PDA

View Full Version : jeugd Judo Amsterdam



MJOKKIE
28-08-2009, 09:25
Een vriend van mij zoekt een judoschool in Amsterdam waar goed les wordt gegeven aan jonge kinderen. Zijn zoontje van 5 heeft nogal veel energie en kracht en loopt momenteel het schoolplein te verbouwen. Het lijkt hem goed die energie via Judo te kanaliseren.
Wie weet waar hij in Amsterdam met zijn zoon terecht kan?

Tnx, groet Mjokkie

mama
28-08-2009, 09:27
waar in amsterdam?

mama
28-08-2009, 09:54
JE hebt er zo veel in Amsterdam
Judo Academie Amsterdam, Henny Pleizier, Van heest. Of Kui sun in amsterdam Noord.
Als je wat meer info geeft kan Sebas je zeker antwoord geven.

MJOKKIE
30-08-2009, 21:40
Weinig specifieks, hij zoekt een school waar ze goed met kinderen van vijf/zes om kunnen gaan en judoles kunnen geven. Als't maar in Amsterdam en omgeving is. HIj woont in Watergraafsmeer dus Diemen of Duivendrecht kan ook

tnx

HUNTER
30-08-2009, 21:51
Henny Pleizier is een goeie.. Die zit in Zuidoost.

En anders Judo Academie Amsterdam. Al hebben die een hoop dependances met veel wisselende leraren.

Ook was Survival Do in Zuidoost ook een topschool voor jonge kids. Er liep een uitstekende leraar met veel geduld en er veel feeling. Al hoorde ik laatst dat hij er weer weg is....

En als Amstelveen niet te ver weg is... Karel Gietelink is ook een aanrader

cholitzu
30-08-2009, 22:01
Weten jullie er toevallig ook nog 1 in Utrecht?, ook voor kinderen vanaf 5 jaar.

Alvast bedankt!

Myamoto
31-08-2009, 16:42
Hallo hallo,

Ik geef zelf judoles vanaf aanstaande dinsdag, op Amsterdam Ijburg bij Life and Kicking.
Dinsdag om 16:00 voor 4-5(jonge 6) jarigen.

Op de zaterdagen wordt daar ook lesgegeven van 4 jr. om 09:00

voor informatie.

IJburg Judo (http://www.ijburgjudo.com/page/home-ijburgjudo)

Aandacht ligt bij de pedagogiek en de bewegingsmotivatie.
Dus veel goed leren rollen vallen, positie spelletjes en uiteraard disciplinaire
regelgeving, dus geen :twak:. kijk maar even op de de site.

groet B

Myamoto
01-09-2009, 12:14
ik zag dat de link niet werkt

www.ijburgjudo.com (http://www.ijburgjudo.com) deze wel :thup:

c ya