PDA

View Full Version : AERTS vs OVEREEM!



Kameleon
25-08-2009, 11:36
Ik hoorvan verschillende kanten dat Peter Aerts en Alister Overeem tegenover elkaar staan in Korea. Dat kan wel een knalpartij worden. Aerts in goede vorm en Overeem die Badr kansloos aanpakte. Een echte 'fifty-fifty' wedstrijd!

Khanom Thom
25-08-2009, 11:39
:eek: wow

Tony
25-08-2009, 11:43
boh... dan hoop ik dat Aerts zijn handjes hoog houdt..

WAR AERTS!!!

(jammer had Overeem ook graag zien winnen)

NielsN
25-08-2009, 11:47
Onbegrijpelijk. Ik zit hier ook totaal niet op te wachten...

peper
25-08-2009, 11:49
WTF ..WORDT EEN KNALPARTIJ...

moeten die jappen weer twee hollandse topvechters tegen elkaar zetten? zo vroeg in het toernooi.....

dirk5
25-08-2009, 11:54
Dat ie zijn HW belt in strikeforce eens gaat verdedigen...

zie ik persoonlijk een stuk liever!

chief108
25-08-2009, 11:55
Dat ie zijn HW belt in strikeforce eens gaat verdedigen...

zie ik persoonlijk een stuk liever!
je was me net voor...

simtekf1
25-08-2009, 11:57
Pff waarom zo'n partij al in de FE??!?
Heb je straks weer een final waar een zooi grote namen ontbreken. (stel dat Aerts verliest)

Pimp-Daddy
25-08-2009, 12:03
Ik hoorvan verschillende kanten dat Peter Aerts en Alister Overeem tegenover elkaar staan in Korea. Dat kan wel een knalpartij worden. Aerts in goede vorm en Overeem die Badr kansloos aanpakte. Een echte 'fifty-fifty' wedstrijd!

Fifty-fifty??:eek: Denk je niet dat je hiermee Peter Aerts iets te kort doet?? Die man doet dit al wat jaartjes hoor, en hij heeft wel grotere vuilniszakken buiten gezet denk ik....

En hoeveel K-1 partijren heeft Ali al gevochten?? 3??

Tony
25-08-2009, 12:05
Ach Overeem heeft zo'n ontzettend krachtvoordeel dat hij de mogelijkheid heeft om elke K1 topper eruit te slaan.. punt uit.

Ik hoop alleen dat Aerts geen foutjes maakt en zijn wil weet op te leggen door al die jaren ervaring.

YoMarK
25-08-2009, 12:08
Dat ie zijn HW belt in strikeforce eens gaat verdedigen...

zie ik persoonlijk een stuk liever!
x2...

crab-
25-08-2009, 12:11
Dat ie zijn HW belt in strikeforce eens gaat verdedigen...

zie ik persoonlijk een stuk liever!

x3

bryan
25-08-2009, 12:14
dat wordt weer even uit de snoep pot stelen voor overeem

edub023
25-08-2009, 12:14
Lijkt mij een vette partij! maar ik ga voor Aerts

Tony Galento
25-08-2009, 12:15
x3

x4

NESCIO
25-08-2009, 12:46
lol @ snoepjespot...

Denk dat Aerts dit wint..

iconian
26-08-2009, 01:19
niks van waar als je t mij vraagt

Sjaak
26-08-2009, 01:23
Hoewel Alistair een geweldige vechter is gaat Peter dit gewoon winnen want Peter is te geroutineerd en trapt hem er gewoon uit

marcelt
26-08-2009, 01:28
Vet!

T15Boxing
26-08-2009, 01:35
Ali is dus echt dik overrated in K1. Hij had geluk tegen een wilde uitgebrande Hari die hem niet serieus nam en werd toen bijna KO geslagen door een geblesseerde Bonjasky die niet eens zijn beste wapen kon gebruiken.
Als hij ooit tegenover Aerts wilt staan zal ie niet geluk hebben. Aerts kon Zimmerman, nog zo'n powerhouse, met gemak verslaan.

Overeem moet gewoon MMA blijven doen aangezien hij nog een titel moet verdedigen.

Jeru
26-08-2009, 01:46
WARRR AERTS!!
Peter moet hem er (uiteraard) op lowkicks uithalen :)

iconian
26-08-2009, 01:49
rustig aan :p volgens mij weinig van waar, overeem vecht op t glory event en eventueel strikeforce, en het begon met een berichtje op ft dat iemand gehoord had dat mogelijk dit misschien wel s zo zou kunnen zijn, heel misschien dan

Darkness
26-08-2009, 01:52
Jammer dat hij niet tegen badr staat.
Hadden we gelijk een leuke rematch en een badr die gebrand zou zijn om hem in 30 sec k.o te slaan!

spacebox
26-08-2009, 02:01
Wel slim bedacht deze partij!!!

Zou inderdaad wel vet zijn als het waar is, en dan ga ik uiteraard voor Peter al weet je het met Ali nooit.

ZakKa!
26-08-2009, 02:11
Lijkt mij ook een toppartij! Ik ben wel benieuwd naar waar Kameleon dit gehoord heeft?

sikkwitttet
26-08-2009, 02:26
ja je bron.opzich een leuke partij,altijd leuk om toppers tegen elkaar te zien.
maar eerst mma doen jongen.denk niet dat scott cock...er het leuk zal vinden als je hem steeds de deur wijst en dan ff leuk wel op je eigen ding vecht en op k-1.zal ook allemal wel wat anders zitten.maar simpel gezegd ziet het er dan zo uit.
en zie strikeforce groter worden dan k-1 nu, zker met die m-1 deal.dus als hij daar zijn titel kan behouden, is die straks meer waard dan een hele kleine kans op die k-1 titel.(denk echt niet dat hij die kan gaan winnen, daar zijn aerts,badr,schilt en bonjasky te goed voor)

HUNTER
26-08-2009, 02:33
Op zich wel logisch vanuit Alistair gezien. Strikeforce en UFC komt ie niet in vanwege de drug checks.... en in Japan is er weinig MMA over. Dan maar K-1 en denken dat je nog een keer wordt onderschat. Maar ik ben bang dat hij weinig tegen een fitte Aerts kan beginnen

Eigenlijk moet hij gewoon de UFC in. Of tegen Mousasi op Strikeforce.

adenane
26-08-2009, 02:35
Zolang ik nergens een officiële bron zie, neem ik dit bericht met een behoorlijke korrel zout.

Het lijkt me écht onwaarschijnlijk dat Overeem 26 september vecht tegen Aerts. Na een zware blessure zou het betekenen dat hij 2 partijen moet vechten binnen 3 weken. Weet niet of dat zo slim is. En Strikeforce zal ook not-amused zijn als Ali tussendoor wél een K-1 partij vecht, terwijl hij zijn partij op Strikeforce had afgezegd omdat hij fit wilde zijn voor zijn partij op het GG feestje (waarvan zijn tegenstander nog niet bekend is by the way)..

blackadder
26-08-2009, 06:53
Mocht dit doorgaan, WAR Peter Aerts!!!
Ennuh...WTF is er met de website aan de hand? Dit is toch geen routine onderhoud meer?

Justinian
26-08-2009, 08:10
Mocht dit doorgaan, WAR Peter Aerts!!!
Ennuh...WTF is er met de website aan de hand? Dit is toch geen routine onderhoud meer?
http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=788142&postcount=53

micha
26-08-2009, 08:19
war Alistair

Sjaak
26-08-2009, 09:16
Zet Alistair maar weer tegenover Badr, dat zou pas WAR worden.

Mule-Kick
26-08-2009, 09:38
Hier zit ik dus echt niet op te wachten alhoewel het best een leuke partij zal worden. Ik wil Overeem gewoon mma zien vechten, zn titel verdedigen en zo snel mogelijk tegen Fedor.

Marco
26-08-2009, 10:34
zet maar neer ! aerts vs overeem helemaal niet verkeerd, ik denk dat aerts wint op low kicks ;) en anders wint overeem op k.o. (stoten)

overeem vs hari deel2 mag ook.

TOON
26-08-2009, 10:35
echt balen! zit hier niet op te wachten! overeem moet gewoon MMA vechten....!!
nooit leuk als twee van m'n favo vechters tegen elkaar moeten! balen!!

jan sensei kyokushin
26-08-2009, 10:44
Zolang ik nergens een officiële bron zie, neem ik dit bericht met een behoorlijke korrel zout.

Het lijkt me écht onwaarschijnlijk dat Overeem 26 september vecht tegen Aerts. Na een zware blessure zou het betekenen dat hij 2 partijen moet vechten binnen 3 weken. Weet niet of dat zo slim is. En Strikeforce zal ook not-amused zijn als Ali tussendoor wél een K-1 partij vecht, terwijl hij zijn partij op Strikeforce had afgezegd omdat hij fit wilde zijn voor zijn partij op het GG feestje (waarvan zijn tegenstander nog niet bekend is by the way).. Osu reken maar van yes dat de partij staat

Alistair vs Peter

respect !!!

osu

jan sensei kyokushin
26-08-2009, 10:46
Osu dit is Sem zijn tegenstander Ghita uit Roemenia die laatst het 8 mans toernooi won in Tokio in 14 augustus dit kan ook een mooie partij worden ;)

http://www.k-1.co.jp/en/index.php

Respect !!!

Osu

NielsN
26-08-2009, 10:51
Waar is GG is godsnaam mee bezig?

Dit is toch gewoon irrationeel?!

Golden Glory heeft vier (of vergeet ik er zo snel nog een?) vechters die meedraaien in het zwaargewicht bij k1 en één MMA vechter die een kans heeft om tegen de allerbeste MMA vechter allertijden uit te komen. Wat doen ze? Ze laten de MMA vechter meedraaien met de K1, zodat ze én zichzelf in de wielen rijden, én wellicht een eens-maar-nooit-meer kans laten schieten. :bash:

Of zie ik iets over het hoofd?

chief108
26-08-2009, 10:53
nope, denk dat je dat mooi samenvat Niels...

blackadder
26-08-2009, 11:43
http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=788142&postcount=53
Aha. Tanks.

rene37
26-08-2009, 12:09
Wat me opviel bij het laatste strikeforce event is dat ze hun zwaargewicht champ, alistair dus, niet of nauwelijks noemen. Rogers, Arlovski, Fedor komen ter sprake maar geen woord over Alistair!
Iemand anders dit nog opgevallen?

chief108
26-08-2009, 12:18
idd
da's wel raar eigenlijk

bij de UFC wordt de HW champ altijd geprezen als een fucking God...
en hier???? :wink:

rene37
26-08-2009, 12:21
Ik zeg...tijd voor Alistair om een potje bij strikeforce te doen, misschien zijn ze niet zo happy met 'm...Hij moet daar nu weer eens wat gaan laten zien.

Sendur
26-08-2009, 12:39
Dat ie zijn HW belt in strikeforce eens gaat verdedigen...

zie ik persoonlijk een stuk liever!

x5

iconian
26-08-2009, 12:45
Ik vond het ook moeilijk te geloven. Ik dacht dat het plan was een titelwedstrijd vs rogers of iemand anders om zijn strikeforce carriere voort te zetten en de match vs fedor op de kaart te zetten, en het glory event een makkelijke partij ofzo. Maargoed ik hoop op een mooie partij, mijn geld is op aerts.

steftheboxer
26-08-2009, 13:07
Hier zit ik dus echt niet op te wachten alhoewel het best een leuke partij zal worden. Ik wil Overeem gewoon mma zien vechten, zn titel verdedigen en zo snel mogelijk tegen Fedor.

Inderdaad, door dit hele gedoe ga je haast denken dat Overeem niet wilt vechten in Amerika...

jesselaar
26-08-2009, 13:15
Inderdaad, door dit hele gedoe ga je haast denken dat Overeem niet wilt vechten in Amerika...


een blinde kan dat nog zien hij moet gewoon even wachten tot het er uit is en ik ben benieuwd of hij het zonder gaat redden?ik ben echt blij als ze in japan ook gaan controleren

TOON
26-08-2009, 15:00
een blinde kan dat nog zien hij moet gewoon even wachten tot het er uit is en ik ben benieuwd of hij het zonder gaat redden?ik ben echt blij als ze in japan ook gaan controleren

x2 denk ik ook ja....ze zitten gewoon uit te tellen wanneer het weer kan en in de tussentijd komt japan als geroepen...

T15Boxing
26-08-2009, 15:16
Haha jullie laten het klinken alsof het echt een feit is dat Overeem aan het juicen is. Maarja ik geloof het ook wel als je deze situatie logisch bekijkt.

weks
26-08-2009, 15:22
joh
leuk
zin in!

Mr 1 Leg
26-08-2009, 17:14
x2...x3

NielsN
26-08-2009, 17:16
De knaken misschien?


Op korte termijn, dan, want op lange termijn lijkt het me veel voordeliger om tegen Fedor uit te komen, zelfs bij verlies.

bananenplukster
26-08-2009, 17:18
De gevechten zien er als volgt uit(niet 100 procent zeker) maar zeker geen spong en saki:

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Onbekend(waarschijnlijk Alistair Overeem of Junichi Sawayashiki)

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi

Sendur
26-08-2009, 17:25
Hong Man Choi vs Jerome Le Banner



Hmm alweer Le Banner tegen een reus, toch wel jammer.

makavelli
26-08-2009, 23:53
Echt jammer dit, hij moet gewoon die titel eens verdedigen

iconian
27-08-2009, 00:06
ff tussendoor,
op deze website http://www.unitedglory.nl/presentatie.html staat dat overeem tegen mighty mo vecht op het glory event. weet iemand of dat klopt???

Jamila
27-08-2009, 14:53
Voor zover ik weet is de partij A.Overeem vs Aerts nog helemaal niet rond. Ik weet wel dat de japanners dit heel graag zouden willen maar, op dit moment wilt elke organisatie Alistair graag hebben.

Wat ik wel zeker weet is dat Alistair bij ons in Nederland te Amsterdam in 't PTA vecht. Wees dus snel voordat je te laat bent.


Gr, Jamila:thup:

Collina
27-08-2009, 16:40
Alistiar vs Peter,
(nog even op post, had dit zelfde al gepost op een ander onderwerp ali vs peter)

Ik sprak net Alistiar om relaxt een potje te schaken, en te hebben over de partij (Peter)

Hij vertelde me dat er nog helemaal niets bevestigd is. De K1 nodigd hem uit omdat hij twee goede partijen heeft gedraait tegen twee top K1 vechters. (begrijpelijk)

Maar zijn focus is MMA en om zijn titel te verdedigen, overigens lijkt het hem wel leuk en vereerd om tegen Peter te vechten zei hij, dus alles staat nog open.

Ik denk dat we eind deze week (of vandaag) te horen krijgen of het wel, of niet door gaat!

Dan krijgen jullie van mij te horen of ik hem schaakmat heb gezet. (goede vechter maar een nog betere schaker) net zo spannend.

Collina

Wheelie
27-08-2009, 16:40
ff tussendoor,
op deze website http://www.unitedglory.nl/presentatie.html staat dat overeem tegen mighty mo vecht op het glory event. weet iemand of dat klopt???

Ik zie ook Oktay vs Tommy Depret & Latoel vs Sharifi er niet meer bij staan :eek:
Nu staat er Depret vs Latoel, hoop niet dat deze 2 rematches definitief van de line-up zijn gehaald :crying:

Mule-Kick
27-08-2009, 16:59
Hoop echt dat Ali de partij niet aanneemt, niet nu iig. Niet met een mogelijke kans op een gevecht met Fedor in de nabije toekomst.

Nu K-1 tussendoor gaan doen kan alleen maar kut uitpakken, er is kans dat hij weer geblesseerd raakt en als ie wint moet ie natuurlijk ook meedoen aan de final 8 en dat is weer kostbare tijd wat verloren gaat. Ali zit nu in zn MMA prime, jammer als ie zich nu weer op andere dingen zou gaan focussen.

chief108
27-08-2009, 18:09
Ik zie ook Oktay vs Tommy Depret & Latoel vs Sharifi er niet meer bij staan :eek:
Nu staat er Depret vs Latoel, hoop niet dat deze 2 rematches definitief van de line-up zijn gehaald :crying:
denket wel...

Amsterdam'r
27-08-2009, 19:05
Mocht de partij er komen; Peter eet Ali op..! :pimp:

Vind Aerts erg sterk ogen sinds hij weer met Harinck traint.
En naast Remy vind ik Peter de favoriet dit jaar.

Guile
27-08-2009, 19:08
Vreemd verhaal. Oktober vecht ie dus zeker, maar daar heeft ie nog geen tegenstander voor?

Met Rogers, Werdum en Fedor is er nog wel wat werk te verzetten dacht ik :D

Al zou ik hem best in de K1 willen zien. Geef hem een serieuze kans iig, dat ie tegen Aerts moet is dan weer jammer. Maar goed zo werkt het in Topsport.




Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav




Net zo vreemd? GG vs GG?

Tony Galento
27-08-2009, 19:10
Mocht de partij er komen; Peter eet Ali op..! :pimp:

Vind Aerts erg sterk ogen sinds hij weer met Harinck traint.
En naast Remy vind ik Peter de favoriet dit jaar.


Ik krijg altijd een beetje pijn in m'n buik van die lage dekking van Aerts. Gevaarlijk tegenover iemand als Overeem.

STERKE JERKE
27-08-2009, 21:11
HEB ALLE RESPECT VOOR PETER AERTS, MAAR DENK DAT ALISTAIR IN DEZE VORM 3 MATEN TE GROOT IS VOOR PETER. 1E RONDE NA 1.50 MINUTEN GAAT AERTS K.O.!:crying:

Mephisto
27-08-2009, 21:42
tja, zelfs die hoofdletters maken dat niet waar... Peter is ook in vorm en kan ook wel een wangfledder uitdelen...

ik zeg Peter op KO in de derde ronde en de rest van de Final 16 ziet er crap uit, helaas...

Zando
27-08-2009, 22:00
x5

Omar.
27-08-2009, 22:04
Ik zie Ali liever niet in de K-1, maar moet er wel bij zeggen dat dit een knalpartij gaat worden!! Verder durf ik er niks over te zeggen, maar hoop toch AERTS.

amilster
27-08-2009, 23:30
ik gok ook op Aerts en wel op KO, hij heeft een goede kin en kan flink uitdelen, van de kin van Ali A ben ik minder onder de indruk.
Hoop dan ook dat Allister weer snel gaat doen wat hij het beste kan en dat is MMA zeker met de partijen die nu in het verschiet liggen.

PD_EC
27-08-2009, 23:57
hoop dat aerts deze partij wint . na deze partij hoop ik dat overeem zijn titel een keer verdedigd

Payback
28-08-2009, 00:04
Ik ben benieuwd hoe Strikeforce hier over denkt als het echt waar is.
De zogenaamde HW champion van Strikeforce kan anderhalf jaar zijn titel niet verdedigen maar kan wel aan het K1 toernooi mee doen en aan het GG gala.
Denk toch niet dat ze daar zo heel blij mee zullen zijn en geef ze eens ongelijk.
Door dit soort dingen krijg je ook meteen al die roddels over dat Overeem expres niet in Amerika vecht om de doping controle te ontwijken.

jesselaar
28-08-2009, 05:15
Ik ben benieuwd hoe Strikeforce hier over denkt als het echt waar is.
De zogenaamde HW champion van Strikeforce kan anderhalf jaar zijn titel niet verdedigen maar kan wel aan het K1 toernooi mee doen en aan het GG gala.
Denk toch niet dat ze daar zo heel blij mee zullen zijn en geef ze eens ongelijk.
Door dit soort dingen krijg je ook meteen al die roddels over dat Overeem expres niet in Amerika vecht om de doping controle te ontwijken.
x2
als het te lang duurt word zn belt gestript daar kan je natuurlijk op wachten .maar ik hoop dat fedor vs alistair gewoon nog doorgaat want het blijft echt een wedstrijd die ik graag zou willen zien

anoniem gg
28-08-2009, 09:09
Ik ben benieuwd hoe Strikeforce hier over denkt als het echt waar is.
De zogenaamde HW champion van Strikeforce kan anderhalf jaar zijn titel niet verdedigen maar kan wel aan het K1 toernooi mee doen en aan het GG gala.
Denk toch niet dat ze daar zo heel blij mee zullen zijn en geef ze eens ongelijk.
Door dit soort dingen krijg je ook meteen al die roddels over dat Overeem expres niet in Amerika vecht om de doping controle te ontwijken.

Aannamens aannamens aannamens

Strikforce heeft er zelf een potje van gemaakt.
Alistair werdt gehaalt om te verliezen, eerst tegen Belfort, maar dan won Alistair. Daarna tegen Paul voor de heavyweight title. Normaal staat er in een contract dat je je tietel moet verdedigen en dat je verplicht bent voor de organsiatie te vechten zolang als je kampioen bent , blablabla
Tja en dat stond niet in zijn contract omdat ze Paul wouden promoten! Het management en Alistair heeft dus gewoon een hele goede zaak gedaan. Dat Alistair door het "50 cent incident"tonnen misloopt bij Strikforce wordt hier maar even afgedaan als "opzettenlijk" niet verschijnen?
Het nieuwe contract met Strikfore is recentelijk gemaakt, net voordat het 50 cent incident zich voordeed. Ook staat er in het nieuwe contract dat we vrij zijn om te vechten bij Dream, of eigen evenementen, tja dat kun je dan wel afdwingen in die positie.

Dus nu zijn alle beterweters, aanname experts en andere forum waarzeggers weer up to date

peace!

adenane
28-08-2009, 09:13
Hey Bas!

Long time no see!

Maar kan je ook bevestigen of Ali tegen Peter vecht?

Alvast bedankt!

Hans Vos
28-08-2009, 13:45
Aannamens aannamens aannamens

Strikforce heeft er zelf een potje van gemaakt.
Alistair werdt gehaalt om te verliezen, eerst tegen Belfort, maar dan won Alistair. Daarna tegen Paul voor de heavyweight title. Normaal staat er in een contract dat je je tietel moet verdedigen en dat je verplicht bent voor de organsiatie te vechten zolang als je kampioen bent , blablabla
Tja en dat stond niet in zijn contract omdat ze Paul wouden promoten! Het management en Alistair heeft dus gewoon een hele goede zaak gedaan. Dat Alistair door het "50 cent incident"tonnen misloopt bij Strikforce wordt hier maar even afgedaan als "opzettenlijk" niet verschijnen?
Het nieuwe contract met Strikfore is recentelijk gemaakt, net voordat het 50 cent incident zich voordeed. Ook staat er in het nieuwe contract dat we vrij zijn om te vechten bij Dream, of eigen evenementen, tja dat kun je dan wel afdwingen in die positie.

Dus nu zijn alle beterweters, aanname experts en andere forum waarzeggers weer up to date

peace!
zo dat is ook weer uit de wereld en opgelost :thup:groet hans

dirk5
28-08-2009, 13:52
aannamens mogen niet van ome Bas.

maakt het mij ook meteen onmogelijk aan te nemen dat Bas de waarheid spreekt ;)

Biiyen
28-08-2009, 14:19
Aannamens aannamens aannamens

Strikforce heeft er zelf een potje van gemaakt.
Alistair werdt gehaalt om te verliezen, eerst tegen Belfort, maar dan won Alistair. Daarna tegen Paul voor de heavyweight title. Normaal staat er in een contract dat je je tietel moet verdedigen en dat je verplicht bent voor de organsiatie te vechten zolang als je kampioen bent , blablabla
Tja en dat stond niet in zijn contract omdat ze Paul wouden promoten! Het management en Alistair heeft dus gewoon een hele goede zaak gedaan. Dat Alistair door het "50 cent incident"tonnen misloopt bij Strikforce wordt hier maar even afgedaan als "opzettenlijk" niet verschijnen?
Het nieuwe contract met Strikfore is recentelijk gemaakt, net voordat het 50 cent incident zich voordeed. Ook staat er in het nieuwe contract dat we vrij zijn om te vechten bij Dream, of eigen evenementen, tja dat kun je dan wel afdwingen in die positie.

Dus nu zijn alle beterweters, aanname experts en andere forum waarzeggers weer up to date

peace!

Duidelijk! Thanxs Bas.

Inderdaad beter om Alistair even on-hold te zetten bij Strikeforce.

simtekf1
28-08-2009, 14:57
Duidelijk, nu even over de aannames m.b.t. Aerts?!?!