PDA

View Full Version : Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA ????



Jamila
29-08-2009, 12:56
Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


Gr, Jamila:thup:

Jeru
29-08-2009, 12:59
Tot welk gewicht was deze partij dan oorspronkelijk afgesproken? Nog anderhalve maand. Lijkt me wel een mouw aan te passen....

Strange Cutbean
29-08-2009, 12:59
Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


Gr, Jamila:thup:

Waarbij Dion gematst is bedoel je?

kooivechter
29-08-2009, 13:01
een gewichtsverschil van 2 kilo en dan de partij niet door laten gaan, geloof je het zelf?

The Bulldog
29-08-2009, 13:18
2 kg zal Dion weinig boeien heb ik het idee....

Gezien JAmila de noodzaak ziet de melding op deze manier neer te zetten versterkt dat gevoel een beetje...

PD_EC
29-08-2009, 13:26
mooie partij

Cave
29-08-2009, 13:37
Hans pakt 'em

MMAFAN-1122
29-08-2009, 14:00
Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


Gr, Jamila:thup:

Met alle respect, aan hans zal het niet liggen.. Het klopt dat hans heeft verloren van Dion, maar dat zal nu niet meer gebeuren...

Het ligt zeker niet aan het managment van Beast of the east en dat weet jij ook Jamila!

casca grossa
29-08-2009, 14:39
Volgens mij zit het zo,
Hans vecht normaal net boven 90, maar voor deze Parij is hij bereid tot 95 te gaan. Niet genoeg voor Dion, hij wil 98 kg. Volgens mij wil hij gewoon niet.

Wheelie
29-08-2009, 14:55
Johannes Hoffman de manager van Team Beast of the East belde me net en ze zijn bereid te vechten tot 96 kg.
Dit is ruim boven het gewicht waar Hans normaal in vecht.
Team BOTE vraagt zich af of Team GG onder deze partij uit probeert te komen ;)

Lijkt mij in ieder geval een mooie rematch

Misschien dat ik vanmiddag nog even contact heb met GG om te kijken tot welk gewicht ze willen vechten en op welk gewicht deze partij is afgesproken

casca grossa
29-08-2009, 15:03
Johannes Hoffman de manager van Team Beast of the East belde me net en ze zijn bereid te vechten tot 96 kg.
Dit is ruim boven het gewicht waar Hans normaal in vecht.
Team BOTE vraagt zich af of Team GG onder deze partij uit probeert te komen ;)

Lijkt mij in ieder geval een mooie rematch

Da bedoel ik!

Jamila
29-08-2009, 15:42
Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel. Ik denk dat het een stuk makkelijker is om dat gewicht erbij te krijgen dan zoveel af te vallen. Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.

Golden Glory wil de partij zoals ik hoorde op 98kg afspreken. Dat zijn nog steeds veel sauna's en rondjes rennen.......... voor Dion.


Gr, Jamila:thup:

Parry Hotter
29-08-2009, 17:21
Hans daagt Dion toch uit... lijkt me aannemelijk dat hij dan ook aansluit bij zijn gewicht.
Daarnaast begrijp ik niet waarom er voor Dion weer een rematch op het programma moet staan, dit is de zoveelste in 2 jr.
Kan GG hem niet tegen een geheel nieuwe tegenstander zetten waarvan hij nog níet heeft gewonnen.. Dan is het voor hem tenminste ook nog echt leuk om te winnen

NielsN
29-08-2009, 17:36
Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel.

Och gut, wat een mensenliefde weer van GG. Mijn gemoed loopt er van vol.


Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.


:twak:

Mephisto
29-08-2009, 18:55
Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel.

Aangezien de match op de kaart staat zou je vermoeden dat Dion de partij heeft geaccepteerd op de voorwaarden die er op dat moment waren, moet je achteraf niet gaan lopen fiepen dat je op een hoger gewicht wil vechten of niet de ring in wil voor een rematch...

daarbij loop je in het zwaargewicht ook een groter risico op een groot gewichtsverschil, het heeft Manhoef nooit tegengehouden te knokken, als Hans die rematch wil moet hij misschien maar accepteren dat Dion veel zwaarder is, de overwinning zal des te zoeter smaken

Sendur
29-08-2009, 18:59
pff typisch GG gezeik altijd.

Echt een kut organisatie!

MMAFAN-1122
29-08-2009, 19:14
Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel. Ik denk dat het een stuk makkelijker is om dat gewicht erbij te krijgen dan zoveel af te vallen. Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.

Golden Glory wil de partij zoals ik hoorde op 98kg afspreken. Dat zijn nog steeds veel sauna's en rondjes rennen.......... voor Dion.


Gr, Jamila:thup:

hans zat tijdens die partij(Dion) niet goed in zijn vel.. nu wint hij van Dion dat weet ik zeker.. Met alle respect ik denk dat GG niet wil dat hans tegen Dion vecht, ik voorspel hetzelfde probleem als tegen Fatih kosamis en Dave, tegen hen zou Hans ook al 2 a 3 keer vechten.. en die partijen gingen toen helaas ook niet door...

MMAFAN-1122
29-08-2009, 19:14
Da bedoel ik!

X 3...

micha
29-08-2009, 19:38
wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.

Parry Hotter
29-08-2009, 19:43
we hebben allemaal gezien dat Dion niet scherp en sterk is indien hij teveel moet afvallen. dat is nu juist de reden waarom hij hw is gegaan. logisch dat hij niet weer 10 kg wil afvallen voor iemand waar hij al een keer van gewonnen heeft

Mr 1 Leg
29-08-2009, 19:55
zet hem op hans mooie wedstrijd verzekerd.WARRR STRINGER :thup:

Strange Cutbean
29-08-2009, 20:15
wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.

Nu is het gezeur maar als iemand van GG kilo's moet toegeven hoor je vast heel andere geluiden uit het GG kamp.

A.F.
29-08-2009, 20:24
Das een hele hoop water bji de wijn van de kant van BOTE.... Toch wel weer frappant en zielig dat dit op deze manier weer naar buiten word gebracht...

Had niet anders verwacht en geeft wel weer de werkwijze van GG aan

dietrik
29-08-2009, 20:24
hans zat tijdens die partij(Dion) niet goed in zijn vel.. nu wint hij van Dion dat weet ik zeker.. Met alle respect ik denk dat GG niet wil dat hans tegen Dion vecht, ik voorspel hetzelfde probleem als tegen Fatih kosamis en Dave, tegen hen zou Hans ook al 2 a 3 keer vechten.. en die partijen gingen toen helaas ook niet door...

Ach ja het moet toch een beetje de grote GG show worden.

a.s.c.
29-08-2009, 20:24
wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.

Beetje slap dit. Natuurlijk zijn er wel meer voorbeelden te noemen van mensen die tegen veel zwaardere tegenstanders hebben geknokt. Wat de nieuwe hype is om dan te schreeuwen dat iedereen maar over zijn gewicht mag zijn en dat de ander zich aanstelt als hij dat niet accepteert begrijp ik niet helemaal.

Hans en Dion zijn twee zeer aan elkaar gewaagde knokkers. Binnen Nederland, de beste of in ieder geval twee van de beste lichtzwaargewichten. Als ze dan in een onderlinge confrontatie gaan uitmaken wie de sterkere is (iets wat in de vorige partij niet overtuigend is aangetoond, het was een nipte puntenoverwinning van Dion die ook de andere kant op had kunnen vallen) lijkt het me logisch dat het gewicht hetzelfde elke kilo maakt op zo'n moment verschil, zeker als de kwaliteiten dicht bij elkaar liggen.

dietrik
29-08-2009, 20:34
pff typisch GG gezeik altijd.

Echt een kut organisatie!

+1

Ik krijg er tegenwoordig ook een vieze smaak van in mijn bek.

The Bulldog
29-08-2009, 23:24
Bezint eer gij begint..........


niet eerst afspreken op een gewicht en dan een paar weken van te voren zeggen dat je KILO`S te zwaar bent....



Vind BOTE erg schappelijk...

Jochem
30-08-2009, 00:03
is het gewicht afgesproken op 95 kilo, of was dit nog niet vastgelegd? Lijkt me vrij cruciaal in deze nieuwe aflevering van de jamila soap.

Rverm
30-08-2009, 00:22
billy kaptijn zou vorig jaar tegen dion staring vechten op -93...kon dat gewicht uiteindelijk niet halen, was zelf 90...dion staring haalde het gewicht van -93 ook niet, was op dat moment 95-96 kg...Billy had alleen een afspraak gemaakt dat ze zouden vechten dus hij hield zich eraan en was bereid om te vechten, verloor uiteindelijk vrij kansloos ondanks dat ie niet aftike of iets dergelijks en accepteerde het verlies zonder achteraf te zeuren...maar als je een afspraak maakt dan moet je gewoon knokken en niet zeuren over gewichtsverschil, maar tis wel weer typisch...vind stringer zeer schappelijk in het afgesproken gewicht...

Shooto Holland
30-08-2009, 13:03
Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden het volgende.

Hans zou eerst tegen Fatih vechten tot 95kg. Fatih scheurde daarop zijn achillespees tijdens een training in Breda en is dus niet in staat te vechten voor een lange tijd.

BOTE vroeg toen om de partij tegen Dion. Vorige partij was super spectaculair, het publiek ging uit zijn dak en Dion won toen op punten. Sinds die dag heeft BOTE om een rematch gevraagd. Echter Dion heeft besloten om in het vervolg zwaargewicht te gaan vechten omdat het weight cutten hem te veel kracht kost.

Dion vocht in de vorige GLORY (november in de Rijnhal, Arnhem) al tot 100kg tijdens zijn Europees titel gevecht Shooto, welke hij won.

Hans vocht afgelopen week idd in Japan tot 93kg (geen 90) en zal ongetwijfeld voor deze partij een aantal kilo's zijn afgevallen. Als hij 90 wooog, dan had hij wel tot 84kg gevochten neem ik aan.

Wij hebben BOTE / Hans Stringer aangeboden om voor de titel -100kg te vechten tegen Dion in de PTA omdat zij toch al graag een rematch wilden.

BOTE vroeg of de partij tot 96kg kon, wij wilde hem tot 100kg. Voorgesteld door GLORY is toen 98kg (gulden middenweg).

This is it....

Hopen dat BOTE de partij toch accepteert want het belooft wel weer een top partij te worden, vooral nu Hans in super shape verkeert na zijn laatste winpartij in Japan!

Osu,

Martijn

P.s. Toen Dion tegen Billy Kapteijn vocht was Dion netjes 93kg op de weging (het afgesproken gewicht)..

Wheelie
30-08-2009, 13:10
Duidelijk verhaal Martijn, bedankt.

snip83
30-08-2009, 13:50
thnx martijn

NielsN
30-08-2009, 14:00
Ah. Dat is tenminste duidelijk, idd.

Maar ik snap tegelijk ook wel dat er een probleem ligt. 98 is volgens mij wel echt veel voor Stringer. Ik weet het niet zeker, maar ik heb niet de indruk dat hij veel moet cutten voor 93... Dus om 98 dan een gulden middenweg te noemen...

Ik weet het niet, hoor, maar misschien is het voor Hans sowieso interessanter om zich op het buitenland te richten, nu.

Nou ja, we horen het wel.

niels
30-08-2009, 15:07
Ah. Dat is tenminste duidelijk, idd.

Maar ik snap tegelijk ook wel dat er een probleem ligt. 98 is volgens mij wel echt veel voor Stringer. Ik weet het niet zeker, maar ik heb niet de indruk dat hij veel moet cutten voor 93... Dus om 98 dan een gulden middenweg te noemen...

Ik weet het niet, hoor, maar misschien is het voor Hans sowieso interessanter om zich op het buitenland te richten, nu.

Nou ja, we horen het wel.

Als Dion nu rond de 105 kg is en Hans vecht op de 93 kg (en loopt dus hoogstwaarschijnlijk normaal zwaarder rond)
Dan vind ik 98 kg een heel netjes voorstel..

edit: Zeker aangezien afvallen voor een wedstrijd kut is, wat had ik daar een hekel aan!

MMAFAN-1122
30-08-2009, 19:25
Volgens mij zit Hans normaal rond de 96/97 kilo..en moet hij cutten tot 93..
Tja.. we zullen zien.. ik hoop wel dat deze partij er komt..

Parry Hotter
31-08-2009, 23:34
Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........

Cave
31-08-2009, 23:43
Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........

Hahahaha....ja, dat zal het zijn ja....

Mr 1 Leg
01-09-2009, 07:55
Volgens mij zit Hans normaal rond de 96/97 kilo..en moet hij cutten tot 93..
Tja.. we zullen zien.. ik hoop wel dat deze partij er komt..x2 zeker een mooie pot deze wedstrijd.:thup:

NielsN
01-09-2009, 12:47
Hans weet natuurlijk ook dat Dion lang niet zo scherp en sterk is wanneer hij zo moet afvallen..........

Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.

MMAFAN-1122
01-09-2009, 13:01
Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.

Geloof mij, Hans wil graag ligt niet aan hem, hij wil al heel lang deze partij alleen gunnen ze hem deze partij niet......

B3 lik3 M3
01-09-2009, 13:02
Nu het verhaal weer wat duidelijker is, graag een beetje respect..

Ookal ben je geen fan van GG of BOTE!

En ja ik doel op die kansloze post van Sendur!

micha
01-09-2009, 13:03
Thanks Martijn duidelijke taal voor de azijnpissers

Mephisto
01-09-2009, 13:04
Thanks Martijn duidelijke taal voor de azijnpissers

die Micha, die zal nou nooit zijn eigen nest bevuilen ;)

Strange Cutbean
01-09-2009, 13:45
Nu het verhaal weer wat duidelijker is, graag een beetje respect..

Ookal ben je geen fan van GG of BOTE!

En ja ik doel op die kansloze post van Sendur!

Echt helemaal ongelijk kan ik Sendur ook weer niet geven. En respect moet wel van twee kanten komen. Al te veel respect komt er nooit van GG (het management, over de vechters zelf hoor je mij niet, die doen gewoon hun ding.)
Kijk anders even de oude posts van Bas Boon maar eens door. Al kan ik daar zelf vaak wel om lachen, die 'onhandige' manier van communiceren.

En on-topic Hans moet doen waar hij zin in heeft en zich niet laten opnaaien door dit soort forumdiscussies. Want dat is in mijn ogen precies wat het GG-managemant beoogd.

dietrik
01-09-2009, 15:07
Dit is dus precies wat er zo irritant is aan deze hele thread.

In plaats van dat de twee managements er gewoon zelf over onderhandelen, zoals normaal, wordt het hier op een forum gegooid, met de suggestie dat Stringer laf is als hij niet onder GG's voorwaarden vecht. Maar deze hele kwestie gaat ons allemaal geen donder aan. We horen het wel als jullie er uit zijn.

Tja als de topicstarter al begint met een post met woorden als "mischien", "ik heb gehoord" en "als" dan krijg je dat.

The Bulldog
02-09-2009, 00:52
martijn laat ook wel even een en ander zien wat zeker wel punt maakt..

hoop dat ze eruit komen... meen toch dat dit een top partij zou zijn....