geloof mij, ik was er goed ziek van. Gelukkig waren er nog wat mogelijkheden en besloten wij toch om naar Amerika te gaan.

http://i25.tinypic.com/2i8golv.jpg


De ene z’n dood is iemand anders z’n brood

Uiteraard is niet iedereen rouwig op het sterven van Affliction, zo heeft UFC er een nieuwe sponsor bij, nota bene Affliction zelf!! Ongelooflijk maar waar, eerst zijn het elkaars aartsrivalen en nu gaan ze weer samen naar bed. Wat een soap. Maar goed had al eerder gezegd dat ik er niet te veel woorden aan vuil wil maken. UFC heeft een aantal vechters overgenomen maar ook Strifeforce lag op de loer. De contact tussen mijn management en Strikeforce was er al waardoor een ontmoeting met Scott Coker niet uit kon blijven. Het was een goed gesprek en moet zeggen dat wij snel een deal konden sluiten, ik kon namelijk meteen 15 augustus aantreden tegen dezelfde tegenstander als op Affliction namelijk Babulu. Een ander leuke bijkomstigheid was dat het ditmaal om de titel zou gaan. Babulu was namelijk titelhouder van Strikeforce waardoor de partij toch wat interessanter werd.

Met Fedor bij BJ Penn

Uiteraard was Fedor ook mee want de meeste aandacht ging toch uit naar hem, iedereen wou namelijk weten wat Fedor zou gaan doen. Gaat Fedor naar de UFC of zou het Strikeforce worden. Zelf ging ik er al vanuit dat hij bij Strikeforce zou tekenen. Moet zeggen dat ik Fedor graag in de UFC had gezien maar zijn keuze om naar Strikeforce te gaan begrijp ik heel goed. Veel mensen zien UFC als de grootste organisatie en daar ben ik het zeker met iedereen eens maar om te zeggen dat zij de beste zwaargewichten hebben daar pas ik voor. De UFC steekt met kop en schouders boven iedereen uit in de lightheavyweight, welterweight en lightweight divisies maar de middleweight en heavyweight divisies vind ik toch zwak, althans er lopen genoeg vechters rond buiten de UFC. Zoals iedereen weet is het Strikeforce geworden en is er een hoop over geschreven en gezegd. Vergeet niet dat Strikeforce straks de beste vrouwelijk vechterster van de wereld heeft, de beste heavyweight vechter van de wereld heeft en je raadt het al de beste lightheavyweight vechter van de wereld heeft; MOI! Hahahahah. Maar goed we gaan weer verder, terwijl iedereen zich druk maakte over Fedor, M-1 en UFC gingen wij gewoon rustig chillen. Zo ben ik lekker met Fedor en de crew naar het strand gegaan en zijn wij naar BJ Penn zijn gym gegaan, RVCA. Was wel leuk om te zien dat Penn, die zich zelf de beste lightweight van de wereld mag noemen, zo onder de indruk was van Fedor. Mij kende hij volgens mij nog niet zo goed maar dat komt nog wel. Vooralsnog is Fedor de man en je kon zien dat Penn zichtbaar blij was dat hij langs kwam.


http://i28.tinypic.com/2vadrew.jpg


YouTube - July 27th 2009 - Fedor Emelianenko, Gegard Mousasi and BJ Penn (http://www.youtube.com/watch?v=984fN-gt4lA)


Samen met Belfort getraind?

Je zou denken dat ik een grap maak maar het is echt zo. Belfort en ik hadden wat woorden via de media, niks persoonlijks uiteraard maar de partij die ik dacht dat er komen zou gaan werd door hem ontkent en werden wat uitspraken links en rechts gemaakt waardoor ik niet zo snel zijn sportschool zou gaan opzoeken. Maar het kan raar lopen allemaal. Was rustig boodschappen aan het doen en drie keer raden wie ik daar tegen kwam, Vitor Belfort. Het was niet heel toevallig omdat een aantal mensen met wie ik was een afspraak met hem en zijn mensen hadden, zij zouden met elkaar gaan praten om de afzegging van Affliction te bespreken en of er juridische stappen genomen konden worden. Terwijl de mensen om ons heen ging praten raakte ik met Belfort aan de praat. Het was een hele relaxed gozer en het klikte op zich wel. Ik vroeg of ik bij hem kon gaan trainen en hij vond het goed en heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Was een leuke training en is altijd wel leuk om te zien hoe een collega vechter traint en in welke omstandigheden.


http://i26.tinypic.com/2ir9ocz.jpg


Boxing at Freddie Roach

Mijn trip naar Amerika was eigenlijk hoofdzakelijk bedoeld om te kijken naar een oplossing voor het weg vallen van Affliction. Aangezien de oplossing al in het begin van mijn aankomst was opgelost had ik dus een hoop tijd over. Toch hink je op twee gedachten, je hebt namelijk een wedstrijd over ongeveer twee weken maar je bent ook lekker in het buitenland. Vandaar dat de trip een soort combinatie werd. Zo wisselde ik trainingen af met lekker ontspannen en relaxen. Je moet van de gelegenheid gebruik maken en ben dus ook naar Freddie Roach gegaan, de bekende bokscoach van Amerika. Heb al meerdere malen aangegeven dat ik graag ooit weer een keer wil gaan boksen en wat is nou een betere manier om te kijken of je met die jongens kan meedraaien. Tijdens mijn bezoek aan Freddie Roach ging ik sparren met een aantal jongens uit zijn gym. Roach stond dan in mijn hoek en deed mijn bandage om. Het sparren ging mij goed af en moet zeggen dat ik zeker wel weer een keer een bokspartij ga draaien. Freddie Roach weet duidelijk waar hij mee bezig is en hoop misschien in de toekomst weer een keer te gaan.

YouTube - Gegard Mousasi @ Freddy Roach's Wild Card Gym in LA - 7/31/2009 (http://www.youtube.com/watch?v=wLA1hZn_auQ)

http://i26.tinypic.com/jl7476.jpg

http://i25.tinypic.com/6r6fix.jpg


Happy Birthday!

Op de Affliction show zou ik niet alleen vechten maar zou ik tegelijk mijn verjaardag vieren. Ben namelijk op 1 augustus jarig. Lag heerlijk te slapen toen er op de deur werd geklopt. Ik was er al een beetje bang voor maar de hele crew stond zingend voor mijn deur met taart en al. Hoewel ik niet helemaal wakker was, was het wel leuk om zo de dag te beginnen. Mijn dag begon bij een training met Freddie Roach (zie vorige hoofdstuk) en daarna een fotoshoot voor Strikeforce. Toen dat was afgelopen ben ik naar mijn vrienden gegaan. Er is namelijk een groot Armeens gemeenschap en heb al een tijd goed contact met hun. Elke keer als ik naar Amerika ga probeer ik langs hun te gaan. De jongens trainen bij Gokor gym en heb daar met hun meegetraind en zijn in de avond met z’n alle gaan eten. Lekker met een mannetje of vijftien gezellig relaxen. Daarna ben ik rond een uurtje of 23.00 terug naar het hotel gegaan.

YouTube - M-1 Says Happy 24th Birthday to Gegard Mousasi (http://www.youtube.com/watch?v=7eWmWXT2_8k)

Gegard Mousasi
20-08-2009, 10:35
Terug naar Nederland en weer terug naar USA

Ondanks dat ik al in Amerika was kon ik er voor kiezen om er te blijven tot aan mijn gevecht. Alleen ben toch erg gehecht aan mijn omgeving waardoor ik niet al te lang van huis wil zijn. Wil toch voordat ik de kooi in ga weer mijn voorbereiding oppakken in Nederland, ook al is het maar voor een week. Ben gewoon weer begonnen zoals ik altijd een wedstrijd in ga, het was wel relaxed dat ik toch ff die rust heb kunnen pakken in Amerika maar het was weer back in business dus weer trainen voor de 15e.
Bij aankomst in Amerika ben ik lekker naar het hotel gegaan om mij voor te bereiden op de dag erna, er stonden namelijk allemaal interviews gepland die ik moest gaan doen. Ik was dan ook verbaasd dat ik zoveel interviews moest doen op radio en TV. Voor iemand die nog nooit heeft gevochten in Amerika en dan toch zoveel aandacht is altijd wel prettig en is een teken van waardering. Moet zeggen dat alles goed was geregeld en dat ik netjes werd opgehaald en weg gebracht. De dag erna was eigenlijk weer meer van hetzelfde, interviewtje hier en interviewtje daar. Had ook lekker tijd voor mezelf en ben dan ook wezen winkelen in een groot warenhuis en heb lekker een strandje kunnen pakken. Moet zeggen dat ik de laatste drie dagen nooit train en laat ik mijn lichaam lekker uitrusten. Was wel verbaasd dat ik niks aan mijn gewicht hoefde te doen. Bij mijn eerste trip woog ik constant rond de 95 kilo maar op één of andere manier was ik bij aankomst van mijn tweede trip gewoon precies 93 kilo dus hoefde niks eraf te trainen. Is altijd een meevaller. Dag daarna was de weging en alles ging relaxed. Na de weging nog een kort interview gedaan met M.M.A. insight en kwam daarna nog Babulu tegen. Je weet nooit hoe een tegenstander reageert wanneer je elkaar tegen komt maar we groeten elkaar en alles ging met wederzijds respect.

Time to Fight!

De dag van het gevecht was aangebroken. Wat ik zelf heel fijn vond is dat ik gewoon lekker in mijn hotel kon blijven. Je hoeft niet met z’n alle mee. Aangezien ik later vecht werd ik dus ook pas om 18.00 opgehaald. Zelf vond ik dat wel prettig. Bij aankomst was het evenement al in volle gang. Moest meteen door naar de medicals. Damn wat zijn die gasten streng zeg. Had een neusspray omdat ik een klein beetje een verstopte neus had maar die werd letterlijk uit mijn handen gehaald. Zelf een blikje redbull mocht niet gedronken worden, waren waarschijnlijk bang dat ik zou wegvliegen ;) Toen kon ik in de kleedkamer gaan wachten tot het moment. Wat ook erg fijn was dat iedereen een eigen cutman krijgt. Dit zijn gasten die er verstand van hebben dus zij tapen je in en staan ook in je hoek als verzorger. Echt professioneel! Tijdens het wachten in de kleedkamer neem ik altijd een moment voor mezelf en ga ik nadenken waarvoor ik dit allemaal doe; ik denk dan aan mijn familie, mijn broer en mijn vrienden en probeer ik mezelf innerlijk te motiveren en mezelf rustig te houden.

YouTube - Mousasi pre-fight taping (http://www.youtube.com/watch?v=9RPDbQ0i-YA)


Het gevecht

Eenmaal op de catwalk gebeurt er eigenlijk niks, iedereen vroeg mij naderhand wat gaat er door je heen maar weet daar nooit een antwoord op te geven. Ik loop gewoon naar de ring en niks meer of minder. Ik weet dat ik er klaar voor ben en toen ik eenmaal in de kooi stond voelde ik mezelf op mijn gemak. De kooi is vrij groot dus wist dat ik goed kon cirkelen en afstand kon houden. Ja, de kooi ligt mij wel. Tijdens het gevecht gebeurt veel op automatisch piloot. Ik had hem tegen de kooi aan en wist dat ik hem een paar keer had geraakt. Toen de volle stoot erop kwam wist ik dat hij KO was en stopte dan ook automatisch. Ook hier kreeg ik veel vragen over. Mijn antwoord was eigenlijk hetzelfde, het gebeurt automatisch dat ik stop. Het is een sport wat wij bedrijven, heb geen haat tegenover hem dus vind ik het eigenlijk raar wanneer iemand zou doorgaan maar goed zal ook wel met het aard van het beestje te maken hebben.

http://i27.tinypic.com/2qte1k0.jpg


Afsluiting

Na het gevecht pas krijg je de ontlading en realiseer je pas dat je net een partij heb gewonnen en een titel erbij heb. Moet wel zeggen dat ik wist dat ik zou winnen maar dat ik er zo kort over zou doen had ik ook niet verwacht. Ik heb overigens wel gezegd dat ik hem zou pakken met ground and pound hahah. Tijdens mijn uittocht werd ik gefeliciteerd door Bas Rutten en Kevin Randleman. Na het gevecht krijg je meteen een cheque dus dat was altijd wel prettig, dat gaat in Japan wel iets anders. Na het omkleden ben ik lekker gaan eten met de jongens van EA game en zij hebben mij beloofd dat ik vanaf nu elke EA release thuis gestuurd krijg, it’s good to be me hahaha. Bij aankomst in het hotel werd ik begroet door veel mensen en moest ik handtekeningen uitdelen en op de foto gaan. Hoewel het niet mijn eerste keer is blijf ik het toch altijd apart vinden om te doen. Daarna lekker op mijn hotelkamer gezeten en gekeken op het internet naar mijn gevecht en ook uiteraard de reacties op mixfight. Ben zelf niet een echte stapper dus ben gewoon lekker saai naar bed gegaan.

YouTube - Mousasi Victory Walk (http://www.youtube.com/watch?v=jL-OmDwXJN8)

http://i25.tinypic.com/sw312g.jpg

http://i27.tinypic.com/xgmx5z.jpg


Oh trouwens, helemaal vergeten te zeggen, ik heb een nieuwe sponsor namelijk Tapout en heb een deal met hun gesloten en als het goed is zal ik binnenkort mijn eigen shirt krijgen dus bij deze hou het in de gaten en zal er een paar weggeven voor mixfight leden.
Verder wil ik ook iedereen bedanken voor de steun die ik heb gelezen op het internet, in het bijzonder wil ik de mensen bedanken die mij hebben geholpen voor mijn partij:
Bert Kops, Kita, Abdulla, Jessy, Gewik, Ricardo, Floris, Michael, Chris Dolman en de rest van de jongens in de sportschool.
Daarnaast wil ik de beste chirurg van Nederland Frederiek, de trainers van M-1, de jongens van Slamm, meneer Guus voor zijn begeleiding samen met Jelte, Goksel, Apy, Joop, Jacob en Fabrice, de M-1 crew en uiteraard mijn familie en vriendem, oh ik vergeet Luc mijn oude boks trainer zonder hun allemaal zou het mij niet gelukt zijn.

I’m out!!
Groetjes
Gegard “The Dreamcatcher” Mousasi

new_world_order
20-08-2009, 10:37
Bedankt man, Top verhaal..

iconian
20-08-2009, 10:41
ga zo door, je komt er wel

Wheelie
20-08-2009, 10:47
Hey Gegard, bedankt voor je nieuwe column echt heel erg mooi om te lezen.

Gefeliciteerd met je overwinning champ ;)

simtekf1
20-08-2009, 10:48
Erg leuk dat je dit doet Gegard, keep up the good work. :D
Heel veel respect voor jou!

chief108
20-08-2009, 10:48
mooi om te lezen weer man!!

it must suck to be you :p

Insider
20-08-2009, 10:50
Vette shit, mooi ook dat je Belfort tegen kwam en bij hem getrained hebt.

Jochem
20-08-2009, 10:50
thx, leuk verhaal!

Justinian
20-08-2009, 10:50
Erg cool verhaal, thanks! Het is altijd mooi om te lezen hoe een vechter zijn wedstrijd ervaart. Met name bij vechters als Fedor en Gegard die voor, tijdens en na een wedstrijd weinig emotie laten zien, ben ik erg benieuwd wat er in de hoofden om gaat. Gefeliciteerd met je nieuwe sponsor trouwens.

Tony Galento
20-08-2009, 10:56
Das een aardige lap. Gegard houdt niet van half werk. :D

Leuk stuk!

stiffler
20-08-2009, 10:58
Leuk stuk om te lezen!!
Gefeliciteerd champ.....

NielsN
20-08-2009, 10:58
Leuk stukje! Echt een goede schrijfstijl, en best wel bijzonder om mee te lezen hoe dat er allemaal aan toe gaat. Weinig taalfouten, ook, dus erg prettig lezen.

Ivo C.
20-08-2009, 10:59
:thup:

Wheelie
20-08-2009, 11:01
Hier een link naar zijn partij

YouTube - StrikeForce - August 15 - Babalu Sobral vs Gegard Mousasi - Light heavyweight Title bout (http://www.youtube.com/watch?v=7xpHFfGjaWc)

barbara
20-08-2009, 11:04
Gefeliciteerd met je nieuwe titel en sponsor, beiden zijn volgens mij geheel verdiend.

Tony
20-08-2009, 11:11
Wederom top column Gegard!

Proficiat met je overwinning en je nieuwe sponsor.
Tof dat je wat tshirtjes gaat weggeven... altijd leuk voor de MF'ers hier.

Is je volgende partij tegen Sokoudjou nu definitief? Of kan er nog wat gewijzigd worden?

onne1983
20-08-2009, 11:14
Top geschreven!
Dank je! Vooral dat stuk met Vitor is gaaf om te horen!

HUNTER
20-08-2009, 11:14
Thnx Gegard!

super om te lezen en helemaal cool om te zien dat je Nederland als MMA land zwaar op de kaart aan het zetten bent!

BJJrajawali
20-08-2009, 11:24
Thanks Champ !

Ingmar
20-08-2009, 11:30
Supergaaf!!

el bastardo
20-08-2009, 11:32
Super! Weer erg leuk om te lezen! Ook erg leuk dat die filmpjes en pics erbij staan. Ga zo door man!

BBC
20-08-2009, 11:38
Bedankt, Gegard! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en uiteraard met je schitterende overwinning.

joost
20-08-2009, 11:47
Leuk om te lezen Gegard!! Gefeliciteerd met je titel en verjaardag!

kickboxer1987
20-08-2009, 11:52
Haha vet grappig dat je Belfort tegenkomt en met hem traint! mooie column!

GerritTonijn
20-08-2009, 11:56
Leeeukkk, ben beniewd naar dat tapout shirt!

Heb je zelf al een voorkeur voor je volgende gevecht?

Judas
20-08-2009, 12:05
Tnx, vet stukje!

Vincentino
20-08-2009, 12:06
Cool stuk, leuk om te lezen allemaal. Gefeliciteerd met je contract en overwinning! Ik ben benieuwd wat de toekomst allemaal gaat brengen!

Succes!

petjekick
20-08-2009, 12:08
thanks gegard,en nog gefeliciteerd met je titel!!

ZakKa!
20-08-2009, 12:08
Bedankt dat je zoveel moeite doet om er een extra lang verhaal van te maken. Vet stuk!

MB667
20-08-2009, 12:20
DE TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERING

elke ea game gratis thuis krijgen......dus ook fifa:crying: ;)

anyways: leuke column!

niels
20-08-2009, 12:35
Van harte gefeliciteerd met je titel!
En bedankt voor het schrijven van een super leuke column!

Kingster
20-08-2009, 12:35
Wederom een leuk stuk gegerad! Hoop dat je dit blijft doen.

Ook nog gefeliciteerd met je winst :)

ICON
20-08-2009, 12:55
erg leuke schrijfstijl, leuk om te lezen thanks!!

ooh en als je bent uitgekeken op die spellen mag je me een pm sturen ;)

Iggy
20-08-2009, 13:11
Mooi stukje schrijfwerk. Gefeliciteerd met je titel.

Sendur
20-08-2009, 13:23
Gegard,

Ik hoop ook dat je de comments blijft checken die wij voor de column posten.

Ten eerste vindt ik het echt top dat je gewoon even de tijd neemt om heel dit verhaal te posten!
Ik vindt het top om te lezen en je geeft ons een goed inzicht in wat je allemaal tussen en na het gevecht en het affliction gezeik hebt gedaan!

Echt cool dat je met Belfort gebt getraind, dat je bij BJ bent geweest en bij Roach!

Al om al weer een top column Gegard!

Keep up the good work!!!!!

thijss
20-08-2009, 13:26
Gefeliciteerd Gegard!

Leuk om je verhaal hier op mixfight te lezen. Je hebt me wel weer verbaast met het gemak waarop je in de ring (kooi) staat te vechten. Man man man wat ziet dat er dan relaxed uit.. :thup:

sikkwitttet
20-08-2009, 13:26
ey gegard top man.
ik lees dat je floris bedankt. dus zijn knie is weer in orde hoop ik dan. belde hem paar keer op,maar hij is te busy steeds.:P

mooie stukje.waarschijnlijk enigste op mixfight die zonder spelfouten typt.
en succses verder man.

___RZA___
20-08-2009, 13:28
Top verhaal weer....

Zeker goed leesvoer!

Gefeli met je sponsor en met je titel..

jasfro
20-08-2009, 13:38
Echt leuk om te lezen, en succes tegen Sokoudjou binnekort

Vitor Belfort
20-08-2009, 13:51
Super om te lezen Gegard! En nog gefeliciteerd met je titel!

micha
20-08-2009, 13:57
top man

Igorvdw
20-08-2009, 14:09
ey gegard top man.

mooie stukje.waarschijnlijk enigste op mixfight die zonder spelfouten typt.
en succses verder man.

Je zou zomaar gelijk kunnen hebben :whistling::thup:

OT: Vet stukje, goed gedaan en congrats met je titel!!!!! Geweldig. Moet wel erg vervelend zijn, om jou te zijn.:wacko: :thup:

Pride_187
20-08-2009, 14:22
thanks dat je zoveel werk in je column stopt gegard, dit is niet een kort klaagbriefje zoals velen vechters hun column schrijven, je hebt er echt tijd en energie ingestopt en dit is dan ook echt een mooi extraatje voor de fans..

the world is yours gegard..

CannieY
20-08-2009, 14:27
Thanks Gegard! you the man

Fyodor
20-08-2009, 14:39
Gegard, bedankt!
Weer erg leuk om te lezen en mma fans zoals ik een beetje meer te laten zien over hoe het tussen de gevechten door gaat. Nogmaals gefeliciteerd met je indrukwekkende overwinning en heel veel succes straks in het Super Hulk Tournament!

MMAFAN-1122
20-08-2009, 14:47
Bedankt, leuk om te lezen!

oliebol
20-08-2009, 15:09
thanx voor je interview en nog veel succes in je verdere carrière ;)

blackadder
20-08-2009, 15:33
Na het omkleden ben ik lekker gaan eten met de jongens van EA game en zij hebben mij beloofd dat ik vanaf nu elke EA release thuis gestuurd krijg, it’s good to be me hahaha. (http://www.%3cobject%20width=/)
:eek:
Damn...sucks to be us.
:lol:

testarossa666
20-08-2009, 16:02
Gegard,

Bedankt voor de column, gefeliciteerd met de overwinning en de titel en super veel succes met de komende gevechten!! :thup:

spacebox
20-08-2009, 16:11
Gegard Mousasi Gefeliciteerd

Het was een overdonderende partij ,cooool hoor. En dan nog zo een colum als toetje Helemaal TOP!!!

Suc6 als Super hulk:D straks in Japan

Ronald
20-08-2009, 16:38
Toen een tijdje geleden de Pridevechters ovestapten naar de UFC werd er nogal wat verloren door hen. Één van de mogelijke oorzaken waar toen aan gedacht werd was de overstap van de ring naar de kooi. Hoezo moeilijke overgang? Echt een fantastisch kooidebuut :) . Topper :thup:

wrestler_nl
20-08-2009, 16:59
Thanks
mooie column

Sendur
20-08-2009, 17:07
Oh trouwens, helemaal vergeten te zeggen, ik heb een nieuwe sponsor namelijk Tapout en heb een deal met hun gesloten en als het goed is zal ik binnenkort mijn eigen shirt krijgen dus bij deze hou het in de gaten en zal er een paar weggeven voor mixfight leden.


Go Gegard!!:thup:

Pernik
20-08-2009, 18:13
thanks dat je zoveel werk in je column stopt gegard, dit is niet een kort klaagbriefje zoals velen vechters hun column schrijven, je hebt er echt tijd en energie ingestopt en dit is dan ook echt een mooi extraatje voor de fans..

the world is yours gegard..

Dit is ook meer een blog dan een culumn.

Mastajc
20-08-2009, 19:45
Respect! Mooi stuk. Leuk om te zien hoe jij als vechter het hele gebeuren ervaart. Ik kijk uit naar je volgende partij! Keep up the good work champ!!!

TOON
20-08-2009, 19:48
gefeliciteerd met je titel and tapout!
leuke column wederom!!!

Vitor Belfort
20-08-2009, 20:07
Toen een tijdje geleden de Pridevechters ovestapten naar de UFC werd er nogal wat verloren door hen. Één van de mogelijke oorzaken waar toen aan gedacht werd was de overstap van de ring naar de kooi. Hoezo moeilijke overgang? Echt een fantastisch kooidebuut :) . Topper :thup:

Volgens mij was de partij tegen Cyborg ook al in een kooi!:)

Mr 1 Leg
20-08-2009, 20:08
Go Gegard!!:thup:x2 your the MAN simpel.:thup:

TheCarnage
20-08-2009, 20:10
Echt tof dat je dit doet man!

Gefeliciteerd met je titel en ik twijfel er niet aan dat je een hele grote naam gaat worden in de mma wereld!

Respect vanuit Servië, Orthodox brothers ;)
Peace!

Perfectteamcindy
20-08-2009, 21:09
Proficiat nogmaals met je titel... het was een knaller van een partij!

weks
20-08-2009, 22:49
good read

leuk om te zien hoe je dit alles hebt ervaren
was een prachtige overwinning waar je zeker minder lang over hebt gedaan dan het schrijven van dit stuk

succes met alles!

Roover
20-08-2009, 23:15
Bedankt voor de column!

Vraagje aan de Mixfight-crew:
Hoe komt Mousasi aan twee miljoen vCash?

:lol:

marcelt
21-08-2009, 00:22
Super Gegard. Leuk om te lezen. Dream Mw Champ, Strikeforce LHW champ. We zijn trots op je . Hoop dat je later in de UFC tegen de rest van de wereldtop kan uitkomen en hopelijk de eerste NL UFC champ wordt.

N.b. Je hebt nog wel even een betere bijnaam nodig!

marcelt
21-08-2009, 00:58
Pssst...ken je Bas Rutten? ;)


Hahaha . Blooper!:whistling:

Ben zelfs naar zijn seminar geweest. THNX 4 correctie!

LHW champ dan is dat beter

Jeru
21-08-2009, 01:06
Thanks! Aardig lang stuk haha! Mooi dat je de moeite neemt om dit met ons te delen.
Gefeliciteerd met de overwinning en succes voor de toekomst.

DennK
21-08-2009, 02:55
Super om dit zo te lezen! Dan weten wij ook hoe jou ervaring is Gegard.
Gefeliciteerd met je nieuwe titel erbij! En hoop dat er nog vele partijen zullen volgen.
Echt respect! Dat je ook gewoon hier even de tijd voor neemt, super!

kooivechter
21-08-2009, 12:08
toffe column thanx!

ARMENIA
21-08-2009, 12:10
Cavet tanem axperes!

Mathijs
21-08-2009, 13:14
Super dit verslag. Het zou mooi zijn als alle nl topvechters op deze manier verslag gaven. Thks Mathijs

YoMarK
21-08-2009, 14:03
Gefeliciteerd met je titel en je nieuwe sponsor Gegard! Je column was ook weer erg leuk om te lezen. :thup:
Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende, waar ongetwijfeld weer meer goed nieuws in komt te staan.

Sendur
21-08-2009, 14:29
Hahaha . Blooper!:whistling:

Ben zelfs naar zijn seminar geweest. THNX 4 correctie!

LHW champ dan is dat beter

Ik neem het je echt kwalijk dat je Bas gewoon vergeet:thown:

MRT
21-08-2009, 14:46
Leuk verhaal; goeie vechter en toffe peer die Gegard

peper
21-08-2009, 15:04
Gefeliciteerd met je titel Gegard .

We zullen je blijven volgen de komende 10 jaar...

Primal
21-08-2009, 16:01
Congrats met je titel en je nieuwe sponsor.
Goed te zien en lezen dat je met zó veel respect kijkt naar je mede-sporters, dat je stopt als het genoeg is, traint met Vitor etc.
Voorbeeld voor veel van ons!

skyNET
21-08-2009, 16:34
Vet en nu Sokoudjou ff mores leren :thup:

mdk
21-08-2009, 20:03
Wederom een leuke column!

Als je weer eens langs komt in Den Haag bij Jessie z'n les, niet vergeten om je belt mee te nemen, die willen wij natuurlijk ook eens bewonderen!

Karel
23-08-2009, 13:26
mooi om te lezen, die filmpjes passen er goed bij... mooi om ook even de voorbereiding voor de partij te zien

kentaro
23-08-2009, 15:15
Vette column weer!!
Ben echt jaloers man alle releases van EA games vanaf nu thuis gestuurd krijgen hahaha!!
En ja Tap Out is wel ff een super sponsor, toch 1 van de pioneers van MMA!!

Jani
23-08-2009, 19:11
Weer een leuke column..
echt top om te lezen wat je allemaal meemaakt..

Succes met je volgende partij tegen Sokoudjou..

GerritTonijn
23-08-2009, 20:22
Kijkt Gegard eigenlijk wel eens op MM buiten het posten van de columns?

mdk
24-08-2009, 08:29
Kijkt Gegard eigenlijk wel eens op MM buiten het posten van de columns?

Laatste login 20-8 07:34, dus nee, haha.

DannyvK
24-08-2009, 09:43
Bedankt! Leuk om te lezen! & Ook nog gefeliciteerd met je nieuwe titel ;)

dirk5
24-08-2009, 10:30
Nog gefeliciteerd Gegard...

leuke column weer.

Op naar de volgende belt!

dirk5
24-08-2009, 10:31
Nog gefeliciteerd Gegard...

leuke column weer.

Op naar de volgende belt!

Ralph
24-08-2009, 15:29
Leuke column! Nog gefeliciteerd Gegard (titel, Tapout, EA Games, verjaardag.... nog iets vergeten?). Succes met de voorbereidingen op Sokoudjou en Choi of Minowa.