PDA

View Full Version : EXCLUSIVE: Michael Bisping vs. Denis Kang to headline UFC 105



GerritTonijn
23-08-2009, 17:29
MMABay can EXCLUSIVELY reveal that the main event at UFC 105 on November 14th in Manchester, England will be contested by Wolfslair MMA Academy star, Michael “The Count” Bisping and Canadian sensation, Denis Kang.
A source in Canada, the country where Kang is currently based, told MMABay that the bout has been agreed to by both parties and the UFC are set to swiftly issue bout agreements in the coming days.
Bisping, “The Ultimate Fighter” winner turned coach, was within touching distance of a title shot before Dan Henderson’s heavy right hand derailed his plans at UFC 100 last month. He will now look to get his title hopes back on track in his own back yard of Manchester, a stone’s throw from his training camp.
As for the Canadian veteran, Kang, he is even in his UFC career at 1-1. After putting behind him his UFC 93 disappointment at losing to Alan Belcher, Kang went onto decision Xavier Foupa-Pokam at UFC 97 in his home country of Canada.
The UFC have swiftly moved to replace MMA legend, Wanderlei Silva in the main event after the Brazilian underwent facial surgery that didn’t go as expected. The result is the experienced Kang who has gone 4-4 in his last eight outings.
By Michael Pepper/Rodrigo Tatame.

Sendur
23-08-2009, 17:46
Te hopen voor Bisping dat hij wint, maar ik denk dat Kang hem klappen gaat geven.

Mooie en interessante match up!

CannieY
23-08-2009, 18:12
Mooie pot naast BJ Penn vs. Diego Sanchez.
Ook mooi dat een aantal amerikanen van TUF9 nu in Engeland gaan vechten, kunnen zij ook eens zien hoe het voelt om uitgejoeld te worden.

Jani
23-08-2009, 18:12
leuke partij..

ik denk ook wel dat Kang wint

iconian
23-08-2009, 18:57
ik kan er wel heen, half uurtje in de trein. Had alleen liever een kampioenswedstrijd gezien als headliner :p

De man van 14K
23-08-2009, 19:33
Dat is op ieder gala leuk een titel partij ;)

sikkwitttet
23-08-2009, 22:42
man wat een kut partij als headliner zeg. bedoel is de koek op ofzo.vind kang leuk, bisping echt al lang niet meer(thanks tuf 9).maar beiden kunnen niet met de top mee,en die zijn opeens op headline op grootste gala grootste organisatie.maar silva hoe zit dat nou met zijn face, en zou die dan dus tegen bisping moeten??? nou dan issie toch blij dat hij tegen kang nu moet.

GerritTonijn
23-08-2009, 22:58
man wat een kut partij als headliner zeg. bedoel is de koek op ofzo.vind kang leuk, bisping echt al lang niet meer(thanks tuf 9).maar beiden kunnen niet met de top mee,en die zijn opeens op headline op grootste gala grootste organisatie.maar silva hoe zit dat nou met zijn face, en zou die dan dus tegen bisping moeten??? nou dan issie toch blij dat hij tegen kang nu moet.
\wat moet je dan?

Bisping als headline doet het veel beter in the UK dan in the Vegas ofzo....snap het wel vanuit een marketing POV. Maar echt vette card is het zeker niet.

el bastardo
24-08-2009, 10:30
Dis in mijn beleving geen headliner, ook al is het in Engeland. Ben benieuwd wat er nog meer op die card komt, maar dat moet toch al heeeeel wat zijn wil ik nog gaan nadenken om erheen te gaan...

YoMarK
24-08-2009, 14:23
maar beiden kunnen niet met de top mee.
mwah, ik schijf Bisping nog niet af hoor. Hij viel wel een beetje door mand tegen Henderson, maar misschien was het zijn dag niet.

Z'n enige andere verliespartij was een split-decision tegen Evans, de latere LHW kampioen(die overigens ook een stuk zwaarder oogde dan Bisping in die partij).

Sendur
24-08-2009, 15:57
mwah, ik schijf Bisping nog niet af hoor. Hij viel wel een beetje door mand tegen Henderson, maar misschien was het zijn dag niet.

Z'n enige andere verliespartij was een split-decision tegen Evans, de latere LHW kampioen(die overigens ook een stuk zwaarder oogde dan Bisping in die partij).

x2!

sikkwitttet
24-08-2009, 16:09
oke bisping moet nog een keer zwaar naar mars gemept worden om echt te kunnen zeggen hij kan niet met top mee.maar bedoel kang, leuk maar ook sub top toch.dus gewoon geen headline voor mij.leuke partij, maar als dat je crowd trekker moet worden,aiii

RayOmac
25-08-2009, 08:01
Bisping is natuurlijk de Engelse poster-boy maar van mij mag hij lekker in Engeland blijven. Vind hem niet interessant meer en een totale teleurstelling sinds de Leben fight.

Mule-Kick
25-08-2009, 08:58
Ik vind Kang vs. Bisping best wel een interessante match. Maybe geen headliner materiaal maar ik ben tog wel benieuwd naar deze pot.

Samko
26-08-2009, 00:31
Inside Fights | Penn vs. Sanchez to headline UFC 105 (http://insidefights.com/2009/08/21/source-penn-vs-sanchez-to-headline-ufc-105/)

dit vind ik net.. penn vs sanchez op 105?

VDM
26-08-2009, 14:26
phoe, mocht dat waar zijn, dan zie ik het helemaal zitten

we wachten geduldig af tot er eindelijk eens iets wordt bevestigd...

Op KANG zit ik in feite totaal niet te wachten

BISPING daarentegen zie ik altijd graag bezig..

Wel zeer graag nog een echte highliner zodat de trip naar manchester de moeite wordt.

Nog een geluk dat ze weer Rich Franklin niet opdraven om in Europa te komen vechten