PDA

View Full Version : Tyrone Spong en Lucien Carbin uit elkaar!



RedDawn
21-08-2009, 16:49
Tyrone Spong en Lucien Carbin uit elkaar

--------------------------------------------------------------------------------

Na goed overleg hebben Tyrone Spong en Lucien Carbin besloten elkaars wegen te scheiden. Tyrone Spong zal vanaf vandaag worden begeleid door niemand minder dan 4 voudig K-1 winnaar Ernesto Hoost. Samen met Lucien Carbin heeft Tyrone Spong vele successen weten te boeken waar hij dan ook met veel plezier aan terug zal denken. Om zijn carriere echter voort te zetten zagen Tyrone Spong en BLF een switch in trainer echter als noodzakelijk. Blacklabel Fighting blijft echter van mening dat Lucien Carbin nog steeds een van de beste trainers ter wereld en wensen hem daarom ook veel succes.

Met vriendelijke groet

BLF

The Bulldog
21-08-2009, 16:52
SHOCKING!!!!!!!!!!!!!!!

Denk dat het helemaal niet kwaad kan om een andere trainer erbij te halen als je HW wil gaan knokken en vanaf 76kg komt ...maar had echt verwacht dat Tyrone en Lucien wel samen zouden blijven...



o ja na wat surfen zie ik dat de eerste post een copy is..
dus even om netjes te blijven...
Bron bovenste bericht: FT

weks
21-08-2009, 16:54
zo
niet verwacht
hopen dat het hem goed zal doen

weet iemand waarom yvel ooit weg is gegaan? is dit omdat hij zich meer op mma wilde richten?

iconian
21-08-2009, 17:05
hij trainde toch al vaak met hoost? maar hoost heeft meer HW onder zijn hoede, en daar kan spong van profiteren. Maar carbin en spong verwacht je niet dat ze uit elkaar gaan. afijn, veel succes spong en hoost natuurlijk.

jan sensei kyokushin
21-08-2009, 17:35
Osu verandering van spijs doet eten , in de toekomst zullen wij de resultaten zien of het beter wordt met Tyrone voor de K-1 en er klaar voor is enz , Lucien en Tyrone zijn al zeer lang bij elkaar en soort vader & zoon verhouding zo zie ik het ,dus even weg de deur uit is niet erg ;)
Respect voor Lucien een Toptrainer van wereld klasse
Ernesto Hoost succes
Osu

Jenny S
21-08-2009, 17:35
So hee wie had dat nou verwacht ? Vind het jammer want Carbin heeft hem toch groot gemaakt en begeleid als een soort 2e vader als ik alle berichtgeving mag geloven.

Maar he thats life, de kinderen worden groter en slaan hun vleugens uit en Ernesto Hoost is natuurlijk ook van wereldklasse geweest als vechter en wie weet wordt die ook zo goed als trainer.

Sendur
21-08-2009, 18:04
Osu verandering van spijs doet eten , in de toekomst zullen wij de resultaten zien of het beter wordt met Tyrone voor de K-1 en er klaar voor is enz , Lucien en Tyrone zijn al zeer lang bij elkaar en soort vader & zoon verhouding zo zie ik het ,dus even weg de deur uit is niet erg ;)
Respect voor Lucien een Toptrainer van wereld klasse
Ernesto Hoost succes
Osu

x2, Osu

MRT
21-08-2009, 18:13
Wellicht een goede zet als het gaat om trainingspartners. Ik weet echter niet of Hoost nu een heel goede trainer voor Spong is in deze fase van zijn carriere. Tijd zal het leren. Carbin heeft iig een super talent ontwikkeld, dat staat vast. Ik wens ze heren veel succes.

761217186
21-08-2009, 18:18
moedige beslissing van beide

Helamaal niet zo raar deze keus. Dit geeft nieuwe inzichten, nieuwe trainingstechnieken, nieuwe sparringspartners en mogelijk nog meer motivatie.
(in die zin klopt de uitspraak verandering van spijs doet eten vaak wel)

Een goede leraar denkt niet alleen aan zichzelf en komt vroeg of laat tot dit soort beslissingen.
Ik neem aan dat deze keuze proffesioneel is gemaakt met als doel het niveau van Spong verder omhoog te krijgen en niet vanuit een conflicht of iets dergelijks.

marcelt
21-08-2009, 18:21
Dit zal wel hard zijn voor Lucien. Pas geleden kwam iemand hier al mee op FT en toen zei iedereen dat hij niet moest lullen.

peper
21-08-2009, 18:33
Ernesto Hoost begeleidt wel meer topvechters.Ook Tyrone Spong trainde vaker met/onder Hoost.Dus de samenwerking was er al veel langer.Dus zo schokkend is het niet.

Tja als topvechter moet je je blijven ontwikkelen.Als je bent uitgewerkt met Lucien dan het zij zo.Er is geen sprake van ruzie ofzo ,voor zover ik het weet.

Ik denk dat vele topvechters met Hoost willen werken , het is echt een topper op choaching gebied.

Karel
21-08-2009, 18:58
mooi als het in goed overleg is gegaan...
kan persoonlijk niet wachten om het resultaat te zien

paspoes
21-08-2009, 18:58
succes aan beide en een aantal weken terug kreeg een telefoontje van een ouwe bekende, hij vertelde mij al dat het niet zolang zou duren voordat Lucien en Tyrone uit elkaar gaan!!!

panther management
21-08-2009, 23:30
succes aan beide en een aantal weken terug kreeg een telefoontje van een ouwe bekende, hij vertelde mij al dat het niet zolang zou duren voordat Lucien en Tyrone uit elkaar gaan!!!

Paspoes welcome back

Thaiger
21-08-2009, 23:34
Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!

panther management
21-08-2009, 23:40
Die oude bekende belde jou dus op om te zeggen dat het niet meer zo lang duurde tot Carbin en Spong uit elkaar zouden gaan? Apart!

Relax gasten, ik heb paspoes al maanden niet weer op het forum gezien straks komt hij noot meer.

blackadder
21-08-2009, 23:45
Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!
Gebeurt in het voetballen om de haverklap.

Illest
21-08-2009, 23:56
zat eraan te komen...Spong moet echt anders gaan vechten in de k1......tis geen thaiboksen.....een heel ander spelletje...

persoonlijk had ik 'n liever naar Hippo zien vertrekken, maar Hoost is een goeie keuze

Thaiger
21-08-2009, 23:58
Gebeurt in het voetballen om de haverklap.

Dan moet je dit geval niet vergelijken met de amateurs van FC Knudde of de Stormvogels.
Het gaat hier om een prof die vanaf zijn 14de ofzo is begeleid. Naast een emotionele klap is dit ook een financiele klap die de trainer hier oploopt.

Ik weet dat bij profvoetballers wel degelijk aardige afkoopsommen gelden. Maar gezien het zootje in de Kickbox-wereld, zal dit waarschijnlijk niet ter sprake zijn geweest. Ik hoop voor Carbin dat hij iets over heeft gehouden aan dat "goede overleg" dat ten grondslag heeft gelegen aan het vertrek.

MMAFAN-1122
22-08-2009, 00:05
[quote=Thaiger;787323]Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!

Helemaal meeneens..

Vraag me ook af of Spong full-time bij Hoost gaat trainen of dat hij nog bij andere sportscholen gaat trainen?

sikkwitttet
22-08-2009, 00:09
niet zien aankomen. maar jah als hij het wilt.och carbin kennende heeft hij nog 5 toppers achter de hand.

peper
22-08-2009, 00:27
Carbin is een toptrainer van Nederland. En heeft Tyrone naar de top gebracht .

Maar Hoost heeft zelf vele jaren in de heavyweight op het K1 gevochten.Half Japan aanbidt Hoost.
Hoost kan Tyrone alleen beter maken en vele deuren openen .

chief108
22-08-2009, 02:08
Cabin is een klasse apart...
wat die gast kan en ziet is ongelooflijk

remco pardoel
23-08-2009, 12:33
Dit is NIET goed....

dontmindme
23-08-2009, 13:16
Dit is NIET goed....



ik NIET begrijp.......

ROUND1
24-08-2009, 01:42
Wat een verassing is dit!!!
ik had Tyrone liever toch bij hipo gezien maar Hoost ook een hele goeie
Tyron komt er wel denk dat hij zich moet focussen op 2010 dit jaar was meer een orienterend jaar!!!

GO TYRONE!

appelsap
24-08-2009, 03:33
Dit is NIET goed....


Voor wie niet

bryan
24-08-2009, 10:30
denk dat dit het begin van het einde is.

chief108
24-08-2009, 10:54
kan je dat ook nader toelichten Remco?

Glen
24-08-2009, 11:47
Hey Chief, je stottert....

chief108
24-08-2009, 12:04
Hey Chief, je stottert....
fixed it
het forum stottert...

ze zullen nog wel bezig zijn bij de host ofzo...

Sjaak
24-08-2009, 12:45
Jammer dit en Remco je hebt gelijk

EdwinC
24-08-2009, 12:47
Denk idd dat de overstap naar Hoost indien Tyrone zich volledig wil storten op het HW K1 wel goed is gezien zijn HW sparringpartners en contacten in Japan.

Ik hoop wel dat er een goede regeling is getroffen met Carbin.

Suc6 allemaal!!

MRT
24-08-2009, 13:04
Er zijn in mijn optiek een paar zaken die je zou moeten scheiden:

1) Ambassadeur / Management Hoost
2) Trainer Hoost

De keuze voor Ambassadeur / Management Hoost wat je kan gebruiken om in Japan meer exposure te krijgen is geen gek idee. Lijkt me dat dit best geen gek idee is om daar voor te kiezen. BLF zou dit ook op een andere manier kunnen aanvliegen of juist hier specifieke afspraken te maken met Hoost. Overigens zou dit net zo goed GG kunnen zijn want ook die doen dat niet slecht.

Trainer Hoost is een ander verhaal. Hij heeft voldoende materiaal rond lopen waarmee Spong kan trainen. Andere teams / gyms zouden dat ook kunnen bieden dus dat maakt Hoost niet bijzonder.
Als coach kan Hoost met zijn staat van dienst en zijn menselijk karakter wel een flinke bijdrage leveren. Mentale ondersteuning doet hij uitstekend. Hij weet waarover hij praat en kan dat redelijk goed overbrengen.
Trainings inhoudelijk zijn er m.i. trainers die meer ervaring en kennis en kunde hebben over trainingsspecifieke methodieken, periodisering, mesopplanning etc. Niet dat Hoost dat niet weet (begrijp mij niet verkeerd) maar hij heeft het grootste deel van zijn kickboksleven zich meer bezig gehouden met het ondergaan van de training dan het nadenken over hoe je dat het beste kan doen en hoe je prestatie verbeterend te werk kan gaan. Dat is voor hem toch wat nieuw in vergelijking tot andere trainers. iets om door te ontwikkelen voor Hoost.

Ik had meer gedacht aan een 'hybride' oplossing van Spong waarin hij bv kiest voor een andere trainer en zich coaching van Hoost vraagt; het management/ambassadeurschap van Hoost vraagt en bij andere gyms zich ontwikkeld met veel zwaargewichten ...

my 2 penny's ;-)

Sendur
24-08-2009, 13:07
Dit is NIET goed....

Tekst en uitleg?

"the terror" jeff
24-08-2009, 13:07
ben eens benieuwd wat dit gaat brengen.

gieloe
24-08-2009, 14:38
Als je "uitgeleerd" bent bij Lucien Carbin dan ben je overal uitgeleerd! Dat weet Tyrone ook, dus ik vrees dat er meer aan de hand is...

mokumnised
24-08-2009, 15:55
Als je "uitgeleerd" bent bij Lucien Carbin dan ben je overal uitgeleerd! Dat weet Tyrone ook, dus ik vrees dat er meer aan de hand is...

Lijkt me duidelijk dat er iets aan de hand is. Tyrone en Lucien waren als vader en zoon, maar dit kan altijd gebeuren als je jarenlang op elkaars lip zit.
Een verschil in opvatting kan snel tot een conflict leiden.
Een vertrek kan allerlei orzaken hebben, Glunder is bij Carbin weggegaan omdat hij niet tevreden was met de partijen die hij kreeg, hij stond met zijn staat van dienst in het zonnehuis. Nu staat hij volgende maand in Budapest tegen Spejbel op een groot gala.

Voor Lucien Carbin is dit klote, in korte tijd Main, Glunder en nu dus Spong weg, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
Lucien Carbin kweekt wel weer nieuwe kampioenen, technisch en tactisch is hij imo de beste trainer.
Ik hoop wel dat hij (zeker in het geval van Spong) netjes gecompenseerd is.

Met Spong komt het volgens mij ook gewoon goed, die jongen is zo getalenteerd en heeft zoveel klasse, die red het wel.
Hij hoeft niets meer te leren, het is alleen bijhouden en misschien is een verandering van omgeving en trainingsmethoden dan juist wel prettig.

Ik had jaren geleden ook niet verwacht dat Badr Hari zou vertrekken bij Harinck, daar is het toch niet verkeerd mee afgelopen.

Hoost heeft overigens veel meer ervaring dan menigeen denkt, bij Vos bemoeide hij zich ook regelmatig met de begeleiding en training van vechters.
Hij heeft zo veel kennis, is weet ik hoeveel jaren getraind door Johan vos en is die trainings methoden (die hem alle successen hebben gebracht) echt niet zomaar vergeten.

Aangezien het tot nu toe nog niet vanzelf is gegaan voor Spong in het K-1 zwaargewicht (ook al zat daar imo ook wel wat pech bij), is het alleen maar prettig om Hoost als trainer/begeleider te hebben; alle deuren gaan voor hem open.

Tony Galento
24-08-2009, 16:14
Lijkt me duidelijk dat er iets aan de hand is. Tyrone en Lucien waren als vader en zoon, maar dit kan altijd gebeuren als je jarenlang op elkaars lip zit.
Een verschil in opvatting kan snel tot een conflict leiden.
Een vertrek kan allerlei orzaken hebben, Glunder is bij Carbin weggegaan omdat hij niet tevreden was met de partijen die hij kreeg, hij stond met zijn staat van dienst in het zonnehuis. Nu staat hij volgende maand in Budapest tegen Spejbel op een groot gala.

Voor Lucien Carbin is dit klote, in korte tijd Main, Glunder en nu dus Spong weg, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
Lucien Carbin kweekt wel weer nieuwe kampioenen, technisch en tactisch is hij imo de beste trainer.
Ik hoop wel dat hij (zeker in het geval van Spong) netjes gecompenseerd is.

Met Spong komt het volgens mij ook gewoon goed, die jongen is zo getalenteerd en heeft zoveel klasse, die red het wel.
Hij hoeft niets meer te leren, het is alleen bijhouden en misschien is een verandering van omgeving en trainingsmethoden dan juist wel prettig.

Ik had jaren geleden ook niet verwacht dat Badr Hari zou vertrekken bij Harinck, daar is het toch niet verkeerd mee afgelopen.

Hoost heeft overigens veel meer ervaring dan menigeen denkt, bij Vos bemoeide hij zich ook regelmatig met de begeleiding en training van vechters.
Hij heeft zo veel kennis, is weet ik hoeveel jaren getraind door Johan vos en is die trainings methoden (die hem alle successen hebben gebracht) echt niet zomaar vergeten.

Aangezien het tot nu toe nog niet vanzelf is gegaan voor Spong in het K-1 zwaargewicht (ook al zat daar imo ook wel wat pech bij), is het alleen maar prettig om Hoost als trainer/begeleider te hebben; alle deuren gaan voor hem open.


Spong hoeft niets meer te leren. De reden daarvan is natuurlijk Carbin die evenveel weet als alle andere trainers bij elkaar. De beste van het universum!

Het nutthuggen heeft in deze draad z'n voorlopige hoogtepunt bereikt. Wat een zootje slap gelul zeg.

De man van 14K
24-08-2009, 16:26
Het blijft gissen tot iemand met een officiele verklaring komt..
Los daarvan; ik heb Hoost nog geen succes zien boeken als trainer dus ben benieuwd hoe dat eruit gaat komen.
Idd. Hipo heeft zich al ruimschoots bewezen maar aan de andere kant, misschien staat die ook wel in het team van Hoost? Who knows..

Daarnaast vraag ik me af in hoeverre het management het bepaald, ze reageren nu wel naar de buitenwereld toe in de 'wij' vorm maar het lijkt me stug dat ze opeens roepen tegen Spong dat hij van Trainer moet wisselen.

Anderson
24-08-2009, 16:51
Spong hoeft niets meer te leren. De reden daarvan is natuurlijk Carbin die evenveel weet als alle andere trainers bij elkaar. De beste van het universum!

Het nutthuggen heeft in deze draad z'n voorlopige hoogtepunt bereikt. Wat een zootje slap gelul zeg


Raad is hoe Carbin zo'n goede trainer is geworden door onder andere Johan vos en Jan Plas

STERKE JERKE
24-08-2009, 18:33
Tyrone, ik wens jou oprecht veel succes toe met Ernesto Hoost, die zelf een wereldtopper is geweest en het record k-1 en k-2 kampioenschappen op zak heeft. De samenwerking zal wel lukken!
Lucien, ik gaf het reeds aan: voor mij ben jij de beste muay-thai trainer van de wereld, een man die kampioenen heeft gemaakt maar helaas niet zijn boekhouding op orde had!...dat siert je wel. Helaas kreeg je te vaak stank voor dank van je "producten"!....daar bedoel ik Tyrone niet mee! Houd vertrouwen en ik ben ervan overtuigd dat je weer een topper zal produceren. Zoals altijd zal ik je de hand schudden wanneer ik je tegenkom, maar deze keer om je te poweren!

Tony Galento
24-08-2009, 19:08
Raad is hoe Carbin zo'n goede trainer is geworden door onder andere Johan vos en Jan Plas


Dat zijn koekenbakkers vergeleken met Carbin als ik de reacties zo mag belezen.

blackadder
24-08-2009, 19:11
Dat zijn koekenbakkers vergeleken met Carbin als ik de reacties zo mag belezen.
Stiekem hebben ze het van hem geleerd.:lol:
Je zus. Wat een gezeur hier wie de beste is.

Tony Galento
24-08-2009, 19:19
Stiekem hebben ze het van hem geleerd.:lol:
Je zus. Wat een gezeur hier wie de beste is.

Je moet toch wel een complete idioot zijn om te stellen dat Spong is uitgeleerd omdat hij van Carbin alles al meegekregen heeft.

Arme Hoost. Die kan beter vragen of Spong hem niet wat kan bijschaven ipv andersom.

gieloe
25-08-2009, 01:48
Ik heb geen zin in een welles nietes discussie dus dit is in principe het laatste wat ik hierover zeg. Johan Vos en Jan Plas zijn beide idd niet wat Lucien is. Tyrone Spong en Tarik El Idrissie zijn beide vechters die de stijl van lucien zeer goed onder de knie hebben. (Ilonka was daar ook een goed voorbeeld van btw)

Kijk maar wat ze in het verleden aangericht hebben in hun gewichtsklasses en hoe. Daar kan qua techniek geen andere vechter tegenop. Zo heeft Lucien nog wel meerdere toppers maar ik zie de technieken het best terug in boven genoemde vechters. Zo compleet boksen, trappen, knieen, goede balans en clinchen. Iets wat bijna in geen een school in Nederland beoefent wordt op een paar scholen na(clinchen).
Ik heb zelf her en der getraind in Amsterdam en ik weet heel goed waar ik over praat.

Als je ook het filmpje ziet waarin Tyrone bij Hoost op de pads gaat zie je gewoon dat het hele simpele combo's zijn. Wat niet wegneemt dat simpel heel doeltreffend kan zijn en mischien zit daar de oplossing wel. Maar wat dat betreft zou het eerder een downgrade zijn dan een upgrade qua technieken aanleren. De tijd zal het leren. Ik hoop wel dat Carbin nog wel wat % in Spong houd want dat zou meer dan fair zijn imo.

Sjaak
25-08-2009, 11:04
Hoe beter iemand is hoe simpeler het lijkt

Collina
25-08-2009, 11:36
Ik vind het nogal appart.

Veel vechters die de top hebben/ of gaan bereiken lopen weg van Carbin.

Ilonka,
Yvel,
Glunder,
Spong,
Alistair,
(Toen der tijd) Valentijn,
En zo zullen er meer zijn waar ik wellicht geen weet van heb.

Ik sluit me aan op wat Mokumnised post: "Een verschil in opvatting kan snel tot een conflict leiden".

Carbin is namelijk een ontzettende goede trainer met nog meer successen, in mijn beleving zal er wel meerdere dingen zijn gebeurd waar wij wellicht geen weet van hebben.

Ik wens beide succes en uiteraard nog veel van Spong te zien!

Collina

adenane
25-08-2009, 12:03
Maar laten we het eens omdraaien...

Wat als de breuk van Carbin afkomt?

Dat de verschillen in inzicht te groot werden.

Misschien vond Carbin het wel noodzakelijk dat Spong zijn heil elders moest gaan zoeken want hij kon hem niet nog beter maken. Of hij was het niet eens met de keuzes van Spong. Dan doel ik op de keuze om op een zwaarder gewicht te vechten en gelijk tegen de grote jongens willen staan en 't liefst in Japan. Want Spong was daar nog niet klaar voor en Carbin wist dat en wilde zijn pupil rustig brengen, maar het was Spong die de tijd rijp achtte. Wat als Carbin geld minder belangrijk vindt dan sportieve successen? Want je kan wel een hoop geld krijgen, maar als je KO gaat, lijdt niet alleen de vechter gezichtsverlies, maar zeker ook de trainer. (ik suggereer nu niet dat Spong het alleen voor het geld doet, maar Japan = roem en rijkdom!)

Ik hoop ECHT dat Hoost wel uit Spong haalt wat erin zit. Datgene waar iedereen heilig van overtuigt is dát het erin zit, maar ik ben benieuwd.

De tijd zal het leren....

Jarno
25-08-2009, 12:12
Op de 1 of andere manier ben ik sinds het interview van Murat Direcki in het programma blad van de ArenA afgelopen jaar niet meer zo heel erg onder de indruk van de combi Japan en geld...

Tony Galento
25-08-2009, 12:13
Maar laten we het eens omdraaien...

Wat als de breuk van Carbin afkomt?

Dat de verschillen in inzicht te groot werden.

Misschien vond Carbin het wel noodzakelijk dat Spong zijn heil elders moest gaan zoeken want hij kon hem niet nog beter maken. Of hij was het niet eens met de keuzes van Spong. Dan doel ik op de keuze om op een zwaarder gewicht te vechten en gelijk tegen de grote jongens willen staan en 't liefst in Japan. Want Spong was daar nog niet klaar voor en Carbin wist dat en wilde zijn pupil rustig brengen, maar het was Spong die de tijd rijp achtte. Wat als Carbin geld minder belangrijk vindt dan sportieve successen? Want je kan wel een hoop geld krijgen, maar als je KO gaat, lijdt niet alleen de vechter gezichtsverlies, maar zeker ook de trainer. (ik suggereer nu niet dat Spong het alleen voor het geld doet, maar Japan = roem en rijkdom!)

Ik hoop ECHT dat Hoost wel uit Spong haalt wat erin zit. Datgene waar iedereen heilig van overtuigt is dát het erin zit, maar ik ben benieuwd.

De tijd zal het leren....

Iedereen is daar niet van overtuigd en het woord 'heilig' dekt wel de lading als we het over Lucien Carbin hebben. De zoveelste hysterische comment.

Iedereen heeft het over de toppers die hij voortgebracht heeft, ik zie er echter geen Kaman, Hoost, Dekkers of Aerts tussen zitten. Maar misschien ligt dat aan mij.

En als Spong zo'n superieure techniek heeft begrijp ik niet dat hij door Corbett op z'n eigen regels verslagen wordt.

En wat het langzaam brengen betreft, hoeveel partijen moet iemand in godsnaam draaien om klaar te zijn?

gieloe
25-08-2009, 12:16
Veel vechters van Lucien denken dat als ze eenmaal aan de top staan dat ze er al zijn. Als Lucien 80 hoge harde mawashi's links rechts vraagt. En dan te horen krijgt van ja maar dat kan ik al en meer woorden van die strekking (noem liever niet de namen maar het zijn o.a namen in het rijtje boven van collina). Dan krijg je strubbelingen en dan is Lucien niet makkelijk en terecht.

De enige die ik compleet van al dat soort dingen kan zuiveren is Glunder, hij heeft altijd goede inzet getoond. Hoe hij aan al die 'mindere' partijen kwam is mij een raadsel. (management??)

Tyrone was op een gegeven moment vooral aan het bodybuilden ipv kickboxen en daar was Lucien op zijn allerminst blij mee.
Tegen Saki woog Spong 98 Kilo en daar was Lucien ook niet helemaal te spreken over. Lucien wil Tyrone voor zover ik weet onder de 95 Kilo 93~95 Kilo hebben en vind hem daar het best tot zijn recht in komen. Tyrone daar in tegen wil wel zwaarder worden. Ik denk dat hier de kink in de kabel is gekomen.

Sjaak
25-08-2009, 12:46
Mensen gaan nooit zomaar uit elkaar, ook niet als ze zeggen in goed overleg, het is net als een scheiding, altijd wringt er iets waardoor de 2 partijen niet verder met elkaar willen. Klinkt hard maar zo is het wel !!!

Coldcrust
26-08-2009, 11:29
Mensen gaan nooit zomaar uit elkaar, ook niet als ze zeggen in goed overleg, het is net als een scheiding, altijd wringt er iets waardoor de 2 partijen niet verder met elkaar willen. Klinkt hard maar zo is het wel !!!

Dit geeft denk ik de kern van de zaak weer. Het verhaal van gieloe klinkt ook als dat van een insider. 'In goed overleg' staat voor mij in een vreemd daglicht als Blacklabel een van de medebeslissers is geweest want..zoals een ander al memoreerde..Carbin was er allang voor dat management er was (en Carbin zal er nog steeds zijn als dit management allang weer ter ziele is).

FOCUS
26-08-2009, 14:07
ah joh tis gewoon voor beiden klote dat t zo loopt
waanzinnig goed duo geweest
en ze hebben nu mot
en tis over

Glen
26-08-2009, 14:27
:confused::wacko:
Inderdaad, net als de post in dieze thread over Johan Vos en Jan Plas, ook al van die beginnelingen.
Tony Galento, reps voor je inzicht en je sarcastische manier van uitdragen!

Sjaak
27-08-2009, 10:18
En toen werd het heel stil ....................

De man van 14K
27-08-2009, 10:25
http://maxdunbar.files.wordpress.com/2009/04/f-silence-is-golden-5556.jpg

The Bulldog
27-08-2009, 15:12
Superpiele trainde de laatste tijd toch ook bij CArbin.....

IS dit nog zo? of is Superpiele op een ander vast honk terecht gekomen?

De man van 14K
27-08-2009, 17:00
Superpiele? vecht die uberhaubt nog?

The Bulldog
27-08-2009, 17:53
Superpiele? vecht die uberhaubt nog?

Ik weet het eerlijk gezegd niet.... zijn laatste 2 partijen stond Carbin in zijn hoek...

Ik heb laatst nog een flyer zien voorbij komen...