PDA

View Full Version : Arona naar Strikeforce



Tony
20-08-2009, 14:23
hell yeah..

David Bielkheden schreef op zijn blog dat Arona getekend heeft bij Strikeforce. Aangezien Bielkheden momenteel op bezoek is bij Arona thuis ga ik er vanuit dat het waar is.

Tony
20-08-2009, 15:34
Ik vraag me af in welke shape Ricardo Arona nu is...

Veel mensen vinden hem saai.. maar ik vind toch dat zijn takedowns zo enorm vet zijn... en hard.

Hij moet (als ik me niet vergis) eerst binnenkort nog een partijtje afronden in Rio (Jungle Fight?)

wrestler_nl
20-08-2009, 15:38
miisschien een tegenstander voor Gegard Mousasi voor de belt!
Want er zijn nou niet zoveel lhw' s meer @ strikeforce die voor de belt kan vechten!

Tsuki
20-08-2009, 15:40
WAR ARONA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T15Boxing
20-08-2009, 15:41
Arona was een van de beste. Hij is al een tijd niet in actie geweest dus ik weet niet of hij nog het zelfde is.

Sendur
20-08-2009, 15:51
Vet om hem terug te zien!!!!!!!!!!!!!

Arona is gewoon lijp!

dtgerald
20-08-2009, 15:56
Werdt tijd dat hij weer gaat vechten.

chief108
20-08-2009, 16:03
kijken wat hij nog kan na zo'n lange tijd....

sikkwitttet
20-08-2009, 16:40
YESSSSSS
ja hij is ook gigantisch saai vaak.als je niets van mma snapt.
en als het zelfs dan nog te saai word.kun je na die vette tattoo's kijken.:P
maar zijn gevechten waren altijd lijp man

Jani
20-08-2009, 17:01
Goed dat hij weer gaat knokken..

Arona was toch altijd wel top 5 in de LHW klasse,ben benieuwd hoe sterk hij terug gaat komen..

de Kooi past ook wel bij zijn stijl,en zeker de Ellebogen op de grond,al mag dat niet bij SF..

Ik vond zijn opkomst nummer altijd de beste
YouTube - Ricardo Arona - Guerreiro! (http://www.youtube.com/watch?v=iLMbQWhfQ2I&feature=related)

Marco (scheids)
20-08-2009, 18:16
Misschien gaat David zelf ook wel mee richting SF?

David is BTT dus zal geen onzin over Arona zetten op zn blog, vind Arona zeker wel een aanwinst voor SF.

raveboy
20-08-2009, 18:28
Vecht hij dan hier niet meer?

Bitetti Combat

2009-09-12

Fightcard

Ricardo Arona vs. Marvin Eastman
Paulo Filho vs. Alex Schoenauer
Antonio Rogerio Nogueira vs. Alex Stiebling
Pedro Rizzo vs. Jeff Monson
Glover Teixeira vs. Leonardo Lucio Nascimento
Vitor Miranda vs. Fabio Maldonado
Luciano Azevedo vs. Milton Vieira
Henrique Nogueira vs. Eduardo Pamplona
Leandro Silva vs. Cassiano Tytschyo
Alexandre Pimentel vs. Luciano Correa

goro
20-08-2009, 18:45
Vecht hij dan hier niet meer?

Bitetti Combat

2009-09-12

Fightcard

Ricardo Arona vs. Marvin Eastman
Paulo Filho vs. Alex Schoenauer
Antonio Rogerio Nogueira vs. Alex Stiebling
Pedro Rizzo vs. Jeff Monson
Glover Teixeira vs. Leonardo Lucio Nascimento
Vitor Miranda vs. Fabio Maldonado
Luciano Azevedo vs. Milton Vieira
Henrique Nogueira vs. Eduardo Pamplona
Leandro Silva vs. Cassiano Tytschyo
Alexandre Pimentel vs. Luciano Correa
Is Pedro al gerecupereerd van Yvel?

TOON
20-08-2009, 18:50
YESSSSSS
ja hij is ook gigantisch saai vaak.als je niets van mma snapt.
en als het zelfs dan nog te saai word.kun je na die vette tattoo's kijken.:P
maar zijn gevechten waren altijd lijp man

heb dus blijkbaar geen verstand van MMA.....mijn vechter is het iig zeker niet en ik moet zeggen dat ik het woordje saai wel bij hem vind passen ja....ach ja ieder z'n eigen ding denk ik dan maar....

Garcia
20-08-2009, 19:20
Arona tijdens Pride was erg vet om naar te kijken. Mensen kunnen hem saai vinden, ik vond het alles behalve saai.

Tof als hij naar Strikeforce gaat!!!

Judas
20-08-2009, 19:26
Zou idd mooi zijn om hem weer in actie te zien! Vond het altijd een goede knokker.

Hoek
20-08-2009, 20:20
Yes! Strikeforce is goed bezig de laatste tijd

TheCarnage
20-08-2009, 20:21
Nice!

sikkwitttet
20-08-2009, 20:39
heb dus blijkbaar geen verstand van MMA.....mijn vechter is het iig zeker niet en ik moet zeggen dat ik het woordje saai wel bij hem vind passen ja....ach ja ieder z'n eigen ding denk ik dan maar....

oke laat ik het zo zeggen, mensen die IETS van GRAPPLING SNAPPEN.
goedzo??

kooivechter
20-08-2009, 21:27
Goed dat hij weer gaat knokken..

Arona was toch altijd wel top 5 in de LHW klasse,ben benieuwd hoe sterk hij terug gaat komen..

de Kooi past ook wel bij zijn stijl,en zeker de Ellebogen op de grond,al mag dat niet bij SF..

Ik vond zijn opkomst nummer altijd de beste
YouTube - Ricardo Arona - Guerreiro! (http://www.youtube.com/watch?v=iLMbQWhfQ2I&feature=related)

grappig ze laten allemaal stukjes zien in partijen die hij uiteindelijk heeft verloren. een v/d betere maar meest saaie pride vechters. De enige partij die tof van hem was die van sakuraba. Wat zag die vent eruit zeg. een kop als een tomaat had hij

Mythildor
20-08-2009, 22:25
Ik heb helemaal niks met mensen die een tekening / plaatje op hun lijf laten tatoeëren, maar dat kunstwerk van Arona vond ik altijd wel bruut!

Niet alleen harde takedowns maar ook snoeiharde lowkicks had die gast in Pride.
Bovendien de eerste LHW die Wanderlei na al die jaren wist te verslaan. Dat was een minder mooi moment wat mij betreft!

Christophe
20-08-2009, 22:44
Arona tijdens Pride was erg vet om naar te kijken. Mensen kunnen hem saai vinden, ik vond het alles behalve saai.

Tof als hij naar Strikeforce gaat!!!

x 2

Ik heb de indruk dat de mensen die Arona een saaie vechter vinden, Tank Abott en dergelijke vechters dan weer helemaal top vinden! :p

Maar om nu te zeggen dat ze niks van MMA kennen ... neuh, alleen niets van het grondgedeelte! ;)

Mythildor
20-08-2009, 22:53
Kleine correctie




Ik heb helemaal niks met de meeste tekeningen en plaatjes die mensen op hun lijf laten tatoeëren, maar dat kunstwerk van Arona vond ik altijd wel bruut!

Niet alleen harde takedowns maar ook snoeiharde lowkicks had die gast in Pride.
Bovendien de eerste LHW die Wanderlei na al die jaren wist te verslaan. Dat was een minder mooi moment wat mij betreft!

guess2007
20-08-2009, 23:30
Vond hem in Pride toch altijd mooi om naar te kijken.
Met als hoogtepunt:

http://www.youtube.com/watch?v=TwKpzKZOpe4999

iconian
20-08-2009, 23:34
goede vechter, technisch zeer sterk, hij is gevaarlijk voor een hoop LHW maar de top is net iets te goed, hij heeft niet de power of snelheid van de top in de LHW van dit moment.

Garcia
21-08-2009, 09:15
Zijn er trouwens goede foto's van z'n tattoo's te vinden? Ik kan zo 1 2 3 niet echt grote duidelijke foto's vinden.

kmr
21-08-2009, 14:26
goede vechter, technisch zeer sterk, hij is gevaarlijk voor een hoop LHW maar de top is net iets te goed, hij heeft niet de power of snelheid van de top in de LHW van dit moment.

Arona niet sterk? Hij is gebouwd als een tank.

Tsuki
21-08-2009, 15:56
goede vechter, technisch zeer sterk, hij is gevaarlijk voor een hoop LHW maar de top is net iets te goed, hij heeft niet de power of snelheid van de top in de LHW van dit moment.

lol @ geen power :-)

iconian
21-08-2009, 16:07
jaja :p mea culpa. explosiviteit dan als beter woord