PDA

View Full Version : Gilbert Yvel op GG gala????



Mesut
23-08-2009, 20:15
Nu Affliction niet meer bestaat kan de partij tussen Gilbert en Alistair Overeem dan plaats vinden straks op het GG gala? Zou wel vet zijn, het is een partij die er toch echt een keer moet komen en dit lijkt mij het ideale moment. Misschien dat Martijn wat meer weet??????

knift
23-08-2009, 21:53
dat zou echt top zijn ja maar ik ben bang dat die partij er nooit zal komen

Mesut
23-08-2009, 22:28
Dat zou echt jammer zijn.

PD_EC
23-08-2009, 22:44
zou mooi zijn als deze partij gevochten zou worden in NL

Mesut
23-08-2009, 23:04
Als het niet in Nederland kan dan maar in het buitenland. Maar die partij moet er gewoon komen

knift
23-08-2009, 23:08
Als het niet in Nederland kan dan maar in het buitenland. Maar die partij moet er gewoon komen


2x

vonne
23-08-2009, 23:25
als ali wél zin krijgt en GG gepast over de brug komt...dan ja

ik zou echt niks liever zien dan dat die partij gevochten wordt. dus ik was ook best ff blij toen een GG'er me begin dit jaar vertelde dat ze in okt een groot gala organiseren; alleen maar toppertjes en hoge gages waren geen probleem, want er zouden alleen alleen maar viptafels zijn (die leveren nl veel meer op dan klootjesvolk; dwz het gewone publiek...oftewel de échte liefhebbers). Zodoende hadden ze die partij dus rond...werd
gezegd ...jaajaa:whistling:

but still it aint happenin

sikkwitttet
23-08-2009, 23:29
2x
x veul.aaleeen eeuh misschien bas boon minder boos maken op mixfight en hem eens lief vragen of hij niks kan regelen.gaan wij een keertje met ze alle lief die film kijken.dat is het wel waard die trade vind ik;)

jesselaar
24-08-2009, 14:36
wat is eigenlijk de tegenstander voor alistair op het grote gg gala gaat het nog steeds door?

FOCUS
24-08-2009, 15:00
een gala met alleen maar VIP:boo:?

jesselaar
24-08-2009, 15:13
er gaan geruchten dat gilbert bij de ufc zit?zo niet denk ik dat hij voor het juiste bedrag wel te porren is gezien hij ook in kleine shows voor heel weinig geld vecht

chief108
24-08-2009, 15:15
een gala met alleen maar VIP:boo:?

yup...
heb jij geen kaartje dan?

Marquis
24-08-2009, 15:40
Onderhandelingen met de UFC zijn inderdaad gaande als het om Gilbert Yvel gaat.

Maar d'r is nog niet getekend.

Wheelie
24-08-2009, 16:17
Ik heb de hoop op deze partij opgegeven.
Ik ook :crying:

NESCIO
24-08-2009, 16:57
partij komt er niet klaar, niet meer over lullen.

rene37
24-08-2009, 19:59
yup...
heb jij geen kaartje dan?

Ik iig niet...kan ik niet op je schoot zitten chief?:)

chief108
24-08-2009, 20:04
zo'n klein jochie als jij past wel in m'n binnenzak :p

Mr 1 Leg
24-08-2009, 20:12
ik ben zeker van de partij heb al een mooi plaatsje.patrice waegemans en tommy de pret van mijn club vechten ook en al die andere mooie partijen mag ik niet missen ik kan niet wachten.;):thup:

rene37
24-08-2009, 21:20
zo'n klein jochie als jij past wel in m'n binnenzak :p


Vet...:thup: I'm innnnnn!!:)

micha
25-08-2009, 08:31
het had gewoon gekund mensen. Het wordt ons echter niet gegund . GG heeft er alles aan gedaan

Wiseguy
26-08-2009, 02:30
Dus als ik het goed begrijp willen alistair en gg wel maar yvel niet?

micha
26-08-2009, 08:20
yep

jesselaar
26-08-2009, 14:33
yepik denk dat het een $$$ kwestie is
ik kan begrijpen dat de gg jongens en meerdere voor een appel en een ei vechten maar dit doet gilbert niet en ik denk op dit moment valt er voor hun allebij niks te halen(buiten nederland om) gilbert kan zn contract bij de ufc vergeten en alistair zn gevecht tegen fedor als hij verliest en ik denk een gilbert in deze vorm is voor iedereen een probleem

Marquis
17-12-2009, 13:09
Onderhandelingen met de UFC zijn inderdaad gaande als het om Gilbert Yvel gaat.

Maar d'r is nog niet getekend.



:pimp:

dirk5
17-12-2009, 13:12
je gaat nu een bericht van een half jaar geleden quoten om te laten zien dat je gelijk hebt?

pffff.....

danial
17-12-2009, 13:14
Onderhandelingen met de UFC zijn inderdaad gaande als het om Gilbert Yvel gaat.

Maar d'r is nog niet getekend.

verdient een reps;)

Marquis
17-12-2009, 13:34
verdient een reps;)

Merci :thup:

Fasada
17-12-2009, 13:37
Misschien achteraf slim van Yvel om de partij tegen Alistair niet aan te nemen op het GG gala, maar je laat het overkomen of hij niet kon vechten omdat hij in onderhandeling was met de UFC. Hij kon gewoon vechten maar wou niet, er zou een kans zijn dat een verliespartij negatief zou uitpakken op onderhandelingen met de UFC dus in die kader snap ik het wel van hem en zijn management.

Marquis
17-12-2009, 13:48
Misschien achteraf slim van Yvel om de partij tegen Alistair niet aan te nemen op het GG gala, maar je laat het overkomen of hij niet kon vechten omdat hij in onderhandeling was met de UFC. Hij kon gewoon vechten maar wou niet, er zou een kans zijn dat een verliespartij negatief zou uitpakken op onderhandelingen met de UFC dus in die kader snap ik het wel van hem en zijn management.


Gilbert is naar de VS verhuist niet om alleen te trainen maar om de hoogst haalbare te halen uit zijn carriere. Zo een GG gala had dan ook totaal geen prioriteit .. vooral omdat er al heen en weer werd geflirt door beiden partijen. Als GG zijn oude contractanten met respect zou behandelen dan
was er misschien nog een speld tussen te krijgen.

Ik ben iedergeval harstikke blij dat mijn maat het contract heeft getekend bij de UFC.

Sendur
17-12-2009, 14:09
Gilbert is naar de VS verhuist niet om alleen te trainen maar om de hoogst haalbare te halen uit zijn carriere. Zo een GG gala had dan ook totaal geen prioriteit .. vooral omdat er al heen en weer werd geflirt door beiden partijen. Als GG zijn oude contractanten met respect zou behandelen dan
was er misschien nog een speld tussen te krijgen.

Ik ben iedergeval harstikke blij dat mijn maat het contract heeft getekend bij de UFC.

:thup:

Jamila
17-12-2009, 15:21
Er is nooit gezegd dat deze partij rond was en daarbij was Gilbert er volgens zijn management nog niet aan toe. Deze emails zijn getoond op dit forum, maar volgens was jij toen nog geen forum broeder/zuster ...........

Dus dit is zo als ze noemen een losse flodder of een blooper.

Volgende keer beter .....................


Gr, Jamila:thup:

Marquis
17-12-2009, 15:30
Er is nooit gezegd dat deze partij rond was en daarbij was Gilbert er volgens zijn management nog niet aan toe. Deze emails zijn getoond op dit forum, maar volgens was jij toen nog geen forum broeder/zuster ...........

Dus dit is zo als ze noemen een losse flodder of een blooper.

Volgende keer beter .....................


Gr, Jamila:thup:


Nah dat is niet waar ,.. ik loop hier al een tijdje mee alleen
omdat ik toendertijd een hoop kritiek had op GG e.d. toen heeft de staff
van mixfight mijn post op het forum onzichtbaar gemaakt voor anderen.. ondertussen dacht ik gewoon deelnam aan het forum..

Ik heb hier over gereclameerd maar geen reactie ,.. ik maak een nieuwe account aan en ze blocken mijn ip voor altijd met als reden spam.... :D

zoveel invloed heeft GG blijkbaar hier ..

Maar om even terug te komen over die beruchte mailing,.. dit was een eenzijdige post van GG. Het zegt dus helemaal niets ...

arabic-sniper
17-12-2009, 15:37
Gilbert staat al gematcht tegen JDS @ UFC 108 en zoals de meeste mensen weten, UFC besteed geen vechters uit aan andere organisaties.. Dus .. En Alistair gaat ook niet naar de UFC. Misschien ooit als Gilbert de UFC word uitgesodemietert en hij tekent bij een orgaisatie waar Ali zit, dan wel.. Maar laten we er niet van uit gaan! Gilbert wens ik veel succes in de UFC!!

micha
17-12-2009, 16:29
klopt ufc is exclusief dus mocht hij 2x verliezen dan zit hij vast aan de ufc die bepaalt wanneer hij weer vecht

dirk5
17-12-2009, 16:38
klopt ufc is exclusief dus mocht hij 2x verliezen dan zit hij vast aan de ufc die bepaalt wanneer hij weer vecht

Doorgaans wordt je na 2 verliespartijen gewoon gecut, dus dan kan ie weer wel zelf kiezen.

dirk5
17-12-2009, 16:39
En Alistair gaat ook niet naar de UFC.

Niet??
Ik was bij UFC 93 in Dublin en daar zat hij toch gewoon op de eerste rij hoor.

Wheelie
17-12-2009, 16:49
Dana White wilde Alistair graag hebben, helaas zijn ze er niet uit gekomen ;)
Strikeforce word steeds beter dus kan niet wachten om Alistair weer in actie te zien tegen een goede MMA vechter

micha
17-12-2009, 17:11
ik kijk liever naar Strikeforce dan de UFC

dirk5
17-12-2009, 17:23
ik kijk liever naar Strikeforce dan de UFC

omdat het op nationale amerikaanse tv komt en omdat er dus die irritante reclames tussen zitten zeker.

trainer Bv S'burg
17-12-2009, 19:02
ik kijk liever naar Strikeforce dan de UFC

of kijk je liever naar Allister, dan naar Yvel? Dat kan ook :D

ZakKa!
17-12-2009, 19:36
Deze partij gaat er alleen nog komen als Overeem naar de UFC gaat.

Wheelie
17-12-2009, 19:45
Waarom als ik vragen mag..
Ik vind de productie van Strikeforce velen malen slechter dan die van de UFC.

De UFC productie is top en inderdaad veel beter dan die van Strikeforce, maar als het op hetzelfde moment uitgezonden zou worden en ik moest kiezen dan kijk ik liever naar Fedor, Mousasi en Alistair dan bijv. Lesnar, Machida en Yvel gewoon omdat IK die vechters interesanter vind.
Denk dat Micha er hetzelfde over denkt ;)
Gelukkig hoef ik niet te kiezen en kunnen we beide evenementen zien.

Verder heb ik nu 2 UFC's LIVE gezien en ik heb nog nooit zo'n strak georganiseerd evenement meegemaakt en de sfeer is niet te beschrijven + UFC heeft de lekkerste ringgirls

Effective
17-12-2009, 20:32
Ik geloof er niet meer in dat deze pot ooit daadwerkelijk plaats zal vinden, jammer maar helaas..

micha
17-12-2009, 21:08
klopt wat wheelie . de zwaargewichten van strikeforce zijn veel beter dan bij de UFC maar Yvel erbij is voor mij zeker een reden extra om naar de UFC te kijken. ik denk dat \Gilbert wel voor wat sensatie gaat zorgen

Marquis
18-12-2009, 09:23
wat had je gepost dan?



Het is interessant dat jij het vraagt en Wheelie er over heen leest bijvoorbeeld. Ik nam deel aan het forum zoals ik dat ook nu doe ,.. altijd volwassen gereageerd nooit over de scheef gegaan maar wel kritisch en liep nooit mee met de meute en vooral niet met die GG-circus die hier gaande was/is.

Dat is vervolgens bestraft door een lid van mixfight,..
ik heb diverse mailtjes verstuurd naar mixfight maar geen van deze zijn beantwoord. En maar roepen dat Mixfight de beste site is van NL in haar tak van sport.

Als dat het geval is wees dan ook zo professioneel en fatsoenlijk om een forumbroeder (klant) zijn vraag te beantwoorden als deze zonder geldige reden te blokkeren voor altijd.

KEESJE
18-12-2009, 20:30
Als goed is Komt die partij bij Gentlemanpromotions in tilburg heb ik van links,reks gehoord.....

ICON
18-12-2009, 20:35
ja man denk t ook wel

Richelieu
18-12-2009, 20:36
Als goed is Komt die partij bij Gentlemanpromotions in tilburg heb ik van links,reks gehoord.....

Als Magmut dat voor elkaar kan krijgen heeft hij dé partij van 2010!

rafi
18-12-2009, 20:44
dat lukt nu niet meer want gilbert heeft bij de ufc getekent en die laten dat nooit toe.