PDA

View Full Version : K-1 Final 16 Update Saki, Overeem en Melvin Manhoef



ZakKa!
26-08-2009, 02:29
Ik heb van zeeeeeeeeeer betrouwbare bron het volgende vernomen. Het is al eerder gezegd, maar nu weten jullie het 100 procent zeker! Ik kreeg vandaag dit mailtje:

-Saki vecht niet, nog steeds geblesseerd en dus niet op tijd klaar

-Alistair Overheem tegen Peter Aerts K1 wilde hem graag.

-Karaev, Zimmerman en Sem Schilt nog niet bekend


-Melvin Manhoef tegen Remy bonjasky

-vandaag definitief ( qua gage ) de bevestiging van Melvin - Bonjasky



Ik heb dit te horen gekregen van Marco, de sponsor van Melvin (M Double You). Van Melvin tegen Bonjasky wist ik al een tijdje, maar ik mocht het eerst nog ff niet zeggen haha :whistling:

Wiseguy
26-08-2009, 02:31
WTF laat alistair zich nou maar concentreren op MMA. Hij heeft zijn belt al anderhalf jaar niet verdedigd.

ZakKa!
26-08-2009, 02:35
Ach winnen van Aerst zal denk ik toch niet gebeuren :), dan kan hij eindelijk ECHT terug naar MMA!

EDIT: Ik vind het echt jammer van Saki. Ik hoop dat ze zijn plek niet aan een of andere jappaner/koreaan geven. Gewoon aan Spong of Feitosa! Ray Sefo hoef ik ook niet meer te zien, zijn tijd is voorbij...

STERKE JERKE
26-08-2009, 04:14
HEB VEEL RESPECT VOOR PETE AERTS, MAAR DENK DAT ALISTAIR OVEREEM OVER HEM HEEN WALST!
HOOP VERDER DAT SPONG DE PLEK VAN SAKI MAG INNEMEN.

spacebox
26-08-2009, 04:16
Nou ik hoop dat het waar is, zou mooi zijn!!!. Peter v.s Alister een TOP partij Als er dan toch Nederlanders tegen elkaar moeten!. Hebben we dus al 2 Nedelanders door naar de Finale 8

Peter v.s Alister
Remy v.s Melvin

Ik kan weer niet wachten

blackadder
26-08-2009, 06:56
Peter Aerts FTW!!!
Aerts is zo fit als in jaren niet meer.

chief108
26-08-2009, 09:09
WTF laat alistair zich nou maar concentreren op MMA. Hij heeft zijn belt al anderhalf jaar niet verdedigd.
x2

Tony
26-08-2009, 09:39
snap niet dat OVereem de K1 een grotere prioriteit geeft dan MMA/Strikeforce/Titel verdedigen

Mule-Kick
26-08-2009, 09:42
snap niet dat OVereem de K1 een grotere prioriteit geeft dan MMA/Strikeforce/Titel verdedigen

x2

Jenny S
26-08-2009, 09:54
Gave partijen op het programma, wordt spektakel

simtekf1
26-08-2009, 10:06
Geld he, K-1 zal Overeem wel veel geld geven.
Hoop dat Aerts hem sloopt. (met alle respect voor Overeem btw)

Guillermo
26-08-2009, 10:08
Ehm.. hallo, Peter kan Badr niet slopen, wat gaat hij doen tegen Overeem dan? :eek:

phranq
26-08-2009, 10:17
Ehm.. hallo, Peter kan Badr niet slopen, wat gaat hij doen tegen Overeem dan? :eek:

Here we go again, wat heeft dat er nou mee te maken...

Gennep-Spitfire
26-08-2009, 10:31
Ehm.. hallo, Peter kan Badr niet slopen, wat gaat hij doen tegen Overeem dan? :eek:
Partij Overeem-Bonjasky niet gezien??

Hoe een zwaar geblesseerde Remy met een superdroge stoot Overeem neer kreeg??

Sjaak
26-08-2009, 10:34
Denk niet dat het verstandig is van Alistair om tegen Peter te vechten want ben bang dat hij weer neer gaat, hij kan zich beter concentreren op een match tegen de allerbeste die er rond loopt, namelijk Fedor

Marco
26-08-2009, 10:55
bonjasky wint wederom van manhoef, jammer dat saki er niet bij is, had hem wel tegen manhoef willen zien.

Sjaak
26-08-2009, 10:57
Ik wil Spong wel tegen Manhoef zien

Marco
26-08-2009, 10:59
Ik wil Spong wel tegen Manhoef zien

ik ook, maar alles op zijn tijd Sjaak ;)

Guillermo
26-08-2009, 11:57
Spong - Manhoef is nog te vroeg denk ik, het lijkt of Spong nog niet helemaal gewend is aan de gewichtsklasse.
Remy wint weer van Manhoef gok ik.

A.F.
26-08-2009, 12:06
Hij kan in strikeforce al anderhalfjaar niet vechten... Maar de K1 kan opeens wel... Jaja...

remco pardoel
26-08-2009, 12:08
Hari was nog compleet in de kreukels tegen Overeem.
Dus hij kon die wedstrijd onmogelijk winnen...
Rematch?

Het wordt zo wie zo een mooie pot tussen die twee, Aerts - Overeem
Wie deze wedstrijd wint?
Ik zou mijn geld er niet op durven te zetten

chief108
26-08-2009, 12:21
Hij kan in strikeforce al anderhalfjaar niet vechten... Maar de K1 kan opeens wel... Jaja...
:brow: the plot thickens

TOON
26-08-2009, 12:30
:brow: the plot thickens

ze kunnen waarschijnlijk goed tellen bij GG......

edub023
26-08-2009, 12:38
Aerts sloopt m met zn lowkicks..

adenane
26-08-2009, 13:05
Gun het Aerts absoluut.
Jammere is wel dat als Aerts wint, Hari zijn rematch tegen Overeem niet krijgt. Want reken maar dat Hari wél fit zal zijn voor de GP in december. En dan wordt het een totaal andere wedstrijd als op oudjaarsavond vorig jaar.

sikkwitttet
26-08-2009, 13:09
earts moet niet gaan mee meppen.maar naar achter gaan dan en die jab laten komen op de kin.en met harde low en body kicks alistair af stoppen.en als earste de eerste 2 rondes zo wint.moet alistair komen en gaat hij fouten maken net als tegen bonjasky, en dan is het tijd voor earts

Breugem
26-08-2009, 14:53
ik heb toch wel het idee dat aerts op een knietje van overeem gaat lopen..

YoMarK
26-08-2009, 14:58
Dammit, ik zit als Overeem fan echt niet te wachten op een K-1 partij. Ik wil hem z'n strikeforce belt zien verdedigen.

FOCUS
26-08-2009, 14:59
Je kan toch niet zowel optimaal voorbereid MMA doen en dan nog K1 erbij?
Overeem gaat over de top

Rougemonkey
26-08-2009, 15:23
Overeem kan gewoon goed kickboksen én is fucking zwaar en sterk. 2, 3 rake klappen en hij krijgt Aerts neer.

Aerts heeft veel meer ervaring en techniek, maar daar heb je niets meer aan op het moment dat de handschoen van Overeem contact maakt met de kin van Aerts.

De vraag is alleen of Overeem door de verdediging en aanval (harde low-, highkicks en knietjes) van Aerts heen komt. Als Overeem eenmaal de gelegenheid krijgt om op korte afstand te komen om te hoeken en knieen is Aerts de sjaak.

Leuke partij lijkt me!

De man van 14K
26-08-2009, 15:26
x2


x3
Fedor zit in de dezelfde organisatie nu.. ik zou het wel weten als ik hem was, dan kan je in een partij tegen Fedor om de belt voor een gage staan waar je normaal gesproken 2x de K1 finale voor moet winnen!

A.F.
26-08-2009, 15:26
Gun het Aerts absoluut.
Jammere is wel dat als Aerts wint, Hari zijn rematch tegen Overeem niet krijgt. Want reken maar dat Hari wél fit zal zijn voor de GP in december. En dan wordt het een totaal andere wedstrijd als op oudjaarsavond vorig jaar.

En dat weten ze bij GG ook wel... Daarom zullen ze Hari nooit een rematch geven!!!

De man van 14K
26-08-2009, 15:31
weer een x2! Aerst hoort erbij!!

adenane
26-08-2009, 15:40
Aerts zal er ook wel bij zitten. Kan me niet voorstellen dat hij dit gaat verliezen.

Net als vorig jaar tegen Schilt (kort erop en Schilt geen ruimte geven) zal hij wel weer een super gameplan hebben tegen het brute (tegen het lompe aan) geweld van Ali.

simtekf1
26-08-2009, 16:28
Ehm.. hallo, Peter kan Badr niet slopen, wat gaat hij doen tegen Overeem dan? :eek:

Ja heeel logisch, zo denken.
Badr en Overeem konden Remy niet slopen, ff denken, wat deed Aerts ook alweer tegen Remy?

Jones
26-08-2009, 16:43
Manhoef wint van Bonjasky...

Devastating KO!!!!

dirk5
26-08-2009, 16:48
weetjewat....

het kan me allemaal ook niet meer boeien ook niet dat k-1 circus.

kijken doe ik het zeker, maar me mengen in de discussies vind ik het niet meer waard.

bananenplukster
26-08-2009, 17:15
Waarschijnlijk zien de gevechten er zo uit dus geen SPONG;)(niet 100 procent zeker):

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Onbekend(waarschijnlijk Alistair Overeem of Junichi Sawayashiki)

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi

bananenplukster
26-08-2009, 17:25
GG vs GG? Dan winnen ze tenminste weer eens een partij ;)

ja als dit de matchmaking wordt wel, als er maar weer geen visumproblemen zijn:blush:

Rougemonkey
26-08-2009, 17:38
Manhoef wint van Bonjasky...

Devastating KO!!!!

Waarom de vorige keren niet en nu wel?

Ik dacht het de vorige keren ook, maar Remi heeft echt een steengoede dekking en een redelijke kin.

abdel1991
26-08-2009, 17:54
als dat de MM is, grote kans dat we straks 3aziaten in de finals zien en wel toevallig dat maeda het net mag op nemen tegen de meest onbekende...... verder kijk ik uit naar Zimmerman vs Kareav, zal er ook van afhangen of kareav weer in goede vorm is of niet zowel laat hij zimmerman alle hoeken van de ring zien, verder "makkelijke" loting voor hari,schilt en aerts(van uitgaande dat overeem niet meedoet)

oliebol
26-08-2009, 17:55
GG vs GG? Dan winnen ze tenminste weer eens een partij ;)

hahaha reps

iconian
26-08-2009, 17:56
zimmerman karaev kijk ik ook wel naar uit. Overeem - aerts dus nog niet vast ;) denk trouwens dat die indier maeda wel uit kan schakelen.

iconian
26-08-2009, 18:06
Musashi heeft trouwens aangegeven te stoppen na de laatste 16.

YouTube - MUSASHI - Press Conference 1/4 - 26.Aug.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=HR18U0yAlTc)

Karel
26-08-2009, 18:26
hoop toch wel voor hem dat ie een ronde verder mag komen, hopelijk tegen maeda ofzo

sikkwitttet
26-08-2009, 18:34
jammer musashi stopt
wel beter voor hem.hij was toch wel 2 keer finalist.vond hem vroeger ook leuk met ze vissekop.


alleen earts moet winnen, hij moet een record neer zetten.de gsat die het meeste ooit mee deed aan de laatste 8

___RZA___
26-08-2009, 18:57
jammer musashi stopt
wel beter voor hem.hij was toch wel 2 keer finalist.vond hem vroeger ook leuk met ze vissekop.


alleen earts moet winnen, hij moet een record neer zetten.de gsat die het meeste ooit mee deed aan de laatste 8

Dat record heeft hij toch al? Ben het wel met je eens hoor dattie moet winnen, maar hij is de enige man die vanaf de eerste K-1 iedere keer bij de laatste 8 heeft gezeten.

ZakKa!
26-08-2009, 19:16
Musashi heeft trouwens aangegeven te stoppen na de laatste 16.

YouTube - MUSASHI - Press Conference 1/4 - 26.Aug.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=HR18U0yAlTc)

Zit hij dan bij de laatste 16? Ik snap het niet, als je gaat stoppen na de laatste 16, wat voor nut heeft het dan om het überhaupt te doen?

iconian
26-08-2009, 19:47
Zit hij dan bij de laatste 16? Ik snap het niet, als je gaat stoppen na de laatste 16, wat voor nut heeft het dan om het überhaupt te doen?

Hij vraagt om een wildcard voor de laatste 16, om na het toernooi te stoppen. Als hij door is gaat hij natuurlijk de volgende partij vechten. Ook zegt hij in deel 3 dat als hij niet een wildcard krijgt, een laatste superpartij wil vechten. :icon22:

ZakKa!
26-08-2009, 19:59
Hij vraagt om een wildcard voor de laatste 16, om na het toernooi te stoppen. Als hij door is gaat hij natuurlijk de volgende partij vechten. Ook zegt hij in deel 3 dat als hij niet een wildcard krijgt, een laatste superpartij wil vechten. :icon22:

Bedankt! Spreek je japans? :D

Ik gun hem die laatste superfight wel! Tegen Spong als Spong geen wildcard krijgt, hehe

iconian
26-08-2009, 20:06
Bedankt! Spreek je japans? :D

Ik gun hem die laatste superfight wel! Tegen Spong als Spong geen wildcard krijgt, hehe

Doumo arighato :p google heeft een vertaaloptie, gewoon rechtsonder op dat driehoekje klikken en japanese-english kiezen, osu

ZakKa!
26-08-2009, 20:16
Doumo arighato :p google heeft een vertaaloptie, gewoon rechtsonder op dat driehoekje klikken en japanese-english kiezen, osu

Ik heb dat gehoord ja, ik ga meteen even die toolbar downen. Arigato! Osu

knift
26-08-2009, 20:20
ik hoop echt dat overeem niet mee doet vind overeem echt een goeie knokker hoor maar aerts MOET gewoon in de finale en ik zou het echt zuur vinden als ali o hem naar huis tikt snap ook echt niet waarom die japaners 'm erbij willen hebben gun het veel meer een echte kickboxer bijv een slovinski of glaube feitosa die jongens zetten zich al jaren in voor de k1 en laten altijd mooie partijen zien

ZakKa!
26-08-2009, 20:40
ik hoop echt dat overeem niet mee doet vind overeem echt een goeie knokker hoor maar aerts MOET gewoon in de finale en ik zou het echt zuur vinden als ali o hem naar huis tikt snap ook echt niet waarom die japaners 'm erbij willen hebben gun het veel meer een echte kickboxer bijv een slovinski of glaube feitosa die jongens zetten zich al jaren in voor de k1 en laten altijd mooie partijen zien

Ben je echt zo bang dat Alistair Aerts eruit tikt?

Mastajc
26-08-2009, 20:49
Jammer, Manhoef heeft 2 keer duidelijk verloren van Bonjansky. Laatste keer was wel heel ereg duidelijk. Zie Manhoef liever tegen 1 van de andere vechters staan. Tegen een Leko of Arrab bijvoorbeeld.

adenane
26-08-2009, 20:59
Jammer, Manhoef heeft 2 keer duidelijk verloren van Bonjansky. Laatste keer was wel heel ereg duidelijk. Zie Manhoef liever tegen 1 van de andere vechters staan. Tegen een Leko of Arrab bijvoorbeeld.

Heel ereg duidelijk is wel heel ereg overdreven, vind je niet.

De laatste keer (anderhalf jaar geleden btw) ging Manhoef pas in de 3de ronde onderuit, en het was absoluut geen walk-over van Remy. Ik denk dat Manhoef zeker wel kans maakt deze keer!

chief108
26-08-2009, 21:06
:stupid:

WAR MANHOEF!!!

Ronald
26-08-2009, 21:13
Hari was nog compleet in de kreukels tegen Overeem.
Dus hij kon die wedstrijd onmogelijk winnen...
Rematch?
Yep, op mma-regels... zoals oorspronkelijk afgesproken :cool2:

Jeru
26-08-2009, 21:25
Als dit inderdaad de matchmaking is dan hebben de Japanners wel weer heel tactisch Maeda tegen de zwakste schakel gezet ;)




Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Onbekend(waarschijnlijk Alistair Overeem of Junichi Sawayashiki)

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi

Mastajc
26-08-2009, 22:19
Waarschijnlijk heb ik een andere partij gezien. 3 keer 8 tellen noem ik niet bepaald aan elkaar gewaagd. Lengte verschil en Remy zijn goede dekking is iets wat voor Manhoef lastig te bevechten is. Niks ten nadele van Manhoef maar ik zie hem liever tegen iemand die net als hem naar voren gaat. Remy zijn style is nou eenmaal moeilijk te bevechten. Jammer dat Saki er niet bij is, Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!

snip83
26-08-2009, 22:52
Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!

ik denk dat het een hele korte pot word...
dank melvin op KO in ronde 1

Jones
26-08-2009, 23:42
Waarschijnlijk heb ik een andere partij gezien. 3 keer 8 tellen noem ik niet bepaald aan elkaar gewaagd. Lengte verschil en Remy zijn goede dekking is iets wat voor Manhoef lastig te bevechten is. Niks ten nadele van Manhoef maar ik zie hem liever tegen iemand die net als hem naar voren gaat. Remy zijn style is nou eenmaal moeilijk te bevechten. Jammer dat Saki er niet bij is, Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!


In de Arena was het Melvin die het publiek waar voor zijn geld gaf. Als het aan Remy lag liep hij nu nog steeds rondjes in de ring met zijn handen bij zijn hoofd. Als jij dat niet hebt gezien dan heb je inderdaad een andere partij bekeken.

makavelli
26-08-2009, 23:51
Damn wanneer gaat overeem nou eindelijk weer eens MMA vechten en zijn titel verdedigen?!

Rverm
27-08-2009, 00:10
overeem verdient het niet om daar te vechten. Veel te weinig gepresteerd op k1 gebied. En ja hij won van hari maar dat kan altijd een x gebeuren. Vind dat er andere mensen hadden moeten staan op de plek van overeem. Hij moet zich op mma gaan richten. Ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen Aerts, maar denk dat Aerts hem langzaam aan sloopt op zijn benen...

Mastajc
27-08-2009, 00:31
In de Arena was het Melvin die het publiek waar voor zijn geld gaf. Als het aan Remy lag liep hij nu nog steeds rondjes in de ring met zijn handen bij zijn hoofd. Als jij dat niet hebt gezien dan heb je inderdaad een andere partij bekeken.

Pfff, jij bent weer heel erg objectief...Remy rondjes rennen...hahaha. Ik vind het ook aantrekkelijker om een naar voren vechtende vechter te zien. Maar wanneer je iemand 3X een knockdown weet te geven en wint dan ben je toch echt wel overduidelijk de betere die avond!

Breugem
27-08-2009, 01:48
Heel ereg duidelijk is wel heel ereg overdreven, vind je niet.

De laatste keer (anderhalf jaar geleden btw) ging Manhoef pas in de 3de ronde onderuit, en het was absoluut geen walk-over van Remy. Ik denk dat Manhoef zeker wel kans maakt deze keer!

ohnee? hoeveel knockdowns hebben er in die partij ookweer plaatsgevonden dan? :confused:

Jones
27-08-2009, 09:10
Pfff, jij bent weer heel erg objectief...Remy rondjes rennen...hahaha. Ik vind het ook aantrekkelijker om een naar voren vechtende vechter te zien. Maar wanneer je iemand 3X een knockdown weet te geven en wint dan ben je toch echt wel overduidelijk de betere die avond!

Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.

dontmindme
27-08-2009, 09:43
GG vs GG? Dan winnen ze tenminste weer eens een partij ;)


dubbel hier:thup::thup:

Mastajc
27-08-2009, 11:52
Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.

Remy is geen enkel moment in de problemen gebracht. Solide verdediging. Manhoef kwam er nier door heen. Net als laatst tegen Leko. Toen kwam hij er ook niet door heen. Je kan wel aanvallen, maar als je tegenstander met goede counters je 3 x naar het canvas stuurt is het verschil volgens mij toch zeker toonbaar. Daar heb ik geen lange neus voor nodig!

We zullen het tijdens de final 16 wel zien. Het zal me niet verbazen als we weer precies zo'n partij krijgen als in de Arena...

el bastardo
27-08-2009, 12:56
overeem verdient het niet om daar te vechten. Veel te weinig gepresteerd op k1 gebied. En ja hij won van hari maar dat kan altijd een x gebeuren. Vind dat er andere mensen hadden moeten staan op de plek van overeem. Hij moet zich op mma gaan richten. Ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen Aerts, maar denk dat Aerts hem langzaam aan sloopt op zijn benen...
Dat hij het niet verdient valt over te twisten. Ik denk dat in een finale de besten moeten staan. Ik denk dat Overeem beter is dan de helft van de mensen die bij de laatste 16 staan. Ik begrijp ook dat hij weinig in K1 heeft geknokt, maar ik weet niet of dat een referentiekader moet zijn.

Ik begrijp zelf Alistair überhaubt niet dat hij dit gaat doen. Een uitstapje naar de K1 is leuk om Badr op dat moment zijn mond te snoeren, maar als je titel bij Strikeforce verdedigd moet worden, heeft dat in mijn beleving prioriteit. Maar goed, wie ben ik en wie weten zijn de feiten wel anders...

FOCUS
27-08-2009, 13:31
Yep, op mma-regels... zoals oorspronkelijk afgesproken :cool2:



:pimp:

Marquis
27-08-2009, 13:49
Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.


Melvin had geen schijn van kans.

Het is dat hij op dat moment heel veel kon incasseren (wat hij normaal niet kan) anders was hij de 2de ronde KO gegaan.

En Remy was aanvallender dan ooit die avond.. vergeleken met zijn laatste partijen.

jw
27-08-2009, 13:55
Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.

Heb het ook nog even over Bloemendaal gehad, maar daar wilde hij niet al teveel over kwijt :lol:

jw
27-08-2009, 14:11
jw komt uit Amersfoort?

Nee zo'n 10 km noordelijker. Aan de oude zuiderzee!

De man van 14K
27-08-2009, 14:19
Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.

Heb het ook nog even over Bloemendaal gehad, maar daar wilde hij niet al teveel over kwijt :lol:


thanx

zie wel, dit soort info staat niet op de portal! ;)

dirk5
27-08-2009, 14:26
Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.


Hij gaat vechten maar als ie blessure vrij blijft dan gaat ie voor de title vechten.

dit klinkt in mijn oren net zo scheef als de toren van pisa!

jw
27-08-2009, 14:36
Jep... is inderdaad scheef. Het leek mij ook al een beetje drukke planning met in september final 16, oktober passenger terminal, november mogelijk strikforce, december mogelijk K1 GP.

Ik hoop ook stiekem het volgende: Als Aerts weet te winnen kan Alistair zich volledig richten op Strikforce. Eerst een opwarmertje op het Glory gala en dan zijn title defense.

Collina
27-08-2009, 14:41
Alistiar vs Peter,

Ik sprak net Alistiar om relaxt een potje te schaken, en te hebben over de partij (Peter)

Hij vertelde me dat er nog helemaal niets bevestigd is. De K1 nodigd hem uit omdat hij twee goede partijen heeft gedraait tegen twee top K1 vechters. (begrijpelijk)

Maar zijn focus is MMA en om zijn titel te verdedigen, overigens lijkt het hem wel leuk en vereerd om tegen Peter te vechten zei hij, dus alles staat nog open.

Ik denk dat we eind deze week (of vandaag) te horen krijgen of het wel, of niet door gaat!

Dan krijgen jullie van mij te horen of ik hem schaakmat heb gezet. (goede vechter maar een nog betere schaker) net zo spannend.

Collina

dietrik
27-08-2009, 14:54
Zullen de mensen die zo'n duur kaartje kopen leuk vinden als ie slecht een opwarmertje krijgt.


Tja GG moet natuurlijk wel winnen, kan me niet voor stellen dat ze een topper tegen hem zetten. En VIP's vinden toch alles wel prima.

jw
27-08-2009, 15:21
VIP's wel ja, maar als er ook echte liefhebbers zijn die toch besluiten om te sparen voor zo'n duur kaartje zullen die er vast niet blij mee zijn als Alistair een makkie krijgt.

In een andere thread posste Iconian al dat dit mogelijk Mighty Mo zal worden. Althans, zo staat het op de website bij de line up: Ultimate Glory - 17 October 2009 GLORY (http://www.unitedglory.nl/presentatie.html)

Als dit waar is.... inderdaad een makkie.

bart1980
28-08-2009, 01:39
nice....

K-1sunstarr
28-08-2009, 02:24
Top kan niet wachten!!

redjuh
28-08-2009, 15:17
HEB VEEL RESPECT VOOR PETE AERTS, MAAR DENK DAT ALISTAIR OVEREEM OVER HEM HEEN WALST!
HOOP VERDER DAT SPONG DE PLEK VAN SAKI MAG INNEMEN.

LMFAO :twak:

El Bambino
28-08-2009, 20:16
Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!

sjaakie'tje
28-08-2009, 20:20
Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...

FOCUS
28-08-2009, 20:27
Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...

ja man x2:)

Omar.
28-08-2009, 22:02
Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!


:fp:Het zou juist zonde zijn als ie wel zou stoppen!! die man heeft nog zoveel in huis!!

kooivechter
28-08-2009, 22:10
Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!

pfff beste tijd gehad man in 2006 en 2007 stond hij nog in de finale en vorig jaar sem nog verslagen in voor de elmination.

K-1sunstarr
28-08-2009, 22:15
Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...
Helemaal mee eens.

ZakKa!
28-08-2009, 22:18
pfff beste tijd gehad man in 2006 en 2007 stond hij nog in de finale en vorig jaar sem nog verslagen in voor de elmination.

Doe er nog eens bovenop dat sinds zijn terugkeer naar Tom hij nog beter en fitter is geworden. Peter is nog steeds een van de besten.

bart1980
28-08-2009, 22:21
we zullen zien wie de best is.....

Guile
28-08-2009, 23:06
Het gaat erom dat de beste vechters er staan en ik denk dat Overeem daar wel bij hoort. Al heeft ie niet veel partijen gedraaid in het K1 circuit. Wel traint ie al jaren met top kickboxers. Aerts is mijn favoriet, al zolang ik K1 kijk, maar het wordt een zware tegen Overeem. Durf daar mijn geld niet op te zetten iig.

Manhoef - Bonjasky, zijn er hier serieus mensen die Manhoef een goede kans geven? Manhoef, spectaculaire vechter maar tegen de top HW kickboxers verliest ie. Bonjasky op KO.

Schilt en Hari ook door, dan zit je op 4 NL.

Zimmerman - Karaev? GG vs. GG Moeilijk, kan ook niet inschatten hoe goed Karaev is op het moment.

snip83
28-08-2009, 23:27
.

Manhoef - Bonjasky, zijn er hier serieus mensen die Manhoef een goede kans geven?
.

hoezo niet?

remy hoeft maar eenmaal iets ze arm te laten hangen en melvin beukt hem met ze KO power

Karel
28-08-2009, 23:39
tja de k1 finales zitten wel jaarlijks vol verrassingen, dus waarom niet

Mephisto
29-08-2009, 12:51
hoezo niet?

remy hoeft maar eenmaal iets ze arm te laten hangen en melvin beukt hem met ze KO power

haha, er zijn hier topics vol over de dekking van Bonjasky... vindt er van wat je er van wilt vinden, maar Remy laat geen arm zakken.

Manhoef echter wel, ik voorspel een vroegtijdig einde aan deze partij in het voordeel van Bonjasky

snip83
29-08-2009, 12:54
haha, er zijn hier topics vol over de dekking van Bonjasky... vindt er van wat je er van wilt vinden, maar Remy laat geen arm zakken.

Manhoef echter wel, ik voorspel een vroegtijdig einde aan deze partij in het voordeel van Bonjasky

we zullen zien...

en of er topics vol over zijn zegt me niks

manhoef heeft de kracht om vol door de dekking heen te slaan

Kingster
29-08-2009, 13:07
Yep, en bonjasky hoeft maar een gaatje te vinden om de knie vooruit te steken.

Vond het vorig jaar een mooie partij.
http://www.youtube.com/watch?v=-CV6gSGerbM

Jones
29-08-2009, 13:43
Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????

Guillermo
29-08-2009, 14:52
Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????

Natuurlijk wel, maar die moet dan ook benut worden door de tegenstander. Had Manhoef dat gedaan dan had hij niet verloren en was hij niet een stuk van zijn tand kwijt :D

TOON
29-08-2009, 15:08
Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????

natuurlijk laat Remy wel eens een steekje vallen en een gaatje vrij....maar de afgelopen jaren heeft Manhoef wat vaker een steekje laten vallen en wat vaker een gaatje vrij gelaten....tel daarbij de partij van vorig jaar op, waar bonjasky mijn inziens nooit in de problemen is geweest en m'n vcash gaat wederom op Bonjasky! absoluut!

bovenstaande wil natuurlijk niet zeggen dat manhoef kansloos is, hij is een topper en absoluut niet kansloos, maar ik denk toch echt dat bonjasky dit zonder al te veel problemen gaat winnen....

snip83
29-08-2009, 17:45
Natuurlijk wel, maar die moet dan ook benut worden door de tegenstander. Had Manhoef dat gedaan dan had hij niet verloren en was hij niet een stuk van zijn tand kwijt :D

we hebben het niet over de voorgaande partij

XedgeX
29-08-2009, 22:05
Gaat dit over september?
Zo ja, dan vecht zimmerman er ook, óf tegen feitosa, óf tegen badr.

adenane
29-08-2009, 22:18
Gaat dit over september?
Zo ja, dan vecht zimmerman er ook, óf tegen feitosa, óf tegen badr.

Zimmerman vocht toch tegen Kareav. Tegen Badr niet, die vecht namelijk tegen Samedov. Feitosa kan wel.....

XedgeX
30-08-2009, 00:56
Heb t m gisteren toch echt horen zeggen... Feitosa wou een rematch, dus dat of tegen Hari.

ZakKa!
30-08-2009, 01:13
Heb t m gisteren toch echt horen zeggen... Feitosa wou een rematch, dus dat of tegen Hari.

hmm kvind dat beide eigenlijk niet zulke interessante partijen. Ik zie hem liever tegen iemand waar hij nog niet tegen is geweest. Texeira lijkt me perfect, karate vs karate :).

Gary
30-08-2009, 01:26
hij heeft als enige ooit hunt ko geslagen, remy hoeft maar 1 fout te maken..

abdel1991
30-08-2009, 02:06
en natuurlijk ook Jerome Le Banner die hunt KO sloeg

Pimp-Daddy
30-08-2009, 03:12
Melvin beukt Remy deze keer, let op mijn woorden....

___RZA___
30-08-2009, 11:38
Melvin beukt Remy deze keer, let op mijn woorden....

Dat zeiden er meer vorige keer dat ze tegen elkaar stonden....

Pimp-Daddy
30-08-2009, 13:40
Dat zeiden er meer vorige keer dat ze tegen elkaar stonden....

Serieus?? ow, dan heb ik niks gezegd...:fp:

Henri
30-08-2009, 14:01
snap niet dat OVereem de K1 een grotere prioriteit geeft dan MMA/Strikeforce/Titel verdedigen

Meer geld misschien?:)

jan sensei kyokushin
30-08-2009, 14:47
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=95559


osu

YoMarK
31-08-2009, 14:04
Cro cop heeft hem ook een knockdown gegeven, maar geen KO.

Verder is Remy gewoon te goed voor Manhoef. Te groot, te goede defence, en te veel ervaring. Eigenlijk wordt het dan pijnlijk duidelijk dat Manhoef lengte tekort komt, maargoed Manhoef is de enige die uberhaubt mee kan met zijn lengte bij de grote mannen, dus dat is al een hele prestatie te noemen.

Donjopie
31-08-2009, 14:49
Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!

Peter zn hoogtepunt moet nog komen !
en hoop dat dat deze december gaat komen !

ArjanV
31-08-2009, 14:56
Peter Aerts maakt nog altijd kans op een nieuw hoogtepunt!