PDA

View Full Version : Alistair is klaar voor Fedor



dimitri
20-08-2009, 14:21
En Fedor kan zich maar beter voorbereiden op Alistair's rape-choke

http://www.cr3static.com/data/gif/ugonegetraped.gif

sprAe
20-08-2009, 14:57
scheve benen heeft die meid

Tony
20-08-2009, 15:01
ah daar is onze Bo.. leuke meid!

bigboz
20-08-2009, 15:04
scheve benen heeft die meid

haha indd net alsof ze dr been breekt als ze valt

GerritTonijn
20-08-2009, 16:03
haha indd net alsof ze dr been breekt als ze valt
OMG WTFF haha valt me nu pas op, echt nasty

Kameleon
20-08-2009, 16:04
Doet Alister ook nog mee aan de K-1 Final Elimantion in Korea?? Of blijft hij bij het MMA?

el bastardo
20-08-2009, 16:11
Toch wel apart dat jullie echt naar haar benen kijken

T15Boxing
20-08-2009, 16:35
Wat doet ie nou, net zo'n Rampage actie haha.

d3mon1977
20-08-2009, 16:39
Heerlijk chickie!

enne alistair is een baas!

GerritTonijn
20-08-2009, 17:10
Toch wel apart dat jullie echt naar haar benen kijken

wat valt er nog meer te zien dan?

dimitri
20-08-2009, 17:23
Toch wel apart dat jullie echt naar haar benen kijken

We zitten niet allemaal op de biceps van Overeem te geilen

Jochem
20-08-2009, 17:28
We zitten niet allemaal op de biceps van Overeem te geilen

lol!

sikkwitttet
20-08-2009, 17:37
We zitten niet allemaal op de biceps van Overeem te geilen

hahahah

maar fedor vs ali o.
gok toch een vluggertje voor fedor.

Slome
20-08-2009, 17:41
Damn ugly die benen...

Volgens mij durft Ali O niet eens tegen Fedor...(of t moet wat opleveren..)

Met alle lof en respect aan Alistar!!!:thup:

chief108
20-08-2009, 17:41
reps voor dimitri...

ZanZaiZuk
20-08-2009, 17:43
Hij is er klaar voor ...

dimitri
20-08-2009, 17:45
hahahah

maar fedor vs ali o.
gok toch een vluggertje voor fedor.

Idd, Ali wordt hier nogal overschat denk ik. Werd door ongeveer alle A-level LHW's waartegen hij vocht in de pan gehakt, en voor de rest als HW gewonnen tegen een paar B-level vechters (Buentello, die Koreaanse some, Goodridge, ...). Verloren van een paar HW's die ook niet meer echt top 5 zijn (Kharitonov via KO, Werdum via sub).

Met wat Alistair tot nu toe bewezen heeft zie ik geen enkele objectieve reden om te denken dat Overeem een goede kans maakt tegen Fedor.

el bastardo
20-08-2009, 17:55
Ik denk meer aan de partij waar hij Cro Cop als een lappenpop door de ring smeet. Ik geef Alistair als een van de weinigen een kans tegen Fedor.

chief108
20-08-2009, 20:16
Idd, Ali wordt hier nogal overschat denk ik. Werd door ongeveer alle A-level LHW's waartegen hij vocht in de pan gehakt, en voor de rest als HW gewonnen tegen een paar B-level vechters (Buentello, die Koreaanse some, Goodridge, ...). Verloren van een paar HW's die ook niet meer echt top 5 zijn (Kharitonov via KO, Werdum via sub).

Met wat Alistair tot nu toe bewezen heeft zie ik geen enkele objectieve reden om te denken dat Overeem een goede kans maakt tegen Fedor.
:stupid:

en die partij tegen Crocop is al helemaal geen graadmeter voor het niveau van Ali...
of gaat hij ook proberen Fedor met een paar knieën in z'n kruis neer te halen en dan achteraf zeggen dat hij gemakkelijk had kunnen winnen?

spacebox
21-08-2009, 02:45
Fedor had het best moeilijk tegen CC, Alister daar in tegen niet. Dus ik geef Alister wel een goede kans

Maar kom maar op met het gevecht!! Dan is het einde speculatie. Met praten zul je het toch nooit weten

Judas
21-08-2009, 04:17
Fedor had het best moeilijk tegen CC, Alister daar in tegen niet. Dus ik geef Alister wel een goede kans

Maar kom maar op met het gevecht!! Dan is het einde speculatie. Met praten zul je het toch nooit weten

Je gaat me nou toch niet serieus vertellen dat je de Crocop uit 2005 gaat vergelijken met de Crocop van een jaartje terug?:confused:

micha
21-08-2009, 08:29
Fedor heeft al een hele lange tijd niets laten zien Alistair is in de top van zijn carriere en heeft als een van de weinigen een echte kans tegen Fedor

El Bambino
21-08-2009, 09:09
Fedor heeft al een hele lange tijd niets laten zien Alistair is in de top van zijn carriere en heeft als een van de weinigen een echte kans tegen Fedor

Ik geef je gelijk als je mij 3 namen geeft (toppers) die Alistair verslagen heeft? Alistair heeft nooit gewonnen van een topper, waarom wel van de allerbeste?

Sjaak
21-08-2009, 09:12
Vindt Alistair een wereldgozer maar denk dat Fedor heel snel klaar zal zijn, die is nog steeds van een andere planeet.

Tony
21-08-2009, 09:59
Ik geef je gelijk als je mij 3 namen geeft (toppers) die Alistair verslagen heeft? Alistair heeft nooit gewonnen van een topper, waarom wel van de allerbeste?

Vovchanchyn, belfort, hunt, kharitanov, badr hari

maar idd.. hij heeft nog nooit een "echte" TOP vechter (top 3- top 5) verslagen)

NESCIO
21-08-2009, 10:03
een kans heb je altijd, en ik zat inderdaad op die biceps te geilen... tot ze een zesvoudige beenbreuk viel..

Marco
21-08-2009, 10:15
ik denk dat Alistair behoorlijk gegroeid is (letterlijk en figuurlijk) geef hem toch wel een kans, Fedor blijft idd van een andere planeet, maar laat maar komen die partij !

new_world_order
21-08-2009, 10:28
Ik vind dat Ali, tot nu toe nog geen partij heeft gevochten waaraan ik kan zien dat hij kans maakt tegen fedor... Mirko reken ik niet mee omdat, die gewoon over z'n Prime is.

Kharitonov 1 was beestachtig, ware het niet dat ik eigenlijk alleen maar respect had voor kharitonov, omdat hij gewoon doorging na dat z'n schouder ontwricht was.. en hij die knieen gewoon at als magere kwark.

Kharitonov 2 was duidelijk dat ali een way out zoekt als ie hard geraakt wordt, en fedor slaat wel iets harder dan kharitonov...

dus laat ali zich eerst bewijzen tegen waardige tegenstanders en dan tegen fedor..

Perfectteamcindy
21-08-2009, 11:03
Ik vind Alistair geweldig... Zijn K1 partij tegen Badr Hari was echt super...
Maar ik vrees dat hij voor Fedor een maatje te klein zal zijn. Maar dat kan natuurlijk zijn omdat ik een Fedorfan ben natuurlijk :-) Niet echt objectief waarschijnlijk.
Ik zou de partij alleszinds enorm graag zien gebeuren!

De man van 14K
21-08-2009, 11:38
Fedor heeft al een hele lange tijd niets laten zien Alistair is in de top van zijn carriere en heeft als een van de weinigen een echte kans tegen Fedor


lol, hij vecht gewoon weinig. Maar goed, Fedor in de ring is altijd tof. Ongeacht tegen wie.
Dus lekker tegen Ali O? Waarom niet, kan Fedor weer laten zien waarom hij de beste is.
Fedor tegen Yvel? tuurlijk waarom niet. Het boeit me niet, als hij maar weer snel ergens in de ring staat..

FOCUS
21-08-2009, 12:02
of ie van Fedor wint weet ik niet, maar Overeen wordt imho zwaar onderschat in dit landje. Misschien iets meer killersinstinct, maar technisch is ie goed en hij houdt het overzicht.

chief108
21-08-2009, 12:30
of ie van Fedor wint weet ik niet, maar Overeen wordt imho zwaar overschat in dit landje.
fixed it for ya.... :rolleyes:

FOCUS
21-08-2009, 13:08
:pimp:lol

Italian*Berlusconi*
21-08-2009, 13:09
hahaha lol @ chief!

Rougemonkey
21-08-2009, 14:00
I like.

d3mon1977
21-08-2009, 15:50
Ik zou het wel enorm wreed vinden als alistair tegen fedor mag. Wie weet pakt ie fedor? Alleen fedor is gewoon een echt buitenaards getallenteerde motherf*cker, man! Zat even die carriere youtube te kijken weer die iemand hier gepost had. sjeesh man.

Maar nogmaals zou het zeer machtig vinden als die partij er komt!
.... shit man zou er dan echt naartoe leven!

Sjaak
21-08-2009, 15:57
Alistair kan alleen maar winnen en zelfs als hij verliest wint hij want dan kan die zeggen dat die verloren heeft van de allerbeste en dat kan nooit een schande zijn.

GerritTonijn
21-08-2009, 16:00
Alistair kan alleen maar winnen en zelfs als hij verliest wint hij want dan kan die zeggen dat die verloren heeft van de allerbeste en dat kan nooit een schande zijn.

Tenzij die KO gaat na 10 seconde.

Perfectteamcindy
21-08-2009, 16:24
Ik zie Alistair Overheem nu ni meteen KO gaan na 10 seconde dus denk ni dat hij zich belachelijk gaat maken.

GerritTonijn
21-08-2009, 16:25
Ik zie Alistair Overheem nu ni meteen KO gaan na 10 seconde dus denk ni dat hij zich belachelijk gaat maken.

weet maar nooit, dachten ze van arlovski tegen rogers ook niet.

chief108
21-08-2009, 16:26
of weer bang achteruit door de ring gaat rennen... :rolleyes:

skyNET
21-08-2009, 16:37
weet maar nooit, dachten ze van arlovski tegen rogers ook niet.

Fedor is Arlovski ook niet :D

The Bulldog
21-08-2009, 16:37
Alistair kan alleen maar winnen en zelfs als hij verliest wint hij want dan kan die zeggen dat die verloren heeft van de allerbeste en dat kan nooit een schande zijn.

Mee eens, maakt wel een beetje uit hoe hij zou verliezen imo.

Ondanks dat ik denk dat Fedor dit zal winnen, verwacht ik wel dat Hij er echt voor moet knokken tegen allistair....

Ik verwacht dat als Fedor wint hij dit op G&P doet...

maar die partij mag er echt snel komen van me...juist omdat Allistair aangaf dat hij tegen Fedor wilde knokken een poosje terug....

BJJCORE
21-08-2009, 16:38
Alistair kan alleen maar winnen en zelfs als hij verliest wint hij want dan kan die zeggen dat die verloren heeft van de allerbeste en dat kan nooit een schande zijn.

Nou daar draait het niet om je moet gewoon winnen. Wat is dat nu voor instelling om te zeggen dat je wint als je verliest van de beste. Als je verliest zijn er maar extreem weinig fans die zo denken en de fans betalen om je te zien vechten. Dus als je tegen Fedor moet vechten moet je je ''A-game" brengen en vol voor de winst gaan zodat je toekomst verzekerd is. Ik zie het al voor me dat je na de partij die je hebt verloren wordt geinterviewed en zegt.

"Nou ik heb naar mijn mening toch gewonnen want ik heb van de beste verloren".
Dat zou de lacher van het jaar zijn. Ali. O. begint altijd goed en heeft mentaal een breekpunt dat zag je ook bij Shogun... persoonlijk denk ik dat hij van iedereen kan winnen als hij maar niet aan zichzelf gaat twijfelen.
Toen hij tegen Bonjanski vocht was ik voor Bonjanski, maar ik vond het onterecht dat Bonjaski won aangezien Alistair veel beter bezig was. Maargoed s.h.i.t. happens. Maar please geen lame excuses dat je toch wint als je van de beste verliest..... Gaan voor de winst en als je verliest dat heb je gewoon verloren als je maar alles geeft zodat men weet dat je er alles aan hebt gedaan om de partij te winnen.

GerritTonijn
21-08-2009, 19:49
In principe verliest iedereen van de 'beste' (anders was hij niet de beste), dus als je verliest maakt dat je niet 'beter' dan elke andere 'gewone' vechter...meer iets van 'de volgende verliezer.

STERKE JERKE
22-08-2009, 02:00
WIE IS DEZE ZOETSAPPIGE LEKKERE GOED LACHSE MEID?;)

dontmindme
23-08-2009, 12:26
ik grijp gewoon elke mogenlijkheid aan om gg te sarren, en dit is een hele mooie.
kan ik me wel op verheugen, jaja dat doe ik ook
dus laat maar komen