PDA

View Full Version : Melvin Manhoef heeft een wildcard gekregen



Payback
23-08-2009, 16:10
Zoals de titel al zegt Melvin Manhoef heeft een wildcard gekregen voor de final 16 en moet daarin waarschijnlijk tegen Remy bonjasky vechten.

PD_EC
23-08-2009, 16:13
mooi dat melvin een wild card heeft gekregen .

en bonjasky vs manhoef zal een super mooie partij worden

MMAFAN-1122
23-08-2009, 16:24
Melvin gefeliciteerd!

marcelt
23-08-2009, 16:26
Beter!

De man van 14K
23-08-2009, 16:44
Geweldig natuurlijk maar ik hoop dat ze hem niet tegen Bonjasky zetten. Ik denk dat het verloop niet veel anders zal zijn dan in de Arena....

xxl
23-08-2009, 16:51
Ik zie Melvin heel graag vechten en ik gun het hem van harte, maar hij zal het niet redden tegen de top k1 vechters. Niet dat hij daar niet goed genoeg voor is, maar hij komt gewoon lengte en gewicht tekort. Ik zie Remy dit weer gewoon winnen. Maar ja, ik hoop toch dat Melvin wint, op een dikke KO!

snip83
23-08-2009, 17:04
Geweldig natuurlijk maar ik hoop dat ze hem niet tegen Bonjasky zetten. Ik denk dat het verloop niet veel anders zal zijn dan in de Arena....

ik weet het niet denk dat melvin zeker een kans maakt tegen remy,
het zal zeer moeilijk worden, maar met dat dinamiet in ze vuisten is het mogelijk,
en voor een vechter van zijn lengte en gewicht een wereldprestatie om bij de laatste 8 te komen als hij wint

guess2007
23-08-2009, 17:18
Goed nieuws, hij hoort daar ook gewoon tussen te staan!

knift
23-08-2009, 18:37
echt super dat ie een wildcard heeft maar dat ie tegen remy moet is een beetje jammer ben het met rosso eens dat het idd het zelfde word als in de arena
denk niet dat remy zich zal laten verassen door de harde punch van manhoef maarrr we zullen zien zeker is dat het een boeiende en beladen partij word!

Sendur
23-08-2009, 18:44
Hoppa!!!

Gas erop melvin!!

A.F.
23-08-2009, 18:48
TOP!... alleen jammer dat ie meteen tegen Remy moet....

chief108
23-08-2009, 19:08
TOP!... alleen jammer dat ie meteen tegen Remy moet....
:stupid:

simtekf1
23-08-2009, 19:37
Super dat hij er 1 heeft gekregen maar tegen Bonjasky hoeft van mij niet.
Ga er maar vanuit dat Remy echt niet vecht zoals in de Arena toen.
Toen nam hij genoeg risico's en ging het gevecht vol aan, nu gaat het wel om plaatsing voor de finale dus ik ga er vanuit dat Remy tactisch bezig gaat.

Karel
23-08-2009, 19:45
idd mooi, we zullen zien, neem aan dat manhoef er ook wel van geleerd heeft

___RZA___
23-08-2009, 19:55
Zijn behalve Manhoef ook de andere wildcards bekend? Wel top dat Manhoef een van de wildcards heeft gekregen.. We zullen zien wat het hem oplevert... Tegen Bonjasky denk ik dat ie het niet zal redden.

De man van 14K
23-08-2009, 20:32
dat bedoel ik ook, het wordt mogelijk een saaie wedstrijd. Van de overige tegenstanders zijn er genoeg waar ik Manhoef nog niet tegen heb zien staan en dat zou dan best leuke matches kunnen opleveren!

delightone
23-08-2009, 20:33
Lijkt me een top partij, remy schuilend in zijn dekking wachtend op de counter.
En manhoef die de dekking probeer te breken met kanonskogels.

Ik denk dat remy heel tactisch ga vechten en dat manhoef puur powerpunches ga loslaten.

Justinian
23-08-2009, 21:03
ik weet het niet denk dat melvin zeker een kans maakt tegen remy,
Melvin maakt zeker een kans, maar dat maakt hij mijns inziens tegen de meeste K-1 vechters. Gaat alleen erg moeilijk worden gelet op de stijl van Bonjasky.

Mr 1 Leg
23-08-2009, 21:46
TOP!... alleen jammer dat ie meteen tegen Remy moet....x2 flipper melvin verdiend die wildcard wel ik vindt het ook jammer direckt tegen een andere faforiet van mij fuck maar ja er moet gevochten worden ik ben benieuwd.mooie pot

kooivechter
23-08-2009, 22:08
jammer melvin heeft net zoals de 2 voorgaande keren niet veel in te brengen. Er is sinds de laatste keer niks veranderd in het niveau van de vechters. Ik vind Melvin een geweldige vechter om te zien. Hoop dat ze Melvin tegen een wat lichtere vechter zetten. Bijv tegen Spong of een Saki. Dan krijg je een veel mooiere en gelijkwaardigere wedstrijd te zien.

Quato
23-08-2009, 22:14
Tja, als ze een extra NLD'er een plaats geven, dan zorgen ze er zo natuurlijk wel voor dat er hoe dan ook 1 afvalt. Maar goed, kan een mooie pot worden, hoewel Remi wel de favo is m.i.

iconian
23-08-2009, 22:28
jippie

ReZp
23-08-2009, 22:34
top dat ie dr bij zit, ik verwacht vuurwerrrk

Petrosyan188
23-08-2009, 22:58
een dikke vette :L voor de topichouder, en dat jullie dat geloven is nog zieliger want op de (japanse)site k-1 staat duidelijk dat de laatste 3wildcards zijn gegaan naar: Musashi, Hong Man Choi en Ray Sefo

Payback
23-08-2009, 23:09
Ik heb dit gehoord van een jongen die met Melvin traind en Melvin heeft dit zelf tegen hem gezegd.
Mocht dit niet waar blijken te zijn zou ik het erg vervelend vinden maar het is niet mijn bedoeling geweest om een leugentje neer te zetten om interessant te doen.

bart1980
23-08-2009, 23:13
beter dat hij er bij zit...

Stallion
23-08-2009, 23:13
een dikke vette :L voor de topichouder, en dat jullie dat geloven is nog zieliger want op de (japanse)site k-1 staat duidelijk dat de laatste 3wildcards zijn gegaan naar: Musashi, Hong Man Choi en Ray Sefo


Het zou wel een grote domper zijn als die 3 echt de wildcards krijgen, want geen van hen maakt echt aanspraken op een plek. Choi was dan nog enigzins te verwachten maar Sefo en Musashi...??? Hoop dat Manhoef er dan gewoon één heeft gekregen.

adenane
23-08-2009, 23:20
een dikke vette :L voor de topichouder, en dat jullie dat geloven is nog zieliger want op de (japanse)site k-1 staat duidelijk dat de laatste 3wildcards zijn gegaan naar: Musashi, Hong Man Choi en Ray Sefo


Ik weet niet hoe goed je Japans is, maar is het niet zo dat de 3 namen die jij noemt in 2008 een wildcard hebben gekregen. Dus het zou goed kunnen dat Melvin er wél een heeft gekregen. Helemaal omdat hij op een lullige manier moest opgeven tijdens de kwalificatie voor the final 8.

En Melvin maakt zeker wel kans tegen Remy, als hij maar niet té gretig op zoek gaat naar de KO, maar rustig afwacht en schade aanricht met z'n superharde stoten.
In de Arena was hij zeker niet kansloos, heeft hij 3 rondes goed gevochten. Alleen jammer dat ie dan toch nog verliest.....

iconian
23-08-2009, 23:23
een dikke vette :L voor de topichouder, en dat jullie dat geloven is nog zieliger want op de (japanse)site k-1 staat duidelijk dat de laatste 3wildcards zijn gegaan naar: Musashi, Hong Man Choi en Ray Sefo

sefo gaat niet naar de laastste 16, hij vecht wel MMA volgende maand

sikkwitttet
23-08-2009, 23:28
eey en wat is nu waar dan???
maar hij hoort bij laatste 16 thuis,
aleen denk ik niet dat hij het tegen een in goede staat van dienst doende bonjasky kan winnen.remy's dekking is daar te goed voor vind ik.
maar och zou leuk zijn als we dalijk 2 van mikes gym bij laatste 8 hebben:P

Jeru
23-08-2009, 23:28
een dikke vette :L voor de topichouder, en dat jullie dat geloven is nog zieliger want op de (japanse)site k-1 staat duidelijk dat de laatste 3wildcards zijn gegaan naar: Musashi, Hong Man Choi en Ray Sefo

Kun je die pagina even laten zien waar dat staat? Mijn Japans is niet meer zo best en kan het niet vinden...

Petrosyan188
23-08-2009, 23:37
Kun je die pagina even laten zien waar dat staat? Mijn Japans is niet meer zo best en kan het niet vinden...

zoals adenne al zei, ik keek perongeluk naar een verouderde pagina namelijk die van 2008 :blush: excuses daarvoor

Jeru
23-08-2009, 23:39
zoals adenne al zei, ik keek perongeluk naar een verouderde pagina namelijk die van 2008 :blush: excuses daarvoor

LOL... no problemo. Kan niet wachten tot de wildcards daadwerkelijk uitgedeeld gaan worden!

De man van 14K
23-08-2009, 23:50
Hmm het is dat iedereen meteen een hand over zijn hart strijkt, anders hadden er nog wel eens wat neg reps uitgedeeld kunnen worden....

adenane
24-08-2009, 00:00
Manhoef zou wel een wildcard krijgen. Choi ook wel omdat de final 16 praktisch bij hem in de achtertuin gehouden gaat worden.

En ik verwacht ook wel dat Hesdy erbij zit. Want ik geloof niet dat Harinck zijn pupil 24 uur voor een event optrommelt om tegen Schilt te vechten, zomaar zonder enige voorwaarden richting de K-1 organisatie. En een voorwaarde zou zomaar kunnen zijn dat hij bij de Final 16 erbij zit en zo een kans krijgt om zich bij de laatste 8 te plaatsen. Voor de K-1 is dat natuurlijk ook geweldig want zo hebben ze er 1 bij uit Egypte ipv wéér een Nederlander en ze wilden zo graag nieuwe namen, dat is Hesdy Gerges zeker. Een leuke tegenstander voor hem zou zijn Zimmerman......

snip83
24-08-2009, 00:38
melvin heeft wel degelijk een wildcard gehad en komt uit tegen remy 100% zeker

heb het vrijdag uit melvin`s eigen mond gehoord

snip83
24-08-2009, 00:42
Melvin maakt zeker een kans, maar dat maakt hij mijns inziens tegen de meeste K-1 vechters. Gaat alleen erg moeilijk worden gelet op de stijl van Bonjasky.

precies hij moet niet te gretig zijn, mike en melvin zullen met een dondersgoed gameplan moeten komen, maar heb er alle vertrouwen in
en geloof me maar dat melvin erop gebrand is om nu van hem te winnen...

voor melvin zelf is het al een prestatie om bij de laatste 8 te eindigen gezien ze lengte en gewicht

ROUND1
24-08-2009, 01:40
Vind Manhoef een topper Bonjansky een topper,maar dat hij een wildcard krijgt en dan tegen Bonjansky sorry dat vind ik niet helemaal even eerlijk
vind zoiezo dat de kampioen automatisch geplaatst moet zijn!!!!

abdel1991
24-08-2009, 02:26
en laat bonjasky nou net niet de kampioen zijn.... want die heeft hij cadeau gekregen van de domme fout van badr, maar als manhoef de wildcard krijgt en waarschijnlijk choi ook dan is de kans dus eigenlijk bijna 0 dat overeem meedoet, best jammer dan had badr revanche kunnen nemen, en gaat het niet om een loting wie tegen wie moet ofzo... had manhoef vs badr ook wel een leuke match gevonden, ben dan vooral benieuwd welke hoek mike staat.....

Wiseguy
24-08-2009, 04:51
Badr tegen Manhoef is een partij die ik absoluut niet wil zien.

Payback
24-08-2009, 10:07
Ik ben alleen maar blij dat de eerste topic die ik heb gestart niet meteen een topic is geworden die niet waar blijkt te zijn :).
Verder vind ik het jammer dat Melvin meteen tegen Remy moet vechten ik vind het beide leuke vechters om naar te kijken en het is dus jammer dat 1 van deze 2 niet bij de laatste 8 komt.
Maar ook ben ik aangenaam verast dat K1 toch een nederlander een wild card gegeven heeft had ik niet verwacht moet ik zeggen want zo blij zijn ze de laatste tijd niet met al die hollanders :)

De man van 14K
24-08-2009, 10:22
Badr tegen Manhoef is een partij die ik absoluut niet wil zien.


Na een nachtje slapen kan ik het niet anders dan met je eens zijn...

Fr3ddy
24-08-2009, 10:28
en laat bonjasky nou net niet de kampioen zijn....

Laat Bonjasky nou net wel de kampioen zijn....


Wel vet dat Manhoef erbij zit!

adenane
24-08-2009, 10:57
Tuurlijk is Bonjasky de 'gekroonde' kampioen. Maar ik denk dat hijzelf, net als vele van ons hier, toch liever op een andere manier kampioen zou zijn geworden. Want laten we wel eerlijk wezen, in beide partijen tegen Hari heeft ie niet kunnen overtuigen dat hij ook werkelijk de betere was (maar daar gaat deze topic niet over).

Darkness
24-08-2009, 12:45
Wat wil ik graag die partij overeem tegen badr zien bij de laatste 16...
Maar of dat gevecht echt plaats gaat vinden...

EdwinC
24-08-2009, 12:57
Top dat manhoef de wildcard heeft gekregen. Maar hadden ze hem niet beter tegen Githa of Karaev kunnen zetten. Vooral tegen Karaev lijkt mij een top partij!! Deze zal erop gebrand zijn om niet weer zo vlug KO te gaan.

"the terror" jeff
24-08-2009, 13:00
MEL-VIN MAN-HOEF MEL-VIN MAN-HOEF

Jones
24-08-2009, 14:58
Is dit geweldig nieuws ook nog ergens anders bevestigd? Website K-1 bijvoorbeeld?
Het is voor een Manhoef liefhebber als mij, bijna te mooi om waar te wezen vandaar deze voorzichtigheid met de K-1 weet je het namelijk nooit.

adenane
24-08-2009, 15:40
Misschien is het een idee om, zodra er meer wedstrijden bekend gemaakt zijn, er een nieuwe topic over te maken maar tot die tijd is dat niet de moeite waard, denk ik. Ik weet dat deze topic hier niet voor bedoelt is en dat het over Manhoefs wildcard gaat, maar ik heb uit zéér zéér betrouwbare bron (zeg maar gerust uit eerste hand) gehoord dat Badr Hari tegen Zabit Samedov vecht. Nu zijn beide tegenstanders van de jongens van Mike's Gym bekend. Ben benieuwd wanneer de andere partijen bekend worden gemaakt.

simtekf1
24-08-2009, 16:24
Echt ja?
Vette shit, Samedov is een leuke vechter, maar een pak slaag gaat hij zeker krijgen.

iconian
24-08-2009, 17:07
Echt ja?
Vette shit, Samedov is een leuke vechter, maar een pak slaag gaat hij zeker krijgen.

denk ik ook. De best mogelijke matchup voor hari